Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mikro10 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 902

Egyszeru az olajcsere, foleg manapsag... csak felhivom a szervizt es masnap mar mehetek is reggel.

6 litert hasznaltak el, csak azert kerdeztem, h mennyi kell, mert ha en szerzem be, meg mindig olcsobb, kb fele a szervizarnak.

Előzmény: PassatOwner (897)
amator11 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 901
akkor lett egy masik szülinapod. Emlekezz ra.
Előzmény: PassatOwner (900)
PassatOwner Creative Commons License 2012.01.28 0 0 900

 

 

Volkswagen Passat 2.0 Highline (motorkód: BMR). Élt: 2007-2011.

 

Frontális ütközés Újvidék után Horgos felé még a két sávos pályán. A vétkes egy Skoda Fábia sofőrje, ki elveszette uralmát az autó felett, s szemben belém jött. Még nem tudom, hogy ittas volt-e.

 

Én a saját lábamon szálltam ki az autóból, s egy komolyabb izomhúzódás van a bokámon. Jelenleg gipszben van. A vétkes sofőr csípőtörést és koponysérülést szenvedett.

 

Szóval: szarok a PD elemkre! 2006-os év legbiztonságosabb autójában ültem. A kiéréező rendőrök és mentősök nem hitték el, hogy törés nélkül megúsztam, míg a másikat a tűzoltók vágták ki a roncsokból.

 

Amíg nem veszek egy másik autót, addig zárom soraimat.

 

Mindenkinek sok szerencsét kívánok, s vezessetek óvatosan!

 

Üdv:

  L

csepelesgyu Creative Commons License 2012.01.23 0 0 899

sziasztk kérdés a75 les re rá lehet e rakni a90 les hengerfejet le nővelésre?adagolo  csere nélkűl?

Előzmény: csepelesgyu (898)
csepelesgyu Creative Commons License 2012.01.23 0 0 898

a verda meg maradt le van vizsgáztatva olcson megusztam hehe és étolajjal is jol megy kapják be.....

Előzmény: amator11 (863)
PassatOwner Creative Commons License 2012.01.23 0 0 897

http://www.sps-automobil.hu/webshop/product_info.php?cPath=34_1830_1831&products_id=8036

 

De a szervízben biztosan jobban tudják. Nem tudom, hogy pontosan mennyi kell. Ha jól mlékszem hat vagy hét liter. De szűrőt is cserélni kell, nem csak az olajat. Vagyis okvetlen cserélni kell azt is.

Csak szólok, hogy hiába tűnik egyszerűnek az olajcsere, hidd el, nem az. Ha bekoszolsz egy szenzort vagy valamiért félrenyúlsz, akár végzetes is lehet. Ezt csak szakival csináld. Ne olyannal aki először lát DSG váltót.

Előzmény: mikro10 (896)
mikro10 Creative Commons License 2012.01.23 0 0 896

Sziasztok!

 

Tudja esetleg vki, hogy a Dsg váltóban milyen olajat használnak?

mikro10 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 895

Hosszbordasszijat cserelt mar valaki? 220e km-nel azt mondtak a szervizben, hogy rendben van, meg nem kell.

amator11 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 894

gyári rádió esetén nem szokott gond lenni (mármint ha az autóval adott rádió van benne)

 

elektromos ablakokat max kétszer le és felhúzod kattanásig.

 

A kormány hiba visszajelzés meg az utca végén el fog tűnni..

Előzmény: Vijno (892)
PassatOwner Creative Commons License 2012.01.20 0 0 893


Nem kell tanitani. Ha kicserelted, akkor menj vele egy kort, s mindent visszaallit (vagyis magatol tanul). Viszont az autoradiora vigyazz! Ha nem az eredeti gyari van, akkor kerheti a kodot. Ugyanis az auto es a fejegyseg minden autohoz ossze van parositva. Nem veheted ki csak ugy, s teheted be mashova. Akkor kerni fogja a kodot. Az ablakakok meg a tobbi miatt ne aggodj. Szamos alkalommal levettem mar az aksirol, s nem volt gond.
Előzmény: Vijno (892)
Vijno Creative Commons License 2012.01.20 0 0 892

Sziasztok. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy Akkumulátor cseréhez kell-e service-be vinni az autót vagy elég ha bármelyik autoszerelőnél kicseréltetem? Meg kell-e tanítani az ú akksira az autot vagy nem?

vagaZoyi Creative Commons License 2012.01.19 0 0 891

nekem alacsonyabb fordulaton produkálja ugyan ezt.

