Az OAKLEY a speciális eljárással készülő látáskorrigáló lencsét, nem a napszemüveg lencséje mögé illeszti be, hanem közvetlenül egyetlen lencsében dolgozza össze. Ez az eljárás a legkiválóbb technika, mert a több lencse egymásra helyezése torzít. Azáltal, hogy a lencséket nem egymás mögé helyezi az OAKLEY, hanem összedolgozzák, kiküszöbölik ezt a problémát.
Az RX lencsék optikai tisztasága és ütés-ellenállósága is meghaladja az ANSI Z87.1 szabvány értékét. Az RX lencsék 60%-al jobban bírják a karcolódást. A lencsék cserélhetőek, többféle lencseárnyalatban az aktuális fényviszonyokhoz.
Egy középkategóriás autónál is sokkal drágább egy jobban felszerelt, biztonságosabb autó. (PL: LADA ezeröcsi és egy MERCEDES S klasse). Ez a szemüvegekre is vonatkozik. Sok szemüveg van, ami UV védős meg törhetetlen a lencséje, de nem minden arany, ami fénylik.
Az optikai piacon szabványosítva vannak a szemüvegek. Az ANSI Z87.1 szabvány, 8 tesztből áll össze.:(UV védelem, nagysebességű becsapódás, nagysúlyú becsapódás, asztigmatikus hatás, prizma hatás, prizmatikus egyenlőtlenség, törő érték, képélesség,).
Az Oakley kivételével, a mai napig nincs olyan szemüveg, ami ennek a nyolc tesztnek egyszerre megfelelt volna. Ahhoz, hogy ezt elérjék, az Oakley saját maga fejleszti a felhasznált anyagokat és a gyártási technológiát.
Lehetne tovább sorolni, de a legjobb, ha kiprobálsz egy Oakley szemüveget és használod. Érezni fogod a különbséget.
Nekem is cylinderes lencsére van szükségem.
Nekem most lett kész az első Oakley RX szemüvegem (Racing Jacket) és teljesen más érzés mint az eddigi Oakley keret/más lencse páros (T Wire/Zeiss)
Szerintem nem reménytelen. Na halljam azokat az értékeket...
Nagyon erős cilinder, elég furcsa szöggel, ahol nagyon kis eltérés is elég jelentős különbséget okoz. A szédülés miatt nem engedhetem meg, hogy szemüveget cseréljek akkor, amikor csak fel szeretném venni a napszemüveget. A szédülés ilyenkor fél órát-órát is eltart, az alatt pedig kocsival vagy bringával elég sok kellemetlen helyzetbe kerülök.
Próbálkoztam már a cserélgetős módszerrel, de a teljesen azonosnak mért két lencse esetében sem sikerült elkerülni ezt az állapotot.
Az előtétlencsékkel eddíg sajna nem voltak jó tapasztalataim, egyelőre nem találkoztam strapabíró termékkel.
A többieknek!
Mi akkor is itt leszünk amikor kritika ér bennünket és akkor is válaszolni fogunk (ha tudunk), ha kényelmetlen a kérdés.
Nem reklám, nyilvános fórum...
nehogy már kimoderáljon valaki egy ilyen topicot. semmi közöm az egészhez, jól megvagyok a nem oakley szemüvegemmel, de ez tipikus interaktív vásárlók könyve, jobbat el sem lehetne képzelni. jöjjön mindenki, akinek panasza volt a termékkel, és anyázzon ami a csövön kifér! de nehogy már moderálgatásokkal védjétek magatokat. meg tudjátok, távirányító effektus, ha nem tetszik, kapcsolj el.
Rövidlátó bringásként csatlakoznék b.lacus kérdéséhez. Ha a honlapotokon található infókat jól értelmezem, akkor léteznek dioptriás sportszemvegeitek is. Tehát nem előtétlencse, csiptető stb., hanem maga a napvédő lencse van kicsiszolva a megfelelő dioptriára?
Mitől függ egy ilyen összeállítás ára? És legfőképp mennyi? Kapható erre (inkább e-mailben) árajánlat?
AtheH!
Sajnos csak próbával lehet megtalálni a megoldást. Esetleg nézz szét a gyártó siteján (link egy hozzászólással lentebb). Hogyhogy kényelmetlen?
b.lacus!
Az Oakleynak van külön un. RX programja. Itt a keretbe (sportszemüveg esetén a lencsébe) helyezik a dioptriás betétet/lencsét. Ha kell info kérdezz.
Tinódi L. Sebestyén!
:-)))
Nincs itt reklám csak az egész Törzsasztalt nem látjuk át és nem szeretnénk, hogy elégedetlenek legyenek az emberek a termékkel.
rice!
Milyen lencse?
Ytse!
Köszi!!! Megvan a brille?
Üdv
Berényi Zsolt
it
Mofo Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
1119 Budapest Thán Károly u. 17.
Tel.: +36 (1) 382 0900
Fax: +36 (1) 382 0909
berenyi.zsolt@mofo.hu http://www.mofo.hu
Ahogy a Sipos szokta mondani a Eurosporton: "a kerékpár nem szépségápolási eszköz". Ne törődj vele, hogy néz ki, a lényeg hogy jól fedje a szemedet és kényelmes legyen. Bringázáshoz Racing Jacket, M Frame és Pro M Frame javasolt, de inkább az utóbbi kettő, mert ezek cserélhető lencsések.
Ha már be lett nullázva, valami idevágó kérdés: a társadalom szemüveges része, amelyik valamilyen okból nem hordhat kontaktlencsét, hozzájuthat-e ilyen - komolyabb - napvédő berendezéshez? Pl. szemüvegre csiptethető előtétlencse vagy valami.
Üdv! A bringás topicból jövök.
Van egy Five-O keretem, amivel nagyon meg vagyok elégedve, csak...a bringázáshoz nem jó. És nem főleg azért, mert oldalra nem látok ki, hanem inkább azért, mert befúj alatta a menetszél, az én szemem pedig érzékeny erre. Mit ajánlanál helyette bringázáshoz. Addig mondjuk logikus, hogy bringás szemüveget, de olyan kéne, ami nem túl széles (azért vettem a Five-O-t, mert a többi "nagy volt" rám). És igen, már próbáltam fel párat, de egyik sem volt az igazi. :)
Előre is köszi!
AtheH
A legegzaktabb választ itt leled.
De röviden elmondom, hogy az Oakley a világ egyik vezető nap- és sportszemüveg cége. Rengeteg szabadalommal, rendelkezik a különböző anyagkutatások területés és minden termékükkel kapcsolatban igen magasak a minőségi elvárások.
Üdv
Berényi Zsolt
it
Mofo Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
1119 Budapest Thán Károly u. 17.
Tel.: +36 (1) 382 0900
Fax: +36 (1) 382 0909
berenyi.zsolt@mofo.hu http://www.mofo.hu