Szervusz . Ezt találtam az új cuccaim között, de már nem emlékszem , hogy mibe való. A henger belső átmérője : 24.00 mm / tolómérőn a fényviszonyok miatt nem látszik az érték / , a felfogatási furatok közepének távolsága : 60 mm. Neked van összehasonlítási alapod. Üdvözlettel .
Ez ugye a Dvoracek. Eleg "erdekes" arkepzese van mostanaban, es nem eppen a becsuletessegerol hires. Olyan meg nincs, hogy valami tavaly ota 3x-sara dragul.
En otthagytam nala kozel 600 eurot mostanaban, mert szuksegem volt par aprosagra. Amit csak megkerdeztunk, mennyibe kerul, azt is berakta a csomagba (nem, nem a rossz kommunikacio vagy nyelvi akadalyok volt az oka).
Ennek ellenere nem tudom azt mondani, hogy eltanacsolok barkit is tole, mivel a Tatra alkatreszeket mashol eselytelen beszerezni. Sajnos ezt o is tudja, es vissza is el a helyzettel.
Masgasnak meg azt ajanlom, nezegessen az Aukron, eleg sok 603 cucc szokott fent lenni. Bar a kommunikacio megint gond, a kisebbik, a nagyobbik az, hogy az eladok tobbsege nem kuld kulfoldre. (szlovakiaba se)
Néhány éve valaki itt felrakott egy linketTatra alkatrész kereskedőről aki utángyártott cuccokat árult ha jól emlékszem cseh volt(Legalább is koronában voltak kiírva az árak). És viszonylag jó árban. Már visszaolvastam vagy 200 oldalt de nem lelem.
Most viszont kellene mert vennék 603 hoz főfékhengert. (Az nem sikerült jól megcsinálnom.)
Annak idején hülye fejjel nem mentettem le az oldal elérhetőségét.
Ha valakinek megvan az oldal eléhetősége kérem írja meg!
Ezeket en is irtam a cikk ala a kommentekben, egy ujsagironak illene utananezni, es nem felretajekoztatni a tomeget. Ez az egyetlen cikk amibe erdemben bele tudok kotni, mert ismerem a targyat, el tudom kepzelni, hogy ugyanennyi pontatlansag van a tobbiben is.
Amerikai v8-ra annyiban hasonlit, hogy OHV, Hemi. De senki sem ezert szereti a 603-ast.
Mondjuk én életem kevesebb részét éltem a szociba. De vannak határozott tudatos gondolataim arról a korról...
Pár baki van benne. Azt én is észrevettem. De Keepit is pontosított,meg Virago a kommentekben. Mondjuk kicsit jobban is tájékozódhatott volna a Csikós. De megbocsátható tévedései vannak.
Ez is a klasszikus Csikós-cikkek jellemzője, hogy műszaki és történeti kérdésekben kerüli a pontosságot. Viszont többnyire egészen élvezhetően ír, és az efféle apró bakik a nagyközönség számára semennyire nem zavaróak. Persze attól még megírhatná rendesen, nem kerülne több munkába.
" Az 1946-os államosítást követően két évvel megjelent a T87-es műszaki receptje szerint készült, de kisebb, csupán négyhengeres Tatraplan."
a plan nem a 87-es leszármazottja hanem a 97-esé, persze ez a műszaki recept jó fordulat, tényleg hamarabb le lehet írni mint esetleg utána olvasni, hogy valójában hogy is volt.
"Persze nem találtak a spájzban használható háromfeles motort, de azért a T87-eséből továbbfejlesztett kettőfelesben"
a 603 motorja nem a t87 továbbfejlesztése hanem egy butább másik konstrukció.
A 87-esben egy láncos OHC motor van, a 603-ban pedig egy egyvezérműtengelyes nyomorudas cucc, inkább valami amerikai V8 hulladékra hasonlít, de hogy a 87-es motorjának továbbfejlesztése lenne???
A 613-nál szerencsére visszatértek önmagukhoz és annak a motorja ténylegy szép darab.
Az autó Gyömrőn van. Pár nap múlva tudok feltenni képeket, ha világosban hazaérek! Az árkérdésre sokat nem tudok mondani, neked is látnod kéne. Telefonszámom: 06 20 776 4004
Lett egy Tatra 57B-m, 1940-es évjárat. Az állapota romos, de a motor, váltó benne van! Ócskavasnak akarták elvinni! Szerintem néhány alkatrész hasznosítható lenne belőle.