Szükségem lenne egy jó(bb) állapotú nem deluxe bal első ülésre. Cserébe tudok adni deluxe-ot mondjuk komplett garnitúrát is, tök jó állapotban van, de persze eladó is érdekel.
A díszítőelemeket az ostmobil-shop helyett inkább vedd tőlem, egyrészt mert ők is tőlem veszik, ergo akkor nem kell megjárniuk a dobozoknak a HU-DE-HU 2000Km-es útvonalat, másrészt esetleg marad valamennyi pénz a zsebedben fényezésre és hasonlókra. Amúgy kitartás, párszáz óra nettó és már majdnem kész is lesz!
1964-es, eredetileg szürke volt, a piros színt a Neoluxos korszakban kaphatta meg. Rozsda minimális, alváz és alja parádés. 1994 óta ideiglenesen kivonva, azóta indítva sem volt egy pajtában pihent. A trélerrel rögtön a eredetiség vizsgálatra vittük és ott is hagytuk, így a hétvégén külön alszunk. :)
Instant hibalista:
- B1 műbőr részét kirágták az egerek
- Tetőkárpit miszlikben
- Ajtókon alul a díszcsíkok és a hátsó ajtó kőfelverődésvédője műanyagból van. (Ha valakinek van elfekvőben, megvenném.)
- Bal hátsó ablak plexiből van. (Ha valakinek van elfekvőben, megvenném.)
A motorra rá sem indítunk. Szerintem ennyi idő után valószínűleg rozsdásak a gyűrűk, csak végigvésné/smirglizné a henger falát. Eddig csak Ladát bontottam ilyen szinten szét és össze, szóval lesz pár láma kérdésem, előre is elnézést. Igyekszem majd nem floodolni a fórumot.
Látva az ostmobile-shop árakat az OT-t egyelőre elengedném. A 1962-es farbkarte szerint volt piros-fehér tető kombináció a standard kivitelben is, olyanra szeretném. Viszont ugyanezen farbkarte szerint minden színben szürke volt a kárpit, az enyémben viszont piros, hisz gyárilag szürke volt. Ahhoz túl jónak tűnik, hogy lenyúzzam és újrahúzassam szürkével. Szerintem fogalmam sincs, hogy mit vettem a nyakamba. :D
Igazából párnás kellett volna, de ha nem találok rövid időn belül, akkor párban megvenném mindkettőt. De azért még keresgélek egy kicsit ... Most úgyis heteken belül leáll, tavaszig meg ráér.
Máig nem értem, miért kellett a filmbe az a jelenet, amikor összetörik a Wartburgot. Évek óta nem nézem meg: minden születésnapomon leadják, és már unom. Bár most a képeket nézegetve, jobb állapotúra emlékszem a filmből, a fotók alapján kissé viharvert a nagykerekű ... nem pont egy akkor új autó benyomását kelti ...
"A képen egy Wartburg 312/353-as. 1956-tól a Német Demokratikus Köztársaságban gyártották. Kétütemű motorral felszerelt, 30-40 lóerős autó. Magyarországon körülbelül 7000 forintért lehetett megrendelni a Merkúr állami vállalatnál és legalább 5-7 évet kellett várni, mire a megrendelő megkapta."
A tetőkárpit tört fehér düftin, és ha minden igaz, akkor Bagor1 topictársnak van. A műbőrben tudok segédkezni, mert nekem még az eredeti tetőkárpit van benne, konkrétan rongyokban, de a műbőrből tudok egy darabkát adni, mintának. Egészen apró kockás mintájú, nyomott műbőr.
nagykerekű '62 kárpit anyag beszerzésén munkálkodom. A szövet meg is van INNEN, de a műbőr és tetőkárpit még kérdéses. beszúrom a mintát, ha ezen a keresésen már valaki túl van, írja meg kérem hogy honnan lehet beszerezni hasonló anyagot?!
Először is: nagyon köszönöm. Ráér, egy éve belógó jobbos napellenzővel járok. :o)
Másodszor: 1963-as nagykerekűbe kell, párnázott. Még a tükörhöz nem is ragaszkodok, csak legyen egyforma a balossal. PiZo barátom már felajánlott egy kiskerekűből valót, de annak tök más a csavaros talpa, inkább a 353-asra hasonló.
Hétvégéig van ha meg tudod várni, megnézem benn van-e a donor kocsimban a jobbos krómos, ha igen, lefotózom az állapotát és ha megfelel elküldöm neked. Nekem ez már megvan, nincs szükségem másikra.
Bocsánat, hogy felhozom megint ... akkor nincs nélkülözhető napellenzője senkinek? Nincs gond, csak akkor keresek máshol. Zavaró, hogy jobbról belóg a látótérbe, az amúgy se túl nagy szélvédőbe beletakar.
Egy olyan kérésem lenne, hogy ha valakinek lenne egy JOBBOS, nagykerekűhöz való napellenzője, az jelezze már felém, és szeretném megvenni. Ismertető jele, hogy krómozott fém tartója van, nem műanyag, mint a kiskerekűben. Ez utóbbit tudnék bontani egy donorból, de akkor felemás lenne, azt meg nem akarom.