Az iránt szeretnék érdeklődni,mivel az asszony egy C2-t nézeget,ami SX-nek van hirdetve,hogy milyen alapfelszereltsége volt az X-nek,és az SX-nek. 1.1-es motornál.
Persze nálam sem csak az anyagiak játszottak közre a szoftverfrissítésnél, mert 1 másik márkaszervizben azt mondta az emberke, hogy nem biztos, hogy megoldja a problémát és, hogy ez ilyen.
Elméletileg tudtommal úgy kéne működjön, hogy AUTO fokozatból 1 A/C gomb nyomásra le kéne álljon a klíma, ugye ilyenkor el is tűnik A/C felirat a kijelzőről. Na nálam a következő A/C gombnyomásra áll le, és a kijelzőn mit lát az ember A/C feliratot, ezért gondolom én is meg egy-két klímás, hogy ez szoftver probléma. Na télen ez a módszer se jött be, ezért voltam 1 kicsit ideg rá. Meg amint említettem, hogy a ventilláció teljes levételénél is le kéne álljon, na nálam ezt sem teszi. Persze most a kompresszorról beszélek.
Ilyeneket megnézhetnél, nálad hány A/C nyomásra és teljes venti levételnél leáll-e a klímád
meg, hogy a kijelzőn A/C felirat léte vagy nem léte valóban a klíma működését jelzi-e vissza?
Gondolom neked is a csattogós kuplungos kompresszorod lehet, bekap nagy csatt kikap valamivel kisebb. Én csak ezért akartam veled összefutni, hogy ezeket összehasonlítsuk és távol álljon tőlem, hogy rossz ómen legyek. :-) Különben nemrég nekem is majdnem sikerült 1 tűzcsapot megtalálnom tolatva én sem láttam semmit belőle. Enyém körbe van fóliázva még az előzőtulaj révén, de amúgy is szerintem elég sok a holttér a kicsinél.
Csak nehogy a két kocsi rosszhatással legyen egymásra :-), nekem két hete jelzett vissza a hűtővíz lámpám -16 foknál kb. 400 méter megtétele után. Mondom mi van pesttől 50 km-re voltam, dolgozni igyekeztem befelé meg se mertem állni fűtés maxra, 60-70-nél többet nem volt hajlandó menni, talán 2000-nél nem volt hajlandó jobban pörögni, gondolom van benne valami védelem, hát levert a víz.
Melóhelyen leáll megvártam stanby állapotot motor indít elvan felejtve a hibaüzenet, minden ok. Mondom ilyen nincs.
Na nem is mesélek többet, nehogy tényleg rossz ómenjei legyünk egymásnak. :-)))
Én inkább megtanultam "együtt élni" a problémával, nincs jó tapasztalatom szoftverfrissítés ügyében. Az történt ugyanis, hogy a menetstabilizáló (ESP) kikapcsolt, rendszeresen és váratlanul. Mivel előtte cseréltem a kerekeket nyáriról télire, arra gyanakodtam, hogy át kell programozni a kerékméretet, bár váltóméretet szereltettem fel (195/45/R16-185/55/R15) A szerviz azt mondta, igen, igen, ez a probléma. Bevittem, átprogramozták, kifizettem a díját, majd a dolog mit sem változott. A kocsi még garis volt, ezért fordultam a márkaszervizhez. Felkerestem azt a szerelőcsapatot, akikkel korábban átvizsgáltattam, szereltettem a kocsiaimat (Auto Pryma, I. kerület), akik számítógépes diagnosztika és elemzés után rájöttek, hogy az egész probléma mögött a féklámpa kapcsoló áll, kicserélték, belekerült kb. kétezer ft-ba és azóta sem volt egyetlen hiba sem az ESP-vel.
Persze ettől még megoldódhat a dolog az általad leírtak szerint.
Na, én erre nem jöttem rá, hogy így kikapcsolható. De nekem télen semmilyen probléma nem jelentkezik. AUTO módban felfűt az autó, majd szépen temperálja az utasteret. A klímakompresszor nem kapcsol be. Nálad ez a probléma? Vagy nem áll le a ventillátor?
