Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.27 0 0 525

Ne az adattáblát nézd, az csak azt jelöli amit olvastál is, hogy speer, és speckó olaj kell bele.

Az adattábla alatt területen ahol az öntvény túllóg az alumínium fedelen oda van beütve.

 

Előzmény: USA-modell (523)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.27 0 0 524

Tanacsot szeretnek kerni meg abban, hogyan szedjem le az uzemanyagcso csatlakozasat.

Arrol a csatlakozasrol beszelek, ahogy a motorterben a femcsore ra van huzva a gumi cso (a gumicsovon megy tovabb az uzemanyag elosztohoz).

 

Ez a csatlakozas igen masszivnak tunik, annyira, hogy konnyebb hajlitgatni a femcsovet, mint lehuzni rola a gumit. Nem akarok roncsolni.

USA-modell Creative Commons License 2013.10.27 0 0 523

A diffit is megneztem, az attetelrol nincs semmi az adattablan, csak annyi hogy "Achtung! Special Ol"

MEg hogy Sperrdifferential.

 

 

USA-modell Creative Commons License 2013.10.27 0 0 522

Koszi szepen.

Vagy szereznem kell egy alkatreszkatalogust, robbantott abrakat, vagy toled fogok meg kerdezni :)

Sok alkatreszben benne van a cikkszam, de sokban nincs.

 

 

Előzmény: Smafu.w126 (521)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 521

Ez a cikkszáma az alkatrésznek, bármelyik hivatalos mercedes alkatrészkereskedőnél megrendelheted, biztos, hogy nem vészes az összeg.

 

126 326 51 65

Előzmény: USA-modell (513)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 520

A difin megtalálod az áttételt a képen látható helyen:

 

Előzmény: USA-modell (517)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 519

Előzmény: USA-modell (517)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 518

A kardán miatt ne fájjon a fejed, rajta van a gyári jel, hogy miként told össze:)

Előzmény: USA-modell (517)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.26 0 0 517

Difi attetelet nem tudom. Ha minden igaz, kell lenni egy tablanak a difin, meg kell kicsit mosogatnom benzinnel.

A difi egyaltalan nem volt zajos.

 

Viszont egy nagy hulyeseget elkovettem. Levettem a kardantengelyt anelkul, hogy osszejeloltem volna, es csak utolag kapcsoltam, hogy ossze kellett volna. Ugyanis a ket fel egyutt van kiegyensulyozva, a centirsuly a megfelelo helyre rahegesztve.

 

Nincs otletem, mit lehetne tenni , hogy a megfelelo pozicioba keruljon vissza.

 

Előzmény: Smafu.w126 (515)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.26 0 0 516

99.000 merfold ora szerint annak ellenere, hogy 5. tulaj vagyok. Vegig vezetett szervizkonyv. Neked lehet, hogy nem jonne be, mert jobbkormanyos, de en igy szoktam meg es igy szerettem meg.

Előzmény: Smafu.w126 (514)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 515

Difi áttétele 2.65? (500-as benzines ugye?)

Előzmény: Smafu.w126 (514)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 514

Mindent lehet kapni, ez Mercedes:)

 

Elég szépek az alkatrészek amiket levettél, a difi kimondottan szinpatikus állapotban van.

Tényleg nem egy leharcolt darab lehet ez a kocsi! Mennyi km van benne? A difit látván ha eredeti, azt mondanám 3-350-nél nem több, vagy ha igen nagyon jól karban volt tartva.

Előzmény: USA-modell (513)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.26 0 0 513

Ez a kis alkatresz az, amihez a hatso stabilizator rud van csavarozva, aztan ez a kerekagyhoz.

 

Bar eleg rozsdas, felujitanam, de a gumi nagyon repedezett benne, lehet, hogy erdemesebb ujat venni. Lehet kapni meg ilyet?

 

 

 

Előzmény: USA-modell (512)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.26 0 0 512

Igy nez ki a benzinpumpa.

 

]

 

Termeszetesen ezt is szeretnem felujitani, a csoveket lehet kulon kapni?

Ugyanis eleg rozsdasak, nem sok anyag marad, ha visszacsiszolom. A felfogato konzol sargara lesz horganyozva.

 

Annak a tervezonek is adnek egy kormost, aki ezt a fekbetet felfogatast kitalalta.Fel ora volt, mire kikinlodtam a rugot...

