Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Norbi1991 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 2318

Audi A4 Avant 1.8 ADR 1996 bontás - minden alkatrésze eladó:

 

https://www.facebook.com/autobonto.tenyo?ref=hl

joc29 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 2317

Sziasztok ! Érdeklődni szeretnék,hogy nincs-e valamelyikőtöknek / valamilyen ismerősötöknek, vagy BÁRKINEK eladó Audi A4 B6 8E 1.6 benzines komplett motor. A motorkód: ALZ . Bármilyen információt szívesen fogadok ! :)

Kakszi76 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 2316

Sziasztok!

 

Az AUTÓSZERELŐ MŰHELY Fórumra már beírtam, de bemásolom ide is, hátha tud nekem valaki segíteni!

 

Szeretnék érdeklődni, hogy valaki foglalkozik e itt konkrétan FSI (Audi-VW) motorokkal? Van egy 3.2-es V6 A4-em amit motorhibásan vettem kb 1 hónapja. Az előző gazdája szerint először csak megállt egy, aztán két henger, ezután nem is erőltette már senki az indítást, mert elég csúnya darálós-fémes hangot ad indításkor. Gyakorlatilag én ennyit hallottam a motorból mikor megvettem. AUK a motorkódja, 188KW-os, az autó 2005 év végi. Nézegettem hozzá komplett motort, olyan 3500-4000 Euró körül vannak, de ha ilyen összegű a javítás, akkor sajnos bontásra ítélem a darabot. Annyira ezt nem szeretném, de ha van itt Magyarországon valami jó alternatíva egy ilyen motornak a javítására, azt szívesen meghallgatom.

 

Előre is köszi, üdv: K László Zoltán

cuglee1 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 2315

Sziasztok. Az Audi A4 (B5) faceliftes kombi kivitelű kocsimnak (2001-8D alvázszámos) a hátsó csomagtér ajtaja nem nyílik központi zárral a kulcsról. Hallom, hogy megy a motor, majd leáll. A többi ajtó nyitható, itt meg hallom a csomagtér jobb oldali rekesze mögött található motort, hogy megy, egy jó idő múlva leáll, de az ajtó nem nyílik...Mi lehet a hiba? Ha bedugom az ajtóba a kulcsot, akkor tudom nyitni. Tudna valaki segíteni?

bordoLX Creative Commons License 2015.07.18 0 0 2314

Sziasztok!

 

A4-es Avantokat nézegetek (B7). Érdelkelne, hogy kinek mi a tapasztalata 2.0-s szívó benzinessel (130 le). Mennyire eszi az olajat, mennyire megbízható stb.) Nézegettem, hogy ez nem azonos a vw 2.0-s 115 le-s 8 szelepes benzinesével. Az audi motorja 20 szelepes. Gondolom az 1.8 T alapját képző 20 szelepesből származik.

Szóval kíváncsi lennék a tapasztalatokra, illetve, hogy mennyire alkalmas a B7-es családi autóként (szűk hátsó lábtér?)?

 

Köszi.

cuglee1 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 2313

Sziasztok. Két hete vásároltam egy 2001-es Audi A4 (b5) .8 turbó faceliftet (kombi változat) A műszerfali résznél két dolgot nem értek a klímát érintően:

 

1. Van egy ECON gomb: mi a funkciója?

 

2. A jobboldalon középen a digitális kijelző mellett, ahol alul és felül is van nyíl középen egy ablakszerű hálósított emblémás funkciógomb van, ha azt benyomom, akkor mintha hidegebbet fújna a klíma. Plusz melyik a belső keringtetés gombja?

 

A csomagtérben láttam egy 12 V feliratú részt, csak még nem tudtam kinyitni. Ott lehet 12 voltos dugalj?

 

Milyen típusú (márkájú) olajat kell hozzá használni és milyen legyen a viszkozitása 5w/40, vagy 10w/40 és szintetikus legyen?

 

Köszönöm válaszaitokat.

hajdupeti88 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 2312

relatív.. nekem nagy de kinek hol kezdődik.. a végcél phaeton w12 de az anyagi helyzet most nem engedi. a megvétellel nem is lenne még akkora gond csak azt fennt is kéne tartani. és gondolom nem 5ft kinnt melozom de nem csak az autora akarom költeni az összeset

dirtboy86 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 2311

Köszi!!

Előzmény: Laminex78 (2310)
Laminex78 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 2310

http://www.jarmuklima.com/kompresszor_katalogus

 

Letöltöd, megnézed. Szerintem ugyanaz lesz, de évjáratra figyelni kell!