Egyébként tavaly ki kellett cserélni a klímavezérlő elektronikát, ami 25 ezer ft. volt (a Prymánál). Akkor nem indult el a ventillátor, hideg volt a kocsiban. Most meg a termosztát ment tönkre, aminek az volt az előjele, hogy kigyulladt a motor túlmelegedést jelző lámpa. Nem nyitotta ki a nagykörre a termosztát, és a melegvíz a motorban maradt, ami már nem volt elég a hűtéshez.
Egyébként a következő problémák voltak eddig az autóval:
1. féklámpa kapcsoló csere
2. gyújtótrafó csere
3. generátor felújítása
4. klímavezérlő elektronika csere
5. termosztát csere
Kb. 50-60 ezer km után jöttek ezek a problémák, kb. 10 ezer km-ként. Most 84 ezer van az autóban. Mondjuk véleményem szerint természetes, hogy időnként ilyen kiadásai is vannak egy autónak. Emellett rendszeresen szervizeltetem, motorolaj és szűrők cseréjére mindig figyelek.
Én 1,5 évesen vettem, 22 ezer km-el. Az autó 2005. 11. havi, 1.6 VTS. Sokat kesergéltem, "sok" ilyen autót megnéztem és szerettem volna mindenképpen garanciális autót venni. Sikerült lenyomoztatni az autó szerviz előéletét, és garanciában egy érzékelő csere volt benne. Más hiba miatt nem volt javításra korábban.
Vannak még apró dolgok. Az egyik, hogy rendszeresen jelzi a kompjúter, hogy egy izzó kiégett, de mindegyik ég. A motorháztető csukott állapotát jelző érzékelő (nem is gondoltam, hogy van ilyen) eltört egy határozottabb motorháztető lecsukás után. Ennyi. :-)
Pesti vok, de az összekoccanástne vetítsd a falra! Nekitolattam egy fatörzsnek, ami nem látszott a visszapillantóban, úgyhogy most bosszankodom miatta! :-)
Na végre nem csak én vagyok ezzel a problémával egyedül, :)) de nehogy félreértsd most nem káröröm szól belőlem.
Csak jobb érzés, hogy nem vagyok egyedül, ezzel a problémával.
Még különben nálam is fennáll, a PSA-topikon ajánlották a citroen M5-öt, de az ünnepek előtt nem volt rá fedezetem.
Ja különben szoftver problémára gyanakodtak azon a topikion.
Neked mikori a gép, elsőtulaj vagy, ezeket csak azért kérdezem mert én is itt állok értetlenül, hogy mikor kerülhetetett rá szar szoftver, legalábbis az enyémre. Gondolom nem így jött ki a gyárból.
Nem tudom, hogy a tiéd csinál-e olyat például, hogy a ventillátort leveszed nullára akkor a klímád ugyanúgy megy tovább, az enyém igen.
1 C3-as tulaj azt mondta, hogy akkor is persze kikéne kapcsoljon.
Ja az M5-be látatlanul azt mondták 18.000 + a felmerülő anyagköltségek. :((
Úgyhogy én egyenlőre barátkozom és probálom megszokni a problémát. ;)
Különben a nyári kikapcsolásra én már rájöttem, AUTO fokozatból két A/C gomb nyomásra leáll a klímám, de most télen megint valahogy más van. Különben azóta folyamtosan AUTO-módban használom, de hát lassan tényleg megőrülök tőle képes + egynéhány fokban bekapcsolni, nekem ez magas.
Pesti vagy különben, ha igen össze koccolhatnánk összehasonlítani a két "szörnyet".
Nálam is ilyen furán működik. Nyáron, ha nem akarom, hogy elinduljon, le kell vegyem a ventillátort nullára és újra kell indíytanom a motort. Én nem nagyon bírom a klímát, megfázom tőle, ezért is lenne fontos, hogy lekapcsolható legyen. De nem az, hiába kapcsolom ki, érzem az azóutó teljesítményén, hogy dolgozik a klíma.
