Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1024

állítólag az 1.9-es jobb mint a 2.0-as erősebb változtok. A 140 lovast nem annyira problémásnak mondják...

Előzmény: tamas1407 (1022)
Pumi71 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1023

HI! Izzítógyertya ügyben valaki? 

tamas1407 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1022

nyugiiii... a népítéletben utánna olvastam és kb. ugyanannyi a dícséret mint a szídás. régebbi kasztnison a passat V szériáját értem. Azt kértem hogy az válaszoljon aki ért is hozzá az sem véletlen hisz látom énis hogy nem mindenki szakértő ellenben sok az értetlen okoskodós, aki jobb lenne ha hallgatna ha nem tud érdemben kielégítő választ adni. Felesleges kötekedni nem azért van ez a fórum... pont

Előzmény: saválló (1016)
saválló Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1021

"Mielőtt nekivágnál kérd el az alvázszámot."


"A többi "kockázatos" szívást neked kell bevállalnod. De ha azt nézed sok Passat fut az utakon, ha olyan szarok lennének nem vezetné őket senki. S én sem Passatot keresnék most, miután összetört az előző."

 

"Szóval, sok sikert, s  okosan!!!"


Valakivel összekeversz én NEM akarok Passatot venni, nekem már elég régóta van.:)

Előzmény: PassatOwner (1019)
Donibcsi Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1020

Azért azt tegyük hozzá, hogy ezek min. 150.000km-es futással bírnak, ami hozza magával, hogy kezd minden tönkremenni. Képzeld el a következőt:

 Boldog vagy, vettél egy -ha minden rózsaszín- 150.000km-t futott Passatot 3,5M-ért

-első gond: PD elem (jó, kis trélerezés esetleg nyaralásból hazafelé 2 gyerekkel) oké, gariba kicserélik, de nyűg attól még van vele

-kormányzár hiba: tréler megint, olv. fentebb

itt felsóhajtasz, hogy talán vége, de nem:

-kopog a lendkerék: ha DSG-s, akkor 200e körül van az ára, ha kéziváltós, akkor: kuplungot is kéne már cserélni, el van kopva..cca: 300e

-olajpumpa: hagyjuk is....300-400e ft, ha azonnal leállítottad, mert ez a ganédomb csak 2500ford/perc felett jelzi, hogy nincs olajnyomásod, tehát ha óvatosan közlekedsz, és nem húzatod 2500 fölé, szépen olajnyomás nélkül jársz, ami hozza magával a turbócserét, esetleg vezérműtengely cserét, ha még tovább autóztál, jobb ha másik motort veszel.

-ha DSG-s vagy, akkor ott is számíthatsz pár javításra, ugyan nem félmilliós ktsg, de a tököd tele van, hogy MEGINT szerviz, és MEGINT fizetsz.

-jön a parkfék motor csere, előbb az egyik, majd a másik oldal

 

Nagyjából ennyi...de ez is elég ahoz, hogy agyvérzést kapjon az ember. Ha negyed ennyi dolog ment volna tönkre az autómon, már felgyújtottam volna.

 

Előzmény: lorree (1017)
PassatOwner Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1019

 

Úgy látom ma harapnak az emberek.

 

Mielőtt nekivágnál kérd el az alvázszámot. Ha az utolsó 8 karakter nagyobb, mint ezek: 6E082001 illetve 6P070001 (gondolom lexikografikusan összehasonlítod. De ha az első 6óos helyett 7ües vagy 8üas van, akkor már lovon vagy), akkor fogaskerekes az autó alapból. Nem volt elszakadv a lánc, mivel nem is volt.

 

Ha nem akarsz a PD elemekkel szívni, akkor keress BMR motorkódot. Azokban Bosch van. Ezek 140 lovasak. A BKP és BMR az Siemensüesek, vagy ha cserélték őket, akkor Continental elemek. Ezek útóbbiak már jók.

 

A többi "kockázatos" szívást neked kell bevállalnod. De ha azt nézed sok Passat fut az utakon, ha olyan szarok lennének nem vezetné őket senki. S én sem Passatot keresnék most, miután összetört az előző.

 

Szóval, sok sikert, s  okosan!!!