Előzmény: dirtboy86 (2309)
dirtboy86 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 2309

Sziasztok,

 

gyors szakmai kérdésem lenne.

Sajnos klímakompresszorom betojt a jó kis A4 B5 (1997) 1.8t AEB motorkódú kombimban.

Újonan húzós az ára, használtan keresgélek. A lépcsőshátú A4 B5 1.8t AEB motorkódú de QUATTRO hajtású típusban vajon ugyanaz a kompresszor van?

 

Nem tudom hogy az hogy quattro vagy nem quattro bármit is befolyásol -e a klimával kapcsolatban. Köszi a tanácsokat.

 

Üdv

B

Donibcsi Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2308

Az tényleg jó nagy motor .

Előzmény: hajdupeti88 (2307)
hajdupeti88 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2307

Heló!! vélemények érdekelnének 2006-os 3.0-es tdi-ről mert most akarok váltani jelenleg egy 2.4-es benzines a6-om van de sajna nagyon belenyultam... mindenképp nagy motorral akarom 2500000-3000000-között. ( ja és ezzel nem akarok háborút kirobbantani benzin és tdi fanok között :) )

050510 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 2306

Köszi az infőkat!

Most volt a vas műszaki vizsgán,itt kint évente van műszaki,és gondolom találtak valamit amiért ki kellett cserélni..

Valószínű,hogy a lengéscsillapítókat is ezért cserélte. 

Mindenesetre köszi még egyszer a tájékoztatást.

Előzmény: Törölt nick (2304)
mittudomé Creative Commons License 2015.07.02 0 0 2305

Nem bont valaki első generációs generációs Audi A4-et?
Keresek hibátlan gyári könyöklőt hozzá

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.01 0 0 2304

A kora és a futott km elég sántikálós, de lehetnek csodák.

136-al az autónak még tlejesen ÚJ hatást kell keltenie.

Enyém 247(valós)km-el teljesen újszerű belülről.

Motor nagyon egyszerű, megbízható. Nekem nagyon óvatos használattal mindig 7,5-et eszik. Talán télen elmegy 8-ig a nagyon rövid utak miatt. Pár napja 2ezerkm-es kör klímázva, pályázva (GPS130 körül tartva), de falvazva is 7,5.

140-150 pályán még vállalható, de akkor már érezhetően többet kér. Olajfogyás 247-nél még gyakorlatilag "0" 10ezres csereperiódust tartva. 10-20km-es napi járatnak nem igazán lesz jobb, ha nem akarsz lámpától lámpáig jampiskodni. Teljesen jól használható és elég a 102LE. 1-2km alatt megmelegszik a motor 90'-ig, ami nem elhanyagolható a kímélés szempontjából a rövid távokon.

Ja és nem értem a csuklókat miért kellett cserélni a kinézett darabodban? Enyémben tudzommal gyári minden a futóműben és köszöni teljesen jól van. Igaz német autópályázós autó volt.

Előzmény: 050510 (2298)
9-D700 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 2303

... ja, és nem tudtak rá válaszolni, hogy az 1. kulcs miért lett használhatatlan (semmi fizikai hatás nem érte) -természetesen a garanciaidőben már nem volt benne, pechemre- ...

Előzmény: 9-D700 (2302)
9-D700 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 2302

... most csináltatom a 2. kulcsot a VW-nél:

 

- nyers kulcs, transzponderrel 10.000 Ft

- kódolás: 26.000 Ft

- külső nyílású kulcs-nyelv marása zárbetéthez: 4.000 Ft

- összesen: 40.000 Ft :(

Előzmény: Janika900718 (2301)
Janika900718 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 2301

Sziasztok!

 

'96-os audi a4 immobiliserrel lenne problémám, egyre gyakrabban fordul elő, hogy letílt..

Mi erre a megoldás? És mennyibe fog fájni?

 

Előre is köszönöm válaszotokat!

050510 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 2300

Köszönöm. :)

Előzmény: kerkyra (2299)
kerkyra Creative Commons License 2015.06.29 0 0 2299

Ha  nem száguldozni akarsz, akkor  teljesen    tökéletes  választás...   Megbízható  motor.... 

Előzmény: 050510 (2298)
050510 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 2298

Sziasztok!

 

Uj vagyok itt,a véleményetekre lennek kivancsi.

43 eves vagyok tehat nem csajozni kell az auto,es a tuc-tuc zene sem lenyeges szamomra.

Inkabb Rammstein...  :)

Szoval a kerdesem az lenne,hogy ki mit szol a következő parameterekkel ellatott 1.6-os benzines A4-hez.

2000. 06-os evjarat,136.000 km,elso tulaj,cserelve a csuklok,a lengescsillapitok,friss muszaki,klima tisztitva-feltoltve.

