Keresés

Részletes keresés

HáBé Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2144

A BKV mostanában olyan határozatlan - vagy mégse'? :-)


Egy napnyi ellentétes tájékoztatás után mégis úgy látták jónak, hogy mégis két VONALJEGY ellenében vehető igénybe 24-én és 25-én a Fogaskerekű Vasút nosztalgiavonata.

HáBé Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2143
No, majd akkor a szénkefék fognak szikrázni és nem a szemöldökök...
Durranni is fog és büdös is lesz. Uraságod pedig lefejeli a szélvédőt. Jó esetben az utasok csak megijednek és a motorkocsi is viszahuppan a helyére.

(a kiugrás helyszínén a fogasléc repedésvizsgálatát nem szokJák elvégezni...)

Mindenesetre: ne kívánd, nem jó érzés...
Előzmény: FVV-1100 (2141)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2142
Na,AZT a képet kérném el Tőled,ha lehetne...! -)))
Előzmény: HáBé (2140)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2141
De meséltek,viszont némelyikükkel AKKOR találkoztam először és akkor láttak először műszaki mentést...!

Valahogy mostanában erre a fajta talira vágyom,de ekkor erősen összeráncolt szemöldökök és szikrázó tekintetek fogja vagyok,pedig az idő nekem dolgozik...! -)))
Előzmény: HáBé (2139)
HáBé Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2140
A Schörlinget fotóztam már a majori felső váltónál, amikor a trolej foglyul ejtette az 56-os csápját, amely a bokorban landolt.
Szép, kopasz feje volt a hatoskának.
:-)
Előzmény: FVV-1100 (2138)
HáBé Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2139
Nem a centriről beszéltem, Te mazsola!
:-))

Hanem a kuplungról. Annak megérzése szerencse/pech kérdése. Van, aki többször is átélte már, van, aki tapasztalt hegyiszörny létlr egyszer sem. Állítólag felkészülni erre nem lehet, bár a motorok alapos tömítése télvíz idején sokat segít(ene).

Völgymenetben éri el a hirtelen adrenalinfokozódás a "kívánt" hatást, ha ívben haladsz, garantáltan kő kövön, azaz motorkocsi sínen nem marad. Javaslom, ne akkor ölts nyelvet a járműfotósokra, mert az "apró zökkenéstől" arra eszmélhetsz, hogy az a húscafat kificcenve heverészik a kontrollerkerék mellett.

Erről a jelenségről nem meséltek a nagyok? Ejnye-bejnye...
Előzmény: FVV-1100 (2138)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2138
Ezen már párszor én is gondolkodtam,de ez már az ultrahardcore kategóriát képviseli nálam is...! -)))
Előzmény: _nyunyuka (2136)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 2137
A centrit már kipróbáltam,az sem volt egyszerű mutatvány,bár ezeken a 34 kg-os síneken már lefelé a 25 is mocskosul soknan tűnt...! -)))
Előzmény: HáBé (2135)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.06.16 0 0 2136

Unimoggal a hegyre? :-)

 

(Amúgy gratula! AJJJAJ!!!)

Előzmény: FVV-1100 (2134)
HáBé Creative Commons License 2009.06.16 0 0 2135

Először is gratula!

 

Bár akkor leszel igazi, hétpróbás hegyiszörny, ha völgymenetben megtapasztalod, mekkora is a slipje a kuplungnak.

 

Szívből kívánom, ne élj át olyasmit! Ha mégis... akkor nagyon kapaszkodj!

 

HB

Előzmény: FVV-1100 (2134)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.16 0 0 2134
Hátakkorkéremszépenalássan:

Kemény vizsgabiztost sikerült kifognom,de kiegyeztünk vele,szakmailag kitűnően felkészült volt,a csapat is igyekezett kitenni magáért,erről Ő többet tudna mondani (már,ha akar!),mindenesetre most már lassan legálisan riogathatjuk a hegylakókat! -)))
Előzmény: HáBé (2133)
HáBé Creative Commons License 2009.06.16 0 0 2133

OFF

Nem felejtem, Te, tiszteletbeli hegyiszörny!

:-)

Előzmény: FVV-1100 (2132)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 2132
Nem elfelejteni a holnapot!!! -)))
Előzmény: HáBé (2131)
HáBé Creative Commons License 2009.06.15 0 0 2131
A figyelemfelkeltés végett:
HáBé Creative Commons License 2009.06.15 0 0 2130
Pálinkásat!

135 éves a Fogaskerekű Vasút! Eme csodás alkalomból nosztalgiavonat fog közlekedni Városmajor és Széchenyi-hegy között június 24-én és 25-én.
Városmajor: 13:04, 14:44, 16:04 | Széchenyi-hegy: 13:44, 15:24, 16:44.
Részvételi jegy két vonaljegy ellenében váltható a BKV Zrt. Ügyfélszolgálatán.
Részletek:
http://fogas.hbweb.hu/
HB
DLala Creative Commons License 2009.06.05 0 0 2129
Neked is ajánlom a rajz megnézegetését.
Előzmény: MUV 3404 (2127)
DLala Creative Commons License 2009.06.05 0 0 2128
Nem tud full alacsonypadlós lenni, mert a fogaskerekek természetüknél fogva középen kell legyenek és nem lenne szerencsés ha belógnának az utastérbe.
Ezért részlegesen alacsonypadlós bír csak lenni, olyan 70% körül, azaz a hajtott forgóvázaknál bizony lépcsőzni kell majd. Viszont megoldható, hogy mindegyik ajtajánál alacsonypadlós legyen a beszállás, tehát funkcionálisan végül is hozza a full alacsonypadlót.

Egyébként meg tessenek már megnézni a rajzot találgatások meg vélelmezések helyett, két éve le vagyon rajzolva és többször nyilvánosságra lett hozva.
Öt másodperc alatt fellelhető:
http://www.veke.hu/download/fogas/jarmu_A3.jpg
Ami azóta annyit változott, hogy hat belső lépcső helyett kettővel is meg tudják már oldani, azaz a két hajtott forgóváz között végig alacsonypadlós tud lenni.
Előzmény: jazzcool1,2 (2125)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2127
értem az eszmefuttatást, valóban alacsony padlósnak mondható. most beszállási magasságos. igazából én tényleg nem az alacsony padlós ellen vagyok, de a Combinoban is csak azt nem tudom a mai napig megszokni, hogy gnómoknak van terezve az ülések nagy része inkább kellene fellépni egy vagy két fokot de ne kellene "nyomorogni". fogasnál ez még inkább így van. legyen 2 teljes mozgáskorlátozottaknak szóló hely 5 bicikliakasztó(olyan mint a vonaton, de ez akár már a magas padlón is lehet vagy mindegy csak okosan) a többi lehet lépcsős szép nagy ablakokkal stb.
Előzmény: HáBé (2126)
HáBé Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2126
"(csak könyörgök ne legyen full alacsonypadlós, nem kell!"

Pedig 1929-től 1973-ig a Fogas alacsonypadlós üzