Pontosítok, nem 10-esével, hanem 5-ösével lehet venni a készleteket. Én Savarez Argentine-t és Galli Silk&Steel-t tervezek venni. Van esetleg más is, amit érdemes kipróbálni?
Tervezem, hogy rendelek húrt a djangobooks.com-ról (djangobooks-húrok). Ha kell még valakinek, rendelhetjük együtt és akkor a postaköltség megoszlik, valamint ha azonos húrokat rendelünk, nem kell feltétlenül 10 készletet megvenni, mert el is felezhetjük. Érdekel valakit?
keresek zenésztársakat django-s, swinges zenéhez (gitár, hegedű, klarinét?), én amatőr vagyok. Elég ócska felvétel, de én játszom : http://www.myspace.com/garycsonka
Rendesek, hogy több húrlábat adtak hozzá. Lehet, hogy sosem kell cserélni. Extrém pára és/vagy hőingadozáskor szokott emelkedni vagy süllyedni a fedlap.
köszi. az a márkája, hogy manouche-guitars (Moreno, meg Samson Schmitt használta, legalábbis akkor, mikor vettem). kár, mert tényleg sokkal jobb hangja van, ha feszesebb a húr.
Azért adtak több húrlábat, mert mozog a fedlap. És amikor mozog, cserélgeted. A túl magas húrlábtól leszakad a kezed, meg esetleg hamis lesz a gitár. Ha elkezd zörögni a húr, akkor kell berakni egy magasabbat. Minél nagyobb a húrnyomás, annál jobb hangja van a húros hangszereknek, viszont annál kevésbé lehet rajtuk játszani.
lenne egy kérdésem: van egy Angliából vett django gitárom. három féle magasságú húrlábat (ugye az a bridge?) adtak hozzá, egy 19, 21 és egy 23 mm-est. Ha 19-es van rajta, nincs semmi gond, viszont a hangzása sokkal jobb a 21 vagy 23-sal. Viszont itt a probléma, mert akkor viszont - minél feljebb megyek a nyakon - igen hamis. most a gitárral van a gond, vagy lehet valamit tenni? köszi