Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bejfez Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1894

A szervízben azt tanácsolták ne tetessük vissza a dísztárcsákat

 

Igazuk is lehet a tanáccsal: akkor lesztek igazán egy merő fekete veszedelem, ha a kocsiszín és a már sötét ablakok homogenitását nem töri meg egy gagyi tárcsa. Hacsak nem fested át azt is feketére. De akkor meg ott a rozsdakérdés dilemmája...

Előzmény: KNÉ (1893)
KNÉ Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1893

Mi a 2006-osunkat januárban Hankook-kal kaptuk, meg virsli pótkerékkel.

De most kapott Michelin Alpin2 téligumit, meg védőfóliát. Nagyon-nagyon jól néz ki a fekete Lacetti sötétített üvegekkel.....

A szervízben azt tanácsolták ne tetessük vissza a dísztárcsákat, mert gyorsan rozsdásodhat mögötte.

Amúgy a nagy mínuszokban pöccre indult, nem akadozott a váltó, és gyorsan eltűnt a párásodás.

Egy probléma van, kedves párocska beleült, azóta nem ereszt vissza a kormányhoz :))  Segítség!!!!!!

Göri Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1892
Szia. Én Kunyhó Powermax 5xy típussal kaptam. Szerintem semmi baja ennek a gumónak, halk, tapad. Az Omegámon Michelin Pilot Premacy volt, hangtalan volt, de nagyon szögletes, össze vissza vezetett a nyomvályúkban. Aztán Nokian NRHi ,na az naggyon jó volt a havas utakon is nyári létére. Talán a kunyhót a Nokianhoz tudnám hasonlítani. Ja és én nem tapasztaltam az autó imbolygását mint alább valaki írta :-)
Előzmény: sz946cs (1891)
sz946cs Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1891

Halihó !

Újabb kárpitozás, más hátsó légterelő, és más ár. Egy kicsivel többet fizettem érte (megváltozott az árlista, persze a vevő hátrányára). Október közepén a hajóról jött a kicsikém, mint 2006-os autó.

 

Kösz az info-t, remélem ti nem ezekkel a sz.r Kumho gumikkal kaptátok, mert akkor már megérte a kicsit több.

Üdv.

Előzmény: nagyharcos (1886)
Komis Creative Commons License 2006.01.30 0 0 1890

A roncsautó beszámítással vigyázz!!

Kérj számítógépes kalkulációt beszámítással és anélkül is ugyanarra a verzióra.

Én itt lepődtem meg!!:-(

500eFt beszámítja a Daewoomat, de a kalkuláció alapján havonta több lesz a törlesztő részletem..(az összeg már nem ugrik be,de 5e felett volt)

Vagyis a banki roncsautó beszámítás összegét lassan visszafizetem a banknak!!

Nem csak Chevy, de a Skodánál is így kalkuláltak...

Mézes csali a dolog, nézd át megéri-e neked!

 

Mindent sokszor számoltass át, az ingyen van!

Előzmény: zéno1 (1883)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1889
az edig az 2 d-vel helyes, de én pedig- et irtam volna csak közben a Heti Hetest nézem. Állitolag azért kotyog, mert van egy természetes lógása, és a dermedt olaj nem birja megkenni.
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1888
edig=eddig
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1887

Sziasztok!

Én is ugy érzem egy kicsit nehezebben veszi a sebességeket, kb novembertől. A tegnap leirt hibák okán, és persze a hideg csak fokozza.

Egyébként az enyém hidegen első inditáskor kotyog, kinyomott kuplungal edig csendes. Emlitettem a szervizben, kifilóztuk hogy a nyelestengely lesz az. Mivel akkor nem hajtja a válót. Egyébként a váltót alapjáraton, üresben lehet langyitani. Benyomott kuplungnál (álló autónál) a váltó áll. Ha nem állna, hogy tudnánk sebességbe tenni? Öreg autónál tapasztalható ha nincs behúzva a kézi, kuplung nélkül inditva megnozdul az autó.

Olyan sűrű az olaj, hogy gyengén hajtják egymást a fogaskerekek fizikai kapcsolat nélkül is. Egyébként én mindig kuplungal inditok, kimélve az aksit, és az öninditót mivel kevesebb ellenállásba ütközik.

