Jobban járnál ha a Puch maxi, vagy egyéb puch topicban keresnéd. Puchshop.de-nél lehet venni, de elég drága. A 3 gangos kormányváltó 41,90, a bowden 14,90 Euro.
Sikerült szereznem egy Mustangot, '76 vagy '78-as gyári 4 LE. Eléggé darabokban van szegény, és egyértelmű, hogy a kipufogó dobja hiányzik, és valszeg egy kipufogó könyök sem ártana neki egy másik. Van valakinek eladó? A kipufogó dob és cső, valamint a felnik mind krómozva jöttek ki a gyárból?
Továbbá a váz kivételével újra volt fújva, a sárvédők pedig már rozsdásodnak, azokat újra fújnám. Mi a gyári törtfehér színkódja?
Jawa Mustangot keresek megvételre, ha valakinek volna eladó. Foglalkozós, darabokban lévő is érdekel, mert most már garázsom. Régebben volt 2 pirosam is, eladtam, de nem bírok szabadulni a gondolattól, hogy újra szerezzek egyet.
Szóval ha valakinek volna eladó reális áron, akkor engem érdekelne. Elsősorban Budapest és környékén keresnék.
Üdvözlet minden JAWA50 tulajnak!Sajnálattal olvastam a hozzászólásodat,évekkel ezelött az a cég hasznos volt az alkatrészek beszerzésében.Mostanára már nekem is úgy tünt,hogy elfogyott a lendület,a katalógus sokkal kisebb lett,eltünt a kinálatból a négy felömlös hengerszett is,szükösebb mindenböl a kinálat,még Simsonból és robogókból is,de ez nemcsak a Jawakat,hanem minden tipust is érint ennél az áruháznál.Alkatrészellátásunk mára már rosszabb,mint volt három-négy éve volt.Leállnak a webáruházak a tipussal.Viszont jó hir,hogy a Jawaparts.cz,és a jawashop.cz oldalakon majdnem mindent árulnak a kadvenceinkhez,söt még a korábbiakhoz is.Lehet PayPallal fizetni,nem kell elöreutalni,angol nyelvü verziója is van mindegyik oldalnak.(tehát nem kell a cseh nyelvvel veszödni!)Sok balesetmentes kilométert kivánok.Feri
Érdeklődnék a tirisztoros gyújtásod, hogy vált be?
Meg még az is érdekelne ha az én motoromon a rotor mágnesezése gyenge, de ez is kellene a világító tekercsekhez mi értelme van a jó gyújtásnak ha a világítás meg gyenge!
jó világításhoz jó mágnesre van szükség, jó mágnessel jó a gyújtás is.
Mindenki figyelmét szeretném felhívni, hogy jártam a minap. A felújítandó Jawa Mustang motoromhoz rendeltem alkatrészeket a Simson - Keletimotor - Alkatrészek Webáruháztól. Fejlécben: nop Commerce A Dugattyu szett 2790Ft csapszegmérete kisebb, a gázbowden 12 cm - rel rövidebb. Ezeket vissza is küldtem. Erre a visszautalás csúszik 1,5 héttel az összeg meg kevesebb. Aztán a szekunder lánc tengelyre meg nem megy fel a csapágy. A berugókar tengelyre a fogas ív keresztben áll. Mindenki, aki innen akar rendelni inkább ne tegye!!! KÉRLEK BENNETEKET OSSZÁTOK, hogy mindenkihez jusson el.
Jawa Mustang tankot keresek reális áron, ami nem baj, ha munka igényes, csak ne legyen horpadt, vagy nagyon rozsdás, reális áron.......Ha lehet benzincsappal, tanksapkával.
Köszönettel: László Makóról. Harminc - 4 nyolcvanöt 52 tizenhárom
Használható- felújítható Mustang blokkot keresnék, jópénzért, lehetőleg a sallangjaival együtt, porlasztó, bovden stb. esetleg, ha a szállításban tudsz segíteni , komplett motort.
Ne pocsékold vele az idodet, inkább fúrd fel az eredetit, az a "60ccm" henger valójában 55ccm és a huvelye nem nagobb, a gyári is kiadja a 40mm-es furatot. a kulombség nem eget rengeto.
