Keresés

Részletes keresés

lübra19jtd Creative Commons License 2020.05.30 0 1 13229
Előzmény: malazs (13228)
malazs Creative Commons License 2020.05.29 0 1 13228
lübra19jtd Creative Commons License 2020.05.29 0 0 13227

"a debreceni összeköttetés várhatóan június végéig szünetel"

 

 

https://airportal.hu/ujraindul-a-munchen-budapest-jarat-bovul-a-kinlat-zurich-fele/

Tibi2 DEB Creative Commons License 2020.05.26 -1 2 13226

A foglalási rendszer alapján 06.16-al indul Luton ( 5 ), Eindhoven ( 2 ) és Tel-Aviv ( 2 ), 07.01-ig csökkentett menetrenddel a többi célállomás pedig annan van betervezve .

szaunas Creative Commons License 2020.05.19 -1 1 13225
malazs Creative Commons License 2020.05.19 -1 0 13224

Elvileg 15.-től

Előzmény: Debreceniutazo (13222)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2020.05.19 -1 1 13223

Június közepe, de az a tippem , hogy tolódok majd: https://civishir.hu/helyben-jaro/2020/05/wizz-air-tovabb-csuszhat-a-debreceni-indulas. Budapestről a meghirdetett Wizz járatok 10% indult a az elmúlt héten......

Debreceniutazo Creative Commons License 2020.05.13 -1 2 13222

Júniustól fenn vannak a debreceni járatok a Wizz rendszerében. Lehet megtenni a téteket hogy mikortól indul bármi is újra?

MZ/Y Creative Commons License 2020.05.03 -2 2 13221

Ő, izé.

Berényi Ervin kérdésünkre elmondta: Debrecenben jelenleg három COVID-19 pozitív beteget látnak el kórházi körülmények között. Egyiküket negyedik hete lélegeztetik, állapota stabil.

 

Biztos eddig otthon lélegeztették. :)

Előzmény: lübra19jtd (13219)
MZ/Y Creative Commons License 2020.04.30 -2 0 13220

Nem írtam biztosra :), de így rémlik. Nem akarok rákérdezni, mert nem akarok kellemetlen helyzetbe hozni bárkit is.

Előzmény: lübra19jtd (13219)
lübra19jtd Creative Commons License 2020.04.30 -2 1 13219
Előzmény: MZ/Y (13218)
MZ/Y Creative Commons License 2020.04.30 -1 1 13218

Szerintem van a Kenézyben.

Előzmény: szaunas (13217)
szaunas Creative Commons License 2020.04.30 -1 1 13217

A koronavírus-fertőzöttség Budapesten és Pest megyében koncentrálódik, nem lehet enyhíteni a karanténon - tehát megnyitjuk a Ferihegyi repülőteret.

Debrecenben nincs egyetlen korona-beteg sem, az egész megyében össz. 23 megbetegedést észleltek, a karanténon enyhíthetnek - tehát zárva marad a Nemzetközi Repülőtér...

Világos.

 

Előzmény: lübra19jtd (13216)
lübra19jtd Creative Commons License 2020.04.28 -1 0 13216

https://airportal.hu/tizenhat-utvonalon-repul-majusban-budapestrol-a-wizz-air/

 

"A debreceni bázison csak június 1-től indul újra a forgalom a jelenlegi tervek szerint."

Előzmény: lübra19jtd (13215)
lübra19jtd Creative Commons License 2020.04.28 0 1 13215
kivi000 Creative Commons License 2020.04.14 -1 2 13214

tudná finanszírozni

Nem azt mondta, hogy akarja is... :P

Előzmény: Herodes68 (13213)
Herodes68 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 13213

 

Ezer fős leépítés, fizetéscsökkentés, gépkivonások a Wizz Airnél

 

Ezer fős leépítést jelentett be a Wizz Air, a lépés a dolgozói állomány 19 százalékát érinti, a többi alkalmazottnál pedig munkaidő-csökkentést, szabadságokat rendeltek el.

