Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 19917

Nem tudom, mert az adagoló ezen része elvileg egy kintről behozott bontott autóról való. :) Bár lehet ez éppen itthoni bontásból származik.

Gondolkozom, hogy valami adalékot kellene tenni a gázolajba. Valaki használ valamit? Mit javasoltok?

Előzmény: Schnitzer 525 (19916)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 19916

Ezt is a jófajta Magyar gázolaj rovására írhatjuk. Kenés helyett inkább még rozsdásodik is a belseje az adagolónak több esetben. Ahelyett,hogy megfelelő kenést kapna,ha már egyszer olaj is van a nevében. :)

Előzmény: Ricsi89 (19910)
No Home Creative Commons License 2016.12.26 0 0 19915

Itt Cegléden sütött a nap szó szerint,1 fokban nembiztos hogy vízcsövet bontottam volna,meg légtelenítés stb :) Igen az autó hálás tud lenni pláne ha nem hajtja szét az ember :)

Előzmény: Ricsi89 (19914)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.26 0 1 19914

De jó. Itt 1 fok és köd. Én is udvaron csináltam. :) Bár az előző napokhoz képest ez jó idő volt. Végre nem fagyott. :) Meg az autóknak is meg kell adni így karácsonykor azt a kis szeretetet. :)

Előzmény: No Home (19913)
No Home Creative Commons License 2016.12.26 0 0 19913

Ma 8 fok volt napsütéssel,garázsom nincs csak udvarom pont ma volt napsütés :)

Előzmény: Ricsi89 (19912)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.26 0 1 19912

Szuper. :)

Mindenki tevékenykedik karácsony alkalmával? :)

Előzmény: No Home (19911)
No Home Creative Commons License 2016.12.26 0 0 19911

Akkor nemcsak nekem volt ma sikerem :) Én a termosztátházam szedtem szét (méghogy nem lehet...) és én is ízekre szedtem mert mindig kékbe volt a vízmutatóm és most középen áll szépen és fűtésem is van. (Valamelyik hülye megfordítva tette be a tüdkét a viaszba..)

Előzmény: Ricsi89 (19910)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.26 0 1 19910

Nos nem kiabálom el a dolgot, de úgy néz ki meglett az adagolófedelem hibája. Ugye a probléma az volt, hogy váltás után nem mindig volt gáz, csak kuplung kinyomás és gázfröccsre. Plusz késve reagált.

Ma rászántam magam, levettem a fedelet és darabjaira szedtem. Kivettem belőle mindent, csak az állítómű tengelye maradt a házban. Mivel más mozgó alkatrész nincs is, ezt vizsgáltam. Ha megforgattam szépen forgott. De amint picit is oldalra megnyomtam, akkor egy ponton megszorult. Ugye működés közben a mágneses erő, ami kitéríti a tengelyt az is húzza egyik irányba és be is feszülhet a tengely. Kipucoltam, adtam neki egy kis kenőanyagot, majd akkus fúróval jól megforgattam a tengelyt, minden irányba picit megfeszítve. Pár perc forgatás után már kézzel mozgatva sem akadt és sokkal finomabban ment. Ugye az a tengely egész életében kb 90 fokot fordul oda-vissza, a benne lévő csapágy sem tett meg soha egy egész fordulatot. Na most jól át lett mozgatva, finoman működik a szerkezet. Kipucoltam még egyszer, összeraktam. Feltettem a fedelet találomra és pöccre indult. Géppel belőttem a mennyiséget. Most sokkal finomabban jár, egyből reagál a gázra, nincs a váltáskor meglévő késedelem. Kuplung kinyomáskor sem remeg a motor pár másodpercig, amíg beáll az alapjárat. Alapjárat is kisimult, szinte észre sem vehető, hogy jár a motor. Tehát vehetjük úgy, hogy a műtét sikerült. Most hajtom majd, aztán az idő eldönti, hogy sikerült-e, vagy sem. De ez kézzel fogható hiba volt. Pont alaphelyzet közelében szorult meg. Ez magyarázná is, hogy miért nem volt gáz váltás után. Az állítómű ugye gázelvételkor visszament alapra, majd amikor gázt adtam ki kellett volna mozdulnia, de megszorult és nem ment. Ekkor be is dobta a hibalámpát. Gázelvétel után pedig megszűnt a szorulás és ki tudott mozdulni alaphelyzetből. Reméljük ennyi volt a gond. :)

