Itten van egy német teszt a gumikról... mármint ami a motorra való:) Németül nem tudok már szinte semennyire úgyh a közröhejt elkerülendő nem is írom le miket fordítottam. Ha vki jobb ebben az pls írja meg h milyen szempontok szerint értékeltek. Nekem a túraendúróra két választásom lenne: ha 1 henger, max 160, akkor egy S-es Metzeler Tourance (ez az S osztály 180 km/h-ig jó, de ugye az 1 hengeresek meg ennyivel sosem repesztenek:) ami kb. 30-ból kijön. Ilyenje nincs a Michelin-nek. Ha már a H-s osztály kell, ami 210 km/h-ig jó, akkor már a Michelin Anakee a nyerőbb de ez kb. egy jó tizessel drágább az S verziónál, kutatásaim szerint.
Sok szeretettel üdvözöllek köreinkben!!:-)) Most mit monndjak? Szerintem király, de ha túrázni akarsz akkor még királyabb, ha az Alpokbna akarsz túrázni, akkor Az Alpok Királya, minnt láttad a motorrevűben!:-) Komolyra fordítva a szót, egy sor 4-es után egy V 2-es az sokkla másabb, no meg mindenben szinte. Próbálok néhány adatot hasonlítani: - DL 68 LE, a tiéd 77 LE - nyomaték a DL-é 60 Nm, tiéd 54 Nm - Dl, mint írtam V2 tiéd sor4 (épp 2 hengerrel több minnt kéne!:-)) ) - DL vízhűtéses amíg a tiéd lég - DL injektoros, tiéd karburátoros (ha jól tudom) - DL alu hídvázas, míg ha jól tudom a tiéd acélvázas - a tiéd nehezebb 10-15 kilóval - tiéd rövidebb 230 mm-rel - a tiéd ülésmagassága 2 cm-el alacsonyabb Na mit mondjak még?? Kapásból csak ennyi jutott eszembe! Összefoglalva: - erő: épp elég, 3 dobozzal megrakva, 2 személlyel is - úttartás: kisimítja az utat, endúró jellegénél fogva - túra: ideális - város: kiváló városi forgalomra, csak ha fent van a 2 oldaldoboz, akkor kicsit jobban kell figyelni a széleségre
Kis kis biztatásra/tanácsra lenne szükségem: Jelenleg egy 2002-es Bandit 600S-em van. Gondolkodom azon, váltok egy DL650-re. Persze csak ha a megfelelő teszköröket leróttam a szezon elején. De addig is mivel a két motor összehasonlítása a sajtóban nem létezik, az lenne a kérdésem, hogy ti mit gondoltok erről, milyen tapasztalatokra számíthatok? Erő, úttartás, túra, város, stb.
Javaslom olvass vissza kicsit a topicban, és megtalálod a bukócsőről, cartervédőről, és a kézvédőről a véleményeket, de röviden és tömören összefoglalva a nagytöbbség véleményét, az az, hogy nagyon hasznos és fontos kiegészítő mindegyik!!
Köszi Apimackó! Most ahogy mondod, így mondta a srác is, hogy is-is! Mellesleg én is úgy gondoltam, hogy fúrok! Csak valóban vigyázni kell a fúrással, mert a bal első index mögött van valami bizbaz, olyan mint egy cigarettatárca, csak fekete műanyaggal van borítva, gondolom erre hívtad fel a figyelmemet? De egyébként egy problémám még lenne! Azt mondták a srácok, hogy ez nem "E" betűs, vagyis az Európai szabványnak nem megfelelő, tehát ha nincs szerencséd, és a vizsgabiztos, szőrözős, akkor bukta a vizsgán az index miatt! Mivel olyat rendeltem, mint a tiéd, gondolom, az sem volt "E" betűs? Na szerinted ilyenkor mit tudsz csinálni pl. vizsgán??
