Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HondaVuk Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1448
A 9.5 hihetetlen szerintem is. 200 lovas 12xx kg-os (plusz sofőr) autók szoktak 10-10.2-ket menni, slickel meg 9.7-10-eket. A teljesítmény/tömeg ráta alapján a trabi megfelel egy 180 lovas autónak. A 6.8-as gyorsulás is erősen optimista szerintem, a 7 feletti a reális.
Előzmény: avantage (1446)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1447

elmennék...de.... még nincs müxaki...és gondolom te nem zalába ténykedsz:)

februar elején kész teljesen az auto és akkor megyek:)helyileg hol is ténykedsz?

Előzmény: avantage (1446)
avantage Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1446
Slick vagy sem, 70 loerovel ilyen eredmenyeket ugyan nem megy egy 450 kilos Trabant!

Az eredmeny persze lehet valos, de akkor a teljesitmeny nagyon nem 70 loero...

Igen-igen durva rajtot feltetelezve sem jon ki sehogy 90 loero alatt.
Es ha meg te is benne ultel a 450 kilos Trabantban (ertsd 510 kilo legalabb) akkor is inkabb 100 loero a Trabi.

Vagy tenyleg 70 loero, es igen felremertetek. :)


De tolem hihetsz, amit akarsz. Csak ne vardd, hogy mas elhiggye.
De ha tenyleg erdekel, mit tud a Trabid, akkor gyere el egy merese, ha kozel hozod az altalad beirt szamokat, akkor ingyen volt, ha nem, akkor is csak a szokasos meresi dijat fizeted. (Most per pill. ez 500 Ft)
Előzmény: trabfiat (1442)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1445

tudod mit?tavasszal a ringen kiderül:)

viszont igazán azt nem tudom melyik az az auto aki kb ezt tudja.....emlitesz pár tipust?:)

mentem már 2.5 tdi ellen de az elmaradt 20mteren:)

Előzmény: HondaVuk (1444)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1444
A 9.5-es 200 méter szerintem optimista mérés volt, a 6.8 elképzelhető. Ave azért mondta a fél másodpercet, mert van másnak is hasonló műszere, de az fél másodperccel jobb eredményt mér. Legalábbis nekem valami ilyesmi rémlik.
Előzmény: trabfiat (1442)
avantage Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1443
Hat az biztos, hogy ha ennyire egyforma ket auto, akkor a kialakulo kulonseg is ugyanilyen pici lesz. De tenyleg.

Itt van pl. egy 2.0 16v Scirocco eredeti es novelt teljesitmennyel. Ugyanaz marad a rajt, csak kettesben mar jobban huz, meg harmasban is, akkor 9.86-rol 9.81-re javul az ideje, vagyis 1.7 meterrel tud elhuzni 200 meteren. De ez azt feltetelezi, hogy az erosebb auto teljesitmenygorbeje vegig(!) felette van a masiknak! Ez pedig nem valoszinu, leven a masik nyomatekcsucsa magasabb.

Eredeti

Elmeleti novelt teljesitmennyel
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1442

stimmel:) mármint az adataim:)

én egy kicsit kevesebbet mértem,mjuk igaz h slicken.......

a pályán nekem 6.8 lett a 0-100....és 9.5 a 200 méter:)

de a te virtuális mérésed sem roxx egy ijen kisautonak:)

Előzmény: HondaVuk (1441)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1441
A tiéd ugye 70 lóerő és 450 kiló? Szerintem 200-on kb. 10.1-10.3 alatt lehet, 100-ra pedig kb. 7-7.2 alatt gyorsulhat. Kérdezd inkább Ave-t, neki sokkal több tapasztalata van.
Előzmény: trabfiat (1439)
avantage Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1440
Ez esetben ertheto a dolog, adj a mert eredmenyhez 0.5-1 mp-t es mar egesz pontos is.
Előzmény: trabfiat (1435)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1439

számolgatnál mégis ha kedvesen megkérlek?:)

papiron mit tud az én autom?:)

Előzmény: HondaVuk (1438)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1438
A kérdés értelmetlen és eldönthetetlen, mert kevés az adat. De ilyen kicsi különbségnél még több adattal sem lehetne eldönteni a kérdést.
Előzmény: pumukli3 (1424)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1437
"a 450 kg miatt egy másik (mondjuk 1.2 tonnás átlagos) autóval való ütközésnél kegyetlen nagyot szopsz... egyszerű fizika, majd biztos Vuk elmagyarázza, ha megkéred :)"

A franc fog ilyeneket magyarázni. Ezt úgyis mindenki tudja! :-))

A törésteszt eredménye tényleg meglepő különben, ennek ellenére én inkább egy akkori Civicben, Coltban, 323-ban vagy Golfban ülnék egy trabi vs. ezek valamelyike versenyszámban. Mert az a fránya tömeg azért egy ilyen ütközésben erősen bejátszik.
Előzmény: konyak_ad (1417)
Tschangow Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1436
még senki, írtd, hogy saccoltál. na mindegy, lesz eredmény szólj :D
Előzmény: trabfiat (1435)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1435
valaki már lemérte:) ebben a topicban valahol lentebb vnnak az ertekek....ha jol emléxem:)
Előzmény: Tschangow (1433)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1434
köszi,és remélem hogy tudom is sokáig használni:)
Előzmény: HB_ (1432)
Tschangow Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1433
méresd le, pl timeslip.hu, aztán megnézzük, és akkor még az égés is meg van spórolva :D
Előzmény: trabfiat (1429)
HB_ Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1432

Ez esetben használd sokáig egészséggel! :)

 

Pár év múlva nagy érték lesz a megmaradt jó állapotú ilyen autó.

