Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mic414 Creative Commons License 2001.01.10 0 0 39
Ja, én is csak azt a képet láttam a Bravaról. Olvastam viszont a Fiat új marketingfőnökével egy riportot, ő nagyon bízott az új Brava/o-ban. Azt írta, hogy tarolni fog a középosztályban. Na majd meglátjuk. Ja és azt is írta, hogy néhány éven belül az Alfa termelése fel fog futni 500 ezerre. A szokásos line-up mellett lesz még még egy-két niche modell is (vajon mi???).
Előzmény: Inner Circle (38)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.10 0 0 38
Ami képet én láttam az új Bravaról, azon egy undorító álruhás Opel volt, amitől két hétig émelygett az egész Alfa-fórum. Lehet hogy nem ugyanarról beszélünk?

Az új (sőt a régi) kasznis 33-asok és 155-ösök tényleg nagyon szépek, de ez a "karakteres" sarkos megjelenés korántsem vérbeli Alfa-stílusjegy, csak a '70-as évek végétől, a Giluliettától volt jellemző (75, 33, 164, 155, Zagato, esetleg Spider/GTV), azelőtt szintén lágyabbak voltak a vonalak.

Előzmény: Rohadt_ (30)
Cgo Creative Commons License 2001.01.10 0 0 37
tocsa,

nalunk (Szlovakia) van elado 147-es:

Alfa Romeo 147 2,0 T.S. 16v Selespeed
Exteriér: fekete metal Vulcan
Interiér: Recaro 'RACE' bor
Felszereltseg: selespeed, osztott klima, 6 airbag, VDC, ABS, EBD FPS, ASR. MSR, audio, luxus pack luxus, teli pack, sport pack sport, MOMO bor, stb.
Ar: 1.044.000,00 Sk = 6,2 millio Ft

Előzmény: tocsa (18)
ha5nx Creative Commons License 2001.01.10 0 0 36
A multkor egy Multipla után/mellett mentünk egy jó darabig az autópályán Szlovéniában (ott egész sok van belôle). A barátnôm szerint ha sokáig nézi az ember, meg lehet szokni :))

Viszont a maga kategóriájában a Multipla szerintem messze a legpraktikusabb. Olyan helyen vannak pl. tárolórekeszek, hogy az ember lehidal. Pl. a napellenzô felett, ha lehajtod!!!!!

Személyesen nekem a Yaris egy rémálom forma, de hát ezek az izlések. A 147-nek sem tartom elég karakteresnek a hátulját. Viszont ezen (és a beépített rádión) kívül más negatívumát nem tudnék mondani. Illetve még egyet: nekem nincs belôle és nem is lesz még 2 évig biztosan :(((

Előzmény: Laa-Yosh (34)
tocsa Creative Commons License 2001.01.10 0 0 35
Hol találtál képeket az új Bravaról???
Nagyon érdekelne...

x

Előzmény: Rohadt_ (30)
Laa-Yosh Creative Commons License 2001.01.10 0 0 34
Nem rossz az, de szerintem pl. a Yaris szebb kisautó.
Viszont a Multipla tervezőitől féltenék minden autót... ;)
Előzmény: tcaoe (33)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.10 0 0 33
Szomoru lenne, ha a punto lenne a szep kisauto szinonimaja... Egyebkent a lancia Y-t gyartjak meg?
Előzmény: Rohadt_ (30)
Laa-Yosh Creative Commons License 2001.01.10 0 0 32
1. Poén volt.
2. Amikor bepaste-eltem, akkor még az SPQR-ben sem tudták az árakat elvileg.

A 147-esről...
Szerintem az új Alfák iszonyú karakteresek, és nagyon is jól meg lehet őket különböztetni az összes többi autótól. Ellenpéldának ott az új Mondeo - új A4 - új Passat - új Vectra sorozat.
A Fiatok meg szerintem elég jellegtelenek. De ízlésről vitatkozni meg nem lehet, szóval maradjunk csak annyiban, hogy egyeseknek bizony tetszenek az új Alfák (Sportwagon egyébként is rulez).

"Ékszerkő"???

Egyébként meg a legtöbb helyen a Név igen keveset dolgozik a gyakorlatban... Különben jobban kellene hasonlítaniuk a jelenlegi Seatoknak az Alfákra, nem?

