Kedvenc E21-emet szeretném karosszériailag kissé rendbeszedni, sajnos anyagi helyzetem csak utángyártott elemeket enged meg nekem. Tudna valaki olyan helyet javasolni ahol ilyeneket beszerezhetnék?
bemész bmw kereskedésbe és megrendeled, pár napon belül megjön, nincs nyolcszáz forint gyári újban (és tuti nem repedt, nincs kibakelitesedve). 11531285859 a cikkszáma. (csak az elágazás)
Urak egy ilyen közbetétre lenne szükségem ,e28 td ba.vízcsövek nem kellenek csak a műanyag elosztóbetét (sajnos az enyémnek letört a csonkja) Ha valakinek van eladó kérem ne fogja vissza magát (sürgős lenne) előre is köszi tel 06209773282
Sürgősen szükségem van 4 db könnyűfém felnire E23 -ra. Lehetőleg vlmi pókhálós szerűre, vagy sok küllősre. Mindenképp zollos kéne, mm-es van. A legjobb lenne persze használható gumikkal. Köszi
az autód papírjaival azt kell mondjam, kissé átbasztak, utána meg nem sikerült jó helyen kérdezned. még egyszer: attól a motorcserétől hogy neked nem kellett volna négy kilót becsengetned, de még negyvenet se, az teljesen biztos. az meg, hogy ki milyen irányban reszelgeti az autóját, engem megint nem zavar. a hülyeségről ha terjeszti, hogy jó, az viszont kicsit komolytalan. ez utóbbi nem konkrétan rád vonatkozik, hanem általános véleményem.
Navárjál: egész pontosan nem tudom mi volt ott a bibi,jöttem már én is el, aztán változott a felállás, és visszamentem.ha valakit nem birok, leszarom mit írkál, amíg nem saraz ok nélkül, és hamisan..
elhiheted, én se hittem volna, hogy 13(!) ccm elírásából ekkora tételt hoznak ki, de utánnamentem, leírom utoljára,mert ez valós. a beletett motor AF-es volt, a hozzá tartozó kocsi a nevemen.a motorcseréhez vittem a két forgalmit, erre azt mondta a csaj az okmányirodában, hogy kell igazolás a köbcentieltérés miatt, hogy tipusazonos. Ezt a BMW adhat.elmentem hozzájuk, igen ők adhatnak, de csak márkaszervizen keresztül.elmentem oda is, ők lekérték, kiderült hogy az af miatt nem tudnak adni, az AF adhat.azóta (akkor még )közlekedési felügyelet néven futottak, elmentem hozzájuk,ők szószerint azt mondták,hogy nem tudják,miért lett af-es..az tudja csak szerintük, ai beleütötte...erre mondta a manus, hogy annyit lehet tenni,hogy kell kérnem rá egy egyedi átalakítási engedélyt, be kell fizetnem a regadót,és le kell vzsgáztatnom újra, a vizsaiogazolássqal át tudom iratni...na ennyi.
a cápás kemény mag.ez a csapat amiatt van együtt,mert szeretik a cápákat.pesze vannak akik az eredti állapotra gyúrnak, vannak akik szénné tuningolják, és vannak akik olyanra csinálják, amulyennek ők szeretnék.Nekem napi használatra kellenek, így nem érdekel pl a gyári rádió, a gyári hangszóró, nem elégítik ki az igényeimet, ezért ki is vágomgyakorlatilag azonnal a kocsiból.vágok bele nagyobb hangszórót is szó nélkül, stb.lehet emiatt utálni,egyetérteni, de abba belekötni, hogy nincs hova pakolnom a jópár szétbontott kocsit, n haragudj, de ez gyerekes..
hol nem tehetem meg? a cápafórumon? jajistenem, de hiányzik, most hogy mondod. azt az egy dolgot felejtetted el, hogy ott ÉN töröltem mindent tól-ig, nem pedig más. persze csak addig, amíg valakinek ez fel nem tűnt, így bent maradt vagy háromszáz hsz. most már az se érdekel. viszont még mindig tartom, amit akkor is: én ahhoz a közösséghez nem adom a nevemet. ezt se fogod érteni és rövidesen átjön a komplett alakulat, azt most mondom, de hát hol érdekel.
