Keresés

Részletes keresés

mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 696
Ami amúgy már jó ideje üzemel, műhellyel és mosóval. Együtt csak gondolom holnap lesz a csinnadratta. Sajnos a műhely és a szerelők hozzáállása kezd hasonlítani a Volán stílusra. Hibák felírva, ebből nem sok megjavítva, ami igen az meg elég sokszor barkács, kendács munka. Ja amúgy holnaptól osztják a téli formaruhát is.
Előzmény: Törölt nick (695)
M44 409 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 694
Vagy a féksúly miatt kellett. De miután fotóztam, a tartalék kitolta a személykocsi tárolóba az egészet, szóval nem biztos, hogy a Bhv is ment S.újhelyig.
Előzmény: HáBé (692)
balazs2008 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 693
Akkor most lesz idő megjavítani a 005-ben az utastájékoztató rendszert. Úgyis ő volt a múlt hét "legsötétebb busza"! :)
Előzmény: mikipapa72 (691)
HáBé Creative Commons License 2009.11.11 0 0 692
Pl. közvetítőkocsi?
Előzmény: vrobee (688)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 691
A 013-as ma rátolatott a Vincelléren a 005-re. A 005-ön a szélvédő is betört, egy pár napig nem látni majd őket.
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 690
Szerintem csak a sofőrök, de csak akkor ha valamelyik utas rákérdezett...
Előzmény: unikumi (686)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 689
Pontosan nem tudom mikortól van ez. Furcsa volt mindig 41-est látni Y indulási időkben, aztán rákérdeztem.
Előzmény: ltnine2 (685)
vrobee Creative Commons License 2009.11.11 0 0 688
inkább az érdekelne, hogy mit keres a sor végén a postabéhávé?
Előzmény: Törölt nick (687)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.11 0 0 687
Előzmény: Chapadj (667)
unikumi Creative Commons License 2009.11.10 0 0 686
És erről ki, hol, hogyan tájékoztatta az utasokat?
Előzmény: mikipapa72 (684)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 685
És ez szeptemberben, és októberben is így volt? Mert sajnos nem újkeletű a '085-ös probléma.
Előzmény: mikipapa72 (684)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 684
Annak aki nem tudná, a 41Y ha úgy vesszük megszünt létezni, mert most ezek is a Kinizsi Nyomdáig közlekednek. Ugyanis a régi gázcseretelepes forduló is alkalmatlan a buszközlekedésre. Ezért van az, hogy 41Y indulási időben is sima 41-es buszok közlekednek.
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.10 0 0 683

"Olvastam a zárt topikban, valamint tegnap este hallottam azt, hogy a sofőrök kérték az elsőajtózást. "

 

Ez én sem hiszem el!

Előzmény: mikipapa72 (680)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.10 0 0 682

"Az elnézéstől még nem javulnak meg az alapvető hiányosságok."

 

Az elnézésen és a javaslatokon kívül sokkal többet nem tudok tenni, ha érted mire gondolok...

Előzmény: Törölt nick (679)
balazs2008 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 681
Olvastam a zárt topikban, valamint tegnap este hallottam azt, hogy a sofőrök kérték az elsőajtózást. Ez tudomásom szerint egyáltalán nem igaz. Fogalmazhatok úgy is, hogy a gépkocsivezetők a hátuk közepére se kívánták az elsőajtózást és nem örülnek neki.

Nagyon korrekt a hozzáállásod a dolgokhoz, teljesen szimpatikus.

Mindezeket olvasván azonban felmerült bennem a kérdés. Tudom, hogy nem Neked kellene erre választ adnod, és nem is várom, hogy megválaszold, de azért leírom: a DKV szolgáltatási igazgatója miért állítja azt, hogy az elsőajtózást részben a sofőrök kérték??? Aki egyébként végignézte a DTV Esti Közelkép c. műsor tegnapi adását, az szerintem még találkozhatott 1-2 valótlansággal a beszélgetés alatt.

Aki nem látta, annak pedig itt a link, ahol meg lehet tekinteni (15. perctől kell nézni):

Esti Közelkép (DTV)
Előzmény: mikipapa72 (680)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 680

Ha nagyon kötekedni akarnék, akkor azt kérném, hogy definiáljuk a sok utas fogalmát. Ez elég szubjektív.