Előzmény: Rohadt_ (30)
mic414 Creative Commons License 2001.01.10 0 0 31
Hahó, hol láttál új Bravo/a képeket? Én csak egyet láttam (Brava), de az elég unalmas. A Bravot még nagyon titkolják (remélem van miért).
Rohadt_ Creative Commons License 2001.01.10 0 0 30
Laa-Yosh

Nem tudom mit kell titkolnod a forrásodon, amikor bármelyik Alfa szalonban kapsz egy teljes felszereltségi listát, és szóban pedig bármelyik eladó elmondja a pontos árakat, amiket most már 1-2 napon belül nyomtatásban is megkaphatsz.

Mellesleg nagyon örülök, hogy Da Silva otthagyta a céget, és ez volt az utolsó autó amit az ő neve fémjelzett. Remélem hamarosan visszaneyrik az Alfák azt a régi markáns karaktert, amit az új karosszériás 33-as, és a 155-ös jellemzett. Sajnos a 147-es hátsó része egy formatervezési nulla. Ennyire jellegtelen formaterv régóta nem láttam. Remélem hamarosan bizonyítani tudnak a FIAT-nál levő fiatal formatervezők. Meg kell nézni, hogy milyen penge autókat csinálnak. Az új Punto II a kisautók ékszerköve, a Bravo/Brava paros utódja szintén baromi markáns vonalakkal megrajzolt forma. Szóval Da Silva csinálja csak a SEAT-nak a mosott szappan jellegű formáit!

mic414 Creative Commons License 2001.01.10 0 0 29
Nem is furcsa a kormányról váltogatni és a váltókar kifejezetten szép. :-)
Másképp fogalmazva: mi ez a bazi hosszú kar itt és hogy-hogy még mindig ezt kell rángatni???
Előzmény: Al-fan (27)
tocsa Creative Commons License 2001.01.10 0 0 28
Próbáltam ismét megtalálni a technikai adatokat. Még nem sikerült.5 napja ezek után nyomozok a neten, csak nem gyűjtöttem ki őket. Próbáltam magától a gyártótól kicsikarni infokat, teljesítménygörbéket, de válaszul megadták az egyik magyar kereskedő címét, hogy ott érdeklődjek... :((

Amúgy a hivatalos 147 homepage:
www.alfa147.it

Sajna elég szegényes az információtartalma...

Én még biztosan várok 1 kicsit, mert először is az 5 ajtós verzióban lennék érdekelt, másodszor sajnálom a Fiat Bravamat... (Meg a 16" felnimet... Sajna nem megy rá a 147-esre, mert az 5 csavaros :(( )
Még járok vele legalább 1 fél évet...
Aztán majd megpróbálom rábeszélni a szülőket, hogy adják el a Golf III-at, és ezt tartsák meg...

Előzmény: Al-fan (27)
Al-fan Creative Commons License 2001.01.10 0 0 27
A kétliteres Sele biztos baromi sokba fog kerülni. :( Én vezettem Sele 156-ot , meg kell mondjam, jó játék, de azért nem olyan könnyu mexokni. Nagy baja, hogy a kormányról váltogatni elég fura dolog, a váltóbot pedig csúnya és rövid. A Punto Speedgearja sokkal jobb (és. min. 6 gangos)
A szervízesek szerint a gyenge 1.6-os is jól megy, kb. úgy, mint a 145 1.6. Gyorsulási adatok ugyan nem állnak a rendelkezésemre, de alighanem az sem egy könnyu kis szekér ennyi elektronikus vacakkal. Egy dolog van, amit a leendo tulajoknak ajánlok : ne vegyetek minden áron már az elejébol, mert a 156-nál is az egy-sot két éves példányokon is sok a "gyermekbetegség". Mint minden márkánál, ki kell várni a beérést, akkor aztán tényleg öröm lesz az autózás ! (fanatikusok vehetnek, nekik nem számít semmi)
Laa-Yosh Creative Commons License 2001.01.10 0 0 26
Az alap hifi nem Bose, sima 8 hangszórós, subwoofer nélküli. Utóbbi egyébként a csomagteret jelentősen csökkenti.