 

Egy hónap alatt sokat változott a világ portfolio.hu március 16.

 

"Ha egyáltalán nem repülne egy darab utat sem a Wizz Air, akkor nagyjából három évig tudná finanszírozni magát – állítja a cégvezér. Ezzel szemben sok versenytársnak csak 1-2 hónapos likviditása van.

 

 

 

 

Herodes68 Creative Commons License 2020.03.31 -1 0 13212

Önkormányzati cégek beruházásait állították le Debrecenben

 

'A debreceni nemzetközi repülőtéren a lecsökkenő forgalom miatt a 175 dolgozó közül kettőnek kellett felmondani, másokkal sikerült megállapodni: kilencen fizetés nélküli szabadságra mentek, ötvennégyen közös megegyezéssel távoztak, azzal, hogy ha visszaáll a légi közlekedés a válság előtti szintre, a cégnek szándékában áll visszavenni őket. További tizenegyen fizetéscsökkenéssel állományban maradtak - közölte a városháza.'

malazs Creative Commons License 2020.03.23 -1 1 13211

Akkor most lehetne pályát felújítani, nagyobbítani és nem kellene másik pálya.

Előzmény: Miocsó (13210)
Miocsó Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13210

Üdv!

NOTAM A1004/20 : 24.én 02:00LT tól 04.19. 01 Lt között lhdc ZÁRVA.

MZ/Y Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13209

Nem is mostanra gondoltam, hanem ha vége a járványnak. Eddig is próbálták lenyomni a fizetésüket, de a nagy kereslet miatt tudtak védekezni. Valószínűleg jóval kevesebb pilóta kell egy darabig, nem kétséges, hogy komoly kereset csökkenés lesz.

Ráadásul aki mostanában végzett/végez, annak a 30 millás (ha jól emlékszem) képzési díj elég lassan fog letelni... 

Előzmény: cassano71 (13208)
cassano71 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13208

A pilótákkal nem tudom mi van, pedig egyet ismerek is Wizznél, de meg sem merem kérdezni, teljesen eltűnt mióta tombol a járvány, de már akkor is igen gondterhelt volt mikor még a legelején beszéltünk, akkor még ugye volt óvoda a gyerekeknek.

Gondolom vagy fizetés nélküli vagy kapják valami töredékét a bérüknek.

Előzmény: MZ/Y (13207)
MZ/Y Creative Commons License 2020.03.23 -1 0 13207

Egyértelmű. Kommunikációban/propagandában vagyunk igazán erősek. Váradi meg a pénzszámolásban.

Pilóták szopták be, de nagyon, föleg aki most tanul/nemrég végzett, igencsak visszavágják a fizut, ha újra lesz munka.

Előzmény: cassano71 (13206)
cassano71 Creative Commons License 2020.03.23 0 2 13206

Rég le kellett volna állítani azt véleményem szerint, hazahozni célirányosan aki kint rekedt de a menetrend szerinti járatot leállítani. Egyik legfertőzöttebb terület, könnyen lehet hogy heteken belül az lesz ott mint most Bergamóban, minden ilyen csak plusz veszélyforrás, nem is kicsi.

Én azt látom hogy itt most gazdasági érdekek simán felülírnak minden egyebet, valószínűleg ezért késik a kijárási tilalom bejelentése is. Szimplán kiszámolták mennyit veszít a gazdaság naponta egy kijárási tilalom esetén meg hogy az milyen problémákat okoz és összevetették azzal, hogy nagyjából mennyi emberrel kevesebb halna meg ha lenne kijárási tilalom, előbbi nyert. 

Előzmény: szaunas (13204)
Miocsó Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13205

Este megy a lutoni is.

Előzmény: szaunas (13204)
szaunas Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13204

Ez még működik...