De szerintem csak a fordulat miatt csinálja.

Előzmény: passat4motion (890)
passat4motion Creative Commons License 2012.01.15 0 0 890

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem, 2006-os 2.0 TDI 4 Motion Passatom kasznija hatodikban 1400-1500-as fordulatnál gázadáskor rezonál, búgot hangot ad.

Műhelyben alánéztem, a Haldex egység körül minden jónak látszik. Lenne esetleg valami ötletetek mi lehet a gond? Motortartó bak? Lendkerék?

 

Köszönettel: Máté

amator11 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 889

igen garis lett mind a négy.

 

A történet.

 

1 csere németben, még a régi sorozat

2. csere németben, de már új sorozat

3 csere itthon, új sorozat

4 csere (1-2 újra cserélve).

 

Igy mind a 4 pd 4 hónapon belüli.

 

Munkába menet állt meg ,a munkahelytől 1 km-re.

 

Karácson előtt mosás után köhögött, azt hittem egr, mert alapjárat közeli volt.

 

Majd alapjáraton nagyon köhögött.  Karácson után kicsit köhögött (már ment 30 km-t) aztán megállt. Az előtte lévő menetközben pályán állt meg. Most 230 felett van benne km.

Előzmény: PassatOwner (864)
amator11 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 888

http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

 

http://prsearch.planetvag.com/default.aspx

 

próbáld a linkeken beirni a csomagtartóban található kódokat...

Előzmény: b_robi (886)
PassatOwner Creative Commons License 2012.01.11 0 0 887

Ha nincs meg a szervízfüzet, akkor a csomagtartóban a pótkeréknél kell, hogy legyen egy hasonló matrica. Mint b_robi írta az 1AT az ESP-t jelöli. A forgalmimban nekem sincs benne a felszereltség.

Előzmény: b_robi (886)
b_robi Creative Commons License 2012.01.11 0 0 886

A forgalmiban benne van a felszereltég? Én az enyémben nem találom (Highline)! A szervízfüzetre gondolsz? Ha igen, akkor abban van egy beragasztott "matrica", amin az autó adatai vannak. Van rajta egy csomó 3 betűs rövidítés, vagy inkább kód. Ezek a felszereltség és a többlet felszereltség kódjai. Az ESP kódja: 1AT. Ha ezt megtalálod tuti van benne, max valamiért nem működik.

Előzmény: móni011 (882)
b_robi Creative Commons License 2012.01.11 0 0 885

Jó, jó, de mint ahogy Saválló is írta, a kérdéses dolog alapfelszereltség....

Előzmény: PassatOwner (884)
PassatOwner Creative Commons License 2012.01.10 0 0 884

Mikor a vásárló újjonann veszi az autót, akkor kiválaszja, hogy milyen csomagot kér (Trendline, Comfortline, Sportline, Highline), s azután még arra kérhet extrákat. Pl. navigációt, vagy ülésfűtést. De ki is dobhat extrákat, mint pl. parkradar stb.

Nálad van gomd a váltó mellett, hogy ESP?

Előzmény: móni011 (882)
saválló Creative Commons License 2012.01.10 0 0 883

"tudomásom szerint a 3C (B6 2005-től) Passatok alapfelszereltségében benne van az ABS, ASR, ESP."

Ezek már korábban is az alapfelszereltség részét képezték.


