Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11300

Holnap Halnap?

Előzmény: TyerCorp01 (11299)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11299

Értem, rendben. Szolgáljon tovább hűen!  :)

Előzmény: Törölt nick (11297)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11298

Oké! :)

Előzmény: D-zoli (11296)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11297

Ja a kuplung fogaiban itt-ott kis anyaghiányok is vannak:)

Egyébként a szegecsek simán újraszegecselhetők lennének,mert a fejük összement...v hogy is mondjam...nem leszakadt csak kibújt a furatból...faszom az utángyártott olcsó vackokba...Szerencsére itt Kövesden tök korrekt a boltos faszi,ő is motoros.

nem tart szemetet.

A taivani kplung drága de gyakorlatilag a legjobb!

A lemezkéket letojom,nem tétel.

Lehúztam,lebiztosítottam mindent faszául.A kuplunggal már nem lesz gond!

Gázbovdent olyat adtak ami jól meg van futtatva ónnal!Bovdent,spirált olajoztam!

Előzmény: TyerCorp01 (11279)
D-zoli Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11296

Nem biztos, hogy nem lesz jó a festendő fedél!

 

Holnap a kerekeknek esünk neki.

Féktisztítás, gumijavítás, esetleg csapágyak ellenőrzése.

Meglátjuk, meddíg jutunk el...

Előzmény: TyerCorp01 (11295)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11295

Háát ezesetben sajnos nem tudok segítani. Van két kék árnyalatú dobozom, de egyiknek sincs fedele... :(

Előzmény: D-zoli (11294)
D-zoli Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11294

Igazából egy kék lenne jó, de megkérdezem a cimbit, hogy akar-e festegetni?

:)

Előzmény: TyerCorp01 (11293)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11293

Gumiharmonikákat kapni sok boltban, kék fedelem nincs sajnos, festhető viszont van.

Előzmény: D-zoli (11292)
D-zoli Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11292

Előre is köszönöm!

Biztosan lesz többminden ami kell, azt már most is tudom, hogy egy világoskék szerszámdoboz fedélre szükség lenne, meg első teló gumiharangokra is.

 

Előzmény: TyerCorp01 (11291)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11291

Persze! Igyekszem. Van, ami nekem sincs, de megoldjuk azt is... :)

Előzmény: D-zoli (11290)
D-zoli Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11290

Az szép mennyiség...

 

Lassan elkezdjük a Cimbora 80-as Mustangját rendbeszedni.

Érdeklődhetünk majd nálad alkatrész vásárlás okán, ha szükség lenne valamire?

Előzmény: TyerCorp01 (11289)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11289

Ki számolja már azt 50 felett... :))))))))

 

Amúgy van jelenleg 2 egyben, meg 4 darabokban, és még két megrakott IFA platónyi alkatrész. :)

Előzmény: D-zoli (11288)
D-zoli Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11288

Hány motornál tartasz mond csak?

Csak a Mustangokra gondoltam.

:))

Előzmény: TyerCorp01 (11283)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11287

Feltétlenül :D

Előzmény: Taxxi (11286)
Taxxi Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11286

Bassuzs, majd a satuféket feltétlen próbáld ki! :)

Előzmény: Joejoe1974 (11270)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11285

Jaa és ami érdekes (számomra legalábbis), hogy az egyik alaplapra 30W van öntve. Sajnos a tekercsek nincsenek meg hozzá, de mostmár ilyenem is van... :)))

Előzmény: TyerCorp01 (11284)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11284

Előzmény: TyerCorp01 (11283)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11283

Megint bevásároltam... Nem érdekel valakit komplett váltó, oldaldekni olcsón? Ne vigyem már haza, k'va nehéz. :)

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11282

Megmondta nekem egy felvidéki bowdenkészítő, akitől az összes cseh, szlovák, német nagyker rendeli a jawa bowdeneket, hogy azért ilyen gyengék a magyar bowdenek, mert kerékpárbowdenből csinálják meg, és egyel szűkebb a bowden külső, nem marad helye, dörzsölődik. A gázbowden különösen kritikus pont. Irtó vékony, és a gázkarnál törik meg, mivel mindig feltekeredik-leereszt. Ebből a szempontból jobb a csúszkás, mert az nem töri a bowdent. Azt az egyet nem értem, hogy ha a jawánál bevált ez a csúszkás módszer, a schwalbékon, starokon miért akad be néha az elején?

Előzmény: kelsza (11281)
kelsza Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11281

Ezek ilyenek. Havertól kaptam egy ezer éves utángyártott gázbowdent, egy szál volt elszakadva. Leolvasztottam az egyik felét, kiszedtem a szakadt szálat, visszaraktam a véget és a végeken befuttattam ónnal. Tökéletes :) Ajánlom, hogy az új bowdent olajozás előtt a karbi felöli végén futtasd be ónnal. Ezután bőségesen olajozd. Nekem kifogástalan :)

Előzmény: TyerCorp01 (11279)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11280
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11279

Kislánckerék gyári, újszerű volt itthon (valamelyik motorhoz kaptam egy láda szajrét, és ez is közte volt), azt cseréltem még kb 2900-nál, a kuplungot egy másik, felújított motorból tettem át, amit vettem 20-ért, és továbbadtam ennek a kuplungjával, mert ez kopott volt, aban meg vadi új volt, tavaly április-május környékén kapta meg ezt a kuplungot... durva, hogy képesek ilyen szart előállítani... :S

Biztosító lemezt, amikor raktam össze, nem kaptam, ezért voltak rajta a régiek, ezért ezer bocsánat.

