Bocs, hogy beledumálok, de van hatósági engedélyed a matricarendszám használatára? Ezt egyébként csak akkor adják meg, ha a karosszéria formája nem teszi lehetővé a rendes rendszám felszerelését vagy veterán a jármű.
Nekem ezüst színű a kocsim, Szerintem ez a legjobb szin a lacettihez. Nagyon jól mutat és a piszok sem látszik úgy rajta. A reklámokban is általában az ezüst szinű kocsi szerepel, nem véletlenül.
Neked annyit tanácsolnék szin terén, hogy a lökháritó szineltérésére nagyon figyelj oda!!!
Neke base szinű, ami homok metál és az arany szin között van valahol. Nagyon feltünő eltérés van a lökháritó és a kocsi szinében. Akkor nem tünt fel, mert új, csill vill, közelről nézed, és nem azt. De kb 10 méterről, a sarka felől nézve, kész szégyen.
Egyes szinekben egész jól eltalálják. Maga a szin izlés kérdése, ha tankolni birod, akkor hetente le is mosathatod.-szerintem.
Ormio! Én Vácon vettem az autót, ott voltam vele szervizben, pollenszűrő nélkül Shell Helix olaj+szűrő kb. 16.000Ft volt, kb fél óra, vagy még annyi sem. Szerintem abból sincs gond, ha most máshol csinálod, akár otthon is, csak a 15 ezrente, vagy 1 évente vidd chevrolet márkaszervizbe.
de ha valaki nagyon sokat megy vele, érdemes otthon megoldani, olcsóbb az olaj, és a szűrő is autósboltban mint a szalonban, majd 1 év után az órát beállittatod ugy hogy a 15-ös periódusban benne legyél, és beviszed márkaszervizbe.
Bár a tekerés is kb 10.000Ft, és a maszek szerelő sem dolgozik ingyen. Én szerelő vagyok, mégis bevittem, 15.000Ft nem nagy pénz manapság, legalább ismernek, és ha esetleg gond van, majd akkor hátha jobban állnak a garanciális elbiráláshoz.
Szerintetek ha veszek lacettit ,milyen szinben vegyem,sokat gondolkoztam de nem tudom eldönteni.És végül arra gondoltam feketét vagy sötétkéket veszek.Erre meg azt mondták az nagyon kényes, minden apró kosz meglátszik rajta.
Esedékes lenne az az olajcsere, amit az eladó is, és többen ezen a fórumon is javasoltatok. Kérdésem, hogy a garanciával mi a helyzet? Elvész, ha nem oda viszem, ahol vettük az autót?
Akármelyik Chevrolet szervizbe viheted, akár külföldre is, szolgáltatásuk csereszabatos, a garancia megmarad. Az olajcserére a szervizkönyv közepén van külön hely.
bő fél év, 5600 Km és teljes megelégedést nyújt az SW platinium Lacetti. Most a nagy hóban is stabil, biztonságérzetet nyújtó, csendes autókázás. Meg nem hajtottam, talán ha kétszer perdült 4000 fölé (de akkor jól :-)) A fogyasztásunk átlagban borzasztó, de ezen nem izgatom magam, mivel sok helyi járatunk van, vagyis gyereket iskolába, vásárlás itt helyben, ilyesmik, be sem melegszik a motor, bármely autó sokat zabálna. Ha értékelhető utat teszek meg, és nem csak ilyen helyi járatokat (a feleségem, aki kicsit azért másképp kezeli...), és nem felejtem el mérni, 8 liter körülire jön ki országuton/vegyesen, viszonylag szabályosan tempózgatva.
Esedékes lenne az az olajcsere, amit az eladó is, és többen ezen a fórumon is javasoltatok. Kérdésem, hogy a garanciával mi a helyzet? Elvész, ha nem oda viszem, ahol vettük az autót? Azért kérdés ez nekem, mert egyrészt lusta vagyok, másrészt mindkét szervíz teljesen ismeretlen: itt Budakeszin is van egy Chevi forgalmazó és márkaszervíz is, de a Dráva u-ban vettük az autót - akkor ott volt egy azonnal elvihető példány abban a színben, amibe beleszerettünk. Vagy egy olajcsréhez vihetném bárhová is? Folytatnám a "viszonyt" azzal a szervízzel, ahová korábban itt helyben a Fordot vittem.
