Mivel nagyon megállt a topik,kicsit én mutatok valamit.Írtam a Babetta projektről,most tudok képet is mutatni,mivel elhoztam a másik vázat hozzá.A régi még préselt lemez lengővillás volt,ezért hajlott mint nád a szélben.Gondoltam rá építeni bele másik hátsó villát,de a költségek és az idő aránytalanul sok lett volna a projekt eredeti terveihez képest.Mivel a blokkot (még)nem akartam megbontani,így nem lesz főtengelycsere,de tűgörgősítve lesz.
Ha 12-28-ig átmérőben kell, akkor legjobb a vízvezeték szerelvényboltból venni a rézcsőkefét. (én levágom a fémszárnál, és hosszabb valamit pöttyintek a végére fÚrógépbe fogáshoz..)
Mostanában nem nagyon írogattam ide,de közben azért ment az agyalás.A Mustang blokkja összerakás előtt áll,új csavarok és a főtengely kiegyensúlyozása hiányzik.Eleve úgy rakom össze hogy a Babetta 210 henger ráférjen mint a másik blokkra amit évekkel ezelőtt építettem de félbemaradt.A Simson kuplung is rákerül,viszont a fűrészgép gyújtás helyett világítást is adó eredeti forgómágnes lesz,áttekercselt gerjesztővel,tirisztoros gyújtáshoz megszakító nélkül vezérelve.De ez még odébb van.Ami jelenleg folyamatban van az újra a Babetta 207 izmosítás.Egyszer már összejött a dolog félig,mivel tavasz végén sikerült majd 50km/órát kihozni belőle.Most másik oldalról közelítem meg a dolgot.Egyrészt marad nagyjából a gyári kinézet.Egy 207-es hengertestbe kerül egy 210-es persely,módosított vezérléssel és Jawa Mustang szívócsővel és karbival.Mivel a gyári kipufogó könyök belső átmérője nem teszi lehetővé a nagyobb teljesítményt,így azt is bővíteni kell. Ez még bizonytalan rész sajnos.A gyári hosszú 17mm-es könyök helyett egy rövidebb 24-25mm-es könyök szükséges.
na végre itt a karácsonyi szabi, az ünnepek után lehet motort buherálni, nekiugrok a Gileranak, elméletileg csak összerakni kell meg a váltóval lesz valami gebasz mert becsúszott a váltókar tengelye. A hondának meg még ősszel letört a középsztendere, le kellett venni, akkor nem volt időm meghegeszteni...
Üdv! Új vagyok itt és egy hirdetéssel kezdeném. Illetve kettővel. Eladnám nemrég vásárolt SUZUKI 125 köbcentis, 4 ütemű, 5 sebességes, komplett blokkomat. Felújítás óta állítólag nem sokat ment. Én nem indítottam. Sajnos nekem nem lett jó amibe szántam. Blokkról képeket teszek fel ide is vagy emailben küldöm. Szállításban segítek.
A másik, hogy keresnék 125-500 köbcenti közötti bobber stílusú motort. Ha nincs befejezve az sem gond. Ha papírja is van még jobb! Köszönöm!
Ha tudnád milyen dízelen ülni vastag gumiágyazás mellett is... Na az rázás:-) mindenesetre csak azt akartam, hogy az MZ váz pl bírja gumibakon a dízelt, bár nem 100ezres tapasztalat ez, csak ezres.
Nem kell valami intézkedés a rezgés ellen? Gondolom a 2T Izs váza egy egészen más rezgés elviselésére terveztetett, mint a nagyluku 4T. Vagy van abban a vázban annyi vas, hogy ez nem is igazán érdekes?
Szép böszme, de levetkőztetve filigrán. Tudom mert az év elején vettem egy Super Ténéré-t (road legal), és amikor megbontottam a burkolatokat, tankot levettem, akkor már más formát mutatott :)
Sziasztok. olvastam már mindent mindenhol, úgyhogy inkább kérdezek.
Ha egy xv 920 viragón lecserélem a tankot, kormányt és a váz hátsó részét (együtt az üléssel, lámpákkal) egyedi építésűre, akkor le lehet vizsgáztatni? Az új lámpákban persze lesz E betű, nem ledes, nem gány, stb. A váz többi része marad az eredeti. Csinált itt valaki ilyesmit? köszi
Amúgy én sem vesztem el,csak közben volt egy (inkább két) költözés.Az elsőt kocsival,a másodikat Babettával oldottam meg.A Mustang projekt újraindulás után ismét egyhelyben toporog,mivel meg kellene oldani a hátsó részt.A rugóstagok adottak,a helyzet adott,csak össze kell kötni őket.A gyújtás működik,de nem tökéletes,ráadásul a második Mustangból származó blokk ami belekerült a vázba,szintén széthúzásra van ítélve,a csapágyak csak nem bírták az egy éven át kapott vizet.Egy ideje gondoltam rá hogy a Mustangból a első részt meg a hátsó kereket a Yamaha vázba téve milyen látványt nyújtana.Szerintem elég kellemes,klasszikus kinézet.Igazából az ülés hossza és néhai vastagsága zavarta a képet,ezen még agyalni kell.