Előzmény: saválló (1016)
PassatOwner Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1018

Uppppsz..... Mélyenható bocsánat! Nem tudtam, hogy ekkora hülyeséget írtam. Különben Donibocsi, kösz, hogy válaszoltál, s hogy nem haraptad le a fejemet.

Előzmény: amator11 (1010)
lorree Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1017

 

 

A turbo az mikor, vagy miert szokott elszallni? Gondoltam, ha mar fogaskerekes az olajpumpa, akkor mar a motor a lecserelt PD elemekkel nagyon hajaz az 1.9-es PD TDI-re. De ez csak felteteleztem eddig.

 

A turbo es a lendkerek nem hasonlo szerkezetu mint az 1.9-es PD TDI vagy a 2.0 BMP kodu motoroknal? Fene sem gondolta volna, hogy ennyire kulonboznek. Azt nem allitottam, hogy kevesen vannak, aki megszivtak az olajpumpat.

 

Miutan en megvettem az autot, az elso PD elem leallasakor kozel voltam, hogy felgyujtsam azt a pics@ba.

 

A DSG hibajarol mit tudsz mondani? Ha rendszeresen cserelve van az olaj, akkor csodot mond? Azt olvastam,hogy a 2008 otober es a 2009 aprilis kozott gyartott autoknal gond van a valtoval. A cegben egy Superb-nek cserelni kellet komplett a valtojat 90000 km-nel. S az az auto igazan kimelve volt.

 

 

Előzmény: Donibcsi (1011)
saválló Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1016

Hát írásodból azt lehet kivenni,hogy lövésed sincs arról a típusról amelyikre milliókat szándékozol kiadni.:(

 

"de az én kérdésem arra vonatkozik hogy vegyek akkor inkább a régebbi kasztnisból vagy az még nagyobb hulladék és költsem a pénzem más márkára. Akkor válaszolna valaki aki ért is hozzá?!"

Esetleg a Népítéletben itt a Totalcar oldalon utána olvashatnál a tulajdonosok tapasztalatairól,kezdésnek elég lenne az is.

A régebbi kasztnisból mégis mit értesz,évjárat, modell,motorizáltság? Mert a motorpaletta sem éppen egyből áll mégha TDI-ről is van szó.

 

Egyébként aki idejár, és ír is annak álatlában Passatja van, de ez még messze nem azt jelenti,hogy  ért is hozzá ahogy kérdésed is szól:"Akkor válaszolna valaki aki ért is hozzá?!"

Én sem értek hozzá csupán használom a néhányadik Passatomat amelyekből kiindulva a tapasztalatok nem felelnek meg ezen állításodnak:"vagy az még nagyobb hulladék..."

 

Vagy neadjisten benézhetsz ide is: http://passatklub.hu/


Előzmény: tamas1407 (1014)
Pumi71 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1015

Sziasztok! Segítséget kérnék. Van egy 2007-es 2.0 PDTDI passatom, a 170le-s, szeretnék izzítógyertyákat cserélni, de fogalmam sincs hol keressem. Elől nincs, hátra csak felületesen néztem be, de ott sem nagyon látom. Lehetséges, hogy felűlről van becsavarozva. Ott van egy fekete fedél, mintha szelepfedél lenne, de oda látok bemenni kábeleket. Illetve, ha valaki tud segíteni hol vegyek gyertyákat!! és milyet. Én bosch, Beru párti vagyok, de a Bosch nagyon húzos, a Beru meg....valamivel jobb áron van az UNIX-nál. Nagyon köszönöm előre is.

tamas1407 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 1014

Kössz de attól nem leszek okosabb... abba annyi áll hogy a 2005-2006os gyártásút nem érdemes megvenni, de az én kérdésem arra vonatkozik hogy vegyek akkor inkább a régebbi kasztnisból vagy az még nagyobb hulladék és költsem a pénzem más márkára. Akkor válaszolna valaki aki ért is hozzá?!

Előzmény: saválló (1013)
saválló Creative Commons License 2012.03.11 0 0 1013

Legalább annyira vegyél fáradtságot,hogy 1 azaz egy db hozzászólást visszaolvasol!

Előzmény: tamas1407 (1012)
tamas1407 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 1012

Üdv mindenkinek!

