Keresés

Részletes keresés

Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.25 0 0 177
Igen, ezt én is gyanítottam, de mégis, agyarom, gondold csak el, tudtunk itt normál hangon csevegni, szerintem nem volt teljesen hiábavaló. Bizti nem.
Előzmény: zöld agyar (176)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.25 0 0 176
Metrót te keverted ide - aztán a gödör az gödör. Kissé egysíkú párbeszédünk, úgyse fogjuk meggyőzni egymást.
Előzmény: Lieber Kati ura (175)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.25 0 0 175
Agyarom,

villamoskról beszélgettünk, erre előhozod a metrót, vitatkozunk róla, mire a Nemzeti Színházzal jössz.

Előzmény: zöld agyar (174)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.25 0 0 174
Gödör, gödör és megintcsak gödör.

Ez lett volna a végeredmény. Deák téren megtekinthetsz egy best of Orbán alkotást.

Előzmény: Lieber Kati ura (173)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.25 0 0 173
Agyarm, egyszerűen reménytelen vagy!

Ismétlem, hátha megérted, a földmunkákat el lehetett volna készíteni az orosz államadósság terhére. Ez sokkal olcsób lett volna, mintha azt teljes áron végezné el kivitelező. Ráadásul az orsotzz államadósságot sikerült szoci potetentátok feneketlen zsebébe elsüllyszteni, milliárdos tételben, persze bagóért, töredékáron. Ha te ezt képtelen vagy megérteni, itt fel is függeszthetjük a vitát.

Persze lehet továbbra is szajkózni, tender, tender, tender, majd rááll a papagájod kis agya egyszer.

Előzmény: zöld agyar (172)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.25 0 0 172
Egy pályázaton dokumentálva vannak az ájánlatok, persze a vesztes nem törődik bele ebbe, ez így van rendjén. Orosz mélyépítő cégnek kellett volna nagyon a munka, de ez nem úgy működik hogy kell a Keletitől a kelenföldi pályaudvarig metro, majd hasraütök és azt mondom tartozásfejében majd elkészítem. A vége az ilyennek az lesz hogy vitatkozik a 2 fél én nem így gondoltam még ennyivel tartozik egyik a másiknak, majd nem fejezi be a munkát, másik kivitelező meg azzal jön ez után a sarlatán után nem lehet csak ilyetén módon helyrehoizni a hibát de az jóval többe kerül. Az egyedüli járható út a tender. Aki a legjobb ajánlatot teszi az kapja meg a munkát. Magyar mélyépítők teszik le a legjobb ajánlatot övék lesz a munka, ha a német akkor az övék. EZ nem szerelem ez üzlet, itt komoly pénzek forognak kockán.
Előzmény: Lieber Kati ura (170)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.25 0 0 171
Ne aggódj még másfél évet kibírsz Demszkivel utána úgyse lesz főpolgármester.

Kedves agyar, csak egyetértünk valamiben, másfél év múlva Demszky tényleg megy.

Előzmény: zöld agyar (166)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.25 0 0 170
Kedves agyar,

igen, továbbra is vallom, hogy Demszky a felelős a kutyakakiért, de nagyon is, a londoni polgárok nyilvánvalóan a londoni polgármestert, a rómaiak a rómait hibáztatják, ha az ő városuk is kutyakakis. Normálisban így szokás. Ez lenne a demokrácia. Nagybetűvel: Demokrácia.

Az orosz ajánlat pedig messze a legolcsóbb volt, kb a harmada egy teljesáru beruházásnak, mert egy részét államadósságból vállalták volna, Demszky elszabotálta, hazudott egy bankgaranciával kapcsolatban, az orosz kereskedelmi tanácsos cáfolta is. Rendesen, dokumenttel. Mert Demszkynek a franciák kellenek. Nem nlézi ez mennyibe kerül nekünk, neki jó üzlet. Ez lenne a narancsköztársaág Budapesten!

A metrószerelvényeket, mozgólépcsőket., állomások kialakítását persze lehetet volna pályáuztatni. De az alagút attól még alagút marad, bárki fúrja is! Ja, és az oroszok sok helyen bizonyítottak már, metróban, annak is a földmunka részében nagyon erősek.