No Home Creative Commons License 2016.12.24 0 0 19909

Boldog Karácsonyt mindenkinek :)

balazs325tds Creative Commons License 2016.12.24 0 0 19908

Manual valtó maradt csak a donor motor volt automata ...beindult azota ,de alapjarat nincs meg ossze vissza jar ugy hogy unnepek utan ra lesz nezve a vezerlesre meg nem tudom mit lenne erdemes meg? 

 

Előzmény: Ricsi89 (19894)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2016.12.23 0 0 19907

Egy-két tömítés csere után mindig lesz egy másik ami szivárog. Érdemes telibe mindent cserélni benne. A háromszög csavarra,ami ugye bosch fej. A legegyszerűbb paraszt megoldás egy hetes krovafejet rákocogtatni,és ki lehet hajtani. :P

Előzmény: Fulesman (19901)
Rico95 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19906

De feldugattam egy diagra is az csak a forrófilm légáram szenzort írta ki hibakódnak de az is ki lett cserélve és nem változott semmi

Zoli.78 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19905

Mielőtt adagolót és vezérlőt cseréltél, egy diagra nem gondoltál?

Előzmény: Rico95 (19904)
Rico95 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19904

Üdv!                                                                                       Segítséget szeretnék kérni, nekem  525tds e39-em van. Hidegen tökéletesen indul és minden működik rajta de amikor eléri a normál hőfokot akkor feldobja a DDE izzítás hibakódot és kifekszik a kilóméteróra a hőfokmérő és a fordulatszám mérő illetve melegen nehezen indul. Cseréltettem benne adagolót és motorvezérlő elektronikát is de továbbra sem szűnt meg a jelenség. Tanácsot szeretnék kérni hogy ilyenkor mi a megoldás! 

Zoli.78 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19903

A HDK fej és fedél tömítés cseréjével nem lesz gond. A 3 szögű csavart ki is cserélheted torxra. És már csak a beállítással kell foglalkozni. Gép nélkül időigényes. De a kis deklit szerintem nem fogod tudni levenni. Azt satuban normális szerszámmal kell győzködni. Ja és van a másik oldalt is. Mi van ha az ereszt? De az nem lehet, hogy csak a HDK alól folyik oda a gázolaj? Nekem, tudom hűlyén hangzik, felfelé folyt az olaj.

Előzmény: Fulesman (19901)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19902

Nem bonyolult, csak összerakás után be kell állítani a fedelet. Ahhoz a csavarhoz meg lehet kapni dugókulcsot. Vagy a közepébe vágsz egy hornyot és lapos csavarhúzóval kicsavarod. :D De ez már kókányolás.

Előzmény: Fulesman (19901)
Fulesman Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19901

Szép napot.

Kicsit ömlik a gázolaj az adagolómból. Tömítéskészlet megjött. Ha csak a dekli és HDK tömitését akarom kicserélni, "nem szerelném kiszerelni az adagolót" mennyire bonyolult? Van valami amihez tudás kell összeszereléskor? Kivéve az a háromszögletű fejű csavar :(

Köszi.

No Home Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19900

(Bocs véletlen írtam kisbetűvel a neved Bogi nem direkt)

Előzmény: No Home (19899)
No Home Creative Commons License 2016.12.22 0 0 19899

Helló bogi mi újság? Nemtudod hogy M43-nál miért megy jobban klímával mint a nélkűl? (fordítva kéne lennie hogy vissza fogná de ponthogy jobban megy) kevés a klíma gáz és a miatt? 

