Segitsen aki tud! A Barvomhoz keresem a motorháztetön levö müa. diszrácsot. Érdelködtem az Üllöi u.807. alatti és az Üllön leledzö fiat bontóknál. A bontottat majdnem az új árában adják.
(Márkakereskedést meg se merek kérdezni.)
A Bravo/Brava/Marea klímás változataiba való a keretes változat, a klíma nélkülibe pedig az ovális bepattintós. Nálunk a klíma nélküli verziókat pollenszűrő nélkül adják, ezért ezekben sem szűrőnek sem keretnek nem szabadna lennie. Ezekbe a változatokba való a 301 kódú szűrő. A klímásba a 350. Csakhogy ismerve az összeszerelésnél előforduló olaszos könnyedséget.:-))) előfordulhatnak a Barnamacihoz hasonló esetek, amikor nem jön be a papírforma. Illetve változhat az alapfelszereltség is, amikor egységesítik a szerelvényeket, így lehet hogy most már csak egyféle pollenszűrőt alkalmaznak (költségcsökkentés) bármelyik modellbe. Bizonyára így egyszerűbb, olcsóbb a gyártás még az esetlegesen feleslegesen beépített műanyagkeret árán is. Szerintem a 350-es jobb szűrő, lévén nagyobb a felülete. Be is szereztem már magamnak is egy nyavajás műanyag keretet:-)))
HEC
Igazad lehet, hiszen a rendszer nyomását ellenőrizni kell valahol. A hengerenkénti egységnél az üzemanyagnyomás kb. 3 bar. A központinál 1,1 bar.
Hali
Barnamaci
Mar hal'istennek tulvagyok adolgon,ezert vagyok
olyan biztos a codban,2-3 csere utan az alvazszammal es a motorszammal beazonositottuk a dolgot,de szinten korrekt modon szo nelkul csrelgettek a szuroket...:))
Ciao B™
HEC, Granturismo
szombaton felpróbáltam egy Croma felnit (nem volt peres a gumi rajta alig fért be:)) és passzol. Ha igaz holnapra hoznak 4-et olaszból 2,5-3 EFt-ért
Barramas:
Előtte nézd meg van-e a tiedén műanyag keret. Ha van (ua. mint a légkandisaknál), akkor télleg az kell. De! Az enyémbe nincs légkondi és mégis rajta a keret. Úgyhogy vissza kellett cseréltetnem, de szó nélkül visszacseréltek, pedig a már celofánból is kiszedtem:)
mic414
Képek egyáltalán nincsenek az uj Bravoról???
Én csak Brava-t láttam de hát... az, hogy elég konzervatív az elég enyhe kifejezés.
Megpróbálom megkeresni a Bravárol a képet.
Hahó, most olvastam az Autoexpressen (www.autoexpress.co.uk) az új Bravo/a-ról. A cikk szerint 1 éven belül mutatják be az új verziót. A Brava konzervatívabb formájó, majdnem MPV jellegű, tágas autó lesz. A Bravo viszon merész, sportos, stílusos formájú (huh, megkönnyebbültem...)., a világ legszofisztikáltabb motorjaival. A legerősebb változat 2.3-as 175 LE, és a megszűnő coupe helyén tátongó űrt is hivatott betölteni. Képet sajnos nem csatoltak...:-(
Udv mindenkinek!
Vegre van egy kis idom kedvec topicomra is......:)
Ra is ternek a lenyegre:
Pollenszuro
2000 evi 1.2 16v utangyartott pollenszuroje egeszen pontosan a Langnal:
ZAFFO cod. 350
Az ar kb 4800.- brutto,aktivszenes,stb stb...:)
Lehet rohanni megrendelni.
Ja,ezt csak azert irom,mert vki a 301-est vagy mit ajanlott,az sem rossz,csak nem ebbe a tipusba.
Ez tuti.
Ciao B™
Üdv,
granturismo
Semmi gond, én írkálom kérdéseimet, tapasztalataimat, osztán ha valakinek kedve, ideje van válaszolgat.
Igen az 1.6-os ról "beszélek". Nem valószínü, hogy nyomásszabályzó a fütyike. Van még egy pár a motortérben. Pl. a klíma kompresszor hütö felöli fölsö sarkán is. Leginkább valami nyomás mérö csatlakozóra emlékeztet.
Bocs, hogy nyaggatlak!
