Szerintem se kezdj bele. Esetleg az újabbak haldexes összkerékhajtása jó lenne neked, ha sok kidobni való időd és pénzed van. Egyébként syncro a kocsid vagy elsőkerekes?
A sebességre csak annyit tudok mondani, hogy az enyém lassabb lett, mert az ötödik0,7.. helyett most ugy 0,83.. körűl van. A diffi áttétel maradt . De ez a syncrora érvényes. Ha visszaolvasol leirtam , baromi sok agyalás előzte meg ezt az átalakitást. Vezetni nagyon klassz, sinautó stabilitása lett havon is. Jégen már okozott meglepit ,de volt helyem, meg szerencsém.Sokszor kóstolgatom a határait.
Szal amennyire én ismerem a jettát, tehát a keresztmotorosakba nem lehet állandó összkereket csinálni. Ahhoz kellene egy középső differenciálmü. Az pedig csak a hosszmotorosokhoz van ( audi, passat 32b) A golf countri t nem ismerem, ha az diffis akkor lehet valamit alkotni, de nem egyszerű.
II jettába szeretnék állandó összkerékhajtást varázsolni 1.9tdi motorral. a lenti hozzászólásoktól kissé összezavarodtam. meg tudja valaki mondani, hogy mit kéne keresnem hozzá, hogy menjen 3000res fordulatnál 140et mint most, és hogy állandó hajtás legyen, ne csak 30% legyen hátul mikor elforog az első kerék? esetleg beszerzési forrást tudtok javasolni? azt tudom, hogy a kasznit faragni kell, de azt nem, hogy mennyire. úgy értem, érdemes belekezdeni, vagy akkora meló, hogy inkább ne?
nagy segítségre lenne szükségem. tavaly ilyenkor megvettem a nagy álmoat egy G2-es syncrot 1988-as az autóm nagyon jó állapotban van, viszont a haljtással valami nincs rendben. azóta bénábbnál bénább szerelőknél voltam senki nem értett hozzá rendesen. kb 250 ezer ft költöttem már rá, így miden kopó alkatrészt kicseréltettem csapágy,ékszíj,vezérműszíj, féktárcsa........ viszon a hátsó felfüggesztésem kopog amikor gázt adok.és nem szünt meg a probléma. nem tudom kihez kellen fordulnom...
a szerelőm csak néz rám értelmesen h ilyet még nem látott, mert ez egy ritka auto, stb stb viszont egy rakás pénzt sem akarok kifizetni érte megint de eladni meg nincs szivem...
ha valakinek van ötlete vagy tud segíteni, hogy lehetni felkelteni az autot, akkor azt megköszönöm és szívesen fogadom
Na megyek aludni mert 4kor meg kelek, tudnánk holnap vagy valamikor telefonon beszélni ha nem nagy gond, mert amit itt 1-2 óra alatt leírkálunk azt 5perc alatt meg lehet beszélni telefonon
Tompo01 Ami tuti a két hátsó difinak más a cikkszáma, illetve létezik a 4 hengeresekhez való és VR6-hoz való. 009 525 011F 4 hengereshez (CBX) 009 525 011G VR6-hoz (CSS) Belülről a difi ház a tányér-kúpkerék CBX 20/21, CSS 16/21 ami eltér.
Azt persze tudom, még annyit meg tudsz nekem nézni hogy az ASD váltóban a sebességek hosszabbak-e mint az én CTT váltómban, meg a diffi. Mert ugye a gyári 90LE motornak kell a rövid váltó, de ha kap nagyobb turbot akkor lehetne hosszabb is a váltó. Csak attól félek hogy a diffin rövidítettek, nem a sebességi fokozaton, nekem az lenne a jó ha a sebességeket ki tudnám cserélni hosszabra
Akkor a hátsó diffit ki se kellett volna cserélnem? Inkább leírom mert nem tudom hogy tudod-e: vettem golf 3 vr6 syncro, kicseréltem a motort ugye a váltót egyértelműen ki kellett cserélni( nem egyezik a váltóharang), de haver akinél csináltuk azt mondta hogy a hátsó diffit ki kell cserélni mert nem egyezik meg a benzines a dieselével. Remélem érted mit gagyogok, szóban jobban el tudnám mondani, na mindegy remélem lehet érteni.