Digit klímások segítségét szeretném kérni. Nekem még mindig nem sikerült rájönnöm hogy, hogy is működik.
Tudom van az AUTO gomb és az elméletileg megold mindent, de én ha nem muszáj nem vagyok a klíma híve.
Szóval van amikor nem szeretném, hogy dolgozzon a klíma. Én "józan paraszti ésszel" azt gondoltam, hogy például leveszem a levegő hozamot minimálisra, a kijelzőről ugye eltünik minden akkor klíma leáll, na ez nálam nem így van a klímám ugyanúgy dolgozik tovább. Már jártam úgy, hogy a klíma csöveimen jég réteg keletkezett, úgy figyeltem fel rá,hogy bentről hallottam a klímám ki-be csattog. Ja az enyém már kuplungos, mert állítólag létezik nem kuplungos kivitelűek is. Hozzá teszem az AC gomb nálam nem mérvadó, hogyha látom a kijelzőn akkor sem biztos, hogy megy ill. fordítva,játszadozni kell vele.
Szóval a digit klímások felé szólna a kérdésem, hogy ez nálatok is így van-e vagy csak az enyém bugos.
Nem 1 klímásnál jártam már, az egyik valami relével akarta megoldani BSM hibára gondolt. A másik azt mondta szoftver probléma, akkor felkerestem 1 márkaszervízt, szoftver frissítés céljából a reakció az volt, hogy ez ilyen nem biztos,hogy segít rajta.
A 3. rosszul van betanítva a BSI, de ő ilyenhez nem ért. A szakiktól kérdezném ez a betanítás gond lehetséges?
Remélem jól szedtem össze a problémámat ha nem, nézzétek el nekem számomra is ez a digit klíma elég kaotikus. :((
Sziasztok C2-es tulajok! Van egy garnitura (4db) 15-ös lemezfelnim eladó a hozzávalo dísztárcsával,(max100km lehet benne),ha érdekel valakit írjon egy mailt és a részleteket megbeszéljük!
Sziasztok nemrég regisztráltam és tanácsért fordulok hozzátok. A barátnőmnek van egy c2 1.6 VTR je robotizált Sensodrive váltóval. A hiba amit produkál,hogy hideg időben letilt a motort nem engedi inditani néha vagy egyszerüen nem müködik a váltó.A gépkönyv szerint autómatikusan át kell álnia téli üzemmódba de nem teszi. M ár tudom miként lehet "tanitani" a váltót,azt holnap megpróbálom vele. Mindig nagy hidegben játtsza ezt 0 fok felett jol működik.A meleg időt szereti mint a gazdája:) Ha valaki tud tanácsot adni, előre is köszönöm mert a szerviz kicsit szerintem lehuzásra megy,a kocsi meg kéne mert mindig az enyémet viszi el és sajnos nem mindig tudom nélkülözni. Baráti üdvözlettel E.!
Látom nem nagyon él a club :( , vagy csak "hülyeségre" nem kapok választ. :) Azóta már C2 tulaj lettem 1.4i VTR. Ja az előző kérdésemnek utána jártam 120000 km vagy 10 év "márkaszerviz". A 10 évet én 1 kicsit sokallom általában 4-5 évet szoktak mondani na mindegy. Próbálkoznék még 1 kérdéssel, annyira még nem térképeztem föl az autót,az lenne a kérdésem hogy a hűtőkondenzátor előtt és utána is van hűtőventilátor? Már csak azért kérdezem mert a motorhoz közelebbi "sufni szaki" szerint az a klímáé és az nekem bekapcsolt "automata" klíma nélkül is szinte állandóan megy. Ez rendben van így?
Én leendő C2 tulajdonos szeretnék lenni. :) Az lenne a kérdésem a C2-ben konkrétan a 1.4 benzinesben, mikor van az előírt vezérléscsere? Több autót is néztem kérdezősködve a tulajoktól, hogy vezérléscsere? Csak néztek rám, ők azt nem tudják mikor van. Ha valaki tudja szivesen venném a válaszát.
