Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Attila.V Creative Commons License 2021.11.03 0 0 13684

Nekem ilyesmi fémes, koppanó hangot a motortartó bak adott, amit a légszűrőház takar. Csak azért írom, mert azt a hibát is sokáig kerestem, mire megtaláltam a forrását.

Előzmény: Robiré (13683)
Robiré Creative Commons License 2021.11.03 0 0 13683

Na megoldódni látszik. Ami érdekesség, hogy nem az általam is sejtett kinyomó volt. Kuplung, váltó tökéletes, ahhoz nem kellett nyúlni. Cserébe - mivel a szerelők is csak vakarták a fejüket - fokozatosan elkezdtünk mindent cserélni. Stabilizátorok, szilentek, toronycsapágyak, axiálcsukló, kormányösszekötő. Mind csereérett volt már és meg is szűnt a kattogás, szóval valamelyikük volt a ludas, de hogy melyik, az egy nagyon jó kérdés marad. Lényeg, hogy már rendben van. 

Előzmény: Robiré (13640)
Kisvillszer Creative Commons License 2021.10.28 0 0 13682

Na úgy néz ki hogy a vízhűtő nem engedte át teljes felületén a hűtővizet és ezért forralta terhelésen. Köszi Sebike az iránymutatást! Tegnap előtt cseréltem ki a hűtőt és azóta nem jelentkezett a hiba, remélem így is marad.

Kisvillszer Creative Commons License 2021.10.26 0 0 13681

Persze.

Előzmény: liili (13680)
liili Creative Commons License 2021.10.25 0 0 13680

Fűtést ráadtad?

Előzmény: Kisvillszer (13679)
Kisvillszer Creative Commons License 2021.10.24 0 0 13679

Na kérem, most végeztem a hűtőtisztítással és a csövek belsejéből is kitakarítottam a rozsdamaradékot.  Az a jelenség hogy itthon fölmelegítem, bekapcsol a ventillátor. Ha pörgetem a motort semmi változás. Viszont menet közben meghajtom egy 120-as tempóval 1-2percig utána visszalassításkor elkezd fölfelé kúszni a  mutató. Most még sorompót is kaptam. Ha tartottam a fordulatot úgy 2000- ren, visszament a mutató, de ilyenkor menet közben újra föl megy. Azt nem tudom írtam e hogy ecetes vízzel járattam át a rendszert és azóta csinálja. Vízpumpa kb. 2 éve lett cserélve, hogy milyen márka nem tudom. Szerintem holnap beviszem a céghez a tanműhelybe, megbuktam vele. A kis légtelenítö csöveken jön a hűtővíz, a ventilláror bekapcsol, nem tudom mi van. Állítólag ha hengerfej tömítés lenne, akkor bugyborékolna a tartályban.

Gyuri 63 Creative Commons License 2021.10.24 0 0 13678

Köszönöm

Előzmény: sebike05 (13677)
sebike05 Creative Commons License 2021.10.24 0 0 13677

pl ha nincs benn elég hűtőfolyadék

 

Előzmény: Gyuri 63 (13676)
Gyuri 63 Creative Commons License 2021.10.24 0 0 13676

Szia Sebike.A hőfokmérő hogy mutathat pontos értéket,ha felfort a víz?

Előzmény: sebike05 (13675)
sebike05 Creative Commons License 2021.10.23 0 0 13675

lett valahol egy dugulás

Előzmény: Kisvillszer (13674)
Kisvillszer Creative Commons License 2021.10.22 0 0 13674

Sziasztok! Lacettinkbe nem volt fűtés, kimosattam a fűtőradiátort majd ecetes vízzel átjárattam az egész hűtőrendszert. Öblítés, fagyállózás és tök jó lett. Ma pedig fölforralta a vizet, a ventillátor nem kapcsolt be. A legaggasztóbb hogy most jöttem vele haza, a hőfokmérő beállt ahogy szokott de a tágulási tartály tetejét levéve tolja ki a fagyállót. Találkoztatok már ilyen problémával?

 

sebike05 Creative Commons License 2021.10.16 0 0 13673

szelepszár szimmering elfáradt

Előzmény: B Zolee75 (13667)
Surda :D Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13672

Chevroberto-t kőbányán merem ajánlani.

Előzmény: B Zolee75 (13671)
B Zolee75 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13671

Minden esetre köszi,akkor megnézetem...