A segítségeteket szeretném kérni. Édesapámtól megörököltem egy 223/200-as Jawa Mustangot. Teljesen felszeretném újítani, ehhez kérném a szakértelmeteket. A 60 ccm-is hengerszettről mi a véleményetek? Mennyivel fogyaszt többet a gyári 4 l/100 km-nél? Vagy érdemesebb e a gyári hengert megfurattatni és maximum hány miliméteresre lehet megfúrni? Valaki esetleg meg tudná mondani a 60 ccm-es henger fémszoknyájának külső átmérője mennyivel nagyobb a gyárinál? Ki kell maratni hozzá a blokkból hogy a henger szoknyája beüljön a hejére? És a hengerfejen is kell átalakítani hozzá? És a rezonátor kipufogóról vélemény? Valaki csinált már hozzá?
Szia! Van eladó új dörzsáram 21 - 23 ig. Én is ezzel csináltam az ennyimet csak a fiam és én is rendeltünk, így kettő darab van. Vadi új ha érdekel a gorocsjozsef@gmail.com e-mail oldalamon megbeszélhetjük. A Vaterán és a Jófogáson is fenn van, ott megnézheted.
egy telószárat 2 persely vezet, ha egy vezetné nagyon nyeklene-nyiklana. Utángyártott persellyel nincs baj, max vállasíthatták az volna az alsókat mint a gyári babettákat. Mondjuk az egész konstrukció elég rövid életű már gyárilag is :D 21-24közötti dörzsár rémlik de nézz utána. pontosan meg asszem 21,5 környéke a a telószár. Görbe ne legyen meg agyonkopva sem lehetőleg.
Pár kérdéssel szeretnék Hozzátok fordulni a Jawa-mal kapcsolatban. Van egy Jawa 20 típusú motorom, ami egy nagy felújításon esett át, és lassan a végéhez közeledik. Mindne részt megcsináltam már, de az első teleszkópban szeretnék segítséget kérni. Nem tiszta számomra, hogy a teleszkópszárban egy (alsó), vagy kettő (alsó-felső) múanyagpersely van? A robbantott ábrán egyet látok, de egy olvastam olyan külföldi leírást is, ahhol kettőt említenek. Továbbá tapasztaltabb Jawa-s kollégáktól szeretnék tanácsot kérni, hogy az utánygárott műanyagpersely mennyire stabil illetve mennyire tartós? Esteleg érdemes lenne esztergálni műanyagból? Tudtommal a műanyagperselyt dörzsárazással kell a tengelyhez illeszteni. Van erre esetleg más módszer? Ha nincs, akkor valaki tudja, hogy mekkor álítható dörzsárra van szükségem (teleszkóp csúszórész átmérő)? Sajnos most nem vagyok a motor közelében, de addig is megrendelném a dörzsárat, hogy minél hamarabb össze tudjam rakni.
Köszönöm szépen. Talán november vége, december eleje amikor tudok vele foglalkozni. Az e-mail címem gorocsjozsef@gmail.com. El tudnád készíteni, hogy nekem csak fel kelljen rakni ? E-mailban megbeszélhetjük ? Köszönöm.
A genrátor tekercse max 20W-os, ebben a kapcsolásban mindkét vége ki van vezetve. Nincs kapcsoló, nincs akksi, ha elindítom a motort, a világítás is indul. Hátulra bármilyen 12V 2W-os ledes "izzó" megfelel.
Az index:
Kapcsolási rajz, alkatrészek (2 db. Li-Ion 2600mAh akksi, elektronika, 3W-os Power led), kivitelezés asztalon (csak az egyik oldal), felül a zöld visszajelző led. Bármilyen kapcsolóval működik, álló motornál is. A két akksit külső töltővel kell tölteni, amit elegendő 4-6 havonta elvégezni, a kis fogyasztás miatt. Erről a két akksiról megy nálam a féklámpa is, ami 4 db 1W-os Pover ledből áll. A 3W-os Power ledeket be kell építeni a lámpákba, amit én foncsorba tettem a jobb fényszórás miatt. A ledek fényereje azonos, vagy nagyobb a hagyományos 21W-os izzókénál. Bármilyen motorra felszerelhető, független a motor világítási rendszerétől. Nincs szükség savas akksira!
A lehető legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás. A motoromon ez a világítás másfél éve hibátlanul működik. A LED-es izzó fényereje nagyobb, mint a 35W-os halogéné. Az index korábban került a motoromra, a fénye erősebb a 21W-s izzónál. Ha rásüt a nap akkor is jól látható. Ha kíváncsi vagy a részletekre, szívesen írok róla és teszek fel képet.
Szia! Engem érdekel a LED -es világítás és index. A télen szándékomba áll egy Mustangot rendbe hozni. Valószínűleg a világítási rendszerét is át fogom alakítani és ha lehet miért ne legyen a korszerű LED -es. Köszönöm a figyelmedet.