Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 11480

Szia!

Szép-szép, végülis nem is drága, de papír nélkül keress odakint. www.bazos.sk (állítsd be a keresésnél, hogy "Motocykle", mellette írd be, hogy "Jawa 21" vagy "jawa pionyr/pionier/pionir" (tetszés szerint), és a szövegben keress olyat, hogy "bez STP"

Kezdésnek egy 50 €

http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6935133/pionier-jawa-21.php

Vagy ez 40-ért, bár képet nem volt hajlandó csinálni

http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6898738/Predam-JAWA-21.php

 

 

 

 

Ez meg a többieknek szól: (vadi új gyári alkatrészek)

 

http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6951408/Nove-originalne-diely-do-JAWA50-typ-20-21-23.php

Előzmény: Ikarus 256.50 (11479)
Ikarus 256.50 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 11479

Szia TyerCorp01 !

 

-Szerinted ez a 21-es milyen ?

 

 

 

Ez a motor Vágsellyén található és 132,78 Euro-t kér érte a gazdája.

Szerinted Megérné megvenni? Sok rajta az eredeti alkatrész is szerintem.

 

A Magyar határtól nincs is messze. Viszont van egy ismerősöm Blazov-ban tőlle 70 Km-re van Vágsellye remélem tud majd segíteni.

 

Ettől függetlenűl elküldheted az eladó motorokról a képeket.

 

-Ezt a Jawa-t viszont szerintem már ismered.

 

Kár, hogy nincsen rendben ez a motor hisz ő az ország egyetlen Jawa 21 Sport Pionyr-ja.

Nagyon sajnálom szegénykét. Biztosan valaki sportcélokra használta nem pedig a rendeltetésének megfelelően!

Felújításban gazdag további éveket, életet kívánok neki.

 

Üdv: Ikarus 256.50

tomi1976 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 11478

Robogó kerék lesz benne, két első kereket szereztem.A hátsó ugye nem csapágyazott a robeszoknál.

Előzmény: TyerCorp01 (11476)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11477

Hmm valaki árulja az én egyetlen Svetlanámat...

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_pioner-4510663

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11476

Milyen kerekek ezek amúgy?

Előzmény: tomi1976 (11475)
tomi1976 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11475

Hát első körben mindenféle képpen kipróbáljuk kis lánckerékkel hátul, mert ez van kéznél. Az elsőt nem tudom megmondani hogy hanyas, még nem számoltam meg.

Köszi az infót, mindjárt utánna nézek.

Előzmény: TyerCorp01 (11474)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11474

Szia!

Kisebb kerékhez kisebb lánckerék dukál, nem biztos, hogy célravezető tuningolni. Mekkora amúgy a lánckerék? (elöl-hátul)

Nekem is rémlik az oldal, de annyit néztem át az utóbbi 6 évben, hogy nem emlékszem magam sem. Joe, vagy Garázsharcos ennek a szakértője. :))

Esetleg innen elindulhatsz: www.jawa-50.cz

Előzmény: tomi1976 (11473)
tomi1976 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11473

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Egyszer valamikor találtam egy (talán) cseh oldalt és ott Mustang tuningal foglakoztak, fábol készült dugattyúval játszottak valamit.

A hétvégén előszedtem a megmaradt Mustang alkatrészeimet és a kisfiamnak készítek egy kismotort, a váz lassan kész 10" kerekek lesznek benne.

Csak mivel hátul kisebb lánckerék lesz mint a gyári egy kis plussz lóerőre lenne szüksége.

Szóval ha valaki felismerte a leírásomból az oldalt, legyenszives linkelje be nekem.

Esetleg valakinek kipróbált bevált Mustang tuning leírás?

 

Köszi.

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11472

Szia!

