Hát van ugye a kartergáz, ami a motor állapotától függően több vagy kevesebb. A kopottabb motoroknál nyilván több. Ez gyárilag vissza van vezetve a légszűrőbe különböző környezetvédelmi megfontolásokból. Ez nem tesz jót a motorunk teljesítményének és a fogyasztásának. Minél több, annál kevésbé. Egyes elvetemültek lehúzzák a kartercsövet a légszűrőről és tesznek a végére egy karterszűrő nevű találmányt. Ezek után a kartergáz szabadon távozik. A szűrő azért kell, hogy ne tudjon port visszaszívni. A légszűrön a lukakat le kell dugózni. Ez környezetvédelmi szempontból eléggé elítélendő, re remélem nincsenek köztünk LMP tagok. :)
Ellenérv, hogy ez a cucc elég büdös. Úgy kell megoldani, hogy az utastérben ne lehessen érezni.
Igen. Miután Rick4 azt mondta, hogy ez egy szar és ő különben is tud ilyet 3000-ért gondoltam mindenki hozzá fog menni az igényeivel. Írj emilt, ha kő.
Milyen típusú és milyen árú a kerékcsapágy ? Az enyémben decemberben lettek az újak beszerelve, de vagy "túlhúzta" a szerelő vagy kínai selejtet vettem, mindenesetre egyre jobban zuhog az autó eleje, úgyhogy vennem kell egy párat. Előre is köszi.
Igen tudja kezelni a cd tarat. Most nem az van benne hanem egy vizkaros amit (compfort-ek) tobbszor ujraelesztettek, a sajátjának ugyanaz a baja mint Puskely-nek ( kiment valami gaz a kijelzobol). Azert gondoltam hogy 'megveszem' ha senkinek nem kell mert felek hogy egyszer az mondjak hogy nem tudjak megjavitani. :)
Azer koszi meg 1x!
Köszi a lehetőséget, de sikerült itthon a bontóban is találnom, egy ugyan ilyen 5000-t.
Egyébként az enyém 7000-es típus volt, itt a fórumon is említett Compfort Bt-nek elküldtem, de már nem tudták javítani, azt mondták hamarabb kellett volna. Szóval ha valakinek kezd szarakodni a kijelző minél hamarabb vigye szervizbe. Egyébként a szerelő is azt ajánlotta, hogy vagy 5000-es vagy 6000-es típusra cseréljem, mert a 7000-es gyárilag vacak, a többivel ilyen probléma nem igazán szokott lenni.
Egyébként köszönöm "mutantattila"-nak hogy megvédett az előzőekben, ugyanis eddig japánfüggő, most helyesírásfüggő a szemrehányó hozzászólásában nem őt, hanem engem vett célba. Mivel korábban flegmán feldobott alkatrészkereső kérdésére nem rohamozták meg árajánlatok tucatjával, gondoltam segítek, és egyéb megrendeléseim mellé bedobom az ő kerékcsapágyát is, megspórolva neki a postaköltség nagy részét. Mivel személyesen nem ismerem, valóban mertem kérni az ár felét előre, amire készséggel válaszolta hogy rendben, 1héten belül utalja, de a címet ahova küldjem, azonnal megkaptam. 3hét múlva érdeklődött, hol az alkatrész, én meg az utalás iránt érdeklődtem, erre neki változatlanul kell a cucc, és utal, na azóta sincs pénz, úgyhogy a bizalomról nyilvánosan is ennyit, és nincs harag, de én a kollégát a bizalom körén kívülre helyeztem.
Majd időnként átnézek a Durangos-fórumra. :)
Úgyis jobban tetszenek Bone vasainak a hangjai, videói, mint a motorral versenyzős, órakiakasztós mesék...
Tényleg, az enyém 100m/h-nál leszabályoz, a tietek is? - egyszer próbáltam ki...
Szégyenszemre én azt sem tudom az micsoda... Viszont egy kérdés,Te árulod a vaterán a benzinsapkát? Nem vették meg itt a fórumosok? Nekem még mindig kéne,csak azt hittem elkapkodták előlem.
Amikor nézegettük az autókat egyértelmű volt hogy Explorer.. aztán megláttunk egy Durango hirdetést (fúú de gyönyörű), megnéztük..
Nem szeretném leszólni tényleg gyönyörű de azzal a lendülettel ahogy érkeztünk ki is szerettünk belőle. Szép az egész autó meg minden.. de olyan jó volt utána újra nézegetni az Expiket :). Az ár nem volt befolyásoló mert akkor több Durango volt és volt még 1 millióért is szóval árba kb ugyanott lett volna.
Mondjuk nekünk az is betett még hogy pont egy Ram mellett parkolt (nem értek a Ramokhoz (se) de pont az a fajta amihez nagyon hasonlít az eleje) és a Ram mellett olyan fura volt.
