Keresés

Részletes keresés

jano1018 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 10830

Sziasztok.

Adott egy Keeway Matrix racing sport 50 2T,2008 évjárat.

Hiba jelenség a következő,hidegen pöcre indúl,de nagyon füstöl(ami nem is baj,mert van kenése)de az már zavar,hogy nem pörög a motor ki a sok olajtól,gondolom én :) (max 4000-5000 fordulatig megy,meg repedt fazék hangja van),mihelyt kicsit be melegszik akkor már jó.(ki is pörög rendesen)Kicsit bosszantó,hogy majd 10 percig kell álló helyzetben melegíteni,gázt adni neki,hogy kicsit pörögjön a motor,míg kidolgozza magábol a felesleges olajat,és indulásra készen legyen.Üzemi hőfokon semmi gond,ez a jelenség megszűnik.Csak is a hidegindításnál tapasztalható ez a jelenség,mintha állásában megszívná magát olajjal.

Amit eddig cseréltem.

Új légszürő(komlett)

Új karburátor(gyári....50 főfúvoka,22.5 alapjárati fúvoka)

Új Membránház

Új Szívócsonk

Új Ékszíj

Új olajcső,benzincső,benzin szürő,tömítések.

Új főtengely szimering,mind a két oldalt.

Olajpumpa rendesen beállítva,leellenőrizve a müködése.

Ha valakinek van ötlete,hogy mitől lehet ez a jelenség azt megköszönöm.

Én már csak a dugattyú gyürűre gondolok,vagy a kipufogóra.Ez a kettő alkatrész még nem lett kicserélve.

Köszönöm.

Üdv Jani

konix5 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10829

Értem! sok sikert.

Előzmény: szakmókus (10828)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10828

A régi és új membrán működését.Összehasonlítani.Először szemrevételezéssel,majd tapintással.Csak nem fog beszippantani.......

A tenyeres sajnos relatív,ill már túl vagyok rajta mikor a vákuumcsapra gyanakodtam.(az is újra cserélve)

Előzmény: konix5 (10827)
konix5 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10827

A tenyértapasztást ajánlom, az ujjakkal nem tudom mit akarsz ellenőrizni?

Előzmény: szakmókus (10826)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10826

Házzal cseréltem,bízom az új alkatrészben.Viszont ez jó ötlet lehet,nem rakom föl csak a membránt,és megyőződőm hogy nyitnak-e egyáltalán mikor indítozom.(az ujjammal érezni kell hogy rezeg.)Mert én inkább azt feltételezem hogy nem szív be elég levegőt(bár akkor benzint sem) hiába öntök üzemanyagot a hengerbe.A régi bembrán mivel nem zár tökéletesen,és feltételezem hogy a lemezek rugóereje sem olyan erős mint régen,az ilyen beöntés gyújtást eredményez.

 

Feltételezem!

 

Vagy olyan helyen szív fals levegőt,amit még nem fedeztem fel.(A szimeringet cseréltem)

 

Előzmény: konix5 (10825)
konix5 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10825

A membrán házzal cseréled, vagy csak a membrán lapkát fogatod fel a régi házra/keretre? Nekem BWS -nél volt olyan, hogy utángyártott ház nem volt síkban, ha fölcsavaroztam a helyére elhajolt/csavarodott egy minimálisan, de az elég volt a gondhoz. Úgy lehetett észrevenni, hogy szívócsonk nélkül lett felcsavarozva, és akkor már látszott. Kínai munka sajnos lehet ilyen.....A régi házzal OK lett. Még annyit, hogyha rugdosod a motort és tenyérrel befogod a karbit, akkor érezni a vákuumot a fordulatoknál és a tenyered is benzines lesz 2-3 rúgás után, ha minden OK. Ha benzines, akkor adj gyújtás és lehet beindul :)

Előzmény: szakmókus (10824)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10824

Ez nem lesz könnyű,mert mint mondtam az új porlasztó membránnal nem jön létre a gyújtás.

Ha a régit vissza rakom amin az egyik ablak szemmel láthatólag nem zár (fény felé fordítva látszik leginkább) és benzint juttatok a hengerbe,ill a porlasztó torokba,akár fordulok a kapuig is vele egyet amíg a bejuttatott benzin tart. Ez igy szenvedés. Sajnos csak oldaltámasz van így a motort csak álványra emelve tudnám forgatni.Van álvány,volt is rajta korábban,csak az most foglalt.

Majd megmérem ha fel tudom melegíteni a motort,kíváncsi leszek hogy nő vagy csökken a mért érték.

Tulajdonkép az a kérdés hogy az új membránnal miért nem ígér semmit, pedig ugyan olyan mint a régi,ami cserére szorul,mert nem zár tökéletesen. Így jutottunk el a kompreszió mérésig.

Előzmény: Tauris Samba50 (10823)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10823

Bemelegített motoron mérd.

Előzmény: szakmókus (10822)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10822

Nem, mindkettőt hidegen, szárazon. Úgyértem benzin nélkűl.

Előzmény: Tauris Samba50 (10820)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10821

Nem gondoltam hogy fotózi kellene,de majd készítek képeket róla.Talán holnap.

Profibb megoldás lenne olyan órát szerezni amiben van még egy mutató, de az a végkitérést rögzíti. A rögzítést egy külön gombal lehet oldani,vissza allítani alaphelyzetbe.Van ilyen órám,de csak 2.5 bar-ig mér.

Ma csak rögtönöztem, de szerintem irányadó mérésnek megfelelt. Ha nem így kell mérni, szóljon valaki!!!

Előzmény: konix5 (10817)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10820

Üzem meleg motoron mérted?

