Csak simán oda ahol a játék összes mappája van...Ha fel installáltad akkor egyből oda akarja rakni...Ha csak simán DVD-ről vagy daemonnal nyomatod és nem kellett installálni(van ilyen verzió is) akkor a DVD-ről mindent be kell egy mappába másolni a gépeden és installkor oda kell tenni a magyarosítást is...
Itt van egy működő magyarítás ami minden szöveget magyarul feliratoz a játékban!!!Kipróbáltam,nagyon jó!
Szintén innen tölthető le az AI disabled problémát végleg kijavító file-ez után újra át kell mahinálni a konzolt és a billentyűt is be kell konfigurálni újra...
Köszi, kiprobáltam, de valszeg nem az AI fagyott le, mert miután beírtam akkor állt csak le a csaj igazán, kimerevedett a tekintete, tisztára mint egy zombinak kurva félelmetes volt mint mondjak. Végül megoldottam úgy, hogy mikor már benn voltam a liftben akkor elmentettem, aztán restart az egész, és akkor beindult..... Ja igen amúgy konzolom van :)
Nézd meg, hogy nem írja-e ki, hogy A.I. disabled! Asszem a csajnak kellene a liftet működtetnie...Ha az van amire gondolok akkor a konzolban tudod vissza kapcsolni az AI-t így : ai_disable 0
Asszem valamit nagyon elbénázhattam, de nekem van egy rész ahol nem megy tovább a gém :) Történetesen megérkezem arra a Black Mesa nevű helyre, leszkennelnek valami zsilipkamra félében, aztán elvezet a nő egy lifthez, megjön a lift, beszállok azt nem történik semmi.... Kellene ott tennem valamit? Vagy az én verzióm csak eddig tart? :)) Köszi! Bazsix
Nekem is GF3/Ti200 128MB videókártyám van és gyönyörűen fut. Az igaz a pálya töltögetés kb 30mp mire újra mehetsz tovább, de nekem nagyon bejön. Hangulat újra él. Kb 3/4-re vannak állítva a detail-ek.
Ez a játék egy történetről szól, pontosabban egy komplexebb történet egy újabb fejezetéről, amit különböző eseményeken és dolgokon keresztül ismersz meg.
Ha mar sztori, valaki el tudna magyarazni, hogy mi is tortent itt? Az elso resznek volt egy szepen vegigvezetett, ertheto tortenete, a masodik resze viszont nekem nem egeszen allt ossze.
a probléma nálam is fenn áll. DVD ISO majd copy egy könyvtárba. a game elején csatt. kilép. mindenféle error. teendő? a gépem tuti jó kari is: X800 XT, szóval hardware hiba és driver hiba nem lehet ( a DOOM3 és a Pacific Assault is futott simán)
a másik ki tudja használni az alcohol 120%-ot. van egy mdf fájlom, de se kép se hang. ne müxik, pedig valszeg hibátlan iso-k...
Egy cimbimnek nem akar menni a game! A pálya betöltés közben kilép a játék és két dll file-os hibaüzenetet jelez...Ez nekem is volt de amikor nem a daemonnal megnyitott DVD-t (ez a 4GB-os verzió) indítottam el hanem bemásoltam azt egy mappába a gépen és onnan futtattam-akkor már jó volt...Sajna a cimbimnek se így se úgy nem műxik:(( Még az XP-t is újra rakta de semmi...A konfigja biztosan megfelelő. Mi lehet ez???
Ha geforce fx5200 az a kártya ahogy irtad az kevés sajna hozzá hiába van rajta 128mb ram!De valami force ware verzio fenn van ugye? Remélem ha nicns akkor telepits lehet gogy megoldja halika!
Ez a "demo" változatok mindegyikében jelen levő hiba, igazából nem tudom, miben nyilvánul meg, én csak olvastam róla, hogy van ilyen. Valami disable_ai 0 vagy hasonló parancsot kell kiadni a konzolon, attól újraindul. Vagy nem.
Más HL2-vel foglalkozó fórumokon (Superhamez-en pl.) asszem pontosan ki van tárgyalva, mi is ez. Persze nem 100%, hogy nálad is ez okozza.