Passatot szeretnék igaz nagyon ócsárolják sok helyen (pl. nepitelet.hu)! 2.0 PDTdi-ket nézegettem 2005-2006osat már 2millió környékén lehetne szerezni. Szerintetek vegyek ilyet vagy a régebbi kasztnisból 1-2 évvel öregebbet? 2-2és fél millióért egyáltalán lehet találni olyan 2.0 PDTdi-t amit érdemes megvenni? Felszereltségben a Comfortline-ban gondolkodom.

Előre is köszönöm a tanácsokat!

Donibcsi Creative Commons License 2012.03.11 0 0 1011

Termeszetesen aki az elso szeriabol vasarolt, nagyon megszivta

 

Ez több millió ember. Ahoz éppen elég, hogy a gyártott darabszám gyakorlatilag 30%-a egy folyamatos pénznyelő legyen, és ezért az emberek joggal kiálltság ki, hogy egy nagy fos.
Akinek nem láncos az olajhajtása (hozzáteszem a lánc soha nem szakadt el) annak jön a PD elem tortúra, a kormányzár, az elektromos parkolófék, az állandó futóműhibák, a turbócsere, kettőstömegű lendkerék, és már jönnek elő a DSG hibák is.

Nézd meg a piacot, lement az ára a béka segge alá. 1.9M-ért van B7-es 2.0pd

Előzmény: PassatOwner (1009)
amator11 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 1010

Te csak vezeted a passat-ot. Donibcsi meg ebből (javítás) él...

 

Gondolom tudja mit beszél...

Előzmény: PassatOwner (1009)
PassatOwner Creative Commons License 2012.03.11 0 0 1009

A 2005-2006-os modellekre igaz. Ne altalanositsunk mindenre.  2007-tol mar csak a PD elem a jellemzo. Sot a 2006 masodik feleben gyartottak is rendben voltak. 2006-ban lecsereltek az olajpumpa meghajtasat fogaskerekre. S tobbet nem tud elszakadni a lanc - mivel nincs.

 

Termeszetesen aki az elso szeriabol vasarolt, nagyon megszivta. :-(

Előzmény: Donibcsi (1008)
Donibcsi Creative Commons License 2012.03.09 0 0 1008

Semmi gond a Bkp- motorkódú passatokkal azon kívűl, hogy siemens pd elemekkel szerelték  őket.

 

Meg az olajpumpa meghajtás, kiegyenlítőmű, ha elszállt az olajnyomás, még pár km, és a turbó is kinyiffan, esetleg vezérműtengelyek is.

végülis kb 400e-700e ft-ból javítható.

 

Öntödébe való ez a motor. 

Előzmény: rudolfDiesel-pdtdi (997)
amator11 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 1007

csak összejön egyben..

 

"VW 504 00/507 00 minősítésű, üzemanyag-takarékos, csökkentett hamutartalmú motorolajok, amelyek alkalmasak hosszú olajcsereperiódusra is benzin- és dízelmotorokhoz:
- Longlife csereciklusú benzinmorokhoz: R3, R4, R5, V6, V8 hengerelrendezésű motorok, beleértve az FSI motorokat is; VR5 és VR6 FSI nélkül; VR6 FSI, RS6, W8, W12.
- Longlife csereciklusú dízelmotorokhoz: 3, 4 és 6 hengerű PD TDI és common rail dízelmotorok, részecskeszűrős és anélküli kivitelben is.
- Rögzített, 15 000 km/1 év csereciklusra dízelmotorokhoz: 3, 4 és 6 hengerű dízelmotorok, részecskeszűrős kivitelben (részecskeszűrős motorokhoz még normál csereciklusra is kizárólag ez használható!); Lupo 3L TDI motor.
- A 2009-ben visszavont VW 503 01 specifikáció helyett is alkalmazható, nagy teljesítményű Audi benzinmotorokhoz.
- Nem alkalmas 2005 novembere előtt gyártott R5-ös és V10-es PD TDI motorokhoz!"

 

"Az Edge Turbo Diesel 5W-40 a VW csoport meghosszabbított szervízciklusú motorjaihoz (amelyekhez a gyártó pl. a VW 504 00 vagy 507 00 jóváhagyású motorolajok használatát írja elő) nem használható."

