Szerintem azokban egyikben sincsen kisnyomású pumpa. Ha biztosat akarsz tudni, nézd meg, hogy a motor tetején (szemből bal oldalon) van-e kézipumpa ! Ha van, akkor nincsen szivattyú. (Én eddig csak kézipumpásat láttam)
2002-es 1.4 Hdi (50Kw) üzemanyag ellátása hogyan működik? Ha gyújtásra teszem akkor meg tudom nézni valahol hogy az üzemanyag szivattyú működik-e? Hangos sohasem hallottam amióta meg van...
Sziasztok, segítsetek légyszi! Hol van az 1.4 8 szelepes HDI-ben az olajnyomás gomba. Vettem újat,egyvezetékeset,de ugyanolyat sehol sem találtam, pedig lebontottam néhány dolgot. Kösz.
nyíregházi autoszerelőről hallottam már, aki francia spec. Hepp József a neve 06705011171, de ő lehetséges csak autóvillamosságis. Azért egy telefont megér!
Nem gyanakszom még semmire, próbálom behatárolni a hibát.
Azért kérdeztem, mert lehet ilyen hiba attól, hogy a motor nem melegszik fel eléggé, mondjuk egy nyitva maradt termosztát miatt, de lehet fűtésradiátor hiba miatt is ilyen (mondjuk el van dugulva és nem ad le hőt rendesen), és a belső keringtetésnek is lehet hibája, hogy nem zárja el a hideg levegő útját rendesen és így összekeveredik a meleg és a hideg levegő.
Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni. Olyan debrecen-nyiregyhaza kornyeki (esetleg budapest) szerelot keresek, aki megfeleloen ert a 2004-es evjaratu c3-mas autonk tipikus hibaihoz. Pl. Benzinpuma szivargas, sensodrive problemak. Koszonom elore is!
Még új vagyok a fancluban! Január óta van C3-a a feleségemnek! Egy 2002-es! Egy gondom van vele talán tudtok segíteni! A fűtése nem a legjobb! digitális Klíma van benne az nagyon jó de a fűtése nem!25 fokra van állítva mégis épphogy ad meleget! Tud valaki tanácsot adni? Köszönöm!Fontos lenne mert ezzel hordjuk a kisfiunkat is!
Szia. Nekem is ugyan ez az évjárat van 1,4 hdi először pályán ált le 120 -nál ,reggel nem indult saru le s vissza utána indult aztán végleg lelát .5 napig nem indult utolsó volt a immo amit megnéztem ,az immo saruja let lehúzva s megpucolva azóta nem csinálta ezeket már 2 hónapja
Köszönöm. Bár azóta nem volt gondom ezzel, de tegnap elég döcögősen indult a gép... alapjáraton majdnem lefulladt :o Reménykedem benne, hogy nem most kezd gyengélkedni a tél beköszöntével, mert akkor csak rosszabb lesz :(
2002-es HDI C3 két-három évente nem indul, (az önindító hajt) Az akku saru levétele majd visszarakása mindig megoldotta a problémát. Amikor először fordult ez elő, citroen szerviz sem tudta megmondani hogy ez mitől történt.
esetleg: 63 TÚL MAGAS SEBESSÉGRE FIGYELMEZTETÔ JELZÉS* 61 Túl magas sebességre figyelmeztetô jelzés Ez a funkció azt figyeli, nem lépte-e át a vezetô az általa elôzôleg megadott sebességhatárt. 10 mp-es hangjelzés hívja fel a vezetô figyelmét, ha gyorsabban halad a megadott értéknél. Ha rögzíteni, vagy módosítani szeretné a megadott sebességértéket, akkor, amikor jármûve elérte a kívánt sebességet, nyomja be (a mûszerfal középsô részén található) E gombot és tartsa benyomva addig, amíg egy gongütést nem hall, illetve a visszajelzô ki nem gyullad. E A funkció kikapcsolása A sebesség figyelô funkciót a vezérlô gomb rövid benyomásával kapcsolhatja ki. * Változattól és országtól függôen
de például csipog az ablaktörlő lapát autómata 1es fokozat is (igaz az csak indításkor).
Sziasztok egy teljesen új tag vagyok,és nem rég vásároltam egy 2006-os c3 1,4 hdi motoros gyönyörűséget,de van egy kis gondom vele mostanáb menetközben nem rendszeressen de egy csipogó hangot ad ki magából a müszerer fal környékéről,de semmilyen jel nem gyulad ki csak a csipogó hangot ad. érdeklődnék hogy valakinek volt e már ilyen.előre is kössz.
C3 2002-es 1.4 HDI -nál találkozott valaki olyan jelenséggel hogy menet közben leáll az autó. (mintha levenném a gyújtást és motorfékkel lassítanék) aztán pár másodperc és megint megy. Ezt csinálta 2 napig majd végleg megállt... Tavaly is szivatott amikor megjöttek a hidegebb reggelek de akkor még csak azzal hogy nehezen indult.
Hozzátenném hogy nemrég kicseréltem a motortérben lévő összes üzemanyaggal kapcsolatos csövet és szűrőt. Amikor még beindult akkor ki próbáltam hogy üresben fel pörgettem hogy kap-e anyagot (dugulás miatt) de rendesen fel pörgött.
Igen, Kovácséknál van 22500ért is pumpa (nem tudom jó-e az olcsó), meg a beszerelés se kellene hogy több legyen mint 20. Bár én tényleg nem értek hozzá :)
Citroen Balogh vizsgálati eredmény a következő lett az alacsony olajnyomás hibajelzésre: alapjáraton 0,5bar; 2000es fordulaton 1,5bar. Állítólag 1,5-től felfelé jó az érték. Teknő utáni szűrő tiszta volt, ezért cseréltetni akarnak egy olajszivattyút (51ezer+45munkadíj). Reális? -már ha valaki olvassa a fórumot :)
Tegnap reggel elmentem piacra, de haza már nem tudtam jönni csak gyalog... nem indult, de még csak nem is tekert! Teljes csend... megijedtem persze, hogy mi lehet a baj?! Amúgy is eladnánk, ezért feltettem a használtautó-ra motorhiba megjegyzéssel. körülbelül 3 perc múlva már hívott is egy kereskedő, hogy kp-ra elviszi reggel (200ért) :O
Este még visszamentem, mert volt egy tippem (az aksi saru eloxidálása miatt nem kap elég powert...) és szerencsére igaznak bizonyult! pöccre be is indult :)
Ettől még eladnánk, mert egy benzinesre akarunk váltani a sok rövidtávú használat miatt.