1. Ok, ez télleg hülyén néz ki, én is húztam a számat miatta. :)
2. Ez nem egy squad based tactical shooter/combat sim (legalábbis gondolom, hogy az OFP az Operation: Flashpoint alar lenni, ami, ha jól tudom, valami ilyesmi, nem vagyok otthon abban a műfajban), mondjuk, hogy a csapatszállító elég rendesen páncélozva van (egyébként szerintem nincs olyan hely, ahol csapatszállítót volna időd lelőni, hacsak nem god+noclip+give_all kombóval nyomtad, akkor meg inkább egy szavad se legyen), tekintve, hogy földönkívüli szerkezet (és a hasa alatt lógó troop pod külön is igen masszívnak nézett ki).
3. Azért, mert van rajtad egy HEV Mk5-ös nevű cucc, ami elvileg egy egyszerű védőruha, valójában viszont egy harci öltözék, egy csomó beépített funkcióval, mint pl. optikai zoom.
4. Ha mész és lősz játékélményre vágysz, menjél Doomozni. Én pl kimondottan élveztem azt a terepet, amin a járművekkel végig kellett menni, a Water Hazard félig kiszáradt folyómedre a háttérben a várossal (meg később a gáttal meg a vízierőművel) egyszerűen gyönyörű (a megérkezés a Black Mesa East-hez, naplemente, valami hihetetlenül realisztikus fényviszonyok, beúszik a zene ahogy kis gázfröccsökkel beviszed az airboatot a generátortelep elé... Kész, ez kb. itt volt csúcson.).
5. Te vagy a szánalmas, ha első végigjátszásra noclip-el nyomod. Más módon ugyanis aligha tudsz spawn pointok közelébe jutni, ahol láthatnád, amint az új ellenségeket beteszi a mapre (na jó, egy hely van, de ott a map készítője szúrta el a dolgot, megfeledkezett a mozgatható tárgyakban rejlő lehetőségekről, amikből én gonosz módon lépcsőt építetve kimentem egy olyan helyre, ahol nem lett volna szabad lennem, és történetesen épp ott spawnolódtak az újabb ellenségek). Egyébként asszed más játékoknál ez nem így van (már ha erőszakkal kimész abból a térből, ahol hivatalosan lenned kellene)?
6. Nem vezeti eléggé a kezed? LOLL... Szerintem még így is túlságosan lineáris lett, alig van benne 1-2 komolyabb kihívást jelentő rész. Ebből ítélve a Deus Ex-ben pl az első öt percben elakadtál volna, mert ott aztán igazi szabadság van, mehetsz, amerre látsz, senki nem rágja a szádba, hova kell lépni legközelebb... (Lásd még: 4. pont.)
7. Lásd: 2. pont.
8. Lásd: 4. pont.
Doom 3, mint interaktív horrorfilm... Röhögnöm kell. Az első 30 percben még talán, aztán már csak dögunalom és bosszankodás az igénytelen megoldások miatt: sötét sarokba előre belövünk, kidől egy döglött Imp, kinyíló ajtón reflexből belövünk, hogy a ránk ugró Imp döglötten landoljon, elénk-mögénk menetrendszerűen beteleportál egy rakás monsta (és ez mennyire szánalmas megoldás?), káromkodunk, valahogy lehenteljük őket, repeat sequence. Néha felvesszük az előzékenyen az utunkba rakott pda-kat, megnyomunk egy-két gombot, ennyi. Egy idő után már csak ásítoztam.
Ravenholmtól viszont rendesen leizzadtam, mire végigcsináltam, nekem az az egy kis rész nagyobb para volt, mint az egész Doom 3 tokkal-vonóval.
A HL2 nem egy olyan játék, amin a bal gombot el se engedve végigaprítod magad, hanem felfedezed, hogy mi is van körülötted. Néha harcolsz, néha agyalsz, néha meg csak jössz-mész a helyszínek között, mikor a sztori úgy kívánja. Ez a játék egy történetről szól, pontosabban egy komplexebb történet egy újabb fejezetéről, amit különböző eseményeken és dolgokon keresztül ismersz meg.