Toli. Örülök hogy nem csak én szoktam elnyújtani a "rétest".

nagyharcos Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1886
Újabb kárpitozás, más hátsó légterelő, és más ár. Egy kicsivel többet fizettem érte (megváltozott az árlista, persze a vevő hátrányára). Október közepén a hajóról jött a kicsikém, mint 2006-os autó.
Előzmény: sz946cs (1875)
Bejfez Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1885

azért rákérdezek a szalonban

 

Nem kell rákérdezned: nézzd meg a motorodat. Nálam például lehagyta egy konkrét műszakban egy konkrét vágottszemű a műanyag bilincselést (a képen a 2. számú nyíllal jelöltem), amellyel most 5 perc alatt a parkolóban összefogták nekem a kábelköteget a vízcsővel, hogy ne érhessen egymáshoz az 1. sz. nyíllal jelölt két felület.

 

Előzmény: Toljadneki (1877)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1884

Meglep, amit a váltókról írsz.

 

Nekem Suzukim van, de soha, semmiféle hidegben, még most sem ebben a minusz 18 fokban sem gond a váltás.

 

Mutatujjal vezetve bemegy a helyére a kar és a sebesség. Akár egyesbe, induláskor, akár menet közben bármelyik sebességbe.

Előzmény: Hekky (1882)
zéno1 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1883

szevasztok

 

tudna valaki infot adni ha részletre venném a lacettit,milyenek a részletek pl 20% önrésszel.

illetve hogyan müködik ez a roncsautó beszámitás.meg hány ezerig számitják fel.

 

kösz

Hekky Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1882
Szevasztok!

Csak annyit tennék hozzá a váltóhoz, hogy sajnos tényleg siralmas a Lacsik váltója. Ezen felül viszont évekkel ezelőtt olvastam, hogy bármilyen kocsinál ilyen g..i hideg időben először legalább 30-60 másodpercig járatni kell (!) a motort (én spec. tovább is szoktam), és eközben alkalmazható a tövig kinyomott kuplungnál a sebváltó járatása, minden sebességfokozatba akár többször is rakjátok be a kart. Azonnal érezhető lesz a különbség, míg az elején alig mozog a rendkívül megdermedt olaj miatt, néhány fokozatváltás után semmi gond nincs vele.

Üdv
Toljadneki Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1881


Hi !

Én meleg váltónál is úgy érzem, hogy rendesen, férfiasan be kell tenni egy-egy fokozatba. Mondjuk még csak 5xx km van benne, meg hát az olaj is ki tudja milyen. Ha nem áll be, akkor asszem kap majd valami normális hajtóműolajat. Az Ignisnél a gyári Opel váltóolaj tett csodát, ég és föld volt a különbség a gyárihoz képest, mikor beleraktuk.

Ui.: nagyon az úton van a Lacsi, most hétvégén volt pálya, meg kanyargós vidéki utak, meg bp. i sz@r utak is, hát eddig le a kalappal a futómű előtt. Volt egy kis járatós Vmax is, rövid ideig mentem vele 140 - et, ekkor forgott pont 4000 - et ötödikben. Ekkor jött meg a hangja is, ez alatt gyakorlatilag csendesen suhan az úton. Szokatlanul jó érzés a Suzuki után. Ja, ha már Suzuki. Volt szerencsém tesztelni egy kicsit az új Grand Vitarát, ami egy igen szép autó kívűl belül, meg nagy is, látszólag. A Lacsiban a sofőrnek nagyobb helye van, mint az említett terepjáróban, amiben a középkonzolhoz
feszült a térdem, az ülést személyautósan kicsinek éreztem benne. ( mondjuk ezeken felül más negatívumot nem találtam nagy hirtelen a rövidke teszt és racsing alatt ) A Lacsiban tényleg kényelmesen utaztunk ( két felnőtt + a gyerkőc meg pakkok ), az asszony térde nem nyomta a hátamat mint azelőtt. Szóval egyre elégedettebb vagyok vele. Saccper fogyasztás : amikor elhoztuk a szalonból, 40 litert tankoltam bele, és 430 km. megtétele után villant fel a csóróságjelző. Nagyjából erre számítottam, és nem vagyok óvatos vele, a 3000 - 3500 - ig meglévő fordulatszám tartományt igen dinamikusan használgatom, elváltom az összes fokozatot, nem tötymörgök. Most nézem, hogy jó hosszú utóirat lett belőle, de nem baj.

Ui2: észrevettétek, hogy az ötajtósnál a hátsó ablak fűtőszálai közül a legalsó pont az ablaktörlőlapát alap felfekvési felületét fűti ? Micsoda okosság, hogy az odafagyott lapátot nem kell külön bizgerálni ! Aztán lehet, hogy ez természetes dolog, de én most és ennél az autónál figyeltem fel rá. Apróság, de nagyon tetszik.