 


Előzmény: amator11 (1006)
amator11 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 1006

"Az Edge Turbo Diesel 5W-40 a VW csoport meghosszabbított szervízciklusú motorjaihoz (amelyekhez a gyártó pl. a VW 504 00 vagy 507 00 jóváhagyású motorolajok használatát írja elő) nem használható."

 

A pdtdi motorok jelentős részére ez a szabvány van előirva...

Előzmény: amator11 (1005)
amator11 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 1005

de nem is ez volt a téma.

 

Te itt a pdtdi fórumban ajánlottál két olajat, ami a vw szabvány szerint nem való részecskeszűrős autókhoz,

 

Márpedog a 2.0 pdtdi jelentős része ilyen.

 

Ha te márkaszervizben voltal gyakorlaton akkor ilyen hibát nem lenne szabad elkövetni.

 

Ez olyan mintha 220 voltos, 75 w-os égőt keresnék.  Veszek egyett és otthon kiderül, hogy annak e27 szabványú foglalata van.

 

Vagyis olaj nyelvre forditva a viszkozitása ugyan jó csak nem használható.

Előzmény: rudolfDiesel-pdtdi (1004)
rudolfDiesel-pdtdi Creative Commons License 2012.03.09 0 0 1004

Na, a márkaszervizekről inkább ne beszéljünk!

Gyakornoki időszakomat egy hivatalos márkaszervízben végeztem Békéscsabán...

Hát rendesen beláttam a színfalak mögé!

Volt, hogy behoztak egy autót olajcserére... Leengedték a fáradt olajnak kb a felét. (még fröcsögött amikor dugták vissza a leeresztőt!) bedobták a szűrőt és viszontlátásra... Persze közben a tulaj békésen kávézgatott az eladótérben.

Egy másik autón gyújtógyertya csere: beálltak vele, hallgaták a motor járását.. Szépen járt ezért pár perc múlva lecsapták a motorháztetőt és viszlát.

 

Természetesen a autótulajdonosok mindkét esetben fizettek mint a katonatiszt!

Pl: vezérléscsere 154 000ft (ha nem hallom el se hiszem...)

pl: hibatároló lekérdezés 5000ft+áfa!

 

A szerelőktől beszerezető mutyi,  olajokról nem is beszélve.

Mobil 1 fullsynt olajat 1500ft/L valaki? Esetleg?

 

Szintén kulliszatitok, de elárulom... Az igazi dörzsölt szerelő a táskájában egy kanna tescós olajjal jött be dolgozni, de 4 liter fullsynt-el ment haza!! (amit, a hétvégi fusi szereléskor a fent említett áron értékesített!) Egy minimálbér nem sok mindenre elég, ugyebár. Elhivatottságról pedig, egy 20 éves kényszerautószerelőnél természetesen nem beszélhetünk.

 

Ezek után én nem megyek többé rablószervíz közelébe sem. Az a szomorú, hogy ennek a gyanútlan autótulajdonos issza meg a levét...

 

 

Előzmény: amator11 (1002)
amator11 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 1003

 

 

5W30 MOBIL SUPER 3000 XE (505.01) 5L

(Egységár: 2050FT/1L)Minősítése: API SM/SL/CF, ACEA C3 ,A3/B3/B4, VW 505 00/505 01/502 00,BMW LONGLIFE-04, FORD WSS-M2C917A, MB 229.31/229.51

 

VW 504 00/507 00 minősítésű, üzemanyag-takarékos, csökkentett hamutartalmú motorolajok, amelyek alkalmasak hosszú olajcsereperiódusra is benzin- és dízelmotorokhoz:
- Longlife csereciklusú benzinmorokhoz: R3, R4, R5, V6, V8 hengerelrendezésű motorok, beleértve az FSI motorokat is; VR5 és VR6 FSI nélkül; VR6 FSI, RS6, W8, W12.
- Longlife csereciklusú dízelmotorokhoz: 3, 4 és 6 hengerű PD TDI és common rail dízelmotorok, részecskeszűrős és anélküli kivitelben is.
- Rögzített, 15 000 km/1 év csereciklusra dízelmotorokhoz: 3, 4 és 6 hengerű dízelmotorok, részecskeszűrős kivitelben (részecskeszűrős motorokhoz még normál csereciklusra is kizárólag ez használható!); Lupo 3L TDI motor.
- A 2009-ben visszavont VW 503 01 specifikáció helyett is alkalmazható, nagy teljesítményű Audi benzinmotorokhoz.
- Nem alkalmas 2005 novembere előtt gyártott R5-ös és V10-es PD TDI motorokhoz!