Előzmény: b_robi (881)
móni011 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 882

Szia  b robi! Én akkor ezt teljesen nem értem, mert az enyémben fűthetőek az ülések,van tempomat,krómkeretesek az ablakok és még az ülés is elektromos. Viszont ennek ellenére,ha kavicson megyek és hírtelen gyorsítok akkór elrúg a kerék. A forgalmi szerint komfortline,Pillanatnyi fogyasztást sem mér. Szerinted ez hogy lehet!

b_robi Creative Commons License 2012.01.10 0 0 881

Szia,

tudomásom szerint a 3C (B6 2005-től) Passatok alapfelszereltségében benne van az ABS, ASR, ESP. Ha jól tudom, a Trendline a legkisebb felszeretség: http://www.kargauto.hu/Haendler/U00883/hu/vw/neuw/eigeneseiten/u00883_1111670131930.htm 

Előzmény: móni011 (880)
móni011 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 880

Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy létezhet e olyan,hogy egy 2006os passat-ba nincs asr-esp

b_robi Creative Commons License 2012.01.10 0 0 879

Nekem is cseréltek nemrég mind a négyet.... Ingyen.

Előzmény: Lukács M. (878)
Lukács M. Creative Commons License 2012.01.06 0 0 878

Na megtörtént :(

Bécs- Adventi vásár- PD elem- Corsa hazahúz (elég izgalmas volt)

A lényeg, hogy tényleg van garancia mind a 4 PD elemet cserélték szó nélkül, és NEM KERÜLT SEMMIBE.

 Újra szágúld a 2,0 tdi Passat :D.... remélem sokáig!!

PassatOwner Creative Commons License 2012.01.02 0 0 877

Persze, világos, hogy a TFSI mennyivel gyorsabb és erősebb. Én is, mikor kerestem, akkor nézegettem őket, de lebeszélt róla  a mesterem. Szóval én nem autós újságírók beszámólói alapján döntök autóvásárláskor. Ha már itt tartunk, ők a 2.0 PDTDI-t is a mennyekig istenítették, s csak később jöttek elő a hibái.

 

Mint mondod, megrögzött gyorshajtó vagy, viszont vannak emberek aki 2000 köbcenti alatt élnek (olcsóbb a vizsgáztatás, biztosítás stb). Van aki 1.6-os motorral vesz Passatot, Audit, Golfot stb. Az a motor már a Passat méreteihez kevés, de van akinek elég. S itt van a hangsúly, hogy az 1.6 és a a 2.0-ás benzines egyszerűen nem romlik. Persze mindig van kivétel, de elenyésző a turbós motorokhoz képest. Nekem 1.6-os Boram volt. Bőven fél misi (de az is lehet, hogy 700 000 km) volt benne. Visszatekerve vettem. De nem tudott a motorja elromlani. Persze, az 1.5-ös 323-as Mazda lestartolt, de viszont vitte pályán a 190, 200-at, s nem volt baj vele. S ha valaki használtautón töri valaki a fejét, akkor én (szubjektív véleményem), hogy ne turbossat vegyen - legalább is ne benzinesben.

 

Visszatérve az eggyel korábbi bejegyzésedhez, mondtad, hogy az FSI mennyire lomha. Itt megjegyezném, hogy az SDI motorok is mennyire lusták, s lomhák. Viszont sokan ezt választják a hihetetlen alacsony fogyasztás végett. Persze tisztában vannak vele, hogy semmilyen vezetési élményt nem nyújt.

 

Használtautó vásárláskor a benzines turbósok a veszélyesek, mivel, mint te is mondtad, állandóan nyomod neki. Szóval mire eladod, addigra szarrá fogod hajtani. Ezért még véletlen sem vennék ilyet. Magamból indulok ki, ha nemkem is ilyen lenne, én is szarrá nyomnám.

Előzmény: donface (876)
donface Creative Commons License 2012.01.02 0 0 876

Hali!

 TFSI :

Kézi váltóval, és a 200 lovas motorral nagyon erős, még nem volt problémám a teljesítménnyel. Az üzemanyag fogyasztása elfogadható. Az olajfogyasztás már talán több a vártnál, de ez engem egyáltalán nem zavar. Kényelmes, a belső design nagyon jó szintén. Összeségében egy kiváló darab.
Mindenképpen ki kell próbálni, nagyon jó autó. Nem utáltam, nem szerettem a volkswagent, gondolom sokan vannak/voltak ezzel így. Ezeknek az embereknek azt ajánlom próbálják ki a passatot!

........