Ezzel a sofőrök is így vannak, hiszen a sok az relatív. Van olyan gépkocsivezető aki a 31, 32 vonalakon dolgozik és azt mondta neki a 30-40 utas se sok. Ezért pár buszvezető ha kell, ha nem, elsőajtózik félve a pénzmegvonástól.

 

Nagyon örülök hogy ismerteted, de sajnos ezt nem itt, és Neked kellett volna, hanem a szolgáltatónak, az utasok felé.

Egyetértek, igaz amit írsz. Azzal, hogy az utasok nem tudnak a kivételekről arra következtethetnek, hogy van olyan sofőr aki betartja és van olyan aki *zarik az elsőajtózásra.

 

Engem kifejezetten zavar ez a népmesés hozzáállás, hogy tájékoztatnak is meg nem is, van is elsőajtózás meg nincs is...

Nem csak téged zavar. De sajna ez van, így csinálták meg, a gépkocsivezetők meg kapnak hideget-meleget.

 

Olvastam a zárt topikban, valamint tegnap este hallottam azt, hogy a sofőrök kérték az elsőajtózást. Ez tudomásom szerint egyáltalán nem igaz. Fogalmazhatok úgy is, hogy a gépkocsivezetők a hátuk közepére se kívánták az elsőajtózást és nem örülnek neki.

Előzmény: ZotyaJ (675)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 679
Az elnézéstől még nem javulnak meg az alapvető hiányosságok.
Előzmény: ZotyaJ (677)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 678
Értem az iróniát de ezt ne nekem mond. Egyébként meg nem azért írtam, hogy  a tv-ből mindenki tájékozódhat. Hiszen nem mindenkinek van, de azért ma már elég ősembernek kell lennie valakinek, hogy ne legyen tv a lakásában.
Előzmény: ZotyaJ (676)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.10 0 0 677
Én kérek elnézést....
Előzmény: Törölt nick (668)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.10 0 0 676
Aki még tájékozódni szeretne arról mi miért van, az figyelje a városi televízió ma esti riportműsorát.
Nincs tévém... minden reggel a buszon látok először képernyőt, de azon ilyesmikről nincs szó...
Előzmény: mikipapa72 (674)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.10 0 0 675
- ha a megállóban sok utas várakozik
Ha nagyon kötekedni akarnék, akkor azt kérném, hogy definiáljuk a sok utas fogalmát. Ez elég szubjektív.

Megelőzvén, hogy egyesek infarktust kapjanak a zárt topikban ismertetném a mától életbe lépett elsőajtózás szabályait:
Nagyon örülök hogy ismerteted, de sajnos ezt nem itt, és Neked kellett volna, hanem a szolgáltatónak, az utasok felé.

Azért mert ti átlag utasok nem kaptatok tájékoztatást a részletes szabályzatból, még nem kell egyből a járművezetőkre támadni.
Erről csak az jut eszembe, hogy a disznókkal se közlik, hogy mi lesz a vágóhídon...

Engem kifejezetten zavar ez a népmesés hozzáállás, hogy tájékoztatnak is meg nem is, van is elsőajtózás meg nincs is...
Előzmény: mikipapa72 (671)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 674
Nincs mit. Aki még tájékozódni szeretne arról mi miért van, az figyelje a városi televízió ma esti riportműsorát.
Előzmény: ltnine2 (672)
balazs2008 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 673
Ezek a kivételek így teljesen korrektek! Remélem be is lesznek tartva mindenki által. :)
Előzmény: mikipapa72 (671)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 672
Köszönjük a részletes tájékoztatást, ezeket jó tudni!
Előzmény: mikipapa72 (671)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 671
Sziasztok! Megelőzvén, hogy egyesek infarktust kapjanak a zárt topikban ismertetném a mától életbe lépett elsőajtózás szabályait:

A sofőr beáll a megállóba, első ajtót nyit, majd miután mindenki felszállt késleltetve nyitja a hátsó ajtókat a leszállók részére.