Összességében: a megjegyzéseidből az derül ki, hogy te nem ilyen stílusú játékokkal szeretsz játszani, ennyi. Ne a saját kedvenc elemeidet keresd bármilyen játékban, hanem játssz olyan játékokkal, amiktől azt kapod, amit vársz, és akkor nem fogsz nagyot csalódni.
Próbálok össze szedni néhány helyet ahol el kadtam hosszabb-rövidebb időre! Hátha segít valakinek. Íme:
Az ominózus buggy-s ugratós helyeken a járásnál használt gyorsító gombot kell nyomni az ugratás előtti gyorsításkor...Ha valamiért nem működik akkor az első alkalommal át lehet hidalni azzal, hogy a köves meredek lejtőn fel lökdössük a verdát a gravity gunnal...Szintén a gyorsítót kell használni azon a hídon is ahol a vonat jön szembe!
Van egy olyan ugratós rész még asszem az első járművel ahol egy vizes árkon kell átjutni. Ott úgy kell meg emelni a vízben lévő rámpát, hogy az alatta lévő "kosár" rész alá kell be tenni a műanyag hordókból...Itt ugyan nem akadtam el de ha valaki nem rutinos az könnyen el akadhat...
A játék vége felé a nagy épületben amikor jönnek azok a szállító "koporsók" akkor két irányba lehet menni. A jobbra induló koprsóba szállva hamar meg semmisítenek minket, tehát a másik irányba induló futószalagon kell tovább menni.
Az első gyalogos - bogaras részen lehet gépészkedni a különböző dobozokon, sziklákon de nekem működött az is, hogy futottam a dögök elől...Aztán egy bódé mögött meg találhatjuk a földet döngető gép áram ellátásáért felelős generátort amit vissza kapcsolva biztonságb érünk.
A piros lézeres-dobozos részen ügyesen, dobozról-dobozra ugrálva, csöveken közlekedve és az aknákat arrébb rakosgatva juthatunk át.
A nagy lépegető pók-izéket kb 6-7 rakétával tudjuk ki nyírni. A múzeum épület előtti téren középen van egy beton bunker amiben találunk rakétákat és életeket. Amúgy a múzeum előtt is vannak elszórva rakéták. A kétféle géppisztolyból kilőhető gránát, rakéta is használható a lépegetők ellen... Ha bajba kerülünk akkor a beton falak mögött el bújhatunk(ahol be jöttünk a térre), ide nem jönnek utánnunk. a földön lévő üregek között van egy alagút ahol szintén van némi élet és itt is el bújhatunk a gépek elől...
A nagy bogarakat(amiből 1-2 db van a játékban) szintén könnyen ki nyírhatjuk pár kilőtt gránáttal és rakétával.
A börtön szinten egyszer el akadtam mert nem vettem észre, hogy az étkező fölött lévő üvegezett helyiség egyik ablaka ki van törve annyira, hogy be lehet ugrani az étkezőbe. Mondjuk itt nem hiszem, hogy más el akadna csak ekkor már vagy 10 órája nyomtam és kissé fáradt voltam:))...
Szintén ilyen idegesítő baromság volt, hogy az utolsó pálya vége felé amikor egy szál grav gunnal írtjuk az ellent és felülről egy ablakból is lőnek ránk egy nagyobb teremben ahol két ilyen energia "oszlop" is van szóval innen nem találtam a kiutat. Aztán véletlenül be sétáltam a terem közepén lévő üveglapra ami el kezdett emelkedni velem.Az volt a lift. Azért itt is hulla voltam már:))
A leg végén amikor a pasas bent van a teleport gömbben akkor az energia oszlopokból kiszívott göbökkel szét kell bombázni a teleport mozgó részeit a gömb körül. A dolgot nehezíti némileg, hogy két repülő izét is likvidálni kell közben.