Megpróbálok utánakérdezni a Selespeednek.

ath Creative Commons License 2001.01.10 0 0 25
ALFA FÓRUM!!!!!
tcaoe Creative Commons License 2001.01.10 0 0 24
En ezt jol tudom, de nem is akarnam egy 206-al osszehasonlitani. Nem is egy kategoria.
Előzmény: johnblow (23)
johnblow Creative Commons License 2001.01.10 0 0 23
Össze lehet hasonlítani egy szempontból a PUG-al. Amikor a 206 kijött az egyik legcsinosabb formájú kiskocsi volt (vö. 147 alsó közép kategória). Azt a gyár is bevalotta, hogy az eladási sikereit csupán a szép külső formától várják és nem fektettek energiát a motor fejlesztésére, és a futómű korszerűsítésére. De még így is sikere lett a kocsinak.
És az "hasonlóság":
A 147-nek is megkapóan szépek a formái. Ám a gyár azt is megemlítette, hogy nem csak a jól eltalált formavilágra bízzák az eladási sikerek létrejöttét, hanem hasonló gondossággal tervezték a futóművet is, és az meg már szinte természetes, hogy a 147-et a szokásos sportos alfaszív fogja mozgatni.
Több hasonlóságot nem szabad említeni egy PUG 206 és a 147 között.
A 147-nek legfőbb jellemzője, hogy A3 minőség és Golf ár. Verhetetlen.

Ui: 3 órába került mire el tudtam ezt küldeni.:((
Üdv
J.B.

fastcar Creative Commons License 2001.01.10 0 0 22

Lehet valami komolyabbat is kapni, szintén Bose 13 hangszóróval.

A 2.0, nálunnk legalább is, csak SeleSpeeddel lesz kapható. Állítólag sokat javítottak a 156-oséhoz képest a váltón.

Egyébként jó ha lassan elbattyogsz egy márkakereskedésbe, mert az idénre tervezett magyar kontongens fele már elkelt elövételbe, és ha megjelenik az utakon, akkor a másik fele sem marad sokáig gazda nélkül SZVSZ :)))

Előzmény: tocsa (19)
tocsa Creative Commons License 2001.01.10 0 0 21
Amúgy hétvégén minden kiderül (legalábbis a gyengébb 1.6osról), mert most hétvégén tesztvezetés lesz az itteni (Nyíregyháza) Fiat szalonban, úgyhogy viszek tesztCD-t is, és meglátjuk...

Nem értem amúgy az itteni kereskedő üzletpolitikáját... 2 autó lesz, de mindkettő a "gagyibb" (bár még így is lever elég sok autót) 1.6-os. A 2.0-st nem akarják eladni??? Szívesen kipróbáltam volna a SeleSpeed váltót.... (F1 feeling rulez :)) )

Előzmény: tcaoe (20)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.10 0 0 20
Szerintem, ha ilyen, akkor teljesen mindegy. Kidobni, es venni egy rendeset.
Előzmény: tocsa (19)
tocsa Creative Commons License 2001.01.10 0 0 19
Ja, a hifiről is kellene info. Azt hogy 8 hangszórós, subwooferes Bose cucc, azt már tudom.
De milyen teljesítményű az erősítő és a hangszórók, nameg a a subwoofer?
tocsa Creative Commons License 2001.01.10 0 0 18
A motorokról tudtok vmit?
Az olasz siteokon nagyon nyomják a dumát, arról, hogy az 1.6os és a 2.0s is már 2000-es fordulaton eléri a majdnem maximális forgatónyomatékot. Egy Fiat szakszervizes ismerősöm viszont azt mondta, hogy csak az újabb 1.6os motor... (na hogy az melyik, azt még nem kérdeztem meg tőle :(( )
Amúgy az árak biztatóak (köszi Laa-Yosh)
A 2.0-s verzió áráról nem tudsz vmit (esetleg selespeeddel)? Az már 5M körül lehet...

Cgo Creative Commons License 2001.01.10 0 0 17
I. Blasius,

meg egy fanatikus Alfas sem fogja megirni, hogy a vilag legjobbja. Az Alfasok ugyanis altalaban tudjak, mi van a fenekuk alatt. A 147 viszont vitathatatlanul az also kozepkategoria kiralya. Sok esetben kompromisszumokat kotottek, igy megjelentek olyan elemek amihez az Alfanak sok koze nincs (nem volt), igyekeznek szeles vevokozonseget megszolitani. Ultem a kocsiban, probaltam a "kis" 1.6-t, nagyon jo kocsinak tartom.