A csemőiről tegyél le, meg van csavarodva a váza, 20 centis foltban votl horpadva alighanem, képem nincs róla (legalábbis ezen a gépen tuti nincs, talán hétvégén otthon megnézhetem). 21-est tudok szerezni, immáron 6-ra növekedett a "Tót" ismerősök száma nyugat-dél Szlovákiában: Gútán, Révkomáromban, Pereden. Gútán a 3 közül egyik mondta, hogy van neki, majd kérek fotókat.

Előzmény: Ikarus 256.50 (11471)
Ikarus 256.50 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11471

Sziasztok !

 

TyerCorp01-el szeretnék beszélni !

 

Szia TyerCorp01 !

 

Azt a Jawa 21 Sport Pionyr-t Amit Csemőn láttál arról készítettél fotókat ? Ha küldenél belőle egy párat az e-mail címemre azt megköszönném.

Ha tudnál rólla részletes jellemzést írni akkor kérlek írjál rólla pl.: Mekkora volt a jobb oldalán a horpadás.... stb. Esetleg a szlovák haverod mit tud ezekről a gépekről hisz nálluk temérdek ilyen volt annakidelyén.

 

Azért érdekel ez a gép mert megtetszett a fomája.

 

Üdv: ikarus 256.50

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11470

Az előbb lőttem pár képet,mielőtt a flexhez nyúlnék.Most nincs kedvem vágni és hegeszteni,ezért csak átnézem a képeket.

Üléssel és ülésidommal :

 

Ülés és ülésidom nélkül :

 

És egy kép a motor másik oldaláról hogy ne legyek egyoldalú :

 

53zsiga Creative Commons License 2011.03.01 0 0 11469

Én ha tehetném, próbálnám a súlypontját lejjebb vinni,( még esztétikailag is) és megérdemelne egy felül vezetett kiput is. Amugy Musztáng indul pöccre, a másikat már csak fúrni kell. Jövő héten kész az új gépem és akkor már tudok többet fórumozni. Most próbálok egy Mustang karbit tenni egy Babettára, kiváncsiságból. Meg a tankokat festem belülről.

Előzmény: TyerCorp01 (11466)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11468

Annyit tudok tenni az ügy érdekében hogy az ülés alatti zártszelvény vázat elvágom a tank felfogatásnál,és pont alá rakom.Plusz merevítésekkel kitámasztom.Akkor a lengővillán levő rugóstag felfüggesztő pontja,és az ülésváz szeme közötti  távolság akkora lesz,mint a mostani kiemelés távolsága.Vagyis annyival sülyesztem le az ülésvázat mint amennyivel megemeltem a kiemelővel.

Előzmény: Joejoe1974 (11467)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11467

Ehhez a vázhoz,ezzel a lengővillával,ezzel a villafelfüggesztéssel nem lenne praktikus :D

Előzmény: TyerCorp01 (11466)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11466

Központi telót neki! :)

Előzmény: Joejoe1974 (11465)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11465

Még egy zártszelvény van az eredeti alatt.Nekem sem tetszik annyira a megoldás,de enélkül szarul áll az egész.Vagy hosszabb rugóstag kellene,vagy ezt meghosszabbítani,vagy pedig a váznyulványt átalakítani.De akkor újra alacsony lesz az ülés.

Előzmény: TyerCorp01 (11463)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11464

Gratula a felállításhoz, képet/viedót mindenképp csinálj majd! :)

Előzmény: D-zoli (11457)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11463

Nem veszélyes ennek kicsit a hátsó felfüggesztése? :))))

Előzmény: Joejoe1974 (11462)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11462

De utálom a havat,a hideget meg az egész telet.

petrol pet Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11461

Így van. Csak mivel ajándékba lenne egy jóbarátnak, aki '70 óta ilyet használ naponta, nem akarok egy kicsorbult házú, hiányossal odamenni. Jó lenne, ha akadna egy olyan, amit csak fel kell tenni.

Mindenesetre köszönöm, ha esetleg nem lesz más, akkor kereslek.

Előzmény: ideal 64 (11460)
ideal 64 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 11460

Üdv!