lütyő. egy elírásból nem lesz neked négyszázezr forintos pluszköltséged, másrészt meg ahogy nézem, te nem vagy az egyenes papírok nagykövete, szóval kb ötszáz forint anyagköltségen megoldható lett volna. nem érdekes. attól még az autó működhet jól, ezt senki nem vitatta. én sem. a többire meg hadd ne reflektáljak. látható módon a cápás kemény maghoz tartozol, fasza gyerekek vagytok, stramm srácok. egyfelé gondolkodtok. kiváló. aztán ha meg valaki csak egy fél megjegyzést is tesz valamire, bármire, akármire, lényeg benne, hogy nem tetszik, na onnantól aztán világvége van, az személyes sértés. aranyosak vagytok. :)))) nehogy azt hidd, hogy nekem ettől jobb vagy rosszabb, vagy én a te körülményeiden bármilyen formában akarok változtatni. isten őrizz.
a motorcserés dologról aki tudni akarta miért lett úgy a dolog, az tudja, persze vannak, akik szeretnek szarozni, meg fikázni.Elárulom,az autó integrált vizsgán ment át evvel a motorral, papírjai vannak a mostaniról, de mivel elírták annó a forgalmit, így alsó hangon 400 ba került volna legalizálni.Na aki ennyit kiad papírra, az megérdemli, én nem. Mellesleg az autó már elkelt, tökéletes megelégedésére szolgál az új tulajának.
Rendrakás: elsősorban marhára semmi közöd hozzá,hol csinálom a kocsit.Másodsorban, ha feleannyit melóztál volna mint én, hasonló időd jutott volna a kocsira.Mellette nekem nem egy kocsim van, és nem szerelőhöz hordom, ráadásul házépítés folyik közben, tanfolyamra járok,hetente kb 10 vizsgám van,családom is működik,érdekes módon mégis halad minden.Ráadásul ha egy barát hív segíteni, megyek.Ha majd rendet rakok szólok, gondolom hirteleln sok dolgod lesz.
Végezetül hangsúlyozom, az ég világon semmi közöd a dolgaimhoz, ezt jó lenne belevésned a fejedbe!
nahát na. mesélj már arról, hogy egy motorcsere miatt miat CSAK üzembentartóival eladó egy autó. már ha jól követem az eseményeket. ;) de arról is szívesen hallgatok értekezést, hogy miért jó az, ha az ember egy szemétdombon rakja össze az autóját. nem az, hogy nincs garázs, az előfordul mással is. ezt így hogy?
még emlékszem rá, amikor beírtad, hogy összedöntötte a szél a cuccot az autón, ez is előfordul, de lütyő, ez több, mint egy éve volt. azóta nem bírtál rendet rakni?
Kezdheted, mert nem értem mire célzol,se a rendezetlen papirokal, se az igénytelenséggel..Vagy esetleg kóstolgatsz??csakmert egyik se jön be,és ha te is légből kapott infókkal próbálkozol, akkor kár gépelgetned..
van, akinek meg a rendezetlen papírok nem alternatíva és nincs annyira eleresztve, hogy igénytelen legyen ugye. ha nem érted, szólj, kifejtem bővebben.
nem,volt olcsóbb is,és drágább is..És mind működik a mai napig...Persze lehet venni 6-800000-ért is, lehet behozni is x ezerért, de én megcsinálom magamnak amit meg tudok rajtuk,amit nem azt szerelőre bízom.Persze nekem nem alternatíva az ot vizsga,legalábbis cápákra nem az.Nekem az a lényeg, hogy ne hagyjon ott sehol,és ezt tudják is.
persze aki mindennel szerelőhöz rohan,annak kijöhetnek horror árak, vagy a megvételkor benézi, és elhisz mindent az eladónak,vagy legyint, hogy az csak felületi roszda,az a lakatosnál szép summát is otthagyhat, de nekem nincs ilyen gondom.