Előzmény: zöld agyar (164)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.25 0 0 169
Akkor vegye meg Hága az egész raktáron lévő készletet ha olyan nagy üzlet.
Előzmény: macskajanos (167)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.25 0 0 168
Egy törzsasztalos topicból óllóztam 7740 hozzászólás

Városi és elővárosi közlekedés

Számok, ha lesz 4-es metro:
Villamos van lesz
18-as 24 30
47-es 51 0
49-es 30 0
61-es 18 20
Összesen 123 58
Trolibusz
72-es 10 15
73-as 7 12
83-as 8 12
Összesen 25 39
Autóbusz
7-es, 7-es gyors, 7A 66 20
40-es, 40-es gyors 22 16
41-es, 41A, 41-es gyors 10 6
72-es 6 5
73-as gyors, 73A gyors,
173A gyors 31 28
78-as 9 12
87-es, 87A 6 4
139-es, 139-es gyors, 108-as 14 17
153-as, 153-as gyors 6 7
Összesen 170 114

tabok nélkül nehéz, de azért remélem érthetô.

macskajanos Creative Commons License 2001.02.24 0 0 167
Gondolom szerinted Hága sem Európában van. (Persze, hogy is lehetne Európában, amikor nem az SZDSZ kormányozza?)
Előzmény: zöld agyar (164)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 166
Ne aggódj még másfél évet kibírsz Demszkivel utána úgyse lesz főpolgármester.
Előzmény: Lieber Kati ura (162)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 165
A felvetés lényege az ár volt, ezzel kapcsolatban is tudsz perdöntő bizonyítékkal szolgálni, vagy csak a negyed Opel gyárral jeleskedsz.
Előzmény: armagnac (161)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 164
Kedves Lieber Kati ura!

Gondolatmenetedből logikusan következett, ha Demszki a felelős a sok kutyaszarért illetve tehetne ezügyben valamit, akkor talán helyi szinten elő lehetne vezetni és egyben jó példával lehet elöljárni. Természetesen a választ tudod te is rá, nem lehet e kérdést megoldani, csak radikális eszközökkel és ezt nincs olyan szervezet amely végrehajtsa.

Maradjunk inkább a villamosoknál. A metrora félretett pénzt metrora kell elkölteni, a villamos beruházásra pedig a közelgő költségvetésbenm kell helyet találni, ha egyáltalán lesz új(régire) PÉNZ. Orosz államadósság fejében metrót készíttetni szintén helytelen légből kapott ötlet. Itt is pályáztatni kell az építtetőket és ha az orosz ajánlat a legjobb velük kell elkészíttetni. Ez egy rossz gyakorlat hogy pályáztatás nélkül lehet nagyberuházásoknak a megrendeléseit megnyerni. Egy Narancsköztársasságban* elmehet még az ilyen módi de itt Európában ez nem szokás.

zöld agyar

*copyright Magyar Bálint

Előzmény: Lieber Kati ura (160)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 163
Hagyd, olyan szinten nem ismeri a tényeket, hogy az vicc, legalább lelkes, mellette szól.
Előzmény: armagnac (161)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 162
Agyarom!

Egy a lényeg durr bele a Demszkibe hadd rohadjon a főváros.

Ha nem vennéd észre, Demszkyvel rohad a főváros, de nagyon.

Tudod, ötven éves villamosok, piszkos járművek, agyonragasztott, mocskos megállók, megszüntetett villamosvonalak, ritkuló járatok, kettes alá utastájékoztatás....

Előzmény: zöld agyar (151)
armagnac Creative Commons License 2001.02.24 0 0 161
Szentgotthárdon Opel sebváltót és motort csinálnak.
Győrben meg Audi TT-t, de az nem lett volna jó példa. Vagy igen?
Előzmény: zöld agyar (155)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 160
Kedves agyar,

ne engedj a színvonalból, ne acsarkodj, mert akkor sokat vesztesz vonzerődből, nem éri meg.

Hol mondtam olyat, hogy a szoci és az szdsz-es kerületekben több lenne a kutyakaki? Komolyan, miből olvastad ki ezt? Miből?

Agyar, azt mondtam, hogy a fővárosi önkormányzatnak kellene erőltetni a témát, de ezt nem teszi. Nem vagyok bunkó és "nem szaratom össze a környéket".

Előzmény: zöld agyar (152)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 159
Igazad van, a főváros üljön tovább a százmilliárdos pénztartalékán, ne vegyünk hét milliárd forintból 68 darab villamost, mely a bkv legkorszerűbb járművei lennének, járjunk továbbra is az ötven éves ócska csotrogányokkal. Ja, és győzd meg a bkv-t és a műszaki egyetemet, hogy rosszul számoltak, nem érné meg, mert ők azt állítják, hogy szolgáltatásban eklőnyös, üzemeltetésben megtakarítást hozna a vétel.

A félár nem stimmel, ezek a kocsik újonnan 7-800 millióba kerülnek, ami jelent heted-nyolcad árat, a kétszázmilliós ígéret pedig valahogy nem tűnik komolynak.

Demszky gigantikus kalandorjátszmája a metro, amit a kormányzat - jelen formájában - nem támogat. Ha demszky megcsinálja amit akar, akkor felépülnek a megállók, anélkül hogy a földben alagút lenne. Mindenki látná a megállókat, és pont a választások előtt készülnének el.
Egyébként ez a világban sehol nem szokás, előbb a földmunkák, utána a megállók. Demszknek nem volt jó, hogy az oroszok államadósságukból végezzék el a földmunkát, ez ugyan olcsóbb lenne nagyságrendekkel, de neki a francia kivitelezők kellenek.