Szia! Nekünk még csináltak egy fékhatás mérést is . Megörültem ,mikor mondja a tag , hogy ezt is csinálták, gondoltam milyen rendesek. A számla kézhezvétele után viszont szomórúan láttam, hogy szépen kiszámlázták azt is. :(
Akkor kb ott van az enyém is! Nekem az 1.1-es benzinesre mondtak 45-50körül, de kemény 14-ért mindent beszereztem, viszont így is 18-at mondtak a munkadíjra, vmi 9000huf/ó rezsidíjuk van! Ez az első 20k szervízre vonatkozik!
Most pontosan nem tudom megmondani. 40.000.-forintot ajánlottak, ha ők adnak mindent, de mi vittük az olajat,és nem kértük a pollenszűrő cserét. 20e. körül fizettünk.
Sziasztok! Páromnak van egy C2 profi 1,4 Hdi verdája. Ma viszem a 20.000 km.-es szervizre. A pollenszűrőt házilag akarom cserélni. Meg tudjátok mutatni képen, vagy körülírni, hogy hol keressem ?
Hi!Azért én annyira nem vadulok vele 1x próbáltam autópályán padlógázzal meglökni,ami azt eredményezte, hogy a BMW-s csóka elismerően lehúzódva a külső sávba elengedett.Amúgy nem forgatom 100-130-as tempóval utazom.A fogyasztásom is elég jó teli tankal a meló helyem 650-re van az simán megy.A tempomat megajó ilyenkor.Itthon vagy most?
En tisztaban voltam vele, hogy te milyen vilagitastech.-re gondoltal es hogy az mennyivel daragabb es jobb! Amikor azt irtam, hogy "megtalaltam az izzokat amiket kerestem" akkor magamra gondoltam, hogy magamnak talaltam meg amiket magamnak kerestem!:) Csak gondoltam ide is belovom a linket. Vagod?:P
Amugy nagyon a fulembe ultetted a bogarat ezzel a bi-xenonnal:D Ma lattam egy xenonos Fabiat.. gyonyoru szep hofeher fenye volt es eszmeletlen jol megvilagitotta az utat... hmmm:) Egyszoval jo dolog!
Jah en is havonta mosom a kocsit persze csak kezzel meg soha az eletbe nem vittem egy automat sem gepimosoba. Az utobbi idoben pedig mar waxolom is. A muszerfalat es a tobbi muanyag elemet pedig fasza kis Holts habos szilikonos(?) apoloval tisztogatom. Sarhanyo soha nem volt a kocsin, mar igy kaptam kezhez hala az istennek. Az valami fortelmesen nez ki ezen az auton!:) Viszont ahogy mondtad, jol televeri a hatuljat minden szarral!:D De kit erdekel, imadok autot mosni!:)))))
Meddig "eresztetted" meg a kocsidat?:D En lejton lefele 183-ig toltam mert tovabb mar nem mertem. Sik uton 166, ahogy a konyvben is le van irva. Mennyit mesz 1 tankkal? En 42 liter gazolajjal elmegyek 700-800 kilometert vegyes hasznalatban.
Hi!Nem ilyen izzókat szeretnék,de azért köszi.Én a trafós, gyújtós,kábeles xenonra gondoltam.A kettó között óriási a különbség.És nem csak árban.Mi Olaszországot járjuk,rendszeresen.Néha jó megereszteni a kicsit.:-)))"sajnos meló"Soha nem tudnék külföldön élni.Visszatérve az autóápolásra.Hétvégente mosom,és 1hónapba 1x vaxolom.Te is leszedted a sárfgó gumikat hátulról,hogy televeri a hátulját szarral?Ha érdekel az autóápolás akkor sasold meg a Maxolen.hu oldalt.Én is tőlük rendelek,+ sok autókozmetika is. Itt találsz tuti dolgokat a gép tisztántartásához.Ha minden igaz akkor van jó kátrányoldójuk is.Ciao!