Na ja! Télleg benne van a csomagban az öntapadós bizbasz, de én nem bíztam az ő öntapadásában. Nyilván a gyártó sem nagyon, ezért mellékel csavargarnitúrát(2-t is!)az indexhez. Én tanácsolom, hogy ne bízz a ragacsban, mert vicces dolog, amikor a menetszél lefeszíti az idomról az indexet és búrástul szétveri az izzót a moci oldalán. Szerintem.
Tehát én fúrtam...
Sajna emlékezetből van már csak meg ez az elem, mert már egy Vara várja a tavaszt a garázsban...
Üdv!
Hát..... így a szobából egyenlőre gőzöm sincs, hogy melyik 3szög alakú fényes fekete elem amit írtál!:-( De remélem megtalálom! Mellesleg a fúrást nem nagyon értem, mert nekem azt mondták, írták, hogy szó sincs fúrásról, ezt egy kétoldalú 1 mm vastag "öntapadó" valamivel küldik, és csak ezzel kell felragasztani, és úgy áll, mint Katiban a gyerek. Na ehhez mit szólsz??
Hali Daty!
Nem kell levenni az idomokat, simán be lehet nyúlni az idom mögé. Csak meglazította, azt a felső, 3szög alakú, fényes fekete elemet, igy könnyebb volt benyúlni. Az indexszel együtt megkapod a csavarokat és az anyákat is. Menni fog, de azért a fúrás helyét körültekintően válaszd ki, nehogy megfúrj vmi létfontosságú alkatrészt...
Örülök, hogy végre feltűntél a színen! Anno már vagy 2 hete feltettem néhány kérdést az index felszereléssel kapcsolatban, hogy le kell-e venni az oldalsó elülső idomot, meg, hogy mikénts stb. De ha olvasod, biztosan láttad! Nem segítenél válaszaiddal? Kedden, vagy szerdán kapom az indexeket, most szóltak, és "egyedül" kissé parázva nyúlnék hozzá! Miért nem tudsz nekem levelet küldeni?? A mailem él! Várom válaszodat!
Tiszta mázli, hogy az acrapovichoz is van hangtompító betét. Nyitott állapotban 25 km alatt zúgott a fejem! Sajnálom, mert hihetetlenül szólt úgy, de be kellett raknom a betéteket, ha füldugó nélkül akarok motorozni..
köszönöm, mindenkinek, a döntésemhez a fórum hozzászlások is segítettek nem is kicsit ! ...ismerkedős-gurulós, bármikor csak jönne ez a fránya jóidő....
A Moto-cafe.hu-n nézz körül, láttam Varára való vadiúj Remus dobokat barátságos áron.
Többieknek!
A Finsterből három különféle cső van, más - más hanggal. Kóstoljátok meg mindhármat mielőtt döntötök.
Ha csak a hang miatt cserélnétek, maga Finster Csabi szerint is a fojtással elveszik a szépsége, egyébként nekem ilyen van, már megszoktam, de azért nagyon hangos.
Én is gratulálok, a többit meg majd egy sör mellett, amit természetesen Te fizetsz /aki új mocit vesz az fizet mint a katonatiszt/!;)) Ha az előbbi zárójeles megjegyzésem Mindenkinél működik akkor nagy ivászatban lesz részem az idei szezonba, remélem legalábbis!:))
Vérző szívvel és nagy nosztalgiával hallgatom egykori mocim hangját. Örülök, hogy még mindig népszerű a cucc.
Egy kis szomorúság azért van bennem: a Varámra 2 db Finster kell... Spórolhatok ahogy csak bírok!
Jó hír azoknak, akik vacillálnak, hogy a Fisterrel elveszítsék-e a törvényességet. Nem kell már rettegni, van Finsteréknek már hangtompító betétjük a kipukhoz, méghozzá TÜV engedéllyel!
5000 pénz, papírral együtt. Legalábbis ezt mondták nekem telefonon, amikor érdeklődtem.
Daty, annak ellenére, hogy nem tudok neked levelet küldeni, azért figyelem a fórumot, sőt megkockáztatom: ez jelenleg a legjobb hangulatú motoros topic. Gratula!