haliho nekem a gömbibe 23000 km van holnap viszem szervizbe mert hátulról valami tompa zajz hallok amit a munka felvételisek sem tudtak megmondani hogy mi lehet azt mondták majd a karoszériások kedden majd meglátom mi a problema. Sajos az első lámpába az égök is mind kiégtek, másnak is vagy csak nekem (tompitott) de nem 1*re. Én marha elvittem a szervizbe kb 5000 rugo mert nem garancia ugyhogy itt tartok más szerencsére semmi
1.4 HDI:
Az enyémben lassan 20e km lesz, azért is viszem szervízbe a héten, bár eddig még a leírt furcsa zajokon kívül nem volt vele különösebb gond, remélem nem is lesz.
Nem tudtok valami tanácsot, hogy ne verjenek át? Gondolok itt a kispórolt olajra stb...
Mindenki hazaért rendben? Vége a pünkösdi királyságnak?
Holnap szeretném, ha folytatnánk a C3 randevú véglegesítését, gondolok itt a matricára (felelős:Ensign), a hiányzó emilekre azoktól akik nem adták meg az elérhetőségüket. Egy utolsó "táblázatot" is elindítanék, miszerint:
Juan Pablo ott leszek
Ez egy nyilatkozatféle, hogy nem hiába görcsöltünk a találkozó megszervezésével. Természetesen nem zárjuk ki a renitens külföldre utazókat, sőt elvárjuk, hogy amikor megjönnek hozzanak valami vásárfiát a matricáért cserébe.
Vásárfiának elég, ha feltesznek egy-két képet a nyaralásról. OK HelgaPataki és Zsuzsuzsu?
Este még visszajövök, hátha van valami érdekes hozzászólás.
Most vettem c3omba egy VDO CD711-es fejegységet (4x40 watt, RMS power:4x21W). Hozzá kinéztem egy Pioneer TS-A131C, 2 utas komponens készletet, 13 cm-es mélyközép és 28 mm-es magassugárzóval. Terh.: 40/160 W. Ezeket szeretném bele pakolni, az első ajtókba, ha jól nézem 13cm-es menne, a műszerfalra meg nem tudom. A kezelési útmutató annyit ír róla, hogy „Úgy férhet hozzájuk, ha lekattintja és leveszi a rekeszeket borító rácsot.” - ami úgy 8-10 cm lehet – „Ezután kösse be a hangszórókat,” – vmi féle csatlakozók vannak a kábelek végén, úgyan úgy az ajtóba is – „rögzítse őket negyed fordulattal elfordítva, majd tegye vissza a rácsokat.” . Szóval az nem tiszta számomra, hogy a műszerfalba beépíthetők e ezek a hangszórók.
Ugy muxik hogy bekapcsolt allapotban a megfelelo sebesseg eleresekor tartosan nyomva kell tartani ( amig 1-et sipol) es az aktualis sebesseget ekkor jegyzi meg. Innen kezdve az akkumulator leveteleig megjegyzi ezt .
Gelli66!
Bocsi, de nincs igazad, az a szünetgomb, próbáld csak ki. Átmenetileg kikapcsolja a tempomatot, és visszagyorsit arra a sebességre, amire előtte beállitottad!
Ensign!
Nagyon remélem, hogy a feleségedet semmilyen körülmények között nem nézném jóképü hapsinak!:) Bár tényleg helyes fiu volt, alapvetően én is csak hülyültem!
Különben is a férjem időnként átolvassa a fórumot, aztán kapok majd a fejemre..
Udv Nektek !
En is C3 tulajdonos vagyok , de eddig nem volt idom irni a forumba.
( 1,6 Excl. Sensodrive LuciaKek )
A neve Felhocske :-)
mar 2 honapos mult, es 9500 km-t hajtottam bele.
Egyelore figyelek, es megprobalok bekapcsolodni...
Sziasztok
A középkonzolon csak a figyelmeztetés ki-be kapcsolója van. De hogy milyen sebesség felett figyelmeztessen, azt a kormányon lévő gombbal lehet beállítani.
Én imádom ezt a kisautót és küzdök vele a végsőkig!:)
Akár el is mondok egy imát,csak ne vicceljen meg,mert ha sokáig viccelődök a szervizzel,a végén ki fognak dobni!
Nemsokára 10000-nél leszek,de szerencsére más probléma nem jött elő.
Sziasztok!
