Szerencsére az egyenleg azért rendben van, csak furcsállom, hogy az amúgy jóváírt és elszámolt visszatérítések helyén csak egy üres szóköz van. A visszafizetendő összeg szerencsére 0 forintot mutat.
Felháborító, hogy azóta sincs változás, annyi, hogy a netbank felületén kiírták:
"Kedves Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes esetekben eltéréseket tapasztalhatnak a hitelkártya egyenlegükben. A problémáért szíves elnézésüket kérjük, dolgozunk a helyreállításon. Köszönjük megértésüket!"
Eddig sem voltak topon front-end területen, pár hónapja írtam, hogy a személyi hitel elszámolás saját bevallásuk szerint is hülyeséget mutat. Apró öröm, hogy legalább a belső rendszerben jól szerepel. (De hogy akkor hogy sikerül rossz számokat mutatni az ügyfélnek...?)
A tegnapi/tegnapelőtti hitelkeret visszatöltés mára köddé vált. Mivel tegnap költöttem belőle, mára mínuszba váltott az én számlám is. Mivel netbankon nem látszódnak a jóváírások, így aztán végképp tippem sincs mi történik.
Kicsit olyan érzésem van, mintha a takarékbank IT csapata átszerződött volna a cetelemhez.
tegnap utaltam a takarékszámlára. az értesítés azonnal megjött emailben, de a takarékszámlás netbankban még mindig nem látom a számlatörténetben a tételt. ilyen szokott lenni?
gondolkodtam, hogy írok még1 panaszt, de most néztem, még csak 7 napja adtam be az előzőt.. pedig én is úgy érzem már hetekkel ezelőtt beadtam.. na mind1, 30 napjuk van.
nálam tegnap rendbe jött az egyenleg és a hibás kivonat is.
a panaszomra ma érkezett cinikus válasz: értetlenkedés, hisz náluk minden oké. Jah, most már nálam is. Csak épp 3 hétig volt valahol a pénzem a számla helyett, valamint GDPR szempontból kissé kérdőjeles, hogy egy másik ügyfél címe szerepelt napokig a kivonatomon...
Szerintem valamit nagyon elkefélhettek, és most egyenként végig kell ellenőrizni az összes számlát... Nonszensz, hogy még mindig negatív egyenleget látok (ugye maximum 0-ig lehetne lemenni).
beszéltem telefonon az ügyfélszolgálattal, gyenge 43 perc zenehallgatás után sikerült emberhez jutnom, aki megnyugtatott, hogy a rendszerükben helyesen szerepelnek az adataim, és elkérte a kivonatot emailben.
Szintén zenész. Nekem is generálódott mára kivonat. A hiányzó utalásos befizetésem nekem is látszik a kivonaton, ott jó az egyenleg is, de a Netbankos és vásárlások utáni SMS-ben kapott egyenlegemen továbbra sem.
A név, cím hibát én észre sem vettem, azt a részt átugrottam. Most hogy megnéztem újra, látom én is, hogy nálam is csak az irányítószám helyes.
Tegnap már tettem panaszt a hiányzó befizetés és hiányzó zárás/kivonat miatt. Kiváncsi leszek a válaszra.
A takarékszámlás netbank az független a hitelkártyástól, úgy tudom, hogy az a BNP-től örökölt rendszeren megy, azzal még nem volt gond. Ne is legyen...
Nálam végül, - késéssel ugyan - pontosan elszámoltak. Viszont én is azt javaslom, hogy akinél átcsúsztak a záró nap utáni tételek, tegyen panaszt, hogy ne csináljanak ebből rendszert.
Nálam is ugyanez még mindig. A zárás hiánya engem annyira nem zavar, de a hiányzó befizetések remélem azért előbb-utóbb jóváíródnak. Csak emiatt vártam a kivonatot, hátha azon megjelenik a hiányzó befizetés és csak a Netbank mutat rossz egyenleget.