Pontosan azert erdekelt az autoaploas mert tudom, hogy a fekete qrva kenyes szin. A mi kovetkezo autonk szinte biztos, hogy tuzpiros lesz es persze egy gyonyoru szep 5 ajtos c4!:) Ez van..ra vagyok kattanva teljesen a c4-re!:D Gondolom az is kenyes szin, de csak nem annyira mint a te feketed. A sargaval csak egy bajom van, hogy az utrol felcsapodo katrany nagyon meglatszik rajta es iszonyu nehez leszedni rola, a hatuljan eleg sok helyen vannak mar szep kis fekete pottyok! A katrany oldo spre sem segit sokat.
"Mi is csak kétszer járunk haza 1 évbe,a hosszú utakon a kényelem nálunk is jelesre vizsgázott!"
Ezekszerint te is kulfoldon elsz/dolgozol?
Azt hiszem megtalaltam az izzokat amiket kerestem: link
Szevasz!Látod ez süt,csak nekem jobban tetszik a kevesebb kelvin fokú 3400 v.3600 kelvinü fehéresebb színű.A bontóból első hátsó ballos dobbetét, motorháztető, csomagtértető érdekelne.Mi is csak kétszer járunk haza 1 évbe,a hosszú utakon a kényelem nálunk is jelesre vizsgázottMiért kérded az autóápolást?Sokat gyakoroltam:-)))))))))).A fekete k......va kényes. Ha nem is bántam meg a következő autóm lehet,hogy nem fekete lesz.Bár ezt mondtam az előző autómnál is ami 1 Cordoba volt.Ezen mailon mindig elérsz zsolt.alpar@freemail.hu.Üdv Zsolt.
De szep is a c4 coupe, de nekem inkabb az 5 ajtos valtozatra faj a fogam mert mar tervezgetunk a parommal egy gyerkocot es akkor mar kenyelmesen szeretnek ki-be szallni a kocsibol, meg amikor hazamegyunk mindig sok a csomaggal jovunk vissza, kenyelmesen akarok ramolni!:) Van egy holland forum ahol az egyik sracnak gyari navigacioja van, neki az a kijelzoje nagyobb, vagy inkabb magasabban nyul ki felfele ahol nekunk az ora es a radio kijelzoje van. Na neki ott mutatja a navit. A valtoval kapcsolatban mindenkeppen kerni fogok egy uj betanitast es ha az sem segitene, akkor meg tenyleg szet kell majd szedniuk es jobban belenezni az autoba.. A forumos szakik mar nagyon sokszor voltak a segitsegemre.:))) Ebben a temaban is adtak mar par tanacsot.:)
Van egy-ket bonto a kornyeken, ha van amiben tudok segiteni akkor szivesen korbekerdezem oket! Pontosan mire gondoltal?
Evente ketszer, jobb esetben haromszor megyunk haza nyaron mindig, aztan vagy karacsonykor vagy tavasszal. Eddig otszor jartam meg a belgium-mo utat a kisautoval es hala istennek nagyon kenyelmes ulesekkel aldottak meg a francia tervezok a c2-t...legalabbis nekem nagyon fekszenek:)
Hi!Nekem is fájna a fogam a c4 cupe-ra,de ez nekem is egyelőre csak álom.Addig meg ezt csinosítjuk a józan ész határáig.Láttál már kint olyan felszereltségűt amibe gyári navit raktak a cd alá v.a helyére?Jó lenne beszerezni:-))),de biztos aranyárba mérik.1 cimborám látott franciában.Én olaszban meg itthon sem találkoztam ilyennel.A váltóval kapcsolatban nem tudok okosat mondani talán próbálj 1 új betanítást v.kérdezz a fórumon + 1 pár okos szakit.:-))))))Kinti viszonylatban a 26 eu nem drága jól tetted,bárcsak itthon is ennyi lenne én is kötöttem volna.Ismersz kint törött gépet vagy bontót ahol esetleg lenne már c2-es?Érdekelne pár alkatrész csak úgy tarcsiba.Olaszba felhivtam 1-et csak nagyon délen van hozzánk túl messze,neméri meg lemenni.Milyen sűrűn jársz haza?Üdv 1.6vtr Zsolt.