Előzmény: I. Blasius (2)
Laa-Yosh Creative Commons License 2001.01.10 0 0 15
Ártani nem árthat, ha ide is beírom...
Megvan az Alfa 147 ára, gondoltam valakiket érdekelhet. Forrásomat nem adom ki! :)

Alapár: 3.870.000 Ft.
1.6 105LE, progression felszereltség. Ebben van:

Hővédő üvegezés
Központi zár távirányítóval (csomagtartó + ajtók)
Follow me home rendszer (késleltetett fényszórólekapcsolás, hogy ki tudd nyitni az ajtót este :)
Alu kilincsek
Hátsó ablaktörlő (foly+szakaszos)
15" tárcsa
Gázrugós motorházfedél
Elektromos ablakemelő
Alfa code
Manuális klíma
Állítható kormány + ülés memóriával
Osztott hátsó ülés
Műszerfal világítás fokozatos fényerővel
Időzített fűthető szélvédő
Belső hőmérséklet kijelző
Egy csomó világítás :)
Utastérből nyitható csomagtér
Csomagtér világítás
Pohártartó
ABS
EBD
6 légzsák
FPS
RDS autórádió kazettával

1.6 120 LE: 150.000 Ft. Ehhez jár még a kipörgésgátló.

Distinctive felszereltseg: 200.000 Ft. Ebben van:

Digitális automata kétzónás klíma
Cruise control (sebességtartó automatika)
15" könnyűfém felni
RDS autórádió CD-vel
Középső kartámasz tárolórekesszel
Szőnyegfeltét
Trip Computer (pill-i fogyasztás, megtehető km, stb stb stb)

3 alapszín van, metálfénnyel további ~10, felára: ~100.000 Ft

Hmm, különösen a Distinctive változatnak van kifejezetten jó ára, amennyire én látom.

Egyébként élőben semmi hasonlóságot nem látni a 206-ossal, és a hátsó lámpák formája is teljesen más.

tcaoe Creative Commons License 2001.01.09 0 0 14
Az telleg tobb, mint szornyu.
Előzmény: Inner Circle (12)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.09 0 0 13
Jo, legyen igy. Nepautohoz viszont ne hasonlitgassunk...:) arra van kulon topic. Miert is baj, hogy dizel? en orulnek neki... Csak egyen jo keveset! Ippeg most szamolttata ki velem egy olasz maniakus egy masik topicban, hogy nekem 3 literrel tobb fogyi evi tobb, mint fel millio lenne...:(
Na eszek valamit.:)
Előzmény: ha5nx (11)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.09 0 0 12
Pug 206 belseje a külső után SZVSZ nagy csalódás. A 607-es kívül-belül NAGYON tetszik, csak hogy azokat a technokolozott fabetéteket miért kellett?...
Előzmény: tcaoe (10)
ha5nx Creative Commons License 2001.01.09 0 0 11
Le kell fogyni! :)))

Egyébként inkább volt rá példa, hogy kétszer romlott el, semmint, hogy szokott. De elég sok más márkánál is előfordulnak gondok a váltóval. Még a HIPERMEGBIZHATÓ Fócvágenná is. :)) Sőt!

A HDI egyébként tényleg egészen jó. Kár, hogy dízel :)))

Előzmény: tcaoe (10)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.09 0 0 10
A selesped szokott kilenc honap alatt ketszer beszarni? Olvasom az alfa topicot, mert egyebkent tetszenek ezek az autok.... Masreszt dizeles vagyok, tehat egy a PUG-nak.(hdit es jtdt is probaltam mar, az elobbi szamomra szimpatikusabb, de az utobbi sem rossz). Masreszt nekem a jo futomu nem irgalmatlan kanyarsebessegeket jelent, hanem azt, hogy nem veszem eszre a folosleget a hasamon minden apro doccenon. Viszont az Alfa belseje biztosan nyerne, ezt elismerem.
Előzmény: LastBoyscout (8)
Cacho Creative Commons License 2001.01.09 0 0 9
LastBoyscout!
Ez a "pont ellenkezőleg..." pontosan mit takar? Remélem nem egy fókcvágen gófot:)
Előzmény: LastBoyscout (8)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!