Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

micar Creative Commons License 2007.12.05 0 0 108
Szerintem se kezdj bele.
Esetleg az újabbak haldexes összkerékhajtása jó lenne neked, ha sok kidobni való időd és pénzed van.
Egyébként syncro a kocsid vagy elsőkerekes?
Előzmény: madcircle (103)
serfy Creative Commons License 2007.12.05 0 0 107
A sebességre csak annyit tudok mondani, hogy az enyém lassabb lett, mert az ötödik0,7.. helyett most ugy 0,83.. körűl van. A diffi áttétel maradt . De ez a syncrora érvényes.
Ha visszaolvasol leirtam , baromi sok agyalás előzte meg ezt az átalakitást.
Vezetni nagyon klassz, sinautó stabilitása lett havon is. Jégen már okozott meglepit ,de volt helyem, meg szerencsém.Sokszor kóstolgatom a határait.
Előzmény: serfy (106)
serfy Creative Commons License 2007.12.05 0 0 106
Szal amennyire én ismerem a jettát, tehát a keresztmotorosakba nem lehet állandó összkereket csinálni. Ahhoz kellene egy középső differenciálmü. Az pedig csak a hosszmotorosokhoz van ( audi, passat 32b) A golf countri t nem ismerem, ha az diffis akkor lehet valamit alkotni, de nem egyszerű.
Előzmény: madcircle (103)
serfy Creative Commons License 2007.12.05 0 0 105
Bocs de töketlenkedett az index, beirtam egy csomot és kiléptetett az elöbb.
Előzmény: madcircle (103)
serfy Creative Commons License 2007.12.05 0 0 104
Hali, ez proba.
Előzmény: madcircle (103)
madcircle Creative Commons License 2007.12.03 0 0 103
üdv mindenkinek!

II jettába szeretnék állandó összkerékhajtást varázsolni 1.9tdi motorral. a lenti hozzászólásoktól kissé összezavarodtam. meg tudja valaki mondani, hogy mit kéne keresnem hozzá, hogy menjen 3000res fordulatnál 140et mint most, és hogy állandó hajtás legyen, ne csak 30% legyen hátul mikor elforog az első kerék? esetleg beszerzési forrást tudtok javasolni? azt tudom, hogy a kasznit faragni kell, de azt nem, hogy mennyire. úgy értem, érdemes belekezdeni, vagy akkora meló, hogy inkább ne?

előre is köszönet!
Tompo01 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 102
Írtam emailt.
Előzmény: ssuuppii (100)
micar Creative Commons License 2007.01.28 0 0 101
az nem kotyog, inkább a gumialkatrészeket rángasd hátul
Előzmény: ssuuppii (100)
ssuuppii Creative Commons License 2007.01.28 0 0 100

a hang gázadásnál jön elő, amikor az autó gyorsít és kotyog a hátsó felfüggesztésem. lehet kéne egy visco-kuplung hozzá

nem tudtok véletlen

micar Creative Commons License 2007.01.28 0 0 99
Ha van a szerelőnek csápos emelője akkor próbáljátok meg felemelve járatni hátha előjön a hang.
Nincs a golf 2-ben semmi űrtechnika (szerelőnek)
Előzmény: ssuuppii (98)
ssuuppii Creative Commons License 2007.01.28 0 0 98

Szasztok kedves syncro-sok!

 

nagy segítségre lenne szükségem. tavaly ilyenkor megvettem a nagy álmoat egy G2-es syncrot 1988-as az autóm nagyon jó állapotban van, viszont a haljtással valami nincs  rendben. azóta bénábbnál bénább szerelőknél voltam senki nem értett hozzá rendesen. kb 250 ezer ft költöttem már rá, így miden kopó alkatrészt kicseréltettem csapágy,ékszíj,vezérműszíj, féktárcsa........ viszon a hátsó felfüggesztésem kopog amikor gázt adok.és nem szünt meg a probléma. nem tudom kihez kellen fordulnom...

a szerelőm csak néz rám értelmesen h ilyet még nem látott, mert ez egy ritka auto, stb stb viszont egy rakás pénzt sem akarok kifizetni érte megint de eladni meg nincs szivem...