Előzmény: Surda :D (13670)
Surda :D Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13670

Akkor passzolom,sajna nem vagyok szaki :)

Előzmény: B Zolee75 (13669)
B Zolee75 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13669

A víztartály rendben van,nincs benne olaj,az olaj szint a min.felett van picivel.Augusztusban vettem akkor minden rendben volt(igaz 275ezer van benne),de amúgy szépen jar a motorja,lehet eszi kicsit az olajat,lehet utan tölteni?Elvileg 5w 30as van benne.

Előzmény: Surda :D (13668)
Surda :D Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13668

Hengerfejes lehet?
Nézd meg a víztartályt,egyrészt hiányzik-e belőle,másrészt nincs-e benne olaj?
Ha nem 100%.akkor az olajpálcát is nézd meg nem vizes-e az olaj. Néha illata is van,hogy belefolyt a hűtővíz az olajba és fordítva.

Előzmény: Zoltán Berecz (13666)
B Zolee75 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13667

Üdv,vagy egy 2008as 1.6 wtcc Lacettim és reggeli hideg inditásnál kél füst jón a kipufogóból,kb.3-4 mp-ig mi lehet a probléma,mennyire komoly?

Zoltán Berecz Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13666

Üdv.Nekem van egy 2008as wtcc street edition 1.6 Lacetti benzines,és az a problemám,hogy hideg motorral inditásnál kék szinű füst jön ki de nem mindig.Kb.3-4 mp-ig tart,mi lehet a probléma?

Surda :D Creative Commons License 2021.10.15 0 0 13665

Sziasztok. Lacetti 2.0 Td-hez keresek Bp-en motortartó bakot. Azt a kettőt ami a motor alatt vason van. 

fReak_Robi Creative Commons License 2021.10.09 0 0 13664

Hahó!

 

Rég jártam erre, gondoltam beköszönök. Még mindig nyúzzuk a Lacsit, 100-110ezer km-t raktam bele 5 év alatt, teljesen átlagos helyközi használattal. 

Szeptemberben volt az első alkalom, hogy viszonylag nagyobb összeget kellett költenem rá, kapott egy új vezető oldali küszöböt, fényezve és egy új első szélvédőt. Így ahogy van mehet is novemberben műszakira.

Imádjuk továbbra is. :)

Attila.V Creative Commons License 2021.10.03 0 0 13663

Sziasztok!

 

5 éve van egy 1.6-os Lacettim. (310e Km, LPG) Tavaly fel kellett újítani a hengerfejet (eldurrant a termosztát és a hűtő), akkor a hidrotőkéket visszatettük. Persze el is kezdtek szép sorjában csattogni. Nemrég kicseréltettem az összeset. Viszont maradt egy kis kerregő hangja, pont, mintha hidrotőkés lenne, de inkább a motor aljából jön a zaj. A szerelőm nem tudja mi lehet. Az olajszivattyúra gyanakszik, de ez csak tipp.

A vezérlés, még a hengerfejezés előtt volt cserélve és akkor még semmilyen hangja nem volt.

 

Tudom, nehéz ezt így, de egy kérdést megér, talán tudja valaki mi a gondja. 

sebike05 Creative Commons License 2021.09.24 0 0 13662

neten keress

Előzmény: Pici1111 (13661)
Pici1111 Creative Commons License 2021.09.24 0 0 13661

Egy kapcsolási rajzot nem tudsz mutatni mert biztosan meg lenne a hiba ha tudom miket kell végignézni.

Előzmény: sebike05 (13660)
sebike05 Creative Commons License 2021.09.23 0 0 13660

egymástól függetlenek a hibák és még mindig szerelő azért mondta ,hogy ott kell hagyni mert mérni kell

Előzmény: Pici1111 (13659)
Pici1111 Creative Commons License 2021.09.23 0 0 13659

Mai fejlemény észrevettem, hogy a 4. a nagy fokozatú szellőztető ventilátor nem működik. Az 1-2-3 hibátlan. A nagy fokozatú ventilátor biztosítékát és a relét is átcserélgettem és azok hibátlanok. Nem tudom össze e függ a kettő.

 

Előzmény:

Pár hete hegesztve volt a kocsi természetesen a saru le lett véve és alul a küszöb környékén kábelektől jelentős távolságra tehát nem lehet, hogy összeolvadt két vezeték a hő miatt. Nem először volt hegesztés, de most kiment a belső világítás biztosítéka és a bal első ajtó mögötti 5A-es is.