Talán azt is megtudod mondani a "fej" (amiböl az injektorok kiállnak) jobb oldalán a gumi szelepre hasonlító fütyike mi akar lenni?
a spojlergarnitúra legalább 200ezer
fényezés/szerelés legalább 50ezer
a felni gumival megint legalább 200ezer
ez eddig 450 és akkor a rugókhoz/lengéscsillapítóhoz még nem nyúltunk.
Nem sürgős, csak baromira befűtött a kép :)
Te mennyire saccolnál egy új Bravo 1.6SX-ből ilyet csinálni?
Mármint cég szinten milyen nagyságrendért vállalnák szerinted?
(hasra persze)
Köszi a választ.
Nekem nagyon tetszik ez a kinézet, húú :)
Igazság szerint nagyon nincs időm semmire, szóval valami olyan megoldás lenne csak jó, ahol cakk-pakk mindent megcsinálnak határidőre garanciával, és mondanak egy árat. (persze az árat előre :)
Üdv Újtulaj
Nálunk kifejezetten Bravo specialista a Bontex.
1204 Bp. Damjanich u. 40/b T.:284-3445
Az aktuális árakról kérdezd őket. Az ő programjukban nincs ez az oldalsó "kopoltyú" de biztos meg tudják oldani. Felniárusítással meg annyian foglalkoznak hogy csak na. Én úgy látom ez 16-os felni ami azért elég durva, szóval itt már rugó, esetleg lengéscsillapítókeményítés is volt. Az egy külön téma ha érdekel beírok arról is.
Húú várjál mert a beírásom is linknek vette.
Akkor megpróbálom így:< i m g s r c = xxx >
És akkor ezt kell beírni de a szóközök nélkül Csak az img és az src közé kell a szóköz.
A járgány sajnos nem az enyém. A Riegler tuning (D) demoautója.
Képet az alábbi html kóddal tudsz belinkelni:
""(idézőjel nélkül). Az xxx helyére kell a webcímet bevinni. A webcímet a legegyszerübb bemásolni: A kiválasztott képre mész egérrel jobbgomb kattint, "tulajdonságok"-ra kattint, ott látod a címet, egérrel rámutatsz, jobbgomb "mindent kijelöl"-re kattint, erre bekékül, mégegyszer a kék webcímre kattint, "másolás"-ra kattint és "OK"-ra kattint. Ezután a hozzászólásodra mész beírod a html kódot egérrel a kurzort a megfelelő helyre viszed és szerkesztés menű beillesztés parancs.
A másik kérdéseddel kapcsolatban.
Amit látsz a másik cső az az üzemanyaggőz kezelő berendezés az aktívszén tartállyal. A rendszer az üzemanyag tartányban keletkező benzingőzt a tartályban tárolja, majd a motor üzeme alatt az égéstérbe juttatja. A "nyomáskiegyenlítő visszavezetés"-t felejtsd el, nincs ilyen.
Lehet, hogy megvan az orvosság a regelenkénti hidegindítás utáni "dadogásra"?!?!?
Még Pénteken tankoltam a Shellnél "sima"V-POWERT (248HUF/l). Ugyan nekem nem volt olyan mértékü a reggelenkénti rángatás mint ahogy ti leirtátok, de azóta teljesen simán mindenféle "prüszkölés" nélkül megy reggelenként a vas!!!
Próbáljátok ki mindenféle képpen.
Lehetöség szerint minnél kevesebbet régi benzint hagyatok a tankba!(habár gondolom ezt kár volt említeni)
Még nem sikerült beszereznem semmilyen könyvet, ezért lenne egy kis technikai kérdésem. A benzin tanktól két cso megy a motortérbe. Az egyik tiszta sor, megy a "fejbe" amelybol a 4 befecskendezo áll ki. De a másik mi a szösz. Feljön a jobb elso toronynál, egy csatlakozó, elbújik a jobb elso sárvédo és doblemez között egy fekete dobozkába, majd visszajön, egy újabb csatlakozó és bemegy a szívótorok elosztóba.
1. Valahogy nem látom hol van a nyomáskiegyenlíto visszavezetés. Mi biztosítja a rendszer indításkori légtelenítését?
2. Szétkaptam a csatlakozókat. Mit mondjak? Eléggé gyenge megoldásnak tartom. A tömítoképessége meg sem közelíti az RB-s rendszereket. Mellesleg 1 óra ácsorgás után benzinnek nyoma sem volt - de még szaga is alig.