No lépek pancsolni a gyerekkel, majd még visszanézek. :))


Üdv. Toli.

Előzmény: Toljadneki (1877)
subvoice Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1880
Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Zoli59 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1879
Csak megerősíteni tudom ugyanezt. Nekem is az udvaron áll a Lacsedli, mínusz 18 fokos hidegben nehezen volt a kettes kapcsolható, de türelmesen kell addig a kettest kapcsolni, csak annyira, hogy szinte magából bemenjen. Aztán ha megmelegszik a váltóban az olaj, minden rendben van.
Előzmény: Picuj (1878)
Picuj Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1878
Nekem ez a >2-es nehezen kapcsolható< jelenség múlt héten abban az extrém hidegben fordult elő, akkor is csak addig amíg kicsit fel nem melegedett. Ha melegen is olyan lenne a váltóm már rég vittem volna a szervizbe, mert az nagyon durva lenne. :D Szóval ami már a Lacsi alapból is "gonosz" váltójához képest nehezen kapcsolható, az már nem semmi. :D Szerintem.
Én egyébként 7500km-nél viszem első olajcserére, a szervizben ezt ajánlották, de nem kötelező jelleggel. Üdv!
Előzmény: 1.4 Elite (1872)
Toljadneki Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1877

 

Üdv. mindenkinek !

 

 

Bejfez ! Köszi a tájékoztatást, azért rákérdezek a szalonban, hogy mi a pálya, szerdán úgy is vinnem kell a Lacit a karcos sérülések javítása miatt.

 

 

Komis ! No azé' ! :))

 

 

Hali Elite ! Köszi a gratulát ! Amúgy izgalmas napod lehetett ! ;)

 

 

Csőgáz. Toli.

Előzmény: Bejfez (1857)
Bejfez Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1876

Azt honnan lehet tudni, hogy egy gép mikori modell ?

 

A szakmai honlapokról, a reklámokból is kiderülhet. Én onnan tudom, hogy a szalonban mondták ezt nekem szeptember elején, amikor megvettem a masinát. Jólesett elhinni, bár sosem szerettem az ilyen erőltetett dolgokat, hogy több mint fél évvel korábban már 2006-os a modell, de már a piacon, és nem a tervező asztalán vagy a gyártáselőkészítésen...

Most meg a visszahívás igazolta azt az állítást, hogy 2006-os...

Előzmény: sz946cs (1875)
sz946cs Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1875

Szia !

 

"Én is kaptam értesítőt a visszahívásról (2006-os modell 1.6-os HB Platinum)-. A napokban volt a gépem 3 hónapos"

 

Azt honnan lehet tudni, hogy egy gép mikori modell ? Én eddig azt hittem, hogy a gyártási évnek felel meg.

Üdv.

Előzmény: nagyharcos (1867)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1874

Szóval az  e heti autós élmények, amit igértem:

A heti munkám nagy része az volt, hogy vizsgázatssam le cégünk 5 db uj kamionját, amit egyéb okokból szlovákiában vásároltak, Hevesre kiszállitva. Az én feladatom volt Hevesről fölvitetni Markazra, ott műszaki, majd irány Budaőrs, telephely. Mind ezt 1 db P rendszámmal. Nyári gázolaj ledermedve, akkuk, gagya. 1 nap fagyoskodás árán felvittük őket. A poén, 200km-es uj autók, megdőltek a műszakin, nem volt jó a fék!!!

Másnap felhordtuk Pomázra, 5ször Pomáz-Markaz(110km). Ott már megfeleltek $$$! :)))

Mind ezt a Lacsit féltve a Golfommal bonyolitottam. 2300km 1.6D 50 le.

Megerősődőtt a vágyam a diesel Lacsi iránt. Város, autópálya, -5 - -18 hideg, rengeteg alapjárat, 6 l/100km. Csak zajos, kényelmetlen, és puritán.

A másik élmény, hogy kollégám felboritott 9 tonna Suzi alkatrészt, A, B -oszlopok, és egyéb "vasak". Össze vissza dobáltuk, összekevertük őket, és a meglepő, a gyár beszállitatta, mert nincs alkatrész!!!

Milyen autó lessz abból? Az okéhogy átvállogatják, de az meg idő, és pénz. Lehet mi is olyan tütüt imádunk, aminek darabjai már az árokban hevertek egymás hegyén hátán?

