Ahham :) Köszi a linket! Szóval lássuk csak mit ír róla maga a gyártó, használva szerény angoltudásomat: - kiemelkedő teljesítmény nedves és száraz úton -kitűnő tapadás nedves és száraz úton -példátlan ellenállás aquaplaning esetén -jobb komfort, minimalizált zaj -magas fokú kezelhetőség és útfogás
Ezek jól hangzanak, reméljük nem túl elfogultak a termékükkel szemben. :)
A bal oldalon az "A" oszlop és a szélvédő töve találkozásánál van egy tábla (belülről nem igazán látni), ugyan nem ellenőriztem soha, de szerintem az alvázszám van rajta. Ezt kívülről le lehet olvasni, ha a tolvaj nem készült és nem szedi le a táblát, akár "Kovács járőr" is megtalálhatná az autót.
Hideg:
Nálam a munkahely előtt állt 7.30-15.30-ig, de simán indult. A kuplung/kormány nehezebben ment és egy darabig a kettest nálam is kelletlenebbül vette be, de ettől eltekintve semmi gond nem volt vele.
Ha már indítás. Nálatok nem fordul elő olyan, hogy bizonyos motor hőfoknál néha nem indul? Konkrétan nekem az a megfigyelésem, hogy ha egy bizonyos hőfokon van a motor és akkor próbálom beindítani, akkor az esetek kb. 30 százalékában nem indul, nem "kapja el a motor" az ütemet. Ilyenkor újra ráindítózás után azonnal elindul. Ez a bizonyos hőfok pontosan nem tudom, mennyi, a lényeg, hogy a motor még messze nem üzemmeleg, de nem is tökhideg. Olykor-olykor még nyáron is előfordul, bár az nagyon ritka. Hasonló tapasztalatokról egy barátom mesélt (Opel Astra 2.0/8V). Ez valami GM betegség?
Az enyémen is Powermax van, de csodálkozva olvasom, hogy a felső-középbe sorolták, mert eddig szinte csak rosszat olvastam róla. Igaz nekem nem volt gondom vele eddig, pedig még hóban is jártam vele, ami ugye nem ennek a guminak való.
Az enyémen Kumho PowerMax mitoménhanyas van. Eddig jól vizsgázott, most hogy kicsit zimankós az idő mintha egy picit hangosabb lenne (meg persze keményebb). Egy amerikai honlap szerint ez a típus (powermax) a felső középkategóriában van :-)
Sziasztok! Nálam elmúlt éjjel megvolt a "hidegteszt". :) Itt Győrben -15 volt éjszaka, és a Lacsi kint aludt a parkolóban. Délelőtt ültem bele, pöccre indult, a kuplung keményebb volt mint szokott, és a váltóban a kettes elég nehezen járt. Amúgy gyorsan melegedett a motor, mint mindig: 10 perc múlva már kellemes meleg áramlott befelé. Ha valamelyikőtöknek volt tapasztalata a mostani nagy hidegben a gépével kapcsolatban, ossza meg velünk! Üdv!
Jó látható helyre tették az biztos. De nem hiszem, hogy közegeinkre jellemző a motortér nyitogatás.. Sokszor a kiégett égőjű félszemű félhónapos Golf-okat sem meszelik le egy kis biztatásra, ugyan cseréltesse már ki garanciába.. Pedig Baja környékén vagy 4 ilyet is láttam, mind új kocsi!! :-(
Ez arany igazság. Ha viszik akkor már gond van. Után csak a remény:
- hogy kiszúrja valaki pl. rendszám miatt
- otthagyják az út szélén
- nem barmolja szét v. töri össze a kasznit.
Pozitív gondolat! Mindig állj egy BMW vagy merci mellé a parkolóban és akkor te vigasztalod a tulajt, ha baj van... :-)))
"gyárilag benne volt az üvegfelületeiben az alvázszám utsó 6 karaktere"
Gyárilag?... Azt hittem a kereskedő az első az értékesítési láncban, aki megkérdezi akarsz-e egyátalán gravírt az üvegbe..! Még senkitől nem hallottam, hogy gyárilag így jött volna verda..
