Hm, érdekes... Na, majd otthon felrakom a peccset, aztán megnézem, hogy változik-e a szám. Most nekem tutira 3.
Egyébként nekem nem bugzott annyit, elég stabil gépem van, szóval peccs nélkül sem volt vészes a dolog. 2-3 óránként kellett csak rebootolni...:) A hangulata pedig tényleg ász.
Azt, hogy csak a patch hatása-e , nem tudom, hiszen nem írták a peccs-fícsöröknék, és én kiprónáltam az easyt és a hardot is és mindkettőn 5 pont volt az elosztható.
Csak azt nem értem, hogy patch nélkül egyáltalán hogy sikerült egybefüggően 5 percet játszanod? :-((((((((((((( szörnyen bugos. Viszont ahhoz túl jó a hangulata, hogy csak úgy lemondjon róla az ember....
Én követtem el azt a leírást. Bár a bétához nem volt szerencsém, csak az eredetihez (ahol nálam 3 pontot lehetett elosztani) azért bátorkodtam leírni ezt a 3-5 pont dolgot, mert a neten két egymástól független ismertetőben is olvastam ezt. Nem lehetséges, hogy a patch jótékony hatása az, hogy 5 pontot tudsz elosztani? Esetleg nem függ az új nehézségi szintektől az elosztható pontok száma?
(Őszintén szólva, nem próbáltam ki a peccset, nem akartam, hogy esetleg befolyásoljon a játék értékelésénél.)
Én most aztat fogom tenni, hogy felteszem a fullt, a ripet letörlöm, indítok egy újat, felcsítelem a karakter 900 000 tp-re (ennyim volt eddig), és újra kezdem az egészet. Úgy talán értelme is lesz a törénetnek, mert így bugosan összevissza kaptam a küldetéseket.
Alant közöltem hogy az új pöcs miket javít ki.
Én a Chance-t egyszer elfoglaltam, egyszer elsüllyesztetem.
Az elfoglalt Chance-t ezután átkereszteltem Duncan McLeod-ra:).
Nekem is spanyol zászlóra váltott a Weasel-nél. Amúgy mér hínak így egy spanyol hajót?!!!
Nekem a legnagyobb jelentkező bug, hogy a "küldetés" hajók (Chance, Weasel, stb) újjászületnek! Néha spanyolnak hisz, és hülyén húzkodja a zászlót, pedig francia voltam...ehhhhh
Nekem myth ripem van (volt, már megvan a full), ott egy csomó speech meg az összes zene hiányzott. Bár lehet, hogy csak sérült volt a zip.
A pecs eztet tudja:
What's New
--------------------------------------------------------------------------------
Fixed bugs:
102-----------------------------------------------------------------------------
* Fixed bug with losing music and sound after successful boarding.
* Fixed bug with wrong date in save game screen. (June after July)
* Fixed bug with wrong logbook record about the place of the meeting with
Damien Rotnie.
* Fixed bug with Adam Mullen payment.
* Fixed bug with linen delivery quest.
* Fixed bug with Beuve Hainault hiring.
* Fixed bug with "Armored Battleship" being shown as Armored.
* Fixed bug with enemy pursuing you from behind until he is destroyed
without firing his cannons.
* Fixed bug with capturing enemy ships as allies using quicksave after
pressing F2 to begin boarding action.
* Fixed bug with passing crew payment if you're standing at anchor at the
end of month.
* Fixed bug with one unrepaired percent of hull in shipyard.
* Fixed bug which prevented quest advance after taking quest ship as prize.
* Fixed bug in Ropeflake's quest.
* Fixed bug with Octavio Lambrini's quest.
* Fixed bug with main map crush for nation 5.
* Fixed memory leaks.
* Empty dialog boxes bug fixed (occured only for certain types of graphic.
card)
* Fixed bug with invalid HP value for sails in Status screen after reparing.
* Fixed game lock when using 'A' key in interior city location.
* Fixed shipyard bug: if your class odd you able to buy ship with lesser
class than allowed.
* Fixed bug related to saving games next to forts after destroying the guns,
and having the fort's cannons "respawn".
103-----------------------------------------------------------------------------
* Fixed incorrect bit depth switching when new seettings applied (half screen
interfaces with strange colors).
* Fixed problem with missing expansion part for message_terminal.
* Fixed dialog fonts problem, when font changed to small and unviewable.
* Fixed bug with missed "LEVEL UP" Message.
104-----------------------------------------------------------------------------
* Fixed problem with game crash on Voodoo family cards [in dialog terminal]
* Fixed GDI resource leak [fonts]
* Fixed problem with incorrect fonts size, when using Large Fonts (Descktop
settings)
* Fixed logical error with letter of marque
* Fixed problem system hangup, when boarding Peter Glance
105-----------------------------------------------------------------------------
* Fixed several bugs in resource managment system
Added features:
v1.02
* Maximum available resolution set at 1280x1024
* Increased repair skill effectiveness.
* Added an ability to invert mouse. Turn on in Options Menu under Controls.
* Added option which allows you to select game difficulty when you begin a
new game. This option is available in the Options menu under Game Settings.
You do not need to hit Apply for the changes to take place.
* Option to auto-save game automatically each time you're leaving the town.
Turn on/off in the Options menu under Game Settings. You do not need to hit
Apply for the changes to take place.
* Turn rate of Nicolas Sharp in town was improved.