Elsőajtózástól el lehet tekintenie a gépkocsivezetőnek:

- ha a megállóban sok utas várakozik

- ha eső, hó esik

- ha babakocsis vagy rokkantkocsis utas akar felszállni

- valamint ha gyerekcsoport akar felszállni

- ja és természetesen reggel 7 és 8 valamint délután 15:30 és 16:30 közt

Akik panaszkodtak arra, hogy a sofőrök ma nem mindenhol elsőajtóztak azoknak mondanám, hogy azok a vezetők a fentiek miatt tették. Ezért ha kérhetném ezek figyelembe vételével tegyetek megjegyzéseket a gépkocsivezetőkre. Azért mert ti átlag utasok nem kaptatok tájékoztatást a részletes szabályzatból, még nem kell egyből a járművezetőkre támadni. A gépkocsivezetők részére kiadtak egy szép hosszú utasítást mit és hogyan kell csinálni az elsőajtózáskor, ők ezek szerint járnak el.

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.09 0 0 670
Te vezetőfülkében? Ki volt az a barom...
Előzmény: A.R.C (669)
A.R.C Creative Commons License 2009.11.08 0 0 669
Ha már a Debrecen tömegközlekedése topickba nem írhatok akkor írok ide:

Ha a tévedéseknél tartunk, nekem is több esetem volt már:

pl.:
A Nagyállomásnál 10 járatba indult a sofőr az IPJ-473-mal. Az ajtót megpróbálta bezárni a sofőr, de nem sikerült. Odamentem és megkérdeztem: Miért nem indulunk??
Azt mondta hogy próbálja bezárni az ajtót de nem sikerült. Megnyomtam az 1. ajtó csengőjét és a 2. 3. ajtó csengőjét majd bezártam az ajtót, és indulhatunk.(a sofőr nem ült még azon a buszon). A Doberdó utcánál meg a légkondi nem akart működni, elmentem vele a végállomásra, kicsit beültem a vezetőfülkébe és beindítottam neki.

Az Egyetem sugárútnál történt az eset. 10-es járaton a sofőr nem tudta hogy merre kell menni mert azelőtti napon 14-est csinált, úgyhogy nekem kellet navigálnom (CLY-128)

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.08 0 0 668
Hétvégén volt szerencsém Debrecenben járni. Nagyon szép a belváros, nagyon szépek a villamoson a kapaszkodók, nagyon szépek az új buszok.

Mellette nagyon ócskák az új buszok. Az utastájékoztatás semmit sem ér :) Ezektől eltekintve nagyon jól éreztem magamat és ajánlom mindenkinek a várost, ahol a közösségi közlekedést a sznoboknak csinálják és nem az utasoknak.

Az első képen látszik a debreceni varázslatos hangulat. A második képen pedig látszik a közlekedés színvonala(Én 182 centi vagyok, de a tetejét én sem látom).

Egy rövid történet. Elindultam 3:30-kor a belvárosba gyalog. Láttam egy megállót, gondoltam megnézem, hogy mi a neve. Nem találtam, mert sehol sem látszik, még utalás sincsen. Aztán bementem a városba. Az első egy banya volt aki megmutatta nekem, hogy hol vagyok. Ez látszik a második képen. Visszafelé már kikövetkeztettem, hogy a Zsuzsivasút lesz az én megállóm. Na ennyit dióhéjban. Aki azt hinné, hogy első látásra ítéltem, az rosszul gondolkodik. Egyszerűen nincsen időm és energiám kifejteni azt, hogy enyhén szólva gáz a városi közösségi közlekedés. :) Ritkán mondok így ki véleményt, de ezt muszáj. Ez a nagyravágyó nem fenntartható világunkat jelképező közlekedési rendszer, ami szintén nem tartható fenn.

Más. Hiányoltam az éjjeli járatokat. Nem szép dolog a túristát sétáltatni részegen...
Chapadj Creative Commons License 2009.11.07 0 0 667
MD motorvonatra már nem kell tervezni. Rövidesen újabb négy MD kap "S" betűt...
Előzmény: Garficicus (623)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.07 0 0 666
Tudom hogy hétvégén első ajtós felszállás lesz, de a dkv közleménye szerint vasárnap délután hátul is fel lehet szállni.

... 2009. november 9-étől, minden nap üzemkezdettől üzemzárásig a DKV Zrt. járműveire a felszállás csak az első ajtón lehetséges. Ez időszak alól kivétel: 7:00 – 8:00 óra közötti valamint 15:30 – 16:30 óra közötti időszak. ...

Pedig csak egy 'munkanapokon' szó kellett volna.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!