Erről a 2,0 TFSI motorról csak ódákat lehet zengeni. Kis fordulaton is azonnal rántja az autót, nem érezni a 1,5 tonnát egy kicsit sem. Magasabb fordulaton a turbóval meg igazán mosolyfakasztó élmény a vezetése. A váltója kiváló (manuális) igaz nekem gyakran kiugrik induláskor az egyesből.. A 6. sebesség meg tök jó hogy van benne.
A fogyasztása szerintem nagyon kedvező, én vegyesen használom naponta városban, hetente vidéken (hozzáteszem megrögzött gyorshajtó vagyok :))) és így eszik egy 10-est. Autópályán 230km/h 12Liter!!!!!

 

Értem, hogy kevésbé rizikós a turbó nélküli, de még mindig kevesebb mint a dízelnél.

És a gáz beszerelése elengedhetetlen.

 

Más. Olyan kérdésem lenne, hogy az elektromos rögzítőfék hogyan szuperál a fauvében?

Nem gagyibb mint a hagyományos? Mennyire megbízható? Jól működik? Az összes B6 ban ez van? A másik az elektromos kormányzár. Állítólag az összes 2005 után gyártottban előjöhet a meghibásodás?

Vélemény? Tapasztalat?

Előzmény: PassatOwner (874)
mikro10 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 875

Lenne egy kérdésem, a vezérműszíjon felül a generátorszíjat mikor kell cserélni, mert nekem a szervízben azt mondták, amikor erölködtem, h csak akkor, ha elszakadt...

PassatOwner Creative Commons License 2012.01.02 0 0 874

Helyes! Es a TFSI?

 

Lehet, hogy az FSI nem megy, de nem is romlik. Es ezt probaltam kihangsulyozni.

Előzmény: donface (873)
donface Creative Commons License 2012.01.02 0 0 873

PassatOwner!

 

Teszt idézet  Passat 2.0 FSI :

 

Jó, persze csendes, meg benzines, de aztán nem tudom, mit lehetne még mondani róla amellett, hogy teljesen alkalmatlan egy ekkora autó mozgatásához. Sem alul sem felül nem megy. Se ereje se nyomatéka. Se íze se bűze. Annyira jellegtelen, hogy már-már azt gondolnám, mégis ez illik egy Passathoz, de aztán magamhoz térek. Nem. Ezt biztosan nem gondolták komolyan. Vagy a húszezer kilcsi alatt omlott össze, ami ebben az autóban van - na, de kérem -, vagy tényleg ilyen. Akkor viszont felhívom a tisztelt érdeklődők figyelmét, hogy ha tehetik, másik motort válasszanak autójukhoz. Van választék bőven.

 

Másik teszt idézet : (2005-ös)

A benzines paletta csúcsán jelenleg a sima kétliteres FSI trónol papíron ígéretes 150 LE-vel, mi éppen ezt próbáltuk, és talán éppen ő volt az autó leggyengébb pontja. Nem arról van szó, hogy rossz vagy éppen nem megy, vannak nagyon jó tulajdonságai, alapjáraton például már-már lexusi csendben duruzsol. De ha már ilyen pofás limuzinban feszítünk, akkor az vagy menjen alattunk, mint az állat, vagy a stílusra is adva legyen visszafogottabb, úriasabb, de cserébe gazdaságosabb. Ha ezt a kombinációt akarjuk, fizessünk be egy olajosra jól, ez a kétliteres benzines olyan semmilyen.

Se nem gazdaságos (tesztfogyasztása valahol 12 és 12,5 liter között alakult, utóbbihoz közelebb), se nem rakéta, el lehet vele közlekedni, de nekem nem kéne soha. Elpörög ugyan hétezerig, de tök felesleges eddig nyomatni (úgy egyébként pörgetni is), a maximális teljesítményt hatezernél adja le, de ebből nem sokat érezni. Megkínozva a hangja sem gyönyörködtet, sokkal inkább üzeni azt, hogy elég ebből, te állat, én a magam részéről vettem is a lapot, és négyezernél feljebb nem nagyon tapostam. A városi forgalomban azért így is remekül elbodogultam, igaz, a gyorsulási "kihívásokat" inkább elegánsan ignoráltam.

 Vélemény?

Előzmény: PassatOwner (868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!