Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12629

abban,hogy nem működik normálisan vele a kocsi ha nem azt teszed be

Előzmény: Billzzz (12627)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.01 0 1 12628

Vagy csak arra gondolsz, hogy nem egyforma a két oldalon a mérete? Most nézegettem.

Előzmény: Billzzz (12627)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12627

Miben spéci a gyári gumi, mint más vákuum cső?

Előzmény: sebike05 (12625)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12626

A műanyag rész megvan, csak nincs nálam. Nem tudom lemérni. A két végre a gumi kéne. Lehet kapni gyáriban? Hol és mennyiért?

Előzmény: sebike05 (12625)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.01 0 1 12625

csak a gyári csővel működik rendesen az autó!

Előzmény: Billzzz (12624)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12624

Sziasztok?

 

1.6-os Lacetti motornak a MAP szenzorra menő vákuumcsőve (gumi rész) mekkora belső átmérővel rendelkezik gyárilag? 

 

Köszönöm előre is!

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12623

mikor volt fékolajcsere utoljára?

 

Előzmény: Beren (12621)
captainb Creative Commons License 2018.08.01 0 0 12622

Hát ha megszorulot a hátsó féked, akkor remélem, hogy nem a fékmunkahebger, hanem "csak" a fékcső a hibás.

Ha a fékmunkahenger okozta, akkor az összeset átnézném. Személyesen tapasztaltat, hogy az egyik után következik a máSik a hibával. 

Előzmény: Beren (12621)
Beren Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12621

Hali!

 

Nu, megtapogattam a felniket egy hosszabb menet után. Asszem, holnap megmutatom egy szerelőnek a bal hátsó fékemet... :-) Akkor már ráuszítom a többire is, hátha - a tavaszi gumicsere tortúrakor a gumisomról kiderült hogy szerel is és mutatott egy Lacettit, amit ő tart karban és már több mint 300 ezer kilométer van benne. Eddig csak gumiügyekben jártam hozzá, de szerintem most hozzá megyek - lehet, hogy képben van a Lacetti nyűgjeivel kapcsolatban is. :-D

 

Kösz a tippeket, majd beszámolok az eredményekről.

 

Beren

captainb Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12620

Aha. Tehát addig zizeg valami, amíg a motor és/vagy az utastér be nem melegszik. Mi van ha klímázol? Vagy ha egész nap sütötte a műszerfalat a nap? 

 

A zizegés nem hallatszik az utastéren kívül? A kasztni egész jól tudja ám közvetíteni a mechanikus zajokat. Ha olyan a zaj, ami a motor felmelegedésével függ össze, akkor vagy a radiátorod környékén lesz valami, de sejtésrm sincs, hogy mi. Azért hallgatóznák a motort3rben, mert ami bemelegszik, az a motor. 

Előzmény: Beren (12618)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12619

2004 volt az eleje 2006 már eur 4

Előzmény: Beren (12618)
Beren Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12618

Kösz a törődést. :-)

 

A kocsi 2006-os (az első sorozatból való), 1.6-os benzines.

 

Azt tudom, hogy a mutató nem egzakt adatot mutat, de azért valamilyen információt - ha a 120 helyett már 100 km-nél elkezd lefelé görbülni és ha ezt kivetítem az egész tanknyi benzinre, az csúnya, egyötöd résznyi fogyasztásnövekedés...

 

A felniket délután meg fogom tapogatni (addig áll a gép).

 

A zizegést hűvösebb időben és hideg motornál hallom. Most, hogy kint van 30-35 fok, most nem, de olyan 20-22 fok környékén (meg persze hidegebb időben) hallani, amíg be nem melegszik a motor és/vagy az utastér.

 

Beren

Előzmény: captainb (12617)
captainb Creative Commons License 2018.07.30 0 0 12617

Adatok: motor, évjárat.

 

Zizevés. Lehet én olvastam felületesen. Tehát milyen hőmérséklet függvényében hallod? 

Előzmény: Beren (12615)
captainb Creative Commons License 2018.07.30 0 0 12616

Jó, hát az a mutató erősrn tájékoztató jellegű.

 

Bár a túlfogyasztás lehet a kábelhiba eredménye is, én azért körbetapiznám a felniket, hogy nem-e egy megszorult fék az oka. 