 

Nem találtam meg először melyik biztosíték a hibás mert valami érthetetlen okból PASS biztosítékdoboz van a kézikönyvben biztos nagyon nehéz lett volna belső világítást írni mert csak és kizárólag annak a biztosítéka (motortétben a balról a 2. sor legfelső).

A lényeg mivel nem találtam meg melyik a hibás indításkor a fordulatszámmérő és a másik két műszer pár másodpercre max-ra ugrott majd vissza kivéve a fordulatszámmérő mert az 4000-re és ezzel együtt a Km óra 100-ra. Érdekes módon ezt nem minden gyújtásra tételkor, ill. indításkor produkálta.

 

A kiégett biztosíték kicserélését követően ez a hibajelenség megszűnt és ekkor még a világítás a helyzetjelző lekacsolt mikor kinyitottam az ajtót és szolt a bim bam is benne hagyott kulcsnál. Csak érdekesség miatt írtam le hogy milyen össze nem függő dolgok mégis kapcsolódnak egymáshoz.

 

Ezért kérdeztem a nagy fokozatú ventilátor nem e kapcsolódik az ajtó kinyitáshoz.

 

Tegnap felhívtam egy autóvillamossági szerelőt az egyetlen pesti Lacetti szerelő adta meg a számát (akinek a gránátos utcában van a műhelye bár én eddig csak a lakására mentem ha szerelni kellet valamit). Ő is a Chevroletnél dolgozott és ő azt mondta ezt a kényelmi funkciót a belső biztosíték tábla mögött egy relé kapcsolhatja kapcsolja. Én kihúzgáltam amit elértem fogalmam sincs melyik lehet az mert alig lehet látni szétszedni meg még nem volt időm. Van valami leírás melyik lehet ez a relé mert a szerelési kézikönyvben egy szó sem esik róla.

 

Azért írtam ide mert hátha valakinek volt már hasonló hibája és tudja pontosan mit kell csinálni.

Az autóvillamossági azt mondta ott kell hagyni az autót de most minden nap használom ezért lenne jó egy konkrét segítség mi lehet a hiba.

Előzmény: sebike05 (13658)
sebike05 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 13658

villamosságis tudás hiányában ez szerelő mert mérni kell

Előzmény: Pici1111 (13657)
Pici1111 Creative Commons License 2021.09.21 0 0 13657

Sziasztok!

 

Kis segítséget szeretnék kérni. (5 ajtós Lacetti)

 

Van ez a kényelmi funkció, hogy ha be van kapcsolva a tompított és leveszem a gyújtást és ki is veszem a kulcsot akkor fent marad a helyzetjelző. Viszont ha kinyitom a bal első ajtót elalszik a helyzetjelző magától. Ez az utóbbi egyik napról a másikra nem működik tehát rajta marad a helyzetjelző és így le kell kézzel kapcsolni teljesen. Mi lehet a gond!

 

A Bim bam sem működik mikor bent van a kulcs a gyújtáskapcsolóban és kinyitom a bal első ajtót.

A bim bam amúgy működik mert indítás után megszólal. A belső világítás is felkapcsol ha kinyitom a bal első ajtót. Megnéztem az összes biztosítékot mind épp. A bal első ajtó mögötti oszlopban levő is!

 

Ezen felül nem működik a csomagtér világítás ha kinyitom a csomagtartót, de ennek tudom mi a baja valószínű a kapcsoló vagy a csatlakozónál van valami ezt már megcsináltam korábban. Nem tudom össze függ a két hiba mert csomagtér világítás előbb romlott el de az ajtónyitó bim bam jó volt és le is kapcsolt a világítás.

A csomagtérben világit az izzó mikor kinyitom bármelyik ajtót csak a csomagtér ajtó nyitásánál nem de ennek mint írtam nagyjából tudom mi a hibája.

 

Lehet a gyújtáskapcsolónál lehet valami mert a Nexia-nál volt hogy a miatt nem ment ha jól emlékszem a szeleztető ventilátor!

 

Valakinek van konkrét ötlete mert ha nem muszáj nem vinném szerelőhöz!

Lacettiii Creative Commons License 2021.09.16 0 0 13656

Ok köszöntöm. 

Előzmény: sebike05 (13655)
sebike05 Creative Commons License 2021.09.16 0 0 13655

Conti csak szlovén vagy német ok román mexikói szar az ina feszítő ne román és kinai legyen

Előzmény: Lacettiii (13654)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!