Nu, megtapogattam a felniket egy hosszabb menet után. Asszem, holnap megmutatom egy szerelőnek a bal hátsó fékemet... :-) Akkor már ráuszítom a többire is, hátha - a tavaszi gumicsere tortúrakor a gumisomról kiderült hogy szerel is és mutatott egy Lacettit, amit ő tart karban és már több mint 300 ezer kilométer van benne. Eddig csak gumiügyekben jártam hozzá, de szerintem most hozzá megyek - lehet, hogy képben van a Lacetti nyűgjeivel kapcsolatban is. :-D
Kösz a tippeket, majd beszámolok az eredményekről.
Aha. Tehát addig zizeg valami, amíg a motor és/vagy az utastér be nem melegszik. Mi van ha klímázol? Vagy ha egész nap sütötte a műszerfalat a nap?
A zizegés nem hallatszik az utastéren kívül? A kasztni egész jól tudja ám közvetíteni a mechanikus zajokat. Ha olyan a zaj, ami a motor felmelegedésével függ össze, akkor vagy a radiátorod környékén lesz valami, de sejtésrm sincs, hogy mi. Azért hallgatóznák a motort3rben, mert ami bemelegszik, az a motor.
A kocsi 2006-os (az első sorozatból való), 1.6-os benzines.
Azt tudom, hogy a mutató nem egzakt adatot mutat, de azért valamilyen információt - ha a 120 helyett már 100 km-nél elkezd lefelé görbülni és ha ezt kivetítem az egész tanknyi benzinre, az csúnya, egyötöd résznyi fogyasztásnövekedés...
A felniket délután meg fogom tapogatni (addig áll a gép).
A zizegést hűvösebb időben és hideg motornál hallom. Most, hogy kint van 30-35 fok, most nem, de olyan 20-22 fok környékén (meg persze hidegebb időben) hallani, amíg be nem melegszik a motor és/vagy az utastér.
Nem azért szűkösek az adatok, mert nem akarom megadni őket, hanem mert nem értek hozzá és nem tudom, milyen adatok érdekesek a probléma szempontjából... :-D
A magas fogyasztás? 10 liter körül vegyes használatban. Régebben nem volt ennyi - ugyan nem egy egzakt mérés, de emlékszem, hogy olyan 120 kilométer után lehetett észrevenni, hogy elindul a mutató lefelé a tele állásból. Ez most már 100 kilométer környékén észrevehető.
Lehet, hogy levél, de akkor is hallani, amikor nem megy a ventilátor, illetve a levél zizegése szerintem nem függene a hőmérséklettől.
A kocsi manuális klímás. A motor nem rángat, de most, hogy szóba került a fogyasztás, az kicsit magasabb, mint a megszokott (ami már eleve magasabb volt, mint amit szeretnék... :-) ).
Ha a kábelköteg a probléma, akkor ha jól sejtem, nem ártana egy autóvillamossági szakember. Van valakinek bevált embere ilyesmire Budapesten vagy a környékén, aki nem esik kétségbe egy Lacetti láttán?
biztosítása akkor sem fog lenni mivel ott nem kocsihoz hanem személyhez van 400fontért nem fog lenni kocsi volt kinnt ismerősöm de értelmes összegből nem tudtam kijönni ,hogy megérje az angol mikor balkormányos megállt 200ba itthon..
12535-re valaki?... P0661-es hibakód (Állítható szívócsatorna mágnestekercs, kis feszültség) + kedélyes cürcögés a középkonzol mögül (kb. az óra alól).
A megoldás a következő: olyat kell venni, amin még van MOT (műszaki) pár nap. Ezt kint olcsón adják, mondjuk 400 GBP-ért, csak hogy ne a tulajnál merüljön fel a következő vizsga költsége. És kell keresni egy olyan embert, akinek van kinti tartozkodásija, vagyis vezethet angol autót korlátozás nélkül és mondjuk havonta jár ki repülővel és lábon behozza (80-100e forintért). Itthon meg beguritják egy udvarba és elbonták illegálisan.
a szállítás 200-250.000 gyűtőben,lábon érvényes papírok nélkül ha megfognak lelőnek liciten lehet venni olcsón aminek van műszakija az már nem az amennyiből megjön angliából annyiból megáll a normális osztrák német kocsi is