Nem mi beszéltünk erről a múltkor?

Nekem van egy használható házam,használható úszóval és alapjárati fúvókával.

De a főfúvóka barmolásom áldozatául esett,ezért nem jó.

Megy vele a motor,de sokat kap.

Előzmény: petrol pet (11459)
petrol pet Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11459

Sziasztok! Jawa Ideal 05 -ra való jó állapotú komplett karburátort vennék. A régebbi fajta kellene, aminek az a nagy kerek levwegőszűrő-csatlakozója van, nem a Mustag fajta.

Mailom publikus.

Köszönöm a segítségeteket, korrekt árat adnék érte.

1Tamás Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11458

Látom azért sikerült megérteni a kérdésemet,mielőtt javítottam volna.

D-zoli Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11457

Üdv Urak!

 

 

Tegnap beindult a Musztáng:)

Karbu tisztítás után viszonylag könnyen életre kelt, de eszméletlen módon pörög, és nincs alapjárat se.

Gondolom falsot szív valahol, és a kupplung se emel ki igazán, úgyhogy szét lesz szedve egy kis generálra...

1Tamás Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11456

Milyen motorból került át az elsővilla és a fék?

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11455

Aprilia Rs50.

Előzmény: 1Tamás (11454)
1Tamás Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11454

Milyen motor került át az elsővilla és a fék?

Előzmény: Joejoe1974 (11451)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 11453

Valami ilyesmi lesz,csak még finomítani kell rajta.

Előzmény: Joejoe1974 (11452)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 11452

Így fog kinézni.Ez megállít majd :D

A képen már működőképes állapotban van,csak a nyomókar hiányzik még,de azt meg kell rajzolni és elkészíteni.

 

Előzmény: Joejoe1974 (11451)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 11451

A fékcső a jó nyúlós és olcsó gumi helyett az Apriliáról bontott acélszövettel befont,majd kívülről műanyag csőbe húzott lett. Ez eredetileg az Aprilia Rs hátsó fékcsöve volt.Gyárilag jó hosszú mivel az olasz buta módon a főfékhengert előre a vázra,a blokk mellé szerelte,és a fékkar hátulról egy rudazattal működtette.A motor előző tulaja szélesebb gumit tett fel hátulra,és az kidörzsölte a fékcsövet középen.Elvágás után a hosszabbik darabot megpucoltam és a Mustangra szántam.Ilyen fékcsövet (és műanyag bevonat nélkülit is) lehet vásárolni boltban,de kell hozzá úgynevezett fitting is.Ezek lehetnek fényes vasból vagy eloxált aluminíumból.Létezik teljesen egyenes,25,45,75,90 fokos hajlítással is.Maga a fitting többe kerül mint a fékcső métere,én 1990forintért találtam,de kedvezménnyel 1790-ért kaptam meg.A fitting 3 részből áll.Van maga a fej,van egy hollander,és van a kettő között egy réz roppantógyűrű.A felszerelés a következőképp történik.A hollandert a csőre húzzuk,a menetes végével a cső vágott vége legyen. Az acélszövetet óvatosan kilazítjuk körben.Segédeszközt nem érdemes használni mert a műanyag belső cső könnyen kilyukad. Lehet a csőbe dugni egy tüskét,és utána fellazítani a szövetet. Miután körbe kihajtogattuk a szövetet,a belső cső végéből le kell vágni 2-3mm-t.Felhúzni rá a roppantógyűrűt,majd beledugni a fittingből kiálló csövet.Ezután a hollandert feltekerni picit,a helyére rakni a csövet a megfelelő szög beállítása céljából,majd végül a hollandert a helyére tekerni teljesen.És most pár kép.A felszerelt,de még meg nem húzott fitting:

A fékcső a helyén,a szög beállítása céljából:

A főfékhenger amit majd a fékbowden működtet :

 

Ide kerül majd a főfékhenger :

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!