Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2018.07.24 0 1 15929

Nem inkább hűtőfolyadék hőmérséklet, amit a műszerfalon is látni? Valahol a hűtőről visszatérő ág körül lehet, mert a visszatérő hőfokot méri. Ha jól emlékszem. De majd kijavítanak.

Előzmény: Mihály Heged (15928)
Mihály Heged Creative Commons License 2018.07.21 0 0 15928

Sziasztok!

 

1.2es kalosban van motorhőmérséklet jeladó? sehol nem találom

 

Köszönöm

Ken_Block Creative Commons License 2018.07.20 0 0 15927

Ecseren van egy Daewoo-Hyundai bontó, nagyon sok mindenük van, árban is földközeliek voltak 2 éve mikor utoljára voltam.

Előzmény: Apukalosa (15924)
598 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 15926

Van egy kisebb utánfutóra,vagy egy egyterűre való kalos alkatrészem.

Ha valaki "megszabadítana"tőlük jutányos áron adnám az összeset!

Előzmény: 598 (15925)
598 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 15925

Sajnos nem!

K,vár és Siófok között félúton.

 

 

 

 

Előzmény: Apukalosa (15924)
Apukalosa Creative Commons License 2018.07.20 0 0 15924

 

Én Budapest déli vonzáskörzetében vagyok, ha a közelben lenne elérhető a lámpa, esetleg egyeztethetnénk.

Előzmény: 598 (15923)
598 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 15923

Üdv!

Nekem van egy jobb oldali.

4000 meg a posta.

Előzmény: Apukalosa (15922)
Apukalosa Creative Commons License 2018.07.19 0 0 15922

 

Sziasztok!

 

 

Daewoo Kalos sedan-hoz (2003-as) jobb és bal hátsó lámpákat keresek.

 

Ha valakinek van, vagy tud valami helyet, ahol elfogadható áron hozzá lehet jutni, kérem írja meg Nekem.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

 

Üdv.

almaata66 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 15921

Nekem is volt már gond vele, A fák lombozatát világította a jobb oldali lámpa. Bontóban szereztem egyet, azóta jó kopp-kopp.

Előzmény: barkócza (15917)
DelSonar Creative Commons License 2018.07.17 0 0 15920

Nem nagyon kapkodnak érte, mondjuk érthető, sokan azt sem tudják, hogy van ilyen a kocsiban. Én is alig használtam.

Előzmény: barkócza (15919)
barkócza Creative Commons License 2018.07.17 0 0 15919

Hű, köszönöm. Augusztus elején leszek otthon, kereshetlek?

Előzmény: DelSonar (15918)
DelSonar Creative Commons License 2018.07.17 0 0 15918

Nekem van két darab fényszóróállító motor, alig voltak használatban és most, hogy nem állítható lámpák lettek berakva, már nem kellenek.

Előzmény: barkócza (15917)
barkócza Creative Commons License 2018.07.17 0 0 15917

Sziasztok!

 

2005-ös évjáratú, 380.000 km-es 1.4-es szedánom van, első tulajdonosként.

 

Az a probléma jött elő, hogy a jobb fényszóró magasságát állító motor zúg, ciripel, néha megáll. Ha a vezérlőjét az 1-es állástól egy kicsit följebb tekerem (azaz kb. közepes állásban van), akkor elhallgat. Ettől jobbra-balra is újra kezdi a ciripelést. Ha hosszú reflektorra kapcsolok, akkor sem ciripel. Van ötletetek, hogy mit lehetne vele csinálni?

 

Hihetetlen, hogy eddig nem jártam még meg ezen a topikon... :)

fiest Creative Commons License 2018.07.16 0 0 15916

. nem  800.900 között van A/C nélkül. /00 ra sosem megy le.

a hibás mondat igy hanzik helyesen: 

nekem  800.900 között van A/C nélkül. 600-ra sosem megy le.