Előzmény: trabfiat (1430)
HB_ Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1431

Nem a pilótán múlik, hanem a következőkön:

 

Tömeg, váltóáttétel, motor nyomaték és telj. jelleggörbe, gumi (surlódás/tapadás) és nagyobb seb.-nél légellenállás.

Előzmény: pumukli3 (1424)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1430

nem kénytelen....és nem is akar kiszállni:)

amennyit már ráköltöttem abbol vehetnék egy 15 év körüli középkategoriás verdát:)de nekem nem kell:)

Előzmény: HB_ (1428)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1429

a gyorsulást még most is fentartom:)legfötebb beégek:)

de tapasztalatom azt sugja h van ugyan ellenfél csak nem sok:)

Előzmény: Tschangow (1427)
HB_ Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1428

A Trabant töréstesztről...

 

Elővettem egy '90-es autós szaklapot, melyben leírták, hogy a VW, mikor megvette a Trabi gyárat (akkori Polo gyárat csinált helyébe) az ott készülő Trabantok egyikét töréstesztnek vetette alá kiváncsiságból.

 

Ülések kiszakadtak a helyükről, a kormány nyársként működött, az ajtók kinyíltak, tető levált, utasok kiestek, az autó pedig kigyulladt a benzintank elől történő elhelyezéséből fakadóan.

 

Ez a hír sajnos igaz.

 

Láttam már pár baleset utáni Trabit. Hát nem akarok soha ilyenbe beleülni. :(((

 

Azt sajnálom, aki nem tud "kiszállni" belőle és ezért kénytelen közlekedni vele.

 

HB_

Előzmény: trabfiat (1418)
Tschangow Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1427

hehehe :DDD

 

sosenemvágytam trabira, nekem fityóm volt, a másik tuti választás :DDDDDDDD  hú de nem vágyom rá megint :)

 

Nem csillivilli új a verdám, hanem egy öreg cucc, evvan.

 

"azért ne hasonlitgassuk a csilivili uj verdákhoz'

 

ez vélhetően azért történt mert előjöttél a "legyorsullak", a "műanyagjapánautó" és hasonló gegekkel :DDDDDD

Előzmény: trabfiat (1426)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1426

megértelek.....

vannak sokkal jobb,szebb ujabb,és mindenféleképpen biztonságosabb autok:)

egyet viszont ne feledj:)

volt ojan idö is amikor neked is a trabi volt álmaid netovábbja:)

ja és mégegy...azért ne hasonlitgassuk a csilivili uj verdákhoz:)....hiszen ez 40 éves konstrukcio:)ez informácio tükrében viszont nem rossz:)

Előzmény: Tschangow (1423)
Tschangow Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1425
simán :DDDDDDDD
Előzmény: pumukli3 (1424)
pumukli3 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1424

Üdv!

 

Adott két autó. MidkettQ 2000-es,benzines,  4 hengeres, szívó, 16V, DOHC.

Nevezzük az egyiket VW Golfnak a másikat Toyota Celicanak.

Az adatok:

Golf 150LE/196NM

Celica 156LE/190NM

(Nem biztos, hogy pont ennyi, de kb stimmel)

Feltételezzük, hogy a tömegük egyenlQ, és az áttételük is azonos.A pilóta úgyszintén.

"LegyQzi-e" az a plusz 6 LE azt a 6NM-t?

 

Tschangow Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1423

hát ezért azt is érdemes megemlíteni, hogy egy hasonló(de legalábbis valós) teszten a trabiból 40.nél kiszakadtak az ülések :DDDDDDD

 

az, hogy mi mennyire megy össze, inkább hagyjuk, a túlélés pont nem ettől függ.

Valahogy nem lett a trabi számomra a túlélés és a biztonság szinonímája az évek alatt :DDDD

trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1422

xtem is döntetlen:D

a dolog pikantériája h aki ma buzukiba ul annak 80%ban a régi idökben trabija vlt:D

Előzmény: konyak_ad (1421)
konyak_ad Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1421
na igen, én még nem láttam jól beállított nem automata övet, csak ezért kötözködöm... mind úgy lógott, hogy a) kiesek az autóból a csattnál b) lefejelem a szélvédő/tetőt/műszerfalat simán

amúgy a lánglovagokon van egy régebbi Trabi VS Swift "meccs", és én bizony döntetlenre pontoznám...
Előzmény: trabfiat (1420)
trabfiat Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1420

ittt ugye nem a pirotechnikai övfeszitö huzza rád az övet.....es még csak nem is automata(gyárilag)az öv........

a véleményem viszont az h egy jol beállitott hasonlo stilusu öv igenis van ojan biztonságos mint akármelyik....

se nem vékonyabb...se semmi

viszont kényelmetlenebb ha jol van beállitva...mert ugye az a jo ha enyhén feszül.....az automata enged hajolgatni,ezt viszont ki kell kapcsolni ha meg szeretnél mozdulni:)

Előzmény: konyak_ad (1419)
konyak_ad Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1419
Engem az lep meg, hogy valami komolyan veszi azt, hogy egy töréstesztet gyűrődött centikben mérnek. Nem hiszem, hogy pl. a Trabi "kiváló" övei megvédik az embert egy ekkora csattnál.
Előzmény: trabfiat (1418)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!