Próbáljátok meg, hátha a kereskedés weboldalán találtok bemutatkozást az üzletvezetőkről és márkaképviselet vezetőkről, így egyből őket tudjátok hívni.
Sárkány által megjelölt oldalon található egy telefonos ügyfélszolgálat, őket is érdemes keresni, nekem pl nem tudtak segíteni, de átnyomtak a General Motorshoz.
Ha kötitek az ebet ehhez a szervízhez akkor járjatok oda de nem hiszem hogy az ideg őrlés és a szabadidő feláldozása megéri a herce-hurcát...Nemfognak 1 külön embert adni hogy hordják a servízbe.A "redőny"fenn marad lehet hogy van másik 100 tulaj aki megvan elégedve velük.Azt hiszem az autó cserének is meg vannak a szabályai ha bírjátok idegekkel akkor csináljátok végig,sok szerencsét hozzá!! DE az az érzésem minden áron a cserére megy ki a játék.Ha ebben az esetben is jattoltok erre már nem tudok mit mondani!!!!!
Mivel oda vitte először, most már végigjárja ezt az egészet. Természetesen, ha kell bíróságig is elmegy. A fogyasztóvédelem azt tanácsolta, hogy próbáljon megegyezni a szervízzel. Nem hiszem, hogy egyezkednie kellene.Vett egy uj autót (nem is olcsófajtát) Garanciális és állandóan rossz. Nem hiszem, hogy az Ő feladata lenne rohangálni szervízből szervízbe.Javítsák meg...., ha nem értenek hozzá akkor meg húzzák le a redőnyt, neki meg cseréljék ki az autót. Senki nem téríti meg a munkából kiesett idejét, a benzint(9-szer 100km) és a sok bosszúságot. És a jattot pedig elvárják.
Máshol sem jobbak. Én 4 helyen jártam, de mindenhol ugyanaz a hibakód volt, és sehol nem csináltak semmit. Végig világított a szervízlámpa, és rángatott az autó. Végül kiderült, hogy a hátsó szélvédőmosó csöve tört el, és valahogy elektromos zárlatott okozott. Míg erre rájöttek, 4 szervízben voltam. Heves, Pest, Komárom-Esztergom, illetve Budapesti szervizekben.
Köszönöm, már ez is nagy segítség, de az igazsághoz tartozik, hogy valami olyan telefon kellene pl.--"Kukorica János" márkaképviseleti vezető, területi igazgató vagy ilyesmi. Sajnos a szervízben senki nem akar érdemben foglalkozni a tulaj gondjával.
Törlik a hibakódot, szétszedik a motort, vezérlő egységet cserélnek stb... Magyarul kisérletezgetnek vele, de semmi konkrétum nincs! Mégegyszer köszönöm!!!
Sziasztok! Egy nagyon nagy segítségre lenne szükségem! A kolegám már kilencedszer viszi vissza az autóját egy heves megyei márkaszervízbe állandóan ugyan azzal a hibakóddal, de mindég csak ideiglenesen csinálják meg. Ujjabb hiba esetén mindig azt vágják a fejéhez, hogy ugy is 3 év a garancia.
A KÉRÉSEM: Mivel hivatalosan szeretnénk panaszt tenni, egy chevrolet vezetőségi, vagy valamilyen magas beosztású emberke telefonszámát szeretnénk megtudni,hogy végre már érdemben tudjon a barátom intézkedni, az autója ügyében. Az neki nem megoldás, hogy 2-3 hetente járjon garis javításra a márka szervízbe. Várom a segítségeteket!!!!! Köszönettel: szigar
"Ezúton értesíti önt a Magyar Daewoo-Chevrolet Klub, hogy 2006. február 18.-án 14 órai kezdettel második alkalommal Borsod megyei un. "Minitalálkozót" szervez a miskolci avasi kilátó előtti parkolóban."
A forgalmiban nekem is szürke (!) szerepel. Viszont nagyon jó ötletet adtál, előkerestem én is az átadáskori papírokat. A számlán Poly Silver szerepel kód nélkül, a szerződésen viszont megtaláltam a kódot (D92U)
Sajnos nem tudom pontosan megmondani, de emlékszem amikor a radarérzékelőket szinre fujattam, a szerelő a motorházat felemelve olvasta le valamelyik táblácskáról.
Nekem asszem beírták a szervízkönyvbe átadáskor, de az most sajnos a kocsiban, ezzel együtt a garázsban van, én meg gatyában gyereket altatok. Holnap megnézem Neked és beírom ide oksa ?!
Ha érdeklődsz kedvezményekről, akkor márkakereskedőknél tedd! Nagy különbségek lehetnek (függetlenül az országosan meghirdetett akcióktól), mert más-más kedvezmény, repi cucc alkudható ki még akción felül. Ha javasolhatom:
1. Ha lusta vagy és a legközelebbi kereskedőnél vásárolsz, akkor ott érdeklődj folyamatosan elöbb-utóbb potenciális vevőnek könyvelnek el. Ez később a tényleges vásárlásnál jól jöhet...
2. Ha az ár dominál, akkor nagyobb város nagyobb lehetőség elvét érdemes követni. Ha nem tul macera, akkor BP!
Most látta a Csajom a tévében : alap Lacsi klímával 2.599.000. Ft. ! Akinek még nincs, az tessék vegyen, ez már aztán tényleg nagyon jó ár érte ! Bár részleteket nem tudok, lehet, hogy valami hitel okosság van az ár mögött, én személy szerint még nem is láttam ezt a reklámot.
Más. Ma megoldódtak a karcos problémáim : váltógomb kicserélve, és a hátsó lököst sem javították, hanem egy másik ezüst színű verdáéra kicserélték, így az is "oridzsi" ! :)) Amaz meg úgyis tesztautó lesz, így megkapta az én karcos motyóimat.
A Lacetti Klub létrehozásának gondolatát támogatom, jó dolog a klubozás, ezt az Ignisklubos tagságom alapján bizton állítom, jó a csapat, jó bulik vannak a talikon stb. stb. :))