Én is próbálkoztam pillanat ragasztóval, de nem fogta meg.
(Nekem az üvegen is és a tükör házon is rajta maradt az eredeti ragasztó foltokban, így a felülelt előkészítés kényes és hosszadalmas lett volna.)
De a topic-hoz kapcsolódik az is, hogy egyúttal megcsináltattam a lengéscsillapítók porvédőjét is, amit a korábbi csere alkalmával valószínűleg trehányul szereltek be, ezért mindig lecsúszott. Ezért pénzt nem kértek.
Skoda Felicia Lxi 3 eves szerviz + vizsgaztatas a Mentes es Tsai-nal 47 kHUF.
Ebbol kb. 22 kHUF a vizsga
kb. 10 kHUF az anyag (4 l Aral Basic Tronic olaj, olajszuro, + egy ket aprosag)
a tobbi a munka dij. A kotelezo atvizsgalason felul cseretlek a szivosori tomitest, mert ingadozot az alapjarat, illetve allitiottak a valto rudazaton. A vizsga szamlan szerepelt egy ket olyan tetel, ami szerintem a kotelezo atvizsgalasban is benne van (lampa allitas, co meres , kerekek fel es leszerelese, fektisztitas stb.). Ettol fuggetlenul mas cegre nem mernem az automat rabizni, van nemi rosz tapasztalatom egyeb Skoda szervizekkel.
Sziasztok,
Most voltam a 15 ezres szervizen a Nissan Almeraval. Kellemesen csalodtam. Gyorsan es nagyon korrekten dolgozott mindenki, a szerelo meg az ablakmoso folyadekot is ellenorizte, az akkumulator saruit bekente valami kek anyaggal, az ajtozar megkenese utan a kifolyt folyadekot letorolte, meg ilyesmi. A fekhatas meres, olajszuro, levegoszuro meg a munka osszesen 11 700 Ft volt , az olajat en vittem. A szerviz a szekesfehervari Nissan markaszerviz volt.
Mindenkinek hasonlokat kivanok
pete
A Cliora gondolsz az MMM-ben? Az nagyon atgondolatlan, rosszul megvalositott teszt volt. Egyreszt hulye hibakat talaltak ki, masreszt referencianak az Autoklub Boldizsar utcai muhelyet neveztek ki.
Akik pedig katasztrofalisan hulyesegeket tudnak csinalni. (Pl. az elozo automnal egy futomuhibara kijelentettek, hogy az autom elozoleg totalkaros lehetett, es nem lehet megcsinalni. Egy masik muhely szo nelkul mindent precizen beallitott, utana meg masfel evig hasznaltam az autot problemamentesen.)
A musor mas reszei (az autolopasos sztorik) is teljesen hiteltelenek voltak.
Ez persze korantsem jelenti azt, hogy a szervizek valami remekul mukodnenek.
Ma hoztam el a Toledómat a szervízből (SEAT Szabó, Bp XVI, Újszász u. 45b), ahol másfél hétig tartó javításon esett át, miután kicsit összetörtem. Elején is (kevésbé), hátulján is (jobban) törött volt, hátsó felfűggesztés tönkrement.
Ez ugyan nem kötelező szerviz, de hátha valakit érdekel, közkinccsé teszem a számlát (kicsit hosszú ezért elnézést). ÁFÁs árak. Ahol nincs mennyiségi jelölés, ott egy darab.
"A váróterembe behozzák a szintjelző pálcát, hogy szint és magasságot láttamozzam."
Ez eleg durva....el tudom kepzelni, ahogy buveszkednek, hogy nehogy a draga szonyegre csopogjon az olaj!:-))
Felhangon kerik a hozzatartozot, hogy szemrevetelezze, majd a nyakkendoen lepucoljak a palcat!:-)))
"5W-40 olajat adnak, szűrőt, és ehhez 15-20 pontos átvizsgálás tartozik még."
Ugy kellen csinalni, mint a repulogepeken!!
Amikor elindulsz a szervizbe, felkotod a masnikat az ellenorizendo helyekre, es ha minden masni eltunt az autorol, akkor rendben!:-)))
Kanadából olvasom a hireket és már előre félek, ha megyek haza. Itt bárhová vihetem a kocsit szervizre, mert az álláspont az, hogy más is van olyan jó szakember, mint én, mint a mi szervizünk. Egy olajcsere 4-5,000 Ft (18,99-24,99CAD). A váróterembe behozzák a szintjelző pálcát, hogy szint és magasságot láttamozzam. 5W-40 olajat adnak, szűrőt, és ehhez 15-20 pontos átvizsgálás tartozik még.
Ahhogy mondod!!
El KELLENE vegezniuk!!
De nem teszik!! Sajnos:-(
Valamelyik kereskedelmi TV csinalt riportot, es direkt elba**tak az auton dolgokat, es tobb muhelyeben teljes atvizsgalast kertek!
Az osszes hibat, ha jol emlekszem, egyetlen egy helyen talaltak meg...a legtobb helyen azt mondtak, semmi gond az autoval!!
Erdekes!!:-)
Szerintem egy soros szervizert egyaltalan nem sok a 4e ft koruli osszeg, meg egy Ladanal sem. Ezert egy csomo muveletet el kellene vegezniuk, a potkerek legnyomasmeresetol kezdve az akksi es toltes ellenorzeseig.
A Skodanal vagy ketszaz tetel van, neha primitivek (ablakmoso-fuvokak beallitasa), neha bonyolultabbak: fekbetetek szemrevetelezese, lengescsillapito merese, futomubeallitas ellenorzese. Igaz, ez kb 10-15e forintba kerul.
de oda kell hordani csak itt Debrecenben egy sajátságos helyzett állt fen. Megszünt a merkur telep, addig ott volt. Utána pedig egy szerviz felválalta ahol hundájt és suzukit árulnak és szervizelnek. És mivel az drágább én az olcsobb megoldást választom.
Márkaszerviz (van ilyen Ladához?) vagy "egyéb"? Számla volt?
márka szerviz van:
a subaru és cryshler -el együtt van a lada szalon.(azért érzitek ... !) :-))
De én nem ide vittem szervizbe mert itt sokkal drágábban dolgolznak, mivel azt hiszik hogy nyugati autót szerlnek.
A másik Db. István út 15X valahány szám. autószöv.
bruttó árakról van szó.
az olaj BP OIL 5 l = 2000Ft (full akció)
API SF/CC
ez egy gyengébb olaj de 5000 km múlva megy a kukába. (ez házi csere lesz)
Még egy szer elviszem szervizbe aztán soha nem fogják látni ezek a rablók!!! ugyan is lettelik a 3 év vagy 100000 km. utána nincs gari.-akkor minek fizessek érte.