 

VW 502 00/505 00 minősítésű, nem csökkentett hamutartalmú motorolajok:
- Rögzített, 15 000 km/ 1 év csereciklusra benzinmotorokhoz: R3, R4, R5, V6, V8 hengerelrendezésű motorok, beleértve az FSI motorokat is; VR5 és VR6 FSI nélkül; VR6 FSI, W8, W12.
- Rögzített, 15 000 km/ 1 év csereciklusra nem PD TDI dízelmotorokhoz.

 

VW 505 01 minősítésű dízelmotorolajok (ma már többnyire kombinálva a VW 502 00/505 00 specifikációkka):
- 3, 4 hengerű, részecskeszűrő nélküli PD TDI motorokhoz rögzített, 15 000 km/ 1 év csereciklusra.

 

VW 503 00/506 00/506 01 minősítésű olajok:
- 2005 novembere előtt gyártott R5-ös és V10-es PD TDI motorok részecskeszűrő nélkül, Longlife és 15 000 km/1 év csereciklusra egyaránt.

 

Előzmény: amator11 (1000)
amator11 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 1002

nekem olajban ez jött be.

 

http://lubmaster.hu/spd/unas_144085/Shell_Helix_Ultra_VX_5w30_VW_5040050700_5L

 

Castrolt nekem mindenféle motor (benzines és dizel) is jobban ette mint a többit.

 

Ráadásul a fenti olajat használják a márkaszervizek egy részében.

Előzmény: amator11 (1001)
amator11 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 1001

Ha úgy vetődik fel a kérdés, hogy azonos motor és 6 sebességes manuál váltó vagy dsg akkor mit választanátok? Persze Passat 170 le.

 

nekem alapból idegen a dsg váltó. Már mentem egy hétig ilyen autóval (autópálya és város) és kifejezetten idegesit amikor emelkedőn visszakapcsol (de nem kellene) viszont már fel csak az emelkedő tetején.   

 

Ráadásul a computer szerint ha én váltogattam akkor 0,5 literrel kevesebbre jött ki a fogyasztás...

 

 

amator11 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 1000

"Olajcsere: maximum! 15 000km. (Mobil1 3000xe 5w 30, vagy Castrol Edge td 5w-40)"

 

Edge Turbo Diesel 5W-40 (PDTDI)

Az Edge Turbo Diesel 5W-40 elsősorban a VW csoport szivattyú-fúvókás (PD TDI) dízelmotorjainak követelményei alapján fejlesztett speciális motorolaj.
Az Edge Turbo Diesel 5W-40 a VW csoport meghosszabbított szervízciklusú motorjaihoz (amelyekhez a gyártó pl. a VW 504 00 vagy 507 00 jóváhagyású motorolajok használatát írja elő) nem használható.

 

Hát igen. A részecske szűrő imádja a magas hamutartalmú olajakat.. :DD  Utána meg megy a köpködés a részecske szűrőre.

 


 

http://www.olajinfo.hu/index.php/szabvanyok/6-motorolaj-szabvanyok/15-vw-motorolaj-szabvanyok

 


 

Előzmény: rudolfDiesel-pdtdi (997)
PassatOwner Creative Commons License 2012.03.08 0 0 999

Amennyire lehúzták ezeket az autókat a PD elemek végett (sőt én is), végén csak kidrül, hogy érnek valamit. De amióta a VW elismerte a hibát, s kicsréli az új elemkre, szinte szárnyra kaptak. S valóban elnyűhetetlenek. Csak azokat a tulajokat sajnálom, akik 800 000-1 000 000 Forintokat elköltöttek, hogy kapjanak újabb szar PD elemeket. Őket is kárpótolni kellene.

 

Viszont egy valamire vigyázz. Mindenképp 2006 utáni autót vegyél. Mivel más gond is volt eleinte az autókkal. Ha láncos volt az olajpumpa, s egyszer elszakad, akkor az akkora kárt tudott tenni a motorban, hogy azt soha nem lehet helyrehozni.

 

Érdekes üzletpolitika ez a VW-től.