Mostanában anyagi megfontolásból, és a törött tükröm miatt a diesel Golfommal járok dolgozni. Ma 2 hét után magjárattam a Lacsit. Fél éve van meg a kicsike, de még mindig ugyan úgy tetszik, mint első nap. 150-ig szivesen ugrik, utánna már nem annyira.
Az ABS is jó még, lendülettel bevágtam egy kocsi elé aupálya lehajtón, majd később(utolsó pillanatban) lassitás. 1 kerék csúszott(volna), leheletnyi imbolygás szerű mozdulás, majd stabilan, intenziv lassulás volt tapasztalható. Bár nem kunyhó van rajta, az tuti. Hazafelé 130, telefon, és mi jön szembe? Fehér Bora, müszerfalán kamera. Remélem szemből nem mér. Nem vettek ki!
Remélem nem lesz belőle semmi, mert még fel sem adtam az előző csekket.
Igen de az elsőlökhárítóban hova lehet beépítve mert nekem ha vízet vagy havat kap teljesen irreális értékeket mutat a hőmérőm.De ha száraz idő van akkor teljesen jó.Mivel autamata a fűtés-hűtés vezérlése nem mindegy ,hogy milyen hőmérsékletet mér ez a dolog.Jó lenne kicserélni vagy leszigetelni és mivel már nem garis a verda ezért ezeket a gyári szervízeket nagy ívben kerülőm.
Nem próbáltam, de nem is fogom. Legalább is 10000-ig nem (most 5760-nál járok).
100nál 5ben mennyit forog
3000-et
50röl miben lehget eredményesen gyorsitani
A te stílusodban kettesben. Én általában hármasban szoktam. Volt már, hogy ötösben is csináltam, az óvatosan komótos volt és sokáig tartott míg 100-ra felgyorsultam. Kérdés, mit jelent neked pontosan az eredményes gyorsítás...
Ja... Ez a moci ami a Tiédben van köztudottan jól viszi a Swiftet, pörög ahogy kell, nem rossz. Nekünk a cégnél volt egyszer egy 1,6 16V Sedan, gyári peres 14 - es kerekekkel, az mit ment... Ááá, észnél kellett lenni vele, simán 200 fölé ment, csak hát az autó súlya, vagy inkább súlytalansága miatt nagyon figyelni kellett a határokra. Azé' jó volt vele veretni egy akció alkamával ! :))
Amúgy Chevyt szeretnél a Suzi helyett ? Én Ignisből ültem át, nem bánom ám, de nem ám ! :))
Talán az utolsók egyike vagyok, akik Nubira III-at vásároltak. Kecskeméten 2005.03.25-én minden esetre ez volt az utolsó darab. Kicsit szégyenlem bevallani, de előző 3 éves Lanosomat - amivel egyébként teljesen elégedett voltam - készültem lecserélni egy Opelra, akciós ár és légkondi hiánya miatt. Ez lett belőle:
Nubira III 1.8 CDX nem bántam meg :)
Most 25000 km van az autóban, eddig kifogástalanul műxik! Viszont 2 jobb + 1 bal első izzócsere nekem is megvolt már. Átlagfogyasztás: 8,22 l Városi: 8,5 - 9,2 között Országút: 7,5 körül (Eccer :) betartottam KRESZ-t Kecskemét-Miskolc-Kecskemét útvonalon, 6,9-re jött ki az a nap!) Egyébként 3000-3200-as fordulaton 110-120 közötti tempóban. Autópályán eddig viszonylag keveset használtam, nem is tudtam külön mérni.
Anibusz! A külső hőmérséklet érzékelője az első lökhárítóba van beépítve.