Előzmény: Kalossal (15914)
fiest Creative Commons License 2018.07.16 0 0 15915

nekem is ilyen típusom vn.

 a klíma csak a venti bekapcs után kapcsol.(azaz a levegő ventit ami a kszniba fujja a hideg vagy meleg levegőt) kikapcsolt állapotban a légkondi sem megy nem is világit a kapcs.

 amikor  rákapcsolom kicsi csattanás hallatszik a motortérből akkor a szerkezet bekapcsol . kb 10 másodperc múlva  érezni a hidegebb levegőt bent.  ha nincs benne gár valami érzékelő be sem engedi kapcsolni a szerkezetet. ha nagyon kevés gáz van benne (az a jobbik eset mert csak rá kell töltetni olcsóbb gyorsabb is. ha nincs benne egyáltalán akkor előbb próba (+ pénz és idő) és aztán a teljes töltés ára  plusz ha hiba van akkor tömítés vagy akármi csere és plusz uj próba és a töltés. (nekem csere alkatrésszel együtt 60 e be volt) kb 1 éve hibátlan.

 alapjárat ingadozásnak több oka lehet de azt tudni kell hogy a klíma kapcsoló bekapcs után kicsivel meg kell hogy emelje az alapjáratot hogy ne fulladjon le a motor alapon sem ha megkapja a terhelést.

 ha ennyire lefullad picit állits rá a bovden feszességére addig amíg úgy érzed neked megfelel. nem  800.900 között van A/C nélkül. /00 ra sosem megy le. de amikor  megyek és váltok gáz elenged kicsit magától felmegy 1100ig is de utána lassan visszaesik ez állítólag azért van hogy a váltás simább legyen(ki tudja)  ha változik az alap kicsit hullámzik  ha nem nyúlsz a gázpedálhoz akkor va a kartergáz visszavezetőn egy kis kék szelep azt kell kicserélni (kb 1800 ft) 

 amyug lehet a klima kompressor azért fogja  meg mert a gázzal együtt olajat is kell bele tetetni ha nincs már benne akkor szárazon jár az a csoda hogy nem sültbe eddig ez adhatja csikorgó hangot és a motor visszafogását is bőven. ezt mindenképpen nézesd  meg . szerintem ennyi a hiba.

Előzmény: Kalossal (15914)
Kalossal Creative Commons License 2018.07.15 0 0 15914

Sziasztok!

nem rég vásároltuk első autónkkat, egy 2004-es Daewoo Kalos 1.2s, 38.000 km-rel. Az autó kímélve, garázsban tartva volt, egy ismerős idős házaspár használta. A vásárlás előtt mindent átnézettek, volt olajcsere, teljes átvizsgálás, kezdetben semmi gond nem jelentkezett.

az áltabunk belehajtott 2000.km-nél elkezdtek előjönni hibàk.

az első furcsaság az volt, hogy az alapjárat hidegen is-melegen is ingadozott, 800körül volt átlagban, de volt, hogy lement 600-ra, ami még érdekesebb- hogy magától, sokszor megállást követő 1-2mp után magától-üresben felkúszott egy pillanatra 1000-1100r-ra is.

A következő probléma: bekapcsoltam a klímát, először sziszegő hang aztán morajlás hallatszott a beltérből- hűteni csak egy kicsit hűtött kb 10perc után, akkor már különösebb zaj nem volt, de hideg sem..gondolom a gáz ment el.

Aztán durvult a helyzet: autópályán a dög melegben muszáj volt bekapcsolnuk a klímát kicsit mert nem lehett megmaradni, de 15perc után meguntuk, hogy csak visszafogja a kocsit es kétpofára issza a benzint, így inkább lekapcsoltuk. 

A városba beérve fura hangja lett a kocsinak (klima kikapcsolt allapotban):

A motor duruzsolás mellett kicsit fémes, csörgő felhang jött a motortérből

néha, magátol egy csörgő zörgő hang hallatszott- mintha valami alkatrész gyorsabban elkezdene forogni és szét akarna esni, aztán ez elhalkul.

a klímára tudtam csak gondolni, így kíváncsi voltam, hogy az lehet e a ludas, megálltam:

alapjárat megy:

- 1es fokozaton a légbefúvás, megnyomom az A/C-t, megáll a motor

A/C bekapcsolva, úgy indítok:

- elindul, az első 2mp-ben ok, utána visszaesik az alapnes lefullad. 

Ha nagyon pici gázt adok, akkor is szenved- szoval nem az alapjarat alacsonysag talán a fő ok.

 

víz amúgy nem melegszik, szervo stb. van.

 

ezügyben szeretnék tanácsot kérni, mi lehet a gond, mennyire veszélyes?

 

a válaszokat előre is köszönöm

DelSonar Creative Commons License 2018.07.13 0 1 15913

130500 km után megadta magát a szelepfedél tömítés. Már idegesített, hogy állandóan olajnedves alatta minden.

 

Itt-ott némi aláfolyás látszik.

Mátyás Czemmel Creative Commons License 2018.07.13 0 0 15912

Csak akkor adja ezt a hangot, ha teljesen bemelegedett a motor!