Van egy rész ahol egy sréhen kölekedő felvonóval tudunk egy gyár szerüségben feljebb jutni. A felvonót egy piros házikóból hívjuk le és közben lőnek a katonák...Szóval itt mikor már leg fölülre értem egy kicsit el akadtam mert a felvonó felőli oldalra koncentráltam nagyon, oda ahol egy erkély féleség van rajta egy aknával. Szóval a terem vásik, ellentétes oldalára kell koncentrálni és akkor észre vesszük létrát amin feljebb juthatunk.
A mágneses darus résznél a buggy-t a daruval tettem fel a betonra, de lehet, hogy másképpen is fel lehet menni. Utánna az üvegezett raktár üvegablakán át kell ugratni...Aztán jön a második ugrató(gyorsító gombbal)...A buggy el kezdett pattogni a betonon amikor először fel raktam a betonra, de másodszorra szépen meg állt a kerekein.
Amikor először le dobtak a buggyban akkor fejre érkeztem és jöttek a bogarak. Itt vissza tudjuk fordítani a kerekeire a grav gunnal. Ezt máskor is használhatjuk, roncsok eltakarítására az útból vagy ha fel borultunk.
Amikor egy úton középen két szikla között meg akadunk mert tele van moszkvics és zaporozsec, zil stb roncsokkal akkor a jobb oldali dombon találjuk meg az első nyílpuskát. Ínnen egyből rá látunk a közelben lévő házakra és ki lőhetjük az ott álldogáló katonákat. Aztán lökdössük félre a roncsokat és menjünk tovább addig amíg nem állja az útunkat egy energia mező. Itt gyalog be tudunk menni, nyírjuk ki a katonákat és a páncélos járművüket kitámasztó ékeket vegyük ki! Az autó le gurul a szakadékba és így ki húzódik az áram ellátást biztosító vezeték. Az energiamező megszűnik és mehetünk tovább buggyval.
Többször elő fordul, hogy épületen belül energiamező állja az utunkat.Ilyenkor nézzük meg, hogy látunk-e mögötte konnektorba dugott kábelt. Ha igen akkor ki tudjuk húzni a gravity gunnal és mehetünk is tovább...Kivéve egyszer amikor egy szomszédos kis szobában van a kábel bedugva. Itt dobjunk csak be egy gránátot és a probléma megoldva(a tárgyak át mennek az energiamezőn-és sajnos a katonák is)...
Nahh egyenlőre ennyi. Hamarosan megkapom a javított verziót és a magyarítást úgyhogy akkor még egyszer égig játszom és írok majd még segítségeket.
Ha itt arra gondolsz, amikor egy jobb kanyar után következik egy leszakadt híd, amin csak turbóval tudsz átugrani, de közben megjelenik egy vadászhelikopter, aztán a tovább vezető út meg tele van autóroncsokkal (így nem tudsz továbbmenni, majd a gravity gunnal kell szétdobálni őket), akkor ott nézz be a roncsokba, az egyikben van egy láda rakéta.
Innen kezdve meg lőgyakorlat, fedezékbe bújsz, míg a kopter kilövöldözi magát, aztán felállsz, belenyomsz egy rakétát (ne egyenesen elölről, mert azt simán lelövi, mellé lődd, fordítsd meg, és próbáld hátulról/oldalról beleirányítani, hogy ne tudjon ráfordulni), aztán újra fedezék, és majd egyszer csak leesik (ha szerencséd van, nem rád, nekem majdnem a fejemre esett a nyavajás... :).
Van egy kis gondom, visszaolvastam és nem találtam rá választ. A probléma a köv.
hl2.rar kicsomagol
hl2.exe -steam futtat
kicsit szaggat az elején a rise and shine... ezért
júzer átállíja a felbontást in game configban (alacsonyabbra)
teljes sötétség, zene és játék fut tovább, de monitor tök sötét
újra futtatás
zene + minden ok, rendesen betöltődik, de monitor fekete
Sajna nem tudok továbbjutni, kellene a segitségetek...
512 ram, P4 2,6 GHz és egy olyan dolog hogy asus agp v-9520 magic 128 mb
Remélem valakinek megakad rajta a szeme, és van valami jó ötlete...