a párom most járatta meg, rakott bele pár száz métert. de azért még hideg van, mert én félcipőben egy picit sza....á fagytam az alatt a pár perc alatt a garázs előtt. szóval még tényleg zima van. de most szagoltam meg a kezemet, tök jó vasszaga van!
Tudjátok!!! ami kipufog! (Á, én nem is vagyok szerelmes a mocinkba!!!!)
Tapasztalatok vásárlás előtt szinte szó szerint ugyanazok, mint nektek! Nálunk hetek óta most először ment +-ba a hőmérő higanyszála, és nem szégyellt megállni +0,8 fokon!:-(( Én most nem indítom be, mert egyrészt a -20 fokban kivettem az akkut, másrészt ide még mondtak -15-öket!:-((
Ez király, és nagyon 5letes! Lehet, hogy lekoppintom, mert én sem GPS-t akarok venni, hanem PDA-t!:-)) Yakumo Delta-X. Mik a tapasztalatok? Rázkódás? Csináltál már szivargyújtó aljzatot is, vagy azt nem akarsz, vagy csak később?
Hasonlókat tapasztaltunk mi is, motorvásárlás előtt.
CB 400 volt az előző gépünk, és nekünk is ajánlották a CBF 600-at Nálunk a súly is fontos tényező, mivel ha túrázunk, felpakolunk rendesen. szóval az összehasonlítás egy cbf600 és a DL 650 volt, és a Vara.
A DL nyert nálunk, a másik két típus nem jött be.
A "másik két típus" márkakereskedőjének nem nagyon tetszett, hogy egy suzukival hasonlítgatunk.
Érdekesen néztek ránk. Sőt kifejezetten negatív dolgokat emlegettek a DL-ről.
Ez is adott egy lökést, hogy a DL lett a favorit. Nem is bántuk meg! A suzukinál nem ócsárolták a másik márkát, ők csak elmondták, hogy ez mit tud.
Na most bocsi, léptünk, mert megjáratjuk a garázsban a kicsikét.
Kirándultam a Hondások közé, hogy információkat gyűjtsek a Transalpról meg a CBF 600-ról. Hát, mitmondjak... Eléggé idióta társaság jött ott össze. Egy baromi adag Hondás öntudat mellett egy csomó idióta hozzászólást olvastam el. Megtudtam pl., hogy a CBF-et előszeretettel veszik a "köcsögök", hovatovább, aki CBF-en ül, azt automatikusan köcsögnek tartják. Transalpról lényegében egy mukk se volt. Aztán elvándoroltam a Honda kereskedésbe. Láttátok volna a dealer keserves arcát mikor arra kértem, hohy hasonlítsa össze a Transalpot a DL-lel! Igy, továbbra is szimpatikusabb maradt a DL, és a ez topic is egészen más! Üdv!
Más kategória Hufi!! Nekem is volt 350-es Jawám, de azon ugye minden "E" betűs szabvány volt, tehát ilyen téren nem lehetett gáz vele! De mint olvastad itt nem erről van szó, hogy nem változtatok, hanem arról, hogy egy szabványosat kicserélek egy szabvány nélkülire!
A nagy nyomástól engem is óvtak a szalonban, de én jobb helyzetben vagyok, mint te, ugyanis kertes házban lakok, és az udvaron simán le tudom veretni sima slaggal. Tudom, hogy ez rajtad nem segít!:-) Jól hangzik, amit a srác mondott, de érdembeli véleményt nem igazán tudok mondani, csak azt, hogy nagynyomással ne!!
Sziasztok! Jó hétvégét, Jó fagyoskodást mindenkinek!
Mosással kapcsolatos kérdésem lenne. 11. kerületben már jó ideje hordom kocsinkat, és régen a GS500ast is hordtam egy mosóba hol végtelenül kedves srác van, jól dolgozik, és nem fogadja el a borravalót.
A lényeg az hogy mondtam neki hogy vettem egy új motort, de a kereskedésben a lelkemre kötötték hogy semmiképpen se mosassam nagynyomású mosóval, mert bemegy az illesztések közé, meg mittudomén hova a víz és kimossa a kenőanyagot, meg különféle rossz dolgokat kezd el csinálni. Erre mondta a srác hogy igen ez így van hogyha jó sokáig a kritikus helyekre nyomja a vizet, sőt egy autógumit is el tud vágni a spriccelőjével ha folyamatosan egy helyre koncentrál. De ő meg tudja oldani hogy átállítja a mosószerkezetet a normál 160bár nyomásról 100bárra, és csak pillanatok alatt leöblíti a motort, sehova se spricceli a vizet hosszabb ideig, és akkor minden rendben lesz, nem tud kárt okozni.
Szóval a véleményeteket szeretném kérni, mert én őszintén sokkal szívesebben gurulnék át két házzal odébb és hagynám hogy pár perc alatt újjávarázsolják a mocit, minthogy motormosással szórakozzak. Főleg hogy jelenleg lakásban élek és nem igazán van egy nyugodt hely ahol el tudnék bíbelődni.
...szerintem sem kell parázni, nekem egy régirendszámos! Jawa350-em volt, amit 10 év állás után állítottam talpra...mondanom sem kell nem volt egy egyszerű procedúra, de végül is a mozaikban vizsgázott úgy hogy szinte nem is változtattam semmit rajta
Jól tévedsz 2009-be viszem. Hát... én csak a haverok tapasztalatát írtam le, és mint írtam, hazavágták őket. Hát lehet, hogy igazad van, és nem kellene ilyen mélységekig belemennem. Köszi a bíztatást!:-))
Ha jól tévedek, akkor 2009-ben mész műszakira legközelebb... Hár ki nem Sz@rja le, hogy mi lesz majd akkor?
Egyébként azt hiszed, hogy az a szerencsétlen vizsgabiztos egy kicsit is tudja, hogy ezek az indexek nem az eredetiek? Ne viccelj!
Nálunk errefelé 2000 Ft, és csak óvatosan nézegetik a mocit... Egyébként 2 éve simán levizsgázott a 23 éves Kawám, közel sem gyári hátsó indexekkel. Sőt! Meg is dícsérték a gépet, hogy ilyen szép állapotban van!
NA! A plexi állítónál található két furathoz odacsavarozok egy 20x20-as rozsdamentes zárt-szelvényt, amihez menetes szárral hozzárögzítem az egész szerkezetet! Láthatod is a fehér száron a bilincset, amivel a magasság állítható, a csavarókkal, meg a dőlésszöge a digit. fényképezőnek, vagy a kamerának!