Ha tényleg csúszik, akkor határon motorozol és előbb utóbb esni fogsz, hacsak nem vagy valami nagy szupermotoros. De inkább azt hiszem, hogy nem csúszik, csak pl lapos, vagy valami mást érzel.
A gumi mindegy, Bármi ebben a méretben ami új. Nekem idén egyszer sem csúszott meg a motorom...
Lehet ezzel is menni rendesen, és semmiféle képpen nem mondanám, hogy használhatatlan. Eddig kisebb motorom volt sokkal, az nem csinálta. Ha azt mondod, hogy normális akkor hozzászokom :)
Esetleg még annyi, hogy milyen gumit ajánlanál ami stabilabb?
7 éves. Mondjuk ettől még talán nem kellene csúsznia, de elég öreg. Mekkora benn a nyomás? Mert ha lapos, az is olyan nyúlós érzés mintha kicsit csúszna.
Volt Bridgestone BT 21-em, az is csúszott, de azért lehetett vele rendesen menni.
Egy 1996os 600 s típusú Baanditom van. A problémám pedig az, hogy kanyarban gyakran úgy érzem, hogy csúszik a hátsó gumim. A motor nem régóta az enyém. A gumi jó állapotba van. A mérete 160/60 R17. Nem érzem tutira, de olyan mintha akkor csinálná amikor döntöm a motort. Ötletek?
Egészen pontosan úgy van, hogy először a benzinkút ikon kezd el villogni és egy kocka világít, nem villog. Kb. 6 liter van ekkor még a tankban, legalábbis nálam. Ezután már egyszerre villog az ikon és a kocka. Ekkor van benne kb. 1.5-2 liter.
Elvileg akkor jó, ha úgy van ahogy leírod. Nekem a 2009-es 650-esen ha az utolsó kocka villog a kijelzőn, akkor még 6,5l van benn, ha már a tankjelzés is villog, akkor 3,5l. Szóval lehet azért vele még bátran menni.
Az valóban nem rossz. A villogást a következő alkalommal ellenőrizd. Nekem normális menet mellett 330-340 km környékén kell tankolni, két személy, oldaltáskák...
Szia, attól függ, hogy mennyivel mész. Ha tolod neki, akkor lecsúszik a 7-8 liter is per 100 km. 90-110 környékén 5 alatt fogyaszt. Nekem sikerült szárazra takarítanom a tankot 240 km alatt.
Rövid ideje van egy 2007-es Nagy Bandim. Megyek vele 245 Km-t teletank után és már vagy 20 km óta villog az üzemanyag szintjelző. Tankolok bele 14 litert és újra tele van. Tehát elméletileg a 19 literes tankban még van vagy 5 liter üzemanyag, tehát majdcsak 100 km-nyi. Jól látom, amit látok? Ez ilyen? Már 5-6 liternél villog a lámpa? 100 km-t mehetek még "tartalékon"? Mehetek vele vagy 320-340 Km-t anélkül, hogy megállna alattam?
Nekem 650-es van. A befecskendező előnye, hogy mindig indul, míg egy öregebb karburátorossal lehetnek már gondok, ami előbb utóbb teljes karburátor tisztításhoz vezet és tömítések cseréjéhez. Mondjuk utána az is gondmentes évekig. Ami az újabb mellett szólhat, az a vízhűtés. nagy melegekben biztosan jobb a motornak, amikor mondjuk valahol meg kell állni egy lámpánál, vagy dugóban araszolni.
Az lenne a kérdésem, hogy a 250-es banditomon nem ez a fajta olajteknő van ami a képen látható, hanem a sima felülettel rendelkező! Viszont ami rajta van javított menettel rendelkezik, és ha lehet átszerelném a másikat mert azon még gyári menet van. Ilyen amit szeretnék rátenni... Át szerelhetem? Vagy kárt csinálok így? Köszi.
Gs 500-at cserélnék le banditra. Elsősorban túrázásra használnám, mennyivel jobb a 650-es a régi 600-asoknál? Érdemesebb a 650-est választani az alsóbb fordulaton is nagyobb nyomaték miatt vagy nem számottevő a különbség?
Másik kérdésem hogy motorikusan normál használat mellett hány km-t bírnak a régebbi 600-asok anélkül hogy komolyabban hozzá kelljen nyúlni?
Egy csajszi haverom kis Keeway mittoménmijén a váltókarja törött el :) Nem esett (akkor még), nem erőltette, egyszerűen bili anyag. Hidd el....minden idő előtt kopik. Én nem vagyok ellene pl a kínai cuccoknak. A rádiós-buetooth-os, sztereo sisakbeszélőm kínai, már 3 éve megvan és csak elismeréssel tudok róla beszélni, ahogy a GPS-emről is, ami 7"-os, FM transmitteres, szintén kínai, szintén 3 éve és le a kalappal. De motort venni olyanoktól, akik a nagyokról másolnak....Talán 10 év múlva. Talán....Lehet, hogy az lesz a sorsa, mint más korábban lebecsült gyártóknak, mint pl a koreai autóknak. Lásd KIA, Hyundai. 15 éve még nevetett rajtuk mindenki, most meg igényesebbek mint egy Német autó. Így már okés...csak a bibi annyi, hogy közben az áruk is egy szintre szaladt a Németekével. Szóval lehet, hogy a Keeway, Kymco és tárasik is eljutnak erre a szintre, de nem most. És kérdés, hogy ha már minőségében ott lesz mint egy Japán motor, akkor árban is annyira vonzó lesz-e?
Egyszer megjelent nalam egy ember, hogy megvenne a nem tudom miota hirdetett virago kerekeim, mert a supershadow eldaralja vagy a sajat kereket, vagy a tengelyet, erre nem emlekszem, de majd rajottok....
Szép lenne csak kár a sok hibáért. Ismerősöm most vett egy Keeway Supershadow 250-et, annyit róla, hogy kényelmes, minden tiszta Yamaha rajta és alkatrészügyileg is van pesten minden hozzá, pedig a Virago-kat nagyon lehordták pedig ez ilyen 3liter körül nagyon szépen eltúrázgat, marhára megvan elégedve...de a legszebb moci az vén hülyének van olyan kéne! :) Ahogy nézem ez a Keeway se olcsó biztos nem is sz.r !
Igen. 650N a maga 244kg- jával és széles nyergével. Lehet, hogy én örökre kezdö maradok, mert nekem néha túl nagy. Ha a közeljövöben cserelehetöségem lesz, lehet hogy kisebbel is beérem :-)
Bármivel körbe lehet motorozni a világot :) Ha jól tudom Neked 650-esed van. Én sem a teljesítmény miatt cseréltem a 600-as Hornetem az 1.2-es Banditra, hanem a jobb használhatóság miatt. Nem közlekedem lapon és nem is fogok, nem megyek tartósan 200-al, de hogy nem kell 3 dobozzal, utassal megpakolva a váltóval gépészkednem 3 és 6. fokozat között hogy tudjam tartani a tempót a többiekkel kanyargós úton, vagy emelkedőn, az óriási. Kb 100 Le-ről váltottam kb 100 Le-re, csak a nyomatékot duzzasztottam. Ilyen tekintetben akár az 1200-es Bandit is lehet "kezdőmotor", hiszen nem 180 Le és ma már egy 400-as speed motor is tudja a 100 Le közeli teljesítményt. Ugyanakkor van olyan haverom is, akinek bár van jogsija nagy motorra, de remélem az élet megmenti attól, hogy valaha is legyen motorja hozzá. Neki nem az 500-as, sorkettes lenne a kezdőmotornak való, hanem inkább semmi, vagy talán egy Babetta. :)