 

malazs Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13203

Nem olvastam át a szerződést annyira nem érdekel, de jó pár éve bizony mikor ezek szóba kerültek akkor láttam linkelve azt a bizonyos oldalt (a valóságtartalmát nem kérdőjeleztem meg én sem és mások sem)

 

Köztudott a mindent megmozgatva próbálják visszaszerezni BUD-ot, még épp ez valamilyen szinten érthető is. Viszont ha ilyen záradék nem létezne, már rég konkurenciát állítottak volna BUD-nak és teljesen ellehetetlenítették volna. Ugye azt tudjuk a pénz az nem akadály számukra.

 

14-15 év alatt még csak tervezési szakaszba sem jutott el egyik verzió sem.

 

Azzal pedig BUD is tisztában van hogy minden körülmények között folytatnia kell azokat a fejlesztéseket amiket vállalt a szerződésben mert kompromisszumra nem igazán számíthat, gyakorlatilag ez az egy lehet támadási felület ha nem teljesül az amit vállaltak.

 

Amennyiben pedig mégis a kormányunk lenne a szerződésszegő, az az amúgy is borsos költségeken kívül, igen csak megterhelné az adófizetők zsebét.

Előzmény: altset (13201)
szaunas Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13202

Látni nem láttam én sem, de olvastam hivatkozást róla:

 

https://airportal.hu/nemzetkozi-kereskedelmi-repuloterre-fejlesztene-az-alba-airport-repuloteret-a-kormany/

 

"Némileg árnyalja a képet, hogy a Budapest Airport 2006-ban aláírt privatizációs szerződésében azt vállalta az akkori kormány, hogy 100 kilométeres körben nem épül újabb nemzetközi repülőtér. A börgöndi repülőtér Ferihegytől mindössze 66 kilométerre van légvonalban."

 

Tehát minden jel arra mutat, hogy igen, létezik egy ilyen "záradék"... S tudja ezt minden érintett, és nem is történik semmi komoly lépés.

A kecskeméti polgári bővítés nem jelent konkurenciát, mivel nincs menetrend szerinti repülés, csak a Mercedes igényeit kell/lehet kiszolgálni... 

 

Látszólag van a nyilvánosságot is érintő info lehetőség, de az "annyit" is ér:

 

https://airportal.hu/nyilvanosak-a-budapest-airport-privatizacios-szerzodesei/

 

 

http://www.mnvzrt.hu/kozerdeku_adatok/k … kozzetetel

 

(ne strapál vele magad...)

 

Sajnos már annyi nagyívű tervről olvastunk, hogy ha ez mind megvalósult volna Porpáctól Mezőkövesdig, akkor reptérnagyhatalom lehetnénk.

 

Mindeközben Pécs, Sármellék adottságai és lehetőségei ott hevernek kihasználatlanul...

 

Különben is: minek addig újat építeni, amíg a meglévőket is képtelenség normálisan üzemeltetni?!

 

Értem én persze, hogy "kellene" egy kisegítő reptér Ferihegy mellé, csak hát ha meg is épül(ne) és aztán valamikor egyszer a Budapest Airportot egy kormány(?) visszavásárolná, nem az lenne az elsődleges érdeke, hogy hogy a konkurenciáját ellehetetlenítse?

Előzmény: altset (13201)
altset Creative Commons License 2020.03.23 0 0 13201

Budapest és Börgönd között a távolság kb. 85-87 km. Kecskemét kb. 67-68 km. Érdekes fejlesztésekről lehet olvasni mind a két helyről. Ráadásul, mind a kettő autópálya közelében van (M7, M5). Na meg 100 km-en belül... De ezek szerint te se láttad a titkos záradékot (már ha van ilyen), pedig ebben bíztam, mert hogy én se.

Előzmény: malazs (13197)
malazs Creative Commons License 2020.03.21 0 2 13200

Azért vegyük figyelembe hogy rengetegen dolgoznak kint a régiónkból akiknek vissza kell menni hogy folytassák a munkájukat.

Előzmény: MZ/Y (13198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!