ha valakinek van ötlete vagy tud segíteni, hogy lehetni felkelteni az autot, akkor azt megköszönöm és szívesen fogadom

köszönettel: Zsolti

micar Creative Commons License 2007.01.11 0 0 97
az is
Előzmény: Tompo01 (96)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 96
84-es hozzászólásodban azt mondtad hogy az ASD diffije hosszabb mint az én diffim.
A sebességek is hosszabbak?
micar Creative Commons License 2007.01.11 0 0 95
az jó hosszú
Előzmény: Tompo01 (94)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 94
A leghosszabb amit tudok az ASD váltó, annak hosszabb a bele mint az enyémnek?
Előzmény: micar (93)
micar Creative Commons License 2007.01.11 0 0 93
Vagy hosszú tdi váltó belét átfűzöd a syncro házába, de akkor a bolygóműre át kell rakni a tányérkereket, mert a szöghajtást azon át kapja
Előzmény: micar (89)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 92
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 91
Na megyek aludni mert 4kor meg kelek, tudnánk holnap vagy valamikor telefonon beszélni ha nem nagy gond, mert amit itt 1-2 óra alatt leírkálunk azt 5perc alatt meg lehet beszélni telefonon
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 90
Kocsinak a kerekére gondolsz? 17"-es nagyobbat már nem akarok
Előzmény: micar (89)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 89
Vagy nagyobb kerék
Előzmény: micar (88)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 88
Nincs hosszabb 5. fokozat, csak ha legyártatod de, nem javasolnám
Előzmény: Tompo01 (86)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 87
De csak a szöghajtáshoz kell vagy a diffihez is? Vagy most akkor lehet bele rakni hosszabb diffit?
Előzmény: micar (85)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 86
Akkor nem tudom meghosszabbítani a váltót!?
Előzmény: micar (84)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 85
A hátsó difinek az első váltón lévő szöghajtáshoz kell stimmelni.
A dizel váltóba a vr6 szöghajtást rakva nem kellett volna hátsó difit cserélni.
Előzmény: Zoleej (82)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 84
Az ASD difi hosszabb
Előzmény: Tompo01 (81)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 83
Ezeket milyen programmal nézitek meg?
Előzmény: Zoleej (82)
Zoleej Creative Commons License 2007.01.07 0 0 82
Tompo01
Ami tuti a két hátsó difinak más a cikkszáma, illetve létezik a 4 hengeresekhez való és VR6-hoz való.
009 525 011F 4 hengereshez (CBX)
009 525 011G VR6-hoz (CSS)
Belülről a difi ház a tányér-kúpkerék CBX 20/21, CSS 16/21 ami eltér.

ZOLEEJ
Előzmény: Tompo01 (79)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 81
Azt persze tudom, még annyit meg tudsz nekem nézni hogy az ASD váltóban a sebességek hosszabbak-e mint az én CTT váltómban, meg a diffi.
Mert ugye a gyári 90LE motornak kell a rövid váltó, de ha kap nagyobb turbot akkor lehetne hosszabb is a váltó.
Csak attól félek hogy a diffin rövidítettek, nem a sebességi fokozaton, nekem az lenne a jó ha a sebességeket ki tudnám cserélni hosszabra
Előzmény: micar (80)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 80
Azt hiszem értem.
Ha legközelebb átépitesz nézz utána mit hogyan kell, hátha spórolsz egy kis munkát!
Egyébként a váltóharang öntvény is átrakható.
Előzmény: Tompo01 (79)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 79
Akkor a hátsó diffit ki se kellett volna cserélnem? Inkább leírom mert nem tudom hogy tudod-e: vettem golf 3 vr6 syncro, kicseréltem a motort ugye a váltót egyértelműen ki kellett cserélni( nem egyezik a váltóharang), de haver akinél csináltuk azt mondta hogy a hátsó diffit ki kell cserélni mert nem egyezik meg a benzines a dieselével.
Remélem érted mit gagyogok, szóban jobban el tudnám mondani, na mindegy remélem lehet érteni.
Előzmény: micar (77)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!