Ez a kurvából feleség szitu!

Nem teljasen volt idevágó, mindenesetre meglepő és mulatságos!

1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1873

Captain Osi!

Bocs, az előbb elirtam a neved.

 

1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1872

Sziasztok!

Capitain!

Üdvözöllek a fórumon, azt hiszem még nem láttalak itt.

Nekem Shell Helix-et tettek bele, 3 féle van belőlle, enyém a középső. Én nagyon szimpatizálok a Mobil 1-el, Aral-al. A 2. fokozat szerintem a váltó olaj gyengesége miatt van, vagy a váltó hibája. Nekem is él ez a jelenség, még meleg váltónál is. Az a trukkje, kicsit ki kell várni a váltásnál, nem gyorsan váltani, hogy a szinkrongyűrűnek legyen ideje elvégezni a dolgát!

 

Toli!

Ha jól következtetem már gratulálhatok! -végre!

Nem volt időm visszaolvasni.

Tudnék mesélni, de nincs időm, talán holnap. Felborult egy kollégám Suzuki alkatrészekkel, műszakiztattam 5 új kamiont, stb. Holnap irok, sziasztok. 

captain osi Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1871

Hello Mindenkinek!

 

Most készülök (6.500 km) olajcserére a fórumban olvasottak alapján.

Milyen olajat tegyek a masinába?

Hidegben a 2-at nehezen akarja venni:(

Amúgy szép is, jó is!:)

captain osi Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1870

Bövüljünk:

1. Ádám77 - 1.6 SW Elite
2. Sarkany - 1.6 HB Elite
3. Novi - 1.8 SW Platinum
4. 1stperson - 1.6 HB Elite C
5. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
6. Johnnee - 1.4 Elite
7. Rockdobos - 1.4 HB Elite
8. Zoli59 - 1.6 SW Elite
9. nagyharcos - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1,6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1,6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs -1,6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist- 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1,4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1,4 Elite AC Piros

35. lolkaesbolka - 1,6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul

36. captain osi – 1.6 Elite SW

Johnniee Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1869

jajj!! mióta nem jártam itt de megszaporpodtunk!!!

egyébként megy a verda semmi baja!!! kopp kopp kopp.:D

na továbi szép jó napot mindenkinek!

 

Előzmény: lolkaesbolka (1868)
lolkaesbolka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 1868

Csak, hogy én is csatlakozzam :

1. Ádám77 - 1.6 SW Elite
2. Sarkany - 1.6 HB Elite
3. Novi - 1.8 SW Platinum
4. 1stperson - 1.6 HB Elite C
5. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
6. Johnnee - 1.4 Elite
7. Rockdobos - 1.4 HB Elite
8. Zoli59 - 1.6 SW Elite
9. nagyharcos - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1,6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1,6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs -1,6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist- 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1,4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1,4 Elite AC Piros

35. lolkaesbolka - 1,6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul

Előzmény: Törölt nick (1855)
nagyharcos Creative Commons License 2006.01.27 0 0 1867
Sziasztok!
Én is kaptam értesítőt a visszahívásról (2006-os modell 1.6-os HB Platinum)-. A napokban volt a gépem 3 hónapos, eddig 10e km-nél járok. Legsúlyosabb észrevételem a kipuffogó dob rozsdásodása ill. a jobb első ablak felhúzás utáni 3-4 mm-es visszacsúszása. Ezt a visszahíváskor szóvá is teszem. Remélem csinálnak vele vmit. További sok balesetmentes km-t kívánok minden lakónak!
Picuj Creative Commons License 2006.01.27 0 0 1866
Oké némileg megnyugodtam, bár nemvoltam túl ideges. :) Azért kösz. :)
Előzmény: Sarkany (1865)
Sarkany Creative Commons License 2006.01.27 0 0 1865

A következőkkel tudlak megnyugtatni:

 

1. A médiában elhangzottak nem minősülnek jogforrásnak.

2. Ugyan írtam már, de kénytelen vagyok megismételni: A médiamunkás éltető eleme a szenzáció(hajhászás)!

 

Azt tudom tanácsolni: Ne engedd, hogy a kutas tankoljon helyetted és tankolj lassan!

Lehet, hogy néhány perccel tovább tart, de benzint nyersz vele. Hogy ez éves szinten Neked mennyit jelent, azt a futásteljesítményed alapján ki tudod számolni.

Előzmény: Picuj (1864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!