Előzmény: Beren (12615)
Beren Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12615

Nem azért szűkösek az adatok, mert nem akarom megadni őket, hanem mert nem értek hozzá és nem tudom, milyen adatok érdekesek a probléma szempontjából... :-D

 

A magas fogyasztás? 10 liter körül vegyes használatban. Régebben nem volt ennyi - ugyan nem egy egzakt mérés, de emlékszem, hogy olyan 120 kilométer után lehetett észrevenni, hogy elindul a mutató lefelé a tele állásból. Ez most már 100 kilométer környékén észrevehető.

 

Lehet, hogy levél, de akkor is hallani, amikor nem megy a ventilátor, illetve a levél zizegése szerintem nem függene a hőmérséklettől.

Előzmény: captainb (12614)
captainb Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12614

Akkor arra gondolok, hogy valami levél lehet a ventillátorod környékén.

 

Elég szűkösen méred méred az adatokat. Mit jelent az a magas fogyasztás? 

Előzmény: Beren (12613)
Beren Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12613

Uhh, kösz mindenkinek!

 

A kocsi manuális klímás. A motor nem rángat, de most, hogy szóba került a fogyasztás, az kicsit magasabb, mint a megszokott (ami már eleve magasabb volt, mint amit szeretnék... :-) ).

 

Ha a kábelköteg a probléma, akkor ha jól sejtem, nem ártana egy autóvillamossági szakember. Van valakinek bevált embere ilyesmire Budapesten vagy a környékén, aki nem esik kétségbe egy Lacetti láttán?

 

Beren

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12612

Akkor ezt jól kielemeztük ;-)

Előzmény: sebike05 (12610)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12611

a hibakód oka kábelköteg gond ahhoz pedig nem ártana szakember

Előzmény: Beren (12606)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 12610

biztosítása akkor sem fog lenni mivel ott nem kocsihoz hanem személyhez van 400fontért nem fog lenni kocsi volt kinnt ismerősöm de értelmes összegből nem tudtam kijönni ,hogy megérje az angol mikor balkormányos megállt 200ba itthon..

Előzmény: Törölt nick (12605)
captainb Creative Commons License 2018.07.28 0 0 12609

Egyébként a hibakódon kívül van valami jelenség? Fogyasztás növekedés? Rángat a motor? 

Előzmény: captainb (12608)
captainb Creative Commons License 2018.07.28 0 0 12608
Előzmény: Beren (12606)
captainb Creative Commons License 2018.07.28 0 0 12607

Milyen motor van benne? Digitklímás? 

Előzmény: Beren (12606)
Beren Creative Commons License 2018.07.28 0 0 12606

Üdv!

 

12535-re valaki?... P0661-es hibakód (Állítható szívócsatorna mágnestekercs, kis feszültség) + kedélyes cürcögés a középkonzol mögül (kb. az óra alól).

 

Beren

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12605

A megoldás a következő: olyat kell venni, amin még van MOT (műszaki) pár nap. Ezt kint olcsón adják, mondjuk 400 GBP-ért, csak hogy ne a tulajnál merüljön fel a következő vizsga költsége. És kell keresni egy olyan embert, akinek van kinti tartozkodásija, vagyis vezethet angol autót korlátozás nélkül és mondjuk havonta jár ki repülővel és lábon behozza (80-100e forintért). Itthon meg beguritják egy udvarba és elbonták illegálisan.

Előzmény: sebike05 (12603)
vtmgq8 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12604

Szia!

 

250 körül vannak a hasonló, hibás de műszakis cuccok kb. Ez alá 20%-al fogom hirdetni, ha kibanyaszom valahonnan a torzskonyvet.

 

Előzmény: sebike05 (12601)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12603

a szállítás 200-250.000 gyűtőben,lábon érvényes papírok nélkül ha megfognak lelőnek  liciten lehet venni olcsón aminek van műszakija az már nem az amennyiből megjön angliából annyiból megáll a normális osztrák német kocsi is 

Előzmény: Törölt nick (12602)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12602

Elvileg szerintem lehet olcsóbban is bejöhet, de a többiben igazad lesz

Előzmény: sebike05 (12600)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12601

mit jelent az,hogy ár alatt?

Előzmény: vtmgq8 (12596)
sebike05 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 12600

egy angol autó hazahozatva 3-500.000ft  egyáltalán nem éri már meg 12 éve hoztunk párat mert nem volt érdemi bontott mennyiség

Előzmény: Törölt nick (12598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!