 

Nekem már csak azért tetszik, mert megmentette egy az életemet. Végtére is elég erős indok. De ha jó évjáratot veszel, s új PD elemek vannak benne, akkor sínen vagy.

 

De ezzel ne legyen még ilyen egyszerű. Ha DSG-n is gondolkodsz, akkor kerüld a 2008.10 és 2009.04 évjáratot is. Ott is került szar a palacsintába. A manuális váltókkal nincs gond.

 

Ezek szerint a biztos választás a 2006 utáni, plussz ha DSG, akkor a fennti intervallumot kerülni.

 

Előzmény: rudolfDiesel-pdtdi (998)
rudolfDiesel-pdtdi Creative Commons License 2012.03.08 0 0 998

Ja, és az a vicc, hogy ezek a pd passatok eljárkálnak 6 liter gázolajjal! Egy ekkora hajóhoz és ilyen menetteljesítményhez képest ez röhejesen kevés...

 

Az első autóm (1.6 benzin, golf) átlag 9-10 körül kajált. Nagyon lusta volt ezenfelül lezabálta a gatyámat is...

Előzmény: tamas1407 (996)
rudolfDiesel-pdtdi Creative Commons License 2012.03.08 0 0 997

Szia!

 

Semmi gond a Bkp- motorkódú passatokkal azon kívűl, hogy siemens pd elemekkel szerelték  őket.

Amennyiben kicserélték az pd elemeket akkor már continental gyártmányúak kerültek az autóba amivel elméletileg nem lesz gond!

 

A 170 000 km pedig nem egyáltalán nem sok. A pd-s motorok elfutnak 2x, 3x ennyit is ha rendesen szervizeli őket a tulajdonos! Viszont, a márkaszervizeket nagy ívben kerüld el, mert rabló banda az összes...

 

Olajcsere: maximum! 15 000km. (Mobil1 3000xe 5w 30, vagy Castrol Edge td 5w-40)

Szűrő: mannfilter vagy bosch

Üzemanyagszűrőt minden 2. olajcsere alkalmával ajánlott cserélni.

Nekem az Omv gázolaja vált be... A mol-al nincs jó tapasztalatom.

 

Összességében én ajánlom azt az autót.

Előzmény: tamas1407 (996)
tamas1407 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 996

Üdv mindnekinek!

Nézegetek egy passat VI-ot. 2.0 140 LE-s motorral. A motor kódja BKP és most cserélték benne a PD elemeket. 170 ezer km van benne de végig szervizelt. A kérdésem az volna, hogy most ugye cserélték a PD elemeket, akkor ezekkel valószínüleg nem lesz már gond? Olvastam itt hogy a BKP motorkódú autók nemjók, ez igaz? Valamint 170 ezer km nemtúl sok? köszönöm a válaszokat előre is.

amator11 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 995

nem vitát gerjesztve..

 

Én úgy tudom, hogy egy-két dunántúli (osztrák finomítóhoz közeli) helyeket kivéve mindenki a mol-tól veszi az üzemanyagot, amit aztán mindenki a saját szabályai szerint adalékol..

 

Nomármost:

- ha egy hordó borba egy kanál szennyvizet teszek, akkor szennyvizet kapsz

- ha egy hordó szennyvizbe egy kanál bort teszel akkor is szennyivizet kapsz.

 

:DD

 

 

Szintén flotta tapasztalat. Éveken keresztül shell kutaknál tankoltam (oda szólt a kártya).

 

Meg nem az egyik dizelnél nem birta ki az üzemanyagszűrő a csere intervallumot.

 

Erőteljes gázadás során két váltás között (!!) megállt a motor! Pesti csúcsban sávváltáskor is.

 

Ha óvatosan nyomtam, akkor simán ment 170-180-at is..

 

Ja és a tankolások 80 %-a 2-3 kútra volt redukálható...

 

Meg erről a benzin mizériáról a "pancserteszt" jut eszembe...

 

http://www.azauto.hu/Pancserteszt-Shell-FuelSave-Euro-95.html

 

és a fenti link társai (most hirtelen nem találom, ahol négy üzemanyagot hasonlítottak össze. Igaz prémiumok voltak, de nem volt meggyőző...)

Előzmény: rudolfDiesel-pdtdi (984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!