Ken_Block Creative Commons License 2018.07.12 0 0 15911

Üdv.

Így látatlanul, hallatlanul, nagy vonalakban, ha le lett szedve a hosszbordás szíjak róla, és akkor is él a hang....akkor lehet kezdődő hajtókar csapágy. De lehet más is, nehéz így azért.

Előzmény: Mátyás Czemmel (15910)
Mátyás Czemmel Creative Commons License 2018.07.11 0 0 15910

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni Daewoo Kalos 1.2 2006-os évjárat.Mikor eléri az üzemi hőfokot akkor elkezd elég hangosan ciripelni motornál! És csak is akkor csinálja mikor eléri viszont, ha visszahül elhalgat! Nem a generátor , és nem a hosszbordás szíjak!

Esetleg valaki találkozott ezzel a jelenseggel? Köszönöm a válszokat!

Pali982 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 15909

Tegnap valamiért nem láttam a tegnapelőtti bejegyzést, ezért írtam meg megint. :)

Igazából kiszerelve az egyiket benzinben kimostam és kevés gépzsírral visszapattintottam a porvédőket, a másikat cseréltem,bár teljesen felesleges volt.

Sokan kókányolásnak gondolnák a benzinben történő csapágymosást,ezért írtam elsőre hogy cseréltem őket,de itt nincs nagy igénybevétel.

 

Amit cseréltem abba kiütéskor a belső gyűrűbe beszorult annyira a dorni,hogy át kellett ütni a belső gyűrűn és úgy hittem emiatt kitágult és ezért volt túl laza a pillangószelep tengelyére húzva. Ezért vettem egy másikat(talán 6300-as),de kiderült,h az új is laza a tengelyen,de már nem akartam 900Ft-ért égetni magam a boltos előtt.

 

Előzmény: almaata66 (15908)
almaata66 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 15908

Köszönjük az infót, most akkor cserélted, vagy csak tisztítottad? 

Előzmény: Pali982 (15907)
Pali982 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 15907

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekel, a Kalos fojtószelep javítható! Két golyóscsapágy van a tengelyen, benzinnel átmosva, újrazsírozva megint olyan mint az új, már finoman fordul, nem akad! ;)

Előzmény: wector81 (15895)
Pali982 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 15906

Ma kiszereltem a fojtószelepházat.,javítható!Két golyóscsapágyat cseréltem, plusz alaposan áttisztítottam, olyan mint az új! :D

Előzmény: wector81 (15895)
offpro Creative Commons License 2018.07.04 0 0 15905

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Nem tudom, és a neten nem találom, hogy, hogy hívják azt az elemet a kocsin, ami a jobb és bal hátsó ajtókon, az ablak mellett található (műanyag, háromszög formájú). Az egyiket elhagytam a másik pedig letört és szeretném pótolni. Szerkesztettem egy csodálatos képet is...

Ha valaki tudja, nagy segítségemre lenne, ha megosztaná velem.

Köszönöm! Szép napot!

almaata66 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 15904

A riasztó csinált olyat, hogy néha tiltotta a szivattyút. ki lett iktatva ill. dobva az autóból. Maga a szivattyú is tönkremehetett, de az max egyszer még működik amíg elgurulsz a szerelőhöz némi ütögetés után, aztán kampec.

Pezo2 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 15903

Köszönöm a választ.

Igen, kicsit félreinformáltak és próbáltam tapasztaltabbaktól infót szerezni,

de már időközben jobban képbe kerültem.

 

15 éve szolgál hiba nélkül a jármű, így vannak olyan pontjai amik eddig kimaradtak a karbantartásokból.

De sajna most produkál nehezen megfejthető alkalmi hibákat.

Pl: hosszabb autópályázás során  egyszerűen megáll az AC és így a kocsi is..

Előzmény: Ken_Block (15901)
almaata66 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 15902

;-)

Előzmény: Ken_Block (15901)
Ken_Block Creative Commons License 2018.07.01 0 0 15901

Üdv.

 

Kifejtenéd mire gondolunk légyszíves?
Szárító szűrő a klima rendszerben van, ha van.

Üa rendszerben egy sima vezeték szűrő van, illetve egy teljesen más rendszer, tankszellőztető lehet.

Előzmény: Pezo2 (15900)
Pezo2 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 15900

Sziasztok.

Hátha tud valaki segíteni.

1.4-es 8V kalos üzemanyag rendszerébe van szárító szűrő?

És ha igen merre keressem?

 

Előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!