Ha felnyitod a motorháztetőt és benézel a lökhárító és a hűtőradiátor közé, akkor ott kell látnod egy fekete kütyüt 2db vezetékkel. Valószínű eltörött a tartokonzola, és hozzáérhet a hűtőhöz, azért mér hülyeséget.
Sziasztok! Opel Tigra tulajdonosok -elsősorban férfiak- véleményére, segítségre lenne szükségem. Az autószerelőm azt a diagnózist hozta az autómmal kapcsolatban (1.4/16V), hogy hamarosan egy motorgenerálra lesz szüksége. Motorral kapcsolatos problémákra utaló jeleket már én is tapasztaltam (pl. az autó lomha, fogyasztása magas, és indításkor pár másodpercig "berregő" hang hallatszik a motortérből). Esetleg, aki túlesett már egy generálon, tudna nekem egy hozzávetőleges összeget mondani, hogy mennyinél állt meg a motorfelújítás, valamint tapasztalatokat, hogy mennyire volt érezhető a generál hatása? Elsősorban fogyasztásra és "pörgősségre" gondolok. Előre is nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat!
Sziasztok! A minap kaptam vissza szerelőtől a Tigrámat, mert kicsit lezúztam az orrát és arra lettem figyelmes, hogy a kinti hőmérséklet mérő nem megfelelően mér... ha dugóban állok, vagy kb 50 km/órával megyek akkor a hőmérséklet folyamatosan nő... 60 felett elkezd hűlni, és egy bő 10 perc után beáll a kinti hőmérsékletre, de eddig nem így volt. Gyanítom, hogy esetleg rossz helyre tették vissza... szóval az lenne a kérdésem, hogy hogyan is néz ki az érzékelő? és hogy hol lenne annak a helye elvileg? Előre is köszi!
Nálam is előfordult ez a rángatós probléma, pontosan ugyanilyen formában ahogy leírtad. Elvittem a szokásos szerelőmhöz (elég jól ismeri a típust szerencsére), ő azt mondta ez típushiba, a lambda szondát kell kicserélni és akkor jó lesz. Kicseréltük és valóban megszűnt a probléma azóta is tökéletesen működik. Ha jól emlékszem 20e körül van Tigrához.
@Handball Nekem Castrol Magnatec 10W40-et ajánlottak. Mindig ezt használtam és sose volt semmi probléma, nagyon jó minőség!
Nekem is lenne egy kérdésem: Mekkora hangfalat vegyek az autóba? Ugyanaz a méret elöl-hátul? Ja, és mennyire problémás beszerelni? Az enyémben még a gyáriak vannak és eléggé a végüket járják szegények :) (Egyébkén 96-os, ha ez számít)
Opel Tigrához keresek két elemet, sajnos a rossz időben "elvesztettem" őket. Az egyik az emeléshez szükséges kis beugró rész takaró lemeze, ebből négy van, az egyik hiányzik nekem. A másik pedig a hátsó lökhárítóban lévő vontató takaró lemeze. Ha valakinek van, akkor kérem dobjon egy email-t:ocso2005(kukac)gmail.com Nem probléma, ha más színben van, mint a képen.
Hi! nem lett semmi baja! újra kell tanítani. engedd le teljesen az ablakot és amikor felfelé húzod végig nyomjad a gombot majd még pár másodpercig nyomjad miután felért. ezután működnie kéne ismét. nekem ez segített. szintén akku csere után. (saját gombjával csináld, ne a vezető felőlivel)
Sziasztok! Van egy '97-es 1,4-es 90 lovas Tigrisem! Pár napja elkezdett szarakodni az akkumulátor és ezért ma kicseréltem. Látszólag minden működött, örültem is... DE! Eddig, ha becsuktam a csomagtartó ajtót a jobb oldali ablak egy kissé lehúzódott (gondolom a nyomás kiegyenlítés miatt) és most nem teszi, valamint elektromos az ablakom és volt olyan funkciója, hogyha egyszer hosszabban megnyomtam a gombot, akkor magától le illetve felhúzódott. Nos, most ez se működik. Tudnátok esetleg segíteni, hogy mitől lehet? Van ezeknek külön biztosítékuk, ami esetleg kiéghetett? Vagy maga az elektronika ment tönkre?
Van nekem egy 97-es tigrisem és kiment benne a fűtésszabályzó kapcsolók mögötti háttérvilágítása. Az lenne a kérdésem, hogy milyen izzók kellenek oda? És hogyan lehet hozzáférni?
Ha tudja valaki hogyan lehet kivenni az első lámpatestet a kocsiból az ossza meg velem. Szörnyű, hogy egy izzócseréhez az van írva, hogy vigye szervízbe. a két felső csavar az egyértelmű, hogy kicsavarható, de alul középen fogja valami amihez alulról aknából sem lehet hozzáférni, vagy látni.
fagyállóról nem tudok nyilatkozni. autószerelőm töltötte fel hengerfejtömítés csere után. :( szvsz alumínium a blokk vezérlés fogasszíjas. 60.000 km-ként ajánlatos cserélni. de ha friis szerzemény akkor nem árt lecserélni. az a biztos. árakat itt találsz http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P4079&cMegnNr=4259 egr szelepről nincs infóm. rádión a kódkérést ki kell kapcsolni. én nem kaptam az enyémhez a kódot. 5000Ft-ért megadták a márkaszervizben. ha szerencséd van akkor te kaptál. :) kezelésid van a rádióhoz?
-láncos vagy fogas szíjas a vezérlés, mikor kell cserélni, mennyibe kerülhet?
-az EGR szelepet hogyan kell kiiktatni?
-a kijelző óra és a külső hőmérséklet mutató közötti mező üres, vagyis nem írja ki a rádió adókat amikor a gyújtás rajta van, viszont, ha a gyújtás nélkül hallgatom a rádiót akkor a CODE felirat látható. Mi lehet a probléma? (Blaupunkt 300 rádió, kazettás)