Én internetes adás-vétellel foglalkozom hobbi szinten. Az utóbbi pár évben mindenféle aukciós oldalakon volt kb. 1500 tranzakcióm. Még soha semmilyen problémám nem volt abból, hogy előre elküldtem ismeretlen embereknek a vételárat, hiszen nekem is előre küldik, különben nem postázok semmit. Ez így működik, ha az ember körültekintő és felméri a reális esélyeket, akkor nem éri baj.
Amikor pár hónapja volt az a meghiúsult kis közös bizniszünk és elküldtem a levelet, hogy jöhetsz érte személyesen vagy utalod az árát és postázom, akkor válaszra sem méltattál. Szerinted pár nyomorult ezresért lejáratom itt magam és átqrlak? A hozzászólásaimat visszaolvasva simán kideríthető rólam, hogy ki vagyok és hol dolgozom.
Senki nem rendel valami drága szart a saját pénzéből puszira, hogy utána évekig álljon a garázsban és ne tudja eladni, mert a megrendelő baszik átvenni.
Ennek az egésznek vannak kialakult működő szabályai és ezt "ismeretlennek nem küldök pénzt" hozzáállással nem fogod tudni megváltoztatni.
Ilyen a gyári rádió, amit fel tudok ajánlani az éhező Explorer tulajdonosok alapítványának. A jelzett gomb hiányzik. Hátulján filccel négyjegyű szám ráírva, remélhetőleg a kódja. Látszólag más baja nincs. Előző tulaj elmondása szerint hibátlan. Ha igényli valaki küldjön emilt.
Tegnap Bone említette hogy lenne egy tiptop svájci példány,már csak az árát kéne megbeszélni,illetve kellenének komolyan emberek rá összedobni a pénzt. Én még mindig benne lennék, mert ugyan nem vagyok elengedve anyagilag,de sokkal jobban megérné mint bontóból megvenni aranyáron a használt alkatrészeket.Szóval ha még lenne 2 jelenkező akkor elindulhatna a project szerintem,ja és nem szeretek más nevében beszélni,de Bone meg tudná oldani az autó tárolását is a telepén,ami egy elég jó dolog.
Kitartást :) Az első szervíz után rájön az ember, hogy olyan ez a kocsi, mint a feneketlen kút. Csak dobálni lehet bele a dellát és elnyel mindent. Eladni meg nincs értelme, mert soha nem jön vissza az amit beletett. Hát igen. Mezei "user" csak drágán tud venni és olcsón eladni. Én nem érzem szopásnak mert mindig is akartam egy ilyen vasat és tudtam nem lesz két fillér fenntartani. Akkor meg élvezni kell végre, ha már megvan :) Egyébként tényleg esnek az árak lefelé, komolyan, már alkatrészben többet ér némelyik. Szervíz nélküli kocsikkal tömve vannak a kereskedések, bele kell kalkulálni a helyrepofozást. Itt legalább tudom, ha kicseréli a mester valamelyik alkatrészét, az újabb 150.000km-re okés lesz. A műanyag fostalicskákról ugyanez nem mondható el a minimálisra méretezett kínai alkatrészeikkel. Láttam múltkor egy szétszedett 1.6-os Tdci Ford Focus motort (PSA közös gyümölcse az euró övezet birkáinak), amiben darabokra hullott a bakelit görgők és bigyók serege amikor elszakadt a szíj benne. Csak mert így volt méretezve. A gyár mondja meg mennyi az Élettartama az anyagnak. Szerintem az Expi még az özönvíz előtti technika és éppen ezért tartósabb, mint ezek a mai szarok. Nem volt szempont annyira a költséghatékony maxi anyagspórolás anno. Az indiai csoda Nano mennyi ideig fog futni vajon? De lehet ez a jövő. Megvenni, mint a mobilt, aztán kidobni 3 év múlva a szemétbe. Nulla szervízzel. Kibaszott fogyasztói társadalom.
Szóval pofozd ki, aztán nyomjad neki fülig érő szájjal! Ide a cherry bombot:):)
Klassz kis falusi bolt lehet, és biztos a Durangohoz is a bliszteres falról akasszák le a kerékcsapágyat, MAF-szenzort. Hogy is hívják a fószert a pult mögött, nem valami Henrik? :)))
Köszönöm. Nem vagyok nagyon elkeseredve. Bár bánt a dolog, még így is jobban jártam, mint ha veszek valami japánt. Így meg lesz egy jó autóm vagy 10 évre. A videó meg ízirájder öcséééém :)))
Jó persze nem egy off-road autó,csak mókás volt a videó.
Hogyhogy Dodgra váltasz? Épp most néztem meg egy akkoriban készített suv tesztet és a Durago az Explorer és a Grand C. mögött végzett, ráadásul itthon elég drága is (ha egyáltalán kapható)egy hasonló korú gép. A végsebességre nem tudok mit mondani,száguldozni nem szoktam, bele se merek gondolni mi lenne ezzel a nagy téglalappal ha 160 fölött valamiért hirtelen irányt kéne változtatnom,jó nekem a 120-130 azzal a világból kivisz és még nem is hangos.