 

USA-modell Creative Commons License 2013.10.25 0 0 511

A ventillator viszkokuplung hogy mukodik, mikor zar, mikor kapcsol be a ventillator? Es ezen kivul meg van 2 db elektromos ventillator is, az is gond, hogy egyik folyton jar. Azt hittem ez eleg neki.

Gondolom tapasztalatbol mondod, hogy ez lehet az oka. Ha a menetszel huti, nincs baj, csak ha megallok, es jar a motort.

 

Garazs, vagyis egy kontener ahol dolgozok eleg csendes, tehat meg tudom hallgatni a kattanast. De ugye 13 mA nyugalmi aramfelvetel szerinted sem normalis. Nekem nem zabalja annyira, mint neked, szoval valami mas gond lehet, mert 2 honap mulva is van 6 V.

Előzmény: Smafu.w126 (509)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.25 0 0 510

Holnap kiprobalom. Marmint az akksit, rakotni.

 

Holnap folytatom a szetszedest. Eddig leszedtem az utkozoket, lekinlodtam a kipufogot (kinlodas a megfelelo szo, nem a leszedes, a rozsdas csavarok miatt), leszedtem a hovedo lemezeket, a feltengelyeket, difit, kardant, kezifek kabeleket, hatul a fektarcsakat, kezifek pofakat, stabilizator rudat, aztan leengedtem a tankot, leszedtem a benzinpumpat.

 

Előzmény: Smafu.w126 (509)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 509

Nekem a nem jól beállított sibeda miatt a sibedamotoron található rellé volt állandóan behúzva, ez 1-2 nap alatt lezabálta 1 voltra az aksimat.

Úgy vettem észre, hogy mikor visszatettem a sarut, hallottam, hogy valami kattan, és úgy is marad. Csendes garázsban  volt a történet.

A vized valszeg a rossz visco miatt melegedett, ez kb 99%.

Előzmény: USA-modell (507)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.25 0 0 508

Az autoval a terveim:

Elol hatul futomufelujitas, fekfelujitas.

Karosszeria letakaritasa alulrol, alapozas, alvazvedelem. uregvedelem. A kasznit hegeszteni nem kell, mert nincs, csak feluleti rozsda. Fenyezni sem kell. Ez amugy is cel, hogy az eredeti fenyezes, es amennyire lehet, az eredeti dolgok maradjanak meg. Tehat ahol a papok tancolnak, ott eredeti, megorzott auto legyen (inkabb kisebb karcokkal, mint ujrfestve/belejavitva). Ahol pedig a szem nem latja, ott fel lesz ujitva.

 

Egy jellemzo kep az aljarol:

 

 

Ahhoz, hogy ezt tisztessegesen meg lehessen csinalni, ki kell / le kell szedni mindent az aljarol. MAskepp nem lehet csak igenytelen munkat vegezni, engem a hanyinger kerulget, ha meglatom az "alvazvedozott" autokat, amikor a bitumenes alvazvedovel telibefujnak mindent, belelertve a rozsdat is.

pl ugy, mint ezen az "eladasra felkeszitett", amugy kivanatos auton is, amelyiken a rozsda puposodik az alvazvedo alatt, folyik ki a rozsdas le. Pfuj.

 

A motort is ki kell venni, hogy ellenorizhessem/takarithassam/rozsdamentesitsem a motorteret es kornyeket is. A diszlecek korbe le, a szokasos helyeken a rozsdat vissza kell csiszolni, aztan fenyezni.

Az elso sarvedok a szokasos helyen megindultak, de meg menthetok, bele kell kodolni valoszinuleg.

USA-modell Creative Commons License 2013.10.25 0 0 507

Szinten nem tudom, miert szivja le az akksit. Probaltam behatarolni, mi lehet, ugy, hogy a biztositekokat sorban  szedtem ki, mikozben a probalampa az akksi es a testvezetek koze volt kotve. Nem aludt ki a probalampa. Szoval ez nem sikerult. Mertem aramfelvetelt. 13 mA az aramfelvetel, ha nincs beinditva, es semmi fogyaszto sincs bekapcsolva. Szerintem az ora nem fogyaszthat ennyit.
Van mas is, ami aramot vesz fel?

 

Az konnyen lehet am, hogy az akksi kuka.

USA-modell Creative Commons License 2013.10.25 0 0 506

Szoval en is nekialltam a w126 gatyaba razasanak.