Ha megvesszük a vilamosokat, Demszkynek marad kb 93 milliárdja erre a gigantikus csalásra, ha nem akkor 100 milliárd. Toovábbá mivel itt egy önkormányzattól vennék a villamosokat, DG nem számíthat csúszózsetonokra, ez a baj.

Előzmény: anyuxxx (150)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.24 0 0 158
Én még azért reménykedem egy logikus magyarázatba, de mostmár tényleg elmegyek aludni, mert nagyon álmos vagyok:(
Már a topikváltások közben is le-lehunyom egy picit a szemem, ugyhogy minenkinek jó éjsz.......
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 157
Suzuki helyett Suzukit, a tárgyrag lemaradt.
Előzmény: zöld agyar (156)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 156
Ha a hasonlat úgy jobban tetszik az Opel helyére beteheted a Suzuki és Esztergomot helyszínnek.
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 155
Szentgotthárdon mit csinálnak Suzukit?
Előzmény: armagnac (154)
armagnac Creative Commons License 2001.02.24 0 0 154
Hazánkban sajnos 0 db Opel Astrát szerelnek össze évente. Vagy te hol lax?:)
Előzmény: zöld agyar (151)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 153
Garanciát és a szavatosságot ne téveszd össze!

A lényeg fizessen a vevő aztán majd lesz valahogy. Kit érdekel van-e szervíz meg alkatrészutánpótlás, mi mennyibe kerül majdan. Tejel a vigéc a birka meg beveszi. Úgy látszik Bukarestnek több esze van ők egyből nemet mondtak. (lehet hogy azt mondták ennyi kenőpénzzel menjenek Pestre ott még lehet hogy ennyi is elég)

Előzmény: anyuxxx (150)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 152
LieberMan! Sorold fel szépen hogy hol vannak Szdsz-es és Mszp-s polgármesterek és támaszd is alá hogy ott több a kutyaszar is. Na menj a fenébe!

Zugló és a VII. ker. jut hirtelen eszembe, kutyaszar ügyben nem tudok nyilatkozni a VII.ben biztos tele van. A XI. és XII. ben Fideszes ill. MDF-es van. Kutyaszar nyakig, de A Sbes ciklusban is sok volt a XII.ikben erre mérget vehetsz ez nem polgármester függő.

Szóval szeretett barátom jobb érvekkel hozakodj elő. Bunkók vagyunk és kész. Összeszaratjuk a környékünket és hagyjuk is.

Előzmény: Lieber Kati ura (146)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.24 0 0 151
A válasz egyszerű a hannoveri ügynök ezeket a kpvioselőket szponzorálta. Másrészről jön az albérleti duma, hogy milyen hatalmas üzlet. Sok pelenkás meg beveszi, tized áron venni egy méreg drága villamost, aztán majd kell venni egy relét arany áron a Siemens-től darabja majd 200 DM. A hazai meg 2000 Ft. lenne ebbe meg milyen zsír férhet bele.

Gondolj bele egy 15 éves Mercedesbe mennyibe kerül egy pótalkatrész és egy új Opel Astrába amit hazánkban szerelnek össze netalántán hazuai beszállítóval. Ezek a világtalanok nem látnak a szemüktől, vagy nem is akarnak látni. Egy a lényeg durr bele a Demszkibe hadd rohadjon a főváros.

Előzmény: anyuxxx (147)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.24 0 0 150
Kedves LKU !
Addig én is eljutottam , hogy igy kb. féláron jutunk hozzá, dehát mégiscsak használtak és mégiscsak a GANZ-tól veszünk el munkalehetőséget igy, arról nem beszélve, hogy ugy tudom l év garanciát vállalnak a villamosokra, utána mehetsz rekalmálni , leginkább a sóhivatalba, mindennap 5-7-ig.
Előzmény: Lieber Kati ura (148)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 149
Kedves anyuxxx,

A hazai munkahelyeket természetesen támogatnikell, mondjuk akkor ha új villamosok beszerzése lenne, reméljük DG után egyszer lesz is soron.

Előzmény: Lieber Kati ura (148)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.24 0 0 148
Kedves anyuxxx,

egyrészt azért mert egy, a hannoverihez hasonlítható szinvonalú új villamos ára 7-800 millió forint. A hazai munkahelyeket természetesen kell, mondjuk akkor ha új villamosok beszerzése lenne, reméljük DG után egyszer lesz is soron. Ha valaki 200 millió forintért ígér látatlanban új villamost, az egyrészt olyan is, másrészt eleve gyanús.

Ha a vétel nyélbe üttetik, ezek a villamosok lesznek a bkv legmodernebb villamosai. A beruházást mind a bkv, mind a mászaki egyetem támogatja, ez utóbbi komolyabb vizsgálatot is végzett az ügyben.

Előzmény: anyuxxx (147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!