Előzmény: szakmókus (10816)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10819

Nos az órát egy kicsit fejleszteni kell. A golyó fölé egy rugót kellene raknom mert a simson henger eltér a függőlegestől,így gravitációsan nem zár a golyó. Így a mutató igen fürgén mozog.

De a végkitérés azért látható, egy S51-nél, ami olyan 6-6,5 bar volt.

Előzmény: szakmókus (10816)
konix5 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10818

Üdv! nem baj, csak kicsit pörgetni kell, hogy jobban melegedjen, a nem tejesen kedvező hő tényezők miatt. Érdemes egy pár km -es húzás után gyertyaképet nézni.

Előzmény: tamás_bx (10814)
konix5 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10817

Üdv! Nem tudnád feltenni fotót, vagy rjzot az általad összehozott kompr.mérőről? Érdekes lenne nekem is mérnem kell, mert csak szívatóval megy fel emelkedőre.

 

Előzmény: szakmókus (10816)
szakmókus Creative Commons License 2016.09.24 0 0 10816

Nos sikerült megmérnem.Egy rossz gyertyábol kivettem a porcelánt,és egy közdarabbal órát tettem reá.A gyertya csonk,és az óra közé egy golyót tettem visszacsapó szelep gyanánt.Indítózva határozottan 4.2 bar-ig tért ki a mutató. Ezek szerint ez nagyon kevés.

 

Ha lesz lehetőségem más motoron is mérek az órával.(kíváncsiságból)

Előzmény: Tauris Samba50 (10800)
f.evo Creative Commons License 2016.09.23 0 0 10815

Változtatás (tuning) nélkül nem. 65 a vége alapesetben. Egyéb tuninggal feljebb lehet tornászni, de ha csak egy jobb kipufogót teszel rá, megtáltosodik. A gyári kipufogó erősen fojtott kivitelű.

Előzmény: AngeloDivina (10813)
tamás_bx Creative Commons License 2016.09.21 0 0 10814

Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az nagy baj e ha keeway f-act 50 2t be 7-es helyett 8-as hőértékü gyertya lett téve. Tuningmentes még a motor de gondolkozok hogy az 50-es fuvokát valami nagyobbra cserélem, szerintetek milyen lenne?

AngeloDivina Creative Commons License 2016.09.21 0 0 10813

Nálam most vettèk ki a fojtást a kipuból. Eddig 45 volt a vège, most 65. Szerintetek megy ez majd feljebb is idővel? (Mondjuk jobban bejáratódik.) Nem mintha nem lenne elèg a városban, csak kiváncsi vagyok.

Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 10812

Sajnos nem jön gyorsan a siker, Én hónapokig állítgattam a variátort- kuplungot- karburátort mire minden összeállt. + nem árt elolvasni a témához passzoló szakkönyveket hogy ne csak találgass.

Előzmény: Achitori (10811)
Achitori Creative Commons License 2016.09.20 0 0 10811

De már eleget szivtam ezzel hogy nem megy.Eladom, havertól veszek f-act 100at.

Előzmény: Achitori (10810)
Achitori Creative Commons License 2016.09.20 0 0 10810

Aha értem. Mert gianelli extra v2, polini hi speeddel megy 60at...

Előzmény: Tauris Samba50 (10809)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 10809

A henger nem volt fojtva. A kipufogó- variátor volt fojtva. A kipufogóból még a márka szerviz eltávolította a fojtást. A variátor meg cserélve lett miután lépcsősre kopott.

Előzmény: Achitori (10808)
Achitori Creative Commons License 2016.09.20 0 0 10808

16.6 is sok, nem megy le teljesen hátul. Irtad régebben h neked 80at ment végre. Ki lett szedve neked a hengerből a fojtás?

Előzmény: Tauris Samba50 (10803)
nukee Creative Commons License 2016.09.19 0 0 10807

Sziasztok!

 

Multkor valaki ajanlott egy jo keeway szerelot a XV. keruletben.

Nem tudnatok adni elerhetoseget?

 

 

Koszonom elore is.

 

Prien47 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 10806

Szia! 

 

Kb. 12000 kerdesem van. :) Ha megtenned h irsz egy elerhetoseget (telefont) a jratkai@freemail.hu cimre, akkor felvennenk veled a kapcsolatot. Pontosabban aposom, neki keresek CV2-t mert szeretne egyet felujitani. Komolyan gondolja, jart mar autonezoben tobb szaz km-re is. Szoval lelkes, de a nethez es a kereseshez en ertek jobban, ezert erdeklodtem en a forumon. 

 

Elore is koszi.

Előzmény: konix5 (10805)
konix5 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 10805

Üdv Prien47! A CV2 Budakalászon van. Kérdezz, most már gyakrabban benézek a forumokra!

Előzmény: Prien47 (10804)
Prien47 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 10804

Szia! A "kacsa fun club" topicban érdeklődtem a CV2 után. Most megteszem itt is. :)

Előzmény: konix5 (10793)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 10803

Hali!

Talán keskenyebb szíj való rá eredetileg.......

Előzmény: Achitori (10802)
Achitori Creative Commons License 2016.09.16 0 0 10802

Sziasztok. Mit csináljak ha nem tud kimenni hátul teljesen a szij? Nem tud lemenni teljesen,a kuplung full nyitva van, de nem elég.Másik kuplung, vagy mi a megoldás?Ez miatt kevesebb a vége.

szakmókus Creative Commons License 2016.09.13 0 0 10801

Köszönöm,mindenképpen megmérem.Nagyon kíváncsi vagyok az értékre.

Előzmény: Tauris Samba50 (10800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!