Ami eleg lenyeges info,hogy egy osztrak kisvarosban elek,napi kb.20-25 km-et autozok mondhatni forgalom nelkul az egyik kisvarosbol a masikba,dugot csak akkor latok ha elmegyek Becsbe. :)

Az auto ott van az elso tulajanal a masik varosban,tehat nem kereskedotol vennem.

Az 1.6-os motor mennyire "autozhato".

Gondolom,hogy nem egy vadaszgep,de erre a cippenet tavolsagra nem merek oreg dieselt venni.

Azt gondolom,hogy erre boven jo lenne az Audi,de varom a velemenyeteket.

Hozza teszem, Audi rajongo vagyok 1000 eve,de regota inkabb csak egyteruim voltak a csalad letszama miatt. :)

Az Audinak meg még nincs 10 ev koruli 7 szemelyese.

Jo,tudom uj sincs...

A masik auto a csaladban egy 2005-os Galaxy szinte full-full extraval,1.9 diesel némi chip segitsegevel,nagyon jo kis busz.

Nem akarom ehhez hasonlitgatni,az Audit "masodik"autonak vennem.

Hosszabb tavokra,nyaralni,hazamenni Budapestre persze a Galaxy-t hasznaljuk.

Eletem elso Audija lenne,nem szeretnek nagyot koppanni,hogy "nem jön át" az erzes.

Biztos,hogy egy 1.9 TDI vagy egy meg erosebb diesel mas vezetesi elmenyt nyujt,de az adott helyzetre valo tekintettel vonz a benyás A4.

Az àlomauto az RS6 Avant,de azt majd az Euromillion nyerese utan.. :)

Szoval,varom a velemenyeket,tapasztalatokat,otleteket.

Koszonom,sziasztok.

 

 

bendekjani Creative Commons License 2015.06.20 0 0 2297

Sziasztok! Esetleg nincsen valakinek elfekvőben egy 2000-es évjáratú A4 Avant kezelési utasítása? Most vettem a kocsit és sajnos nem kaptam hozzá. :(

kerkyra Creative Commons License 2015.06.19 0 0 2296

A facén  van  egy  csoport  

 

 http://www.facebook.com/groups/330091507188953/?fref=ts

 

Itt   tudnak  szerintem ebben  neked  segíteni...  

Előzmény: gardaden (2295)
gardaden Creative Commons License 2015.06.18 0 0 2295

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 1999.12. havi(facelift) 1.8T b5-ös a4-em és cserélni szeretném az óracsoportot(mert csak a 6 ikonos van benne) LCD-sre...
Kivitelezhető-e, ha igen  mi kell hozzá, a computer tudja-e a funkcióit?
Mennyire nagy munka? alap elektronikai ismeretekkel meg lehet házilag oldani?
előre is köszi!

üdv

zsiraf007 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 2294

Sziasztok!

05 ös B6 os 1.9-es A4 be milyen váltóolaj megy illetve hány km-nél illik lecserélni?Másik kérdésem pedig ,hogy nincs valakinek magyak rézikönyve ehhez a típushoz,ugyanis francia nyelvű van hozzá..Előre is köszönöm a segítséget

ezüst-metál Creative Commons License 2015.06.16 0 0 2293

Megtenné valaki, hogy kiolvassa diaggal az ECU és a műszer felé menő hőmérséklet értékeket?

 

Kíváncsi vagyok, másnál mennyire egyezik a két adat.

kerkyra Creative Commons License 2015.06.16 0 0 2292

Neked  is  csak  azt  tudom  javasolni,  vidd szerelőhöz     távgyógyítás  nekünk  sem  megy  :) 

Előzmény: paler (2284)
kerkyra Creative Commons License 2015.06.16 0 0 2291

Ezer  és  ezer  oka  lehet ,  vidd  szerelőhöz   dugja  gépre  !!  

Előzmény: Attila Radnai (2289)
kerkyra Creative Commons License 2015.06.16 0 0 2290

Bontó  ?  

Vagy  ha  adsz  egy  alvázszámot   lekérdezem  neked... 

Előzmény: Firy78 (2288)
Attila Radnai Creative Commons License 2015.06.16 0 0 2289

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 95-ös b5-öm.. inditás után (már amikor beindul) rálépek a gázra ès leáll.. de ha nem, akkor csupa erőtlen az autó.. egyszerüen nem tudom mi baja lehet. Valaki tudna nekem segíteni ha volt már esetleg ilyen problémája? A motorvezérlőt megnézettem, semmi baja.. mi lehet a probléma?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!