Előzmény: Bogi86 (19897)
BmwAdi Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19898

Sziasztok!
Szerintetek milyen turbót érdemes TDS re rakni a gyáriak helyett ? 30d turbót használ valaki? Ha igen melyiket érdemes felrakni Gt2556v vagy Gt2260v  vagy valami más? Csak geosat akarok felrakni! 

Bogi86 Creative Commons License 2016.12.21 0 1 19897

Lehet. Flottakezeléssel foglalkozom. Ez nem játszik szerepet. Azért gyári a méret mert gyári. Nem releváns a különbség. 

Előzmény: yamakka (19889)
Popsi Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19896

Persze,csak a váltó addig elhalálozik.

Előzmény: Zoli.78 (19895)
Zoli.78 Creative Commons License 2016.12.21 0 2 19895

Van az a sebesség:)

Előzmény: Ricsi89 (19894)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19894

Automatát nem igazán lehet behúzni. Porlasztóknál csövek fel voltak lazítva, ott jön a gázolaj indítózáskor? Immó rendben van? Motorvezérlő nem lett összecserélgetve?

Előzmény: balazs325tds (19890)
Zoli.78 Creative Commons License 2016.12.21 0 1 19893

Hova ragadtak le a szelepek? Nincs ott valami értelmes szerelő? Valószínűbb, hogy a vezérlés van kicsit arrébb. A behúzást mindenképp kerülném. Hátha beindul és esetleg gyorsan megbánnád. Inkább egy kis hidegindító spray, de azt is ésszel. De ha már a szívó oldalon jön ki a gázolaj... De az mégis, hogy? Azon az oldalon ha felfelé jön a dugattyú a szelep zár. Minden hengernél jön? Kompressziót mindenképp mérni kell. De ha kézzel átforgatod a motort látnod kell a szelepek mozgását.

Előzmény: balazs325tds (19890)
Zoli.78 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19892

A kulissza nálam is szét van kopva, de a fokozatokat azért puhán veszi.

Előzmény: Bogi86 (19883)
balazs325tds Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19891

*Szivo oldalon nyomja a gazolajat inditozasnal.

balazs325tds Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19890

Sziasztok!

Motort cseréltettem a kocsiban és úgy néz ki ,hogy a "frissen kiszerelt motor meg sem olyan friss .Uzemanyag nyomas van uj ac-nak köszönhetöen.Talagatunk de a szelepek leragadhadtak állásaban,ki lehet valahogy ezt szürni hf levétel nélkül?annyi penz ment a motorra nem szivesen vennek hf tomitest is :/

Behuzas megindithatja a motort vagy valami mas ötlet? 

97 325 kézi helyere ment egy e34 aluszivosoros automata 

Köszi elöre is 

yamakka Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19889

Értem én,hogy nem vág földhöz!Csak ha már számolsz,akkor nem mindegy a 7%.Egy 32 liter fogyasztású kamionnál már 2 liter,amit a sofőrön keresnek.

Előzmény: Bogi86 (19882)
KDanee11 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19888

Volt benne város is. Valójában többségében mellékutak, kanyargós, kihalt szerpentinek. A szutyoktól én is féltem, főleg, hogy kétszer is ki kellett fogyasztani ugye, de nem volt semmi gond. 8-10 indítózás és ment, mint az óra. Bevallom őszintén sokkal rosszabbra számítottam, főleg, hogy a járása is egyenetlen a motornak, meg hidegen rángat, csattog, füstöl, ami kell. Az olajat is szépen eszegeti, de a fogyasztása miatt minden hibáját elnézem. Érdemes vele foglalkozni. Szerintem autómatából 8.5 pesten az nagyon szép. Ez se enne kevesebbet.

Előzmény: Popsi (19887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!