Bibibí, de az itteni sárga, és baromi jól áll neki a Tisza-csíkozás...és tudd meg, hogy az egész város erre akar felszállni, ami sajnos képtelenség, mert ennyit nem bír el egyszerre, de azt mondta a tanítónéni, hogy lesz még Németországban selejtezés, és akkor reexportaban(eszt még nem tanultam, mi lehet?) kaphatunk még néhányat.Igaz, a tanítónéni aszt is mondta, hogy lehet, addigra elözönlenek minket a törökök, és akkor nem lesz szükségünk ilyesmire.......
Az én kedvenc IKARUS 280-asom, az Eger helyi járatában vesz részt, rendszáma: BRF-915. A busz 1986-ban született, 87 évelején került állományba, 2001-ben felújították, narancs sárgás -pirosas kapaszkodót, plüss üléseket és csúszásmentes padlót, új fékrendszert és műszerfalat kapott. Azóta is rója a köröket Egerben, de ma valami bibi lehetett, mert aki szokta vezetni (Drávucz vagy csak c-vel, boccs tőle, de nem tudom pontosan)az most a tartalék 280-asaon, a BRF-187-en, egy ex-NDK-s buszon volt (ami egy másik kedvencem).
Grimbi, ha a DZA -700 Kazincbarcikán volt, akkor a GWW-888 lehetett, mert a Vértes buszát azzal a hihetetlen sofőrrel nem hinném, hogy elengedték, a Kapos meg úgy vigyáz a buszára, mint a hímes tojásra...
Sajnos a rendszámát nem tudom,mert nagyon sokan voltak mellette,a tipusa IKARUS 55-nek tippelem.Viszont sokan leis fotózták,reméljük,hogy valaki felteszi a netre is a fotót!A Budapesti Öszi és tavaszi fesztivál bérelte ki a parádéra.
Ik 30: van egy itt Szegeden, elég gyalázatos állapotban, de restaurálható.Képek róla a képtáramban.
Ik 31 és 311:
Az egyik kedvencem.Anno ugyanis gyerekként sokat utaztam rajta.Már nem volt menetrendszerinti forgalomban, Tsz, sportegyesület üzemeltette.Ilyennel jártam nyaralni.Meleg volt, büdös volt, hangos vol, de arra a 3-4 órára a mienk volt.
Van itt egy a faluban, egy másik a szomszéd faluban.Az itteni egészen jó állapotú, mondjuk motor-váltó nincs benne, de jó restaurálási alap.
A másik legfeljebb alkatrésznek lenne jó..
OFF!
Nem felejtettem el!Csak van valami MÁV pályázat és arra kell rajzolnom mert 28.-ik be kell adni és semmi nincs kész még!:-)De ezt a kamionosokban kéne beszélgetni!:-)
ON!
Na akkor 30,31 és a 311!
Az IKARUS 30...
...a többször említett 31-es...
...és egy ma is müködő 311-es!