Azt álmodtam, hogy a héten már kocsi lesz alattad.. :-) Drukk drukk
Ilyenem volt a Mitsun, igaz más méret. Jó kis gumi. Száraz és nedves úton nagyon baba, havon van nála jobb, de ettől még havon is nagyon jó (nüansznyi különbségekről van szó), a tél túlnyomó részére meg amúgy is inkább a száraz illetve a nedves út a jellemző.
Bazze' nem rajtunk múlt ! :)) Valami gebaszkodás volt a számlázással a GM - nél országos szinten az évváltás, meg a reg.adó, meg az ÁFA stb miatt, ezért csúszott. Elvileg már névre íratták vagy holnap fogják, aztán kedden délelőtt átvétel. Már előre b@ssz@ a csőröm, hogy a gyári olajak miként fogják tolerálni a várható nagy hideget a következő napokban. Nálam legalább garázsban alhat a kicsike, ha végre hazajön már.
Meglestem a vasat szalon parkolójában, és látom, hogy Bridgestone Blizzak 185/60R15 téli gummákat pakoltak fel rá. Van valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal ? Nyárinak gondolom a Hankook Optimo - t vagy mit adják, az milyen ?
Szegény kis autónk még egy - vagy két ilyen nagyon hideg éjszakát kint kell, hogy töltsön, úgy néz ki, kedd reggel tudjuk majd átvenni. :( ;) :))
Ui.: szerintem sem rossz az a "narancs" szín ! Az én kedvenceim amúgy : fekete, beige, ezüst, szvsz a Lacettinek ezek állnak a legjobban, de szép még a bordó és a sötétkék is, meg mindegyik ! :))
Na, ez a narancsmetál, kicsit koszosan es árnyékban. Eddig azt hittem, hogy Sopronban nincs több ilyen szín, de tegnap egyik körforgalomban egymást kerültük egy ugyanilyennel :(
Ahova én fogom vinni az autót, ott szerintem max. 30 - ból meglesz az öt ablak fóliázása. Ugyan még nem beszéltem meg, de az előzőleg vitt autóim mindíg 30 alatt voltak árban. Ja, SOL LLUMAR fólia, kiváló minőségben és igényesen felrakva.
Referencia képek : Ignisklub.hu - n ( OFF ? ;) ) a taglistában a Toljadneki nick alatt látható az előző autóm, közepes erősségű fóliával csináltattam meg. Privátban tudok elérhetőséget adni, a hely Diósdon található.
Hát azért nem csak a spoiler a különbség, mert ez a Lacsi 170 lovas. ;) A fóliázás amúgy engem is érdekelne, főleg hogy milyen anyagi áldozatot követel? Aki tud infót erről az írjon legyen szíves! Előre is köszi!
Manapság már igen ritka, hogy saját rendszámmal viszik a lopott verdát. Ez inkább a régi autóknál ( öreg Golfok, ilyesmi ) szokott előfordulni, de ezekkel meg általában megcsinálnak egy - két balhét, majd hátrahagyják őket ( esetleg fel is gyújtják ), így aztán mindegy, hogy milyen rendszám van rajta. Én a magam részéről a váltózár + fólia + rejtett kapcsoló megoldást talán megfelelőnek tartom, bár tény, hogy ellophatatlan autó nincs, csak ha sok vele a macera, akkor esélyes, hogy tovább áll a tolvaj. Elég sok autólopásos üggyel találkozom, szerencsénkre a Daewoo - Chevy nem tartozik a kedvencek közé. Daewoo - ból is inkább Matizokra emlékszem, meg egy Ticora, Chevy lopással meg még nem találkoztam. Nekem a volt Lanosomnak asszem' gyárilag benne volt az üvegfelületeiben az alvázszám utsó 6 karaktere, a Lacettinél ez nem így van ?
Üdv. Toli. ( jövő hét hétfőn sanszos, hogy fel tudok iratkozni a listátokra :)) )