A kislánckereket pedig én úgy szoktam meghúzni, hogy leszedett dugónál gumírozott fogónyelet bedugok a karterba, az alsó csapszegnél a hajtókart azzal támasztom ki, és úgy bikázom rá. Durva azért...

Km spirált 3500-nál, gázbowdent pedig eladás előtt 2 nappal cseréltem, olajoztam (alján csurgott ki).

Sajnos óhatatlanok az ilyenek a ma kapható alkatrészekkel... :(

Használd továbbra is egészséggel, és örülök, hogy meggondoltad magad!

Előzmény: Törölt nick (11276)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11278

Erről jut eszembe.Én Verhovinán tanultam meg motorozni anno.  Az oroszok nem ferrodolos fékpofát használtak,hanem valami rózsaszines műanyag hatású izét. Fékhatás közelíti a nullát. Aztán jött a Simson,annak sem volt túl fényes a féke elöl. Ott a műanyag fékkarok már eleve kizárják a blokkoló kerék lehetőségét. Én alu karokat tettem fel,és egy lemezpapuccsal jobban rányitottam a pofákat a dobra.Utána már majdnem blokkolt az első kerék rajta. Életem első kipróbált nyugati motorja egy ismerős által pár órára kölcsönadott Yamaha Rd80-as volt,50-es hengerrel.  A hajlított küllős kerekei nem éppen szépek,de az már tárcsafékes volt.A Verhó szar betétjeihez és a Simson szar fékkarjaihoz szokott kezem eleve nagyobb erővel húzták a fékkart,ami a tárcsaféken  más hatást váltott ki,és sikerült blokkolni,így megcsúsztatni az első kereket.Érdekes élmény volt :D

Előzmény: 53zsiga (11272)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11277

Jók ezek a felnik,nekem elég lenne natúr szinben is :)

A tárcsaféket mindenki másképp csinálja.Én direkt nem egy oldalt terhelem tovább a kerékagyat.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11276

A Sinyó makrancoskodott:)

Majdnem elhagytam a kuplungom...bassza meg,ez magyar utángyártott volt sztem...a 4 szegecsből 1 tartotta!!!Szerintem még kb 2x elmentem volna melóba vele és leszakadt volna a a fogaskerékről a kosár.

Megnéztem a szegecselést,egy fos.Alig nagyobb a szegecs feje mint a furat:)

Mellesleg kóvájgott is,excenteres volt.Húzza az anyjába a gyártója.

vettem fasza minőségi taivani cnc kuplungot,semmi ütés stb...6200ft-om bánta.

Ha már ott voltam vettem biztosító lemezkéket is az egész kuplungra,mert szarrá voltak már szerelve.azokat én nem rakom vissza.

A kislánckeró le volt lazulva a főtengelyen:(csak a bizt.lemezke tartotta.

 

Elszakadt a napokban a km spirálom is,azt is vettem.Kiégett a tompított,kap 1 új izzót.

Szőrösödik a gázbowden,az is jön új.

Ja meg lecseréltem az olajat, elég fos volt már.

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.11 0 0 11275

No Tyer,úgy néz ki,marad a Sinyó.

Van végre melóm,és így talán csurran-cseppen vmi kis péz....amiből tudok építeni egy másik vasat.A 2 vas meg jobb mint 1:))

 

viszont!

Nagyon,de nagyon keresek Riga Deltát...blokk,ülés,oldaldoboz(tank mögötti) nem kell,nem gáz ha nincs meg.

Lehetőleg 88-utánit!

Minnél olcsóbban,tank nem legyen horpadt,se rozsdás belül.

Ha darabokban van a gép az se baj csak nagyjából meglegyenek a cuccai.

Ha tud vki ilyet,ordítson léci!!!

 

thotpeti@gmail.com

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 11274

Még nincs fixre összerakva,de elég biztató a kilátás.Az alkatrészek illesztése elég passzentos,így ki lehet könnyen centrírozni.Úgy lett megoldva ahogy írtam mailban.Maga a kerékagy nincs átalakítva,bármikor visszaalakítható a dobfékes rendszer.Ami alkatrész még kell,az egy külső csapágyház,és úgy a fék felől két csapágy tartja középen a kereket.

Előzmény: TyerCorp01 (11271)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 11273

Persze ehhez acélbevonatos fékcső lesz használva :D

Aztán ha kevés a kétdugattyús féknyereg,legfeljebb keresek egy négydugattyúst :D

Előzmény: TyerCorp01 (11271)
53zsiga Creative Commons License 2011.02.10 0 0 11272

Bakker ettől elrepülsz.

Előzmény: Joejoe1974 (11270)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 11271

Nem üt sehol? :) Hát ha ez nem fogja meg, akkor semmi. :))))

Előzmény: Joejoe1974 (11270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!