A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Ráadásul itt közlekedésről, vagyis emberéletekről van szó.
A Suzukiban is apróra rugdosnák a seggét, ha valaki rosszul tesztelt programot rakna mondjuk a hegesztőrobotra.
Minden új model (a ráncfelvarrás után is) első 50 darabját a szó szerint ronggyá nyúzzák az otthoni tesztpályán, mielőtt az 51-es sorszám elhagyhatja a gyárat.
A hölgy valszeg még ott tart, amikor a szovjet hűtőgépgyárban akárhogy is ugradeltek, mindig harckocsi jött ki a gyárból.
Te tudhatod a legjobban, hogy mi volt mindig az álláspontom: kicsit rossz program nincs. Csak jó, vagy rossz a program. Ilyen egyszerű a dolog. A számítástechnika nem játék.
Egyébként egy upgrade után mindig szoktak hibák lenni, akkor is, ha előtte gondosan tesztelték. Aki még erre nem látott ezer példát, az nem is dolgozott ebben a szakmában.
Pénzügyi környezetben kötelezően elő is van írva a fejlesztő - teszt - és éles környezet szétválasztása. A teszt- és éles környezetbe forrásprogram már nem kerülhet át! Ezt a PSZÁF ellenőrizte is, aztán hogy az MNB mit csinál Eltolcsyval az élen, azt nem tudom...
Na szóval mi itt csak feltételezések alapján vitatkozunk, pontos információink nincsenek a tesztfolyamatról. Legjobb az lenne, ha egyáltalán semmi probléma nem lenne azzal a szoftverrel, ebben egyetértünk.
Nem sokat, de erre való a tesztelés (természetesen nem éles környezetben).
De olyan majmot sem sokat láttam, aki egy kiteszteletlen üzemirányító/folyamatvezérlő szoftvert bevág a mélyvízbe.
A 2-es metró tesztfutásának időtartamát jelentősen lerövidítették és csak a megtett kilométerekre koncentráltak. Aki ezt elrendelte, azt most kéne azonnal beutalni a szegedi Csiilag Bútorgyárba...
Akkor ezt nem szoftverfrissítésnek, hanem öregítésnek kellene nevezni. Mondjuk nem ártana kirúgni azt, aki nem tüntette el a régi szoftverváltozatokat a süllyesztőbe. Meg már rég kitalálták a verziószámokat is a szoftverekhez. Egyébként szvsz, egy metrónak szoftver nélkül is illene működni, lgfeljebb picit nagyobb követési távokat tartanak.
Hallottál már a szoftver alkalmazások testre szabásáról?
Alig 40 éve vagyok a szűkebben vett számítástechnikában, de úgy tudom, hogy a testreszabás nem jelenti azt, hogy egy teszteletlen katyvaszt kell odalökni...
Hallottál már a szoftver alkalmazások testre szabásáról? Azt jelenti, hogy hiába tesztelték már ki máshol, minden újabb helyen, vannak helyi specialitások, amelyeket figyelembe kell venni, és ennek megfelelően minden helyen további kisebb-nagyobb fejlesztésekre van szükség, amit ott helyben kell tesztelni. Ez is megtörtént a felújított 2-es vonal átadása előtt, de mindig jönnek újabb körülmények, amelyek miatt upgrade-elni kell. Most egy ilyen alkalommal jöttek elő az említett hibák.
"Az egyesület tudomása szerint szerdán frissítették a vonatvezérlő rendszer szoftverét. A frissítés azonban számos, 2013 decembere óta kijavított hibát újra előhozott. A vonatok állomási túlfutása, indokolatlan vészfékezése ismét naponta többször jelentkezik az új szoftververzió élesítése óta. Többször előfordult például, hogy a szerelvényeket az Örs vezér téri végállomásra csak 3-5 km/h sebességgel vitte be az automatika."
Mivel magam is gyakorta kénytelen vagyok szoftverproblémákkal bíbelődni, nagyon jól tudom, hogy ezen a területen minden agyrém előfordulhat, amit csak el tud képzelni egy fejlesztő, sőt, amit el sem lehet képzelni, még olyan is.
Metró szoftver monnyonle! :)
Komolyra fordítva a szót, nyilván olyan hibákkal, amelyek az utasok biztonságát veszélyeztetik, nem mehet a metró. Ilyen hibák esetére a pótlóbuszok jöhetnek csak szóba.
Mintha lenne előirás egy forgalmi sáv szélességére a 2,75m. Ennél kevesebb akkor lehet ha max sebességcsökekntést írnak elő. Namajd lesz egy 30-as tábla és +oldva a gond
L. Simon László láthatóan ki volt bukva. Így nem lehet válaszolni egy riporternek, pláne nem egy normális kérdésre. Szerintem túlfeszítette a húrt... remélem, lesz módja kipihenni magát, nehogy valami baj legyen vele. Nincs az a projekt, amiért az egészséget kockára tenni megérné.