Az autorol roviden: egy 91-es 500 se, 3.5 eve van nalam, atutaztam vele tobbszor Europat. Igazabol ekkor kedveltem meg, a hosszu utak, nagy turak faradtsagtol viszonylag mentesen megtehetok vele.

Szepen szolgalt ha kellett, eskuvoi auto is volt 2 alkalommal. Nincs igazabol rossz borben, de van mit rajta csinalni.

 

Megvetelkor is volt par gond, meg elo is jott par dolog azota is, amit nem sikerult orovosolni.

A vezetooldali elektromos ules es az utasoldali elektromos tukor nem mukodott. Elobbit bontott kapcsolo megoldotta, utobbihoz nem nyultam. Az auto hosszabb allas utan mindig nehezen indult, ennek nem tudom, mi az oka. Az egyik hutoventillator a gyujtas raadasakor bekapcsol, itt valami elektromos gebasz lesz. A lampamoso/torlo lapatok nem mukodtek soha.

Aztan ami a legsulyosabb, tavaly eloszor fordult elo,  hogy megforralta a vizet. Menet kozben semmi gond, de dugoban araszolva felszalad a mutato. Na akkor hataroztam el, hogy ezt surgosen orvosolni kell, csakugy, mint a rozsdas fekcsoveket hatul. De ha mar ehhez hozza lesz nyulva, akkor az auto tobbi resze is megkapja azt, amit megerdemel, hogy a nyugdijakort egeszsegben tudja tolteni.

USA-modell Creative Commons License 2013.10.21 0 0 505

Mail ment.

Előzmény: Smafu.w126 (504)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 504

Már jöhet is, mailom publikus a nevemre kattintva:)

 

Váltókar körüli.

Középkonzoli amin a tekerők vannak.

Meg a műszerfalé.

 

Egyébb bontott dolog maradt esetleg?

Pl bal oldali motoros tükör, óraegység?

Előzmény: USA-modell (503)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.21 0 0 503

Aki kapja, marja :))

 

Zsakbamacskat nem arulok, ha kell, nagyobb felbontasban is el tudom kuldeni, ha adsz 1 email cimet.

Előzmény: Smafu.w126 (502)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 502

Engem továbbra is érdekel az összes olyan fa, ami egyezik a balkormányossal:)

Váltókulissza körüli különösen fontos lenne! Ha megoldható, hogy megnyerjem, jelezd kérlek:)

Előzmény: USA-modell (501)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.16 0 0 501

Nem tudtam, hogy az is kulonbozik.

Előzmény: MBw126s (500)
MBw126s Creative Commons License 2013.10.16 0 0 500

Rendben, én úgy is csak kíváncsiságból kérdeztem rá a belsőre, mert van egy eredeti 300SD-m is, csak a belső nem eredeti mert még az előző tulaj kicserélte egy full alap kék belsőre, mert az eredeti gondolom már rossz állapotban volt, csak így úgye semmi sem motoros és színben sem eredeti, viszont hibátlan, de majd idővel akarok szerezni bele egy vajszínű motoros bőrbelsőt, ahogy eredetileg is volt. Engem csak az a kis lámpakapcsoló keret érdekelt volna, mert a 420-asomnak az el van repedve, viszont az sajnos más mint a bal kormányosoknak.

Előzmény: USA-modell (499)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.15 0 0 499

Hat nezd, en odaadom szivesen, de ha Smafu megvenne az egeszet egyben, akkor szivesebben adnam egyben az egeszet.

 

Smafu: A muszerfalrol hetvegen lesz kepem. Eloljaroban annyit, hogy nem hibatlan, van rajta serules, az elozo tulajnal mar valoszinuleg szedtek ki az orakat, de nem tul kesztyus kezzel, es akkor serulhetett meg.

 

Hetvegen csinalok kepet, es az gondolom fog segiteni a dontesben.

Előzmény: MBw126s (491)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.15 0 0 498

A belso annyiban kulonbozik a balostol, hogy az elso uleseknel a kartamla a masik ulesre van szerelve.

Előzmény: USA-modell (497)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.15 0 0 497

Kremszinu, w126 kupe.

Az is elado lesz, de meg csak a szonyegeket tisztitottam ki.

Előzmény: MBw126s (494)
USA-modell Creative Commons License 2013.10.15 0 0 496

Csak a muszerfal mas, a kozepkonzol, es a valtokar korul minden ugyanaz, mint a balkormanyosban.

Előzmény: MBw126s (492)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!