Szerintem nem bántad volna ha megveszed, de azt sem fogod bánni hogy nem vetted meg.
A Facebookon van egy Triumph cruiser csoport, most volt nagy találkozó Angliában: http://s627.photobucket.com/user/stephenfleming/slideshow/Dent%202014 A fele Rockettel tolja, a többiek Americával meg Speedmasterrel (és akad néhány Bonneville). Ez elég kifejező: európai utakon krúzoláshoz teljesen jó a Speedmaster, de ha valami böhöm nagy vas kell, és T-Birdod van, akkor mindig arra fogsz gondolni hogy egy mégiscsak egy Storm lenne az igazi, ha meg Stormod van akkor meg a Rocket, és a végén akármennyire szereted a gépedet valahogy úgy leszel vele mint aki imádja a Shadow-ját vagy Midnight Star-t de a lelke mélyén sajnálja hogy nem Harley-ja van. Talán ez a T-Bird átka, hogy a Triumphok között már nem az a kezes és gazdaságos fajta de nem is a tápláléklánc csúcsa. Találkozókon általában csak addig sztár amíg fel nem tűnik egy Rocket.
Tigerem már van, igaz, 955i. A 800XC nem hiszem, hogy előrelépés lenne. Én magam 191cm vagyok, a térdem se túl jó, két személynek szerintem főleg kicsi. Ezen kívül hiába találom nagyon jónak a 3 hengerest, a párom egyszerűen rosszul érzi magát a hangjától. Márpedig úgy nincs értelme túrázni, ha tudom, hogy a mögöttem ülő parázik.
Másrészt a Tiger hiába jó, valahogy olyan unalmas. Jó példa rá, hogy amikor lenne időm egy kis körre, inkább nem is megyek. A Guzzival meg bármikor csak úgy elmentem kicsit.
És most fogtok igazán hülyének tartani: inkább lemondtam a Thunderbird-öt.
Ennyi pénzt nem akarok ennyire bizonytalanul elkölteni.
Hello! Ha komfortos rugózást szeretnél akkor Tiger 800xc a megfelelő választás:)) De ha nem a Róbert Károly körúton motorozol oda, vissza és cruisert szeretnél akkor vágj bele nyugodtan!
Pedig a Balkánon is jártak vele. Amúgy fenntartással kell olvasni, mert az 50 ezres teszt közben (30ezernél) belement egy női autós. Hehe, elég dühösek lehettek rá ha még utólag is muszáj volt odaírniuk hogy "egy fiatal női vezető". Az egész motort újjá kellett építeni.
A Safety Hungarynál van egy olyan gyakorlat hogy egy húsz méteres lefektetett vaslétrán kell végigbucskázni csak a kuplungot használva és az ülésből felemelkedve. A hondás oktatók azzal szoktak viccelni hogy ezt a csopperesek nem tudják megcsinálni de nem is akarják mert nekik még a seggük is kőkemény rakenroll. Szerintem tévednek :)