Sziasztok!
Mikor megvettem. Az első két hétben nekem is ott zörgött. Aztán kicseréltem a gyári hangszórókat és egyúttal kikentem az ajtókat egy Dietz márkanevű rezgésmentesítő masszával. Nem volt 4eFt egy dobozzal és mind a két ajtóra elég lett azóta semmi zörgés.
Meglazult egy csavar?
Furcsa, mert az én Bravom is pont ugyan ezt csinálja, de csak 400km van benne...
Ha nyomva tartom az ajtó hátso sarkát közvetlenül az ablak alatt, akkor addig nem nyekereg.
Nekem is nyekereg valami a váltó körül, főleg 3-asba kapcsoláskor. Egy ideig szorongtam emiatt, de alapos vizsgálódásom eredménye az volt, hogy a zajt a műbőr szoknya adja. Megnyugodtam, azóta hiányzik is ha nem nyikkan hármasnál. (Úgy lehet érezni, hogy az ujjbegyeddel finoman megérinted a szoknyát - ez már kicsit perverz, de szeretni kell az olasz autókat - miközben váltasz és érzed hogy az rezeg.
A nyekergés nekem is a váltókar szoknyája alól hallatszik. De ha a többiek által említett "gomboc" nyekeregne, SZERINTEM sokkal hangosabb ércesebb hangot kellene kiadnia.
Ezért nem is próbáltam felszini kenéssel.
Barramas
Nem mindegy melyik kocsiba és milyen váltó van a motor mögött.
A PuntoII Sporting 6seb. váltóval, én mentem az óra szerint 2k-val. Az 5seb. váltóval szerintem(nem próbáltam)180-185 -nál több nem hozható ki.
Barva-ba ez a motor nem igazán érzi elemébe magát.
nalam is ez a helyzet, valahol ott a gomboc kornyeken nyikorog valami (Brava 1.6 SX)a valtonal.
Fujtam en is sprevel, de nem mult el.
Sikerult kitalalnod mi a baja?
Régebben már jeleztem a problémámat hogy a szeretve tisztelt Bravo 1.6 SX autóm reggelente nehezen dadogva indul, és ha 2-3 napig nem használom még rosszabb a helyzet.Igaz a V-Power a reggeli indulást egy kicsit orvosolta, de hogy most bejöttek a hideg reggelek úgy viselkedik szégyenszemre mint egy "kehes" Skoda. Katasztrófa!!( Bocs a Skodásoktól!) Ja az évjárat: 1999. január.Ha van még rajtam kívül valakinek ilyen problémája álljunk össze és a FIAT Magyarországot rohanjuk le.Sok lúd disznót győz!!!
Hali
cr2
1.2 Bravo 2 fovel 140-nel erzi magat igazan jol...:)
Amire viszont meg mindig kivancsi lennek:mennyi az 1.2 vege??En meg nem tudtam kiprobalni,meg eleg nekem a k40...:))
Ciao B™
a nyirkorgás nálam (Brava 1.6SX) is előfordul. Igazán nem jöttem még rá, hogy mitől. Van amikor, egyáltalán nem, van amikor minden mozdulatra. Hideg-meleg, alacsony-magas páratartalom vagy valami hasonló lehet a dolog mögött...
Nekem úgy tűnik, mintha a váltókar tövénél lévő "gömböc" nyekeregne a házában.
Próbáltam szilikon spray-t fújni a környékére + szilikonzsírt is (nem egyszerre), de nem sokat ért. Tehát vagy nem ott a baj, vagy nem ezzel kell kenni...
yOLORO
Ha a nyikorgás legalább körülbelüli helyét be tudod határolni, akkor első blikkre az egész területet fújd be a WD 40 nevű csodaszerrel.
(Sárga-kék spray, minden autósboltban vehetsz)
üdv.
yOLORO
Az eredeti szürke műanyag sebváltó gomb.
Hol nyikorog? A kar belül vagya bowden/rudazat?
Kerecsen Gábor
Asszem te egy Folia Tec terméket láttál. WWW.foliatec.com. A magyar képviselő: Carton Kft. Kápolnásnyék T.: 22-369-722 Kailbach Rita
Utolsó Európai
Hát sajnos az ülés dolog nem fog menni viszont a nagyon klassz Marea középkonzolt (fedelest) kisebb szenvedéssel és trükkökkel be lehet művészkedni! A projektoros Marea fényszóróról nem is beszélve!:-)))
Hát erre nem is gondoltam, mármint hogy előredönthetőnek kell lennie az ülésnek...:-) Hiába, öregszem. Érdekes volna a beszállás egy fix üléses Bravo hátsó üléseire...:-)) Az egyész ötlet pont apám autójában fogant meg bennem, mert neki ilyen ülése van - baromi kényelmes! -, egy Fiat Marea-ban...:-))
yOLORO!
Igen, ott leszek Miskolcon a hétvégén, egészen pontosan csak vasárnap és hétfőn, szombaton Aggteleken kell lennem. Úgyhogy összefuthatunk valamelyik nap; dobj egy mailt, de ne a fenti címre, hanem a levinm@freemail.hu-ra, és megbeszéljük. A boxot leghamarabb szombat este tudom megnézni.
Jó reggelit!
Minap láttam egy gyönyörű tanksapkafedőt. Tudjátok a la TT, körbecsavaros, króm. Úgy tűnt az eredetire ráragasztott "álarc", de még igy is nagyon tetszett. Nem tudjátok véletlenül, hol lehetne egy ilyesmihez - vagy akár igényesebbhez is- hozzájutni? És persze mennyiért?
Turbo Lada száma: 280-8011 Email: italauto@alarmix.net Az üzlet címe: XI. Soroksári út 164. (A volt Fésüsfonó területén)
Nyugodtan mondhatom az árai igen kedvezőek akár újat akár bontottat keresel. (Semmiféle érdekeltségem nincs, saját tapasztalat, tegyetek ti is egy próbát.)
Utolsó Európai
Gerinctámaszos vezetőülés csak a Marea-ban van, de az sajnos nem előrebillenthető. SZVSZ ez nem megoldható.
Hi!
Barnamaci
Személy szerint nem találkoztam még vele.
Nekem a bontott hütörácsot az Üllöi u.807. alatti fiat bontóban ajánlották (30/948-4809), az újat Üllö-röl (Pesti u. 268. 29/320-698). Hivd fel öket! Vesziteni nem veszithetsz semmit! :-)
Ez a Turbo Lada dolog elgondolkodtatott, az Alfás topicban legendás dolgok állnak leírva mind alkatrész, mind autó terén...:-)
Szerintetek tudna szerezni egy gerinctámaszos vezetőülést Bravo-ba?
És hol lehet őt elérni?
HEC!
Nem láttál véletlenül a motorháztetőre belülről felszerelhető zajszigetelő borítást?
A múltkor néztük Az Utolsó Európaival (az ő gépe 1.6 big block:)) hogy 1,6osokra szereltek, az 1.2-sekre nem:(
Mennyibe kerülhet az utólagos beépítés?
Mindenki.
Felajánlanék 1 db eredeti, gyári, használatlan Bravo/Brava/Marea sebváltógombot eredeti csomagolásban. Ára: 3eFt. Az 1.2 kivételével bármelyik modellhez jó és így önmagában újonnan sehol sem kapható, csak a "bőrszoknyával", kerettel egyűtt (legalább 20eFt)