* Increased the distance an attacking ship will appear in random encounters.
* Added blinking cursor in the ship name string on Status-Ship screen.
* Raymond Ibelin was moved from Isle d'Orange to Shark Island.
* Changed some officers' skills.
* Player can dismiss officers anywhere he wants except open sea.
* All officers except quest characters now return to their original location
after dismissal.
* After boarding, a player can now take any ship, even if his rank doesn't
allow this. But if he takes a higher ship than his rank allows, he will
receive a penalty to all his skills proportional to difference between the
class of the ship taken and the ship class he is allowed to take according
to his rank.
* Default Quickload button was set at F7.
!!! Some of changes will take effect only if you start a new game. !!!
Hmm, azért ez az utolsó bejegyzés kedves. Van 900 000 tp-m. Most Start New Game?!! Sebaj, elsüllyesztek 100 Armored Frigate-et. Pink-kel...
A www.megagames.com-on rengeteg crack van, köztük Sea Dogs 1,05 is. Azt nem tudom, működik-e a rippel, de érdemesebb megszerezni a fullt, a ripből rengeteg jó dolog, pl. a zene hiányzik.
Mit kellett volna tennem érte? A kormányzó elmondta, milyen béna volt, ezt megmondtam a csókának, mondta, hogy beáll hozzám, ha lesz hely neki. Nosza, kirúgtam a first matet. De aztán is ugyanazt hajtogatja, hogy csináljak neki helyet. Áhh, ez is bug.
Könyörgöm, miért kellett ezt az egyébként igen szép és igényes programot ilyen hülyeségekkel elbaszni? Miért? Amikor 10 Quakere egy ilyen gönygyszem jut?
DE! Állítólag lesz Sea Dogs 2 vagy mi. A GURUban olvastam. Remélem abban már nem lesznek ilyyen hibák. Meg pláne ilyen tetü lassú fejlődés. Soha nem lesz Battleshipem, Man-o-War-om meg mégkevésbé, én ugyanis csak a kincsesflottákban találkoztam vele, ott meg kicsit gázos elfoglalni, egyrészt már magában kemény dió, másrészt meg kíséri vagy 3 Battleship meg egyéb nyalánkságok. Ahh... ez így már túlzás, pláne, ha nem lehet tisztességes flottám. Ugyanis csak 1 first mate-et találtam (a 900-ba kerülőt), a francia csóka nem hajlandó csatlakozni hozzám, még ha elküldöm a régit akkor sem, a társaimnak meg nem tudtam lecserélni a hajóját. El is küldtem őket a pokolba, csak ballasztnak jók (copyright Macskafogó).
Van valakinek tippje, hogy hogy lehet elfoglalni Costra Sinistrát?
Én most hagyom abba. 4 szintű vagyok, most van 800 000 tp-m. A következő szint 1 200 000 , az utána jövő valszeg 2 000 000 körül. A külömbség cirka 1 000 000 , hogy lehessen 1 class shipem. Egy lineship kb. 10 000 tp. Most lőjek ki 100! lineshipet, hogy lehessen battleshipem (az a hajó... 11 csomóval megy, 64 ágyúja van meg 5-600 embere. Anná má csak egy nagyobb van, a Men-o-War, 98 álgyúval meg kb. 900 embörröl. kábé háromszor akkora méretileg, mint a battleship. nem eccerű. Az szemét Beltrop viszont jól megszívta vele, meglőttem bombal, lett egy critcal hit-em, neki maradt 81 embere a 800-ból, a hajócskája meg 80%-ra sebződött. Elfoglalni meg nem tudtdam, nem volt elég a szintem...:(
A costra sinistrával próbálkoztam, most warshipem van 425 pacákkal meg 46 csúzlival, be kell menni az erőd mögé, kilőni a bástyát, akkor nem lő rád senki. A társaidat meg leállítani runwayel jó messzire. Ja és jó sok lőszert, minimum 2000 cannonballt kel venni, annyit eszik meg a kicsi erőd, nekem eltartott vagy félóráig amíg szétlőttem, pedig egy helyben álltam, két centire. Lehet, hogy rossz helyre célzok? A poén az, hogy miután kilőttem azerődöt, letároltam, majd jött a vívás (950 spanyol vs. 370 saját ember, egyesélyes volt). Na jó, visszatöltök. Az erőd áll, health 100 %. Hm. Exit game.
Amúgy én felszedtem valami angol szigeteten egy korvettet, a TITAN-t társnak ezerért. Azt hiszem, a rangodtól meg a hírnevedtől függ, hogy beállnak e hozzád. Nekem most már tök fölöslegesek, harcolni nem nagyon tudnak, a javítás meg kurva sokba kerül, unom már a kishajók megcsáklyázását meg eladását, hogy fenn tudjam őket tarani.
A program bugjaiból meg elegem lett. Néhány küldetés után állandóan zászlót cserél a program, valamiért példáulspanyol leszek az után, hogy elsüllyesztem a rumcsempészhajót Granda Avillánál.
Tököm tele lett. Shark Islenden meg már 20x kaptam meg a kereskedő likviálását a svédtől a kocsmában, s mindig ad vele 5 reputation meg 3000 tp-t. Szóval már tökig vagyok, addig nem zavartak a bugok, amíg csak kilépéssel meg effélékkel jártak, de így teljesen értelmetlen, nem lehet előrelépni!
A patchek javítanak ezen valamit?