Én is félek,nehogy történjen valami az autómmal(1.4 HDI 16V).Az egyik kereskedésben azt mondták,hogy többnek is volt probléma a motorjával,állítólag a motor elektronikája szart be.Nem szeretnék hónapokig autó nélkül maradni!
Remélem a váltómmal sem lesz semmi probléma!
Nekem az olajkijelzőm szokott szórakozni.Mindig más értéket mutat.Van,amikor maxon villog.Felhívtam a szervizt,azt mondták,hogy szerintük semmi gond,attól függ,hogy hogy áll az autó,de azért vigyem be,megnézik.
Egyszer már szállítattam be az autót olajjal kapcsolatos probléma miatt.Menet közben csipogott,majd kivilágított az olajkijelzőm és elkezdett leállni az autó,hiába adtam gázt(a motor nem állt le).Ekkor ijedtemben leállítottam a motort,gondoltam,nem indul újra az autó,de elindult.Szerencsére kb.200 m-re voltam a házunktól,hazahoztam(nívópálca rendben),majd másnap felhívtam a szervizt.Beszállítatták az autót,majd közölték,hogy semmi baja,valószínűleg lefulladás közeli állapotba került,nyomjam neki jobban.Szerencsére azóta nem volt ilyen,de akkor megijedtem.Járt már így valaki?Én ezt nem értem.Nem váltás után történt,hanem folyamatosan haladtam 4.-be,2000-es fordulat felett.Hogy kerülhetett lefulladás közeli állapotba???
Ha van valakinek 1.4 HDI 16V-vel kapcsolatos tapasztalata,arra kérném írja meg!
JuanPablo! Én is pont ezen gondolkodtam, szerintem is a matricán látható kocsi kicsit hosszukás, de nem mertem szólni, mert lassan a nevemet igyis átirhatom MakrancosKatává. A cimemet küldöm, köszi előre is a matricát!
zsuzsuzsu!
Az 1. C3-mas Találkozó Horvátországban lesz, Zadar központtal,21-én. Mikor odaérünk, majd jó hangosan kiüvöltünk a kocsiból, hogy éljenek a C3-ok!(Remélem, a környéken nem lesz tul sok magyar!) A 2. talit a Velencei-tónál ugyan lekéssük, de a 3-on ott leszünk! :)
Fiuk! Ma 4 bordó (na jó nem szenyázok, tiziano vöröset) láttam, az egyiket egy nagyon jó képü srác vezette! Nem tudjátok ki volt? :))
Na hogy vége a rövidre sikerült hosszú hétvégének, panaszkodom egy kicsit.
Autópályán haladtam, és úgy 130 felett elkezdett zörögni a sebességváltó kar. Majd kb 200 km után már 90-nél is ezt teszi. A szervizbe csak beugrottam, majd jövő héten viszem a kocsit, de közölték hogy nemrég egy keszthelyi C3-ban ki kellett dobni az egész sebváltót mindenestől.
Na majd meglátjuk a héten, remélem csak egy csavar lazult ki...
Ja ez az 1.4 HDI 16V váltójára vonatkozott, a többi típusban is gondolom ua. a váltó van, csak max. másként hangolva. De javítsatok ki ha tévedek.
Én még nem bontottam le, de egy korábbi hozzászólásból copyzom:
A kocsi gyári első hangfalai 16-os NONAME 1 utas hangfalak, és a ráadás, hogy az ajtóhoz vannak szegecselve, tehát nem lehet őket kiszedni! (Az autó leírásában, ez áll: távolítsuk el a lemezt így könnyen hozzáférhetünk. :)
Hátsó hangfalak!
Leírásban ez áll: Szakszervíz segítségét kérjük a hangfal cseréjéhez! De a hátsó nincs felszegecselve! 13-átmérőjű 1-utas minimágneses Citroen csatlakozós lófüty!
(369 Skót Béka)
Clarion gyártmányú CD-s fejegység, a műszerfalban egy pár magassugárzó, az ajtókban 2-2 középsugárzó. A kezelési könyv letölthető pdf-ben a CH honlapjáról.
Ismerve a gyári alkatrészek árát sokkal jobban jársz, ha azért a pénzért veszel egy olyan fejegységet, amin van vonal ki- és bemenet és mp3 lejátszást is tud.
A CD váltó 5 lemezes, a fejegység alá építhető be, típusa Blaupunkt IDC-A09. Ára szintén horribilis (~140e Ft), én inkább egy merevlemezes mp3 lejátszót vettem, amit jelenleg egy miniatűr FM adóval csatlakoztatok.