Tud valaki Vivaróhoz/Trafichoz értő megbízható/profi szerelőt/szervízt ajánlni a Dél-Dunántúlon (Tolna,Baranya,Somogy esetleg Bács-Kiskun Dunához közel eső része) ?
Koszonom szepen. Le fogom ellenorizni, csak idokozben sajnos en is agynak estem, utolert valami hules.
Ez pontosan olyan hangot produkal ketszer, mignem eleri a 2000-2200-es fordulatot, mintha korfuresszel elvagnank egy deszkat, sot akkor is hallani lehet, ha leveszem a gazrol a labamat es esik vissza a fordulatszam, csak halkabban.
Egyik ismerős autóján ez egy kis érzékelőt jelentett; kicserélték és vége volt a bajnak..
Nálam akkor adta be, amikor az intercoolerre menő cső kilyukadt.. Szerintem azt nézd meg, mert emlékszem, hogy akkor nekem is süvítő és minden hülye hangot hallatott!
Kis segitsegre lenne szuksegem: tegnap a 10 eves, 195000-ben levo lancvezerlesu Vivaro 2.0 dci (M9R786) autom, kihuzatas kozben, 2700 ford/min. kornyeken picit megtorpant, furcsa femes hangot produkalt es megjelent a "gas-einspritzung uberprufen" felirat.
Ma csak nehany km-t tettem meg vele a telepulesen, a hibauzenet nem jelent meg, viszont 2600-2700-as fordulatnal nem gyorsul tovabb es bizonyos fordulatszamtartomanyokban olyan hangot hallat, mint amikor egy korfuresz dolgozik.
Kerlek, ha van otletetek, mi tortenhetett, osszatok meg velem. Elore is koszonom.
Sziasztok! Ez egy 2018 as hátsó ködlámpa és /vagy tolatólámpa izzó foglalattal együtt. Na pont ezt dobta ki a törött lámpa cseréjekor kb fél éve a szerelőm.
Vki nem tudna ilyet? Jön a zord idő, jól jön a hátsó ködzáró fény...
Eddig párszor random volt olyan eset hogy mentem az autóval x kilométert, és menet közben kidobta az izzitó jellegű hibakodot amitől mintha lekapcsolt volna a turbó elgyengült.
Ilyenkor levettem a gyújtást, vissza és elis tűnt ment ismét rendesen.
Már pár hete nem jött elő, de ma reggel már ahogy beindítottam kiis dobta a hibát és gyenge is az autó nagyon, nemis tűnik el ujrainditásnál sem.
Segítséget szeretnék kérni! 1998-as Renault 2,5 D fűtőmotorját szeretném kiszerelni. Nem tudom, hogy álljak neki. Miket kell kikötni. A motortér felé ki tudom-e venni, vagy a műszerfalat kell e megbontani. Ha igen, hogyan és milyen mértékben?
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ezzel a hibával.
Adott egy 2004 es Renault Trafic, 1.9dci. Nem indul az autó. Aktív hibának hozza, hogy vezérmű/főtengely jeladó szinkron hiba. Mind a 2 jelado ujra lett cserélve, csatik megtakarítva, de továbbra is semmi. Tilja a befecskendezést. A porlasztóknál néztük, van üzemanyag. Óvatosan féktisztitoval próbáltuk, úgy pár pillanatig jár, amig az ki nem megy, viszont fordulatszám mérő meg se mozdul közbe.
Még testkábel hibára gondolok, vagy valami hasonlóra, bár nem tudom ez okozhatja e a jeladok szinkronhibáját.
Nekem is eltörött a hátsó. Svéd márkájút rendeltek nekem, mert állítólag az a legjobb. Autonetnél kedvezménnyel 30 ezer volt a kettő. ja és személyautó rugók helyett, teherautót rendeltek, tegnap lett betéve, eddig tetszik.
Ki kell vennem a vezető ülést "hegeszteni az emelő eltört" elég, ha csak a légzsák csatlakozóját húzom szét vagy le kell venni az akkumulátor sarut is??? Előre is köszönöm segítő válaszotokat.
Egy kis segítség kellene a hátsó rúgom eltört cserélnem kellene valaki esetleg nem tudná csípőből vagy az autó adatai alapján hogy hány mm hosszú kell bele. Az autodoc ról rendelném és van egy pár méret.
Az alany egy 2010 Renault Trafic JL 8fö VF1JLPHB6BY az egyik rugón van még színkód ( kék zöld)
Szia prima011! Meg lett a hiba? Talán más is tud segíten! 2005 F9Q Vivaro 250e km nehezebben indul és néhány másodperc után veszi csak a gázt. Eleinte csak melegen csinálta néha, de jelenleg hidegen /melegen is mindíg. EGR lett cserélve mert csúnya volt. Egyébként hibátlan. Hibalámpa nem világít tárolóban hiba nincs. El kellett hoznom a szerelőtől. de viszem vissza.
Segítséget szeretnék kérni, Renautl Trafi 2.0 dci 2011-es évjárató autóhoz, a következő problémára:
Utastér szellőztetés semelyik fokozatban (1-4) nem működik! Ha jól tudom, szellőző ventilátor előtét ellenállás nem lehet, mert 4. fokozatban azért mennie kellene!
Sziasztok.! Opel vivaro 1.9 . A hiba következő 3000 fordulatnál letilt és le is áll a motor. Valaki esetleg találkozót ilyenel mert nem tudunk rá jönni mi a baj. Köszi a válaszokat.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Trafic 2004-es 1,9 100 pacis. A gond a következő. A tankból nem jön előre az üzemanyag, csak üresen forog a motor.... A pumpa vadi új. A relé, biztosíték rendben... Az immó folyamatosan világít. Eddig nem tette..... (A motoron hengerfejcsere lett eszközölve).... Az ecu nem elérhető..... Valakinek valami tipp, ötlet, javallat? Az inercia kapcsolót ha benyomom a gombnak lent kell maradnia, vagy visszaugrik? Ui.: Nem az enyém az autó........ Csak ötleteket javaslatokat gyűjtök..... Köszi!
Opel Vivaro 2,5 dízel, 2005 évjárat, 135LE, G9U730 motorkód. Injektorcsere után az injektorok kódját nem tudta a szerelő beírni a motorvezérlőbe. (Nem adott a program adatbeviteli lehetőséget.) (Renaultként felismertetve egy másik szoftverrel, pedig más típusú kódot kér, nem azt amit az injektorokon megadtak.) Ezek szerint ezt nem kell átírni, vagy csak az Opel márkaszervizek tudják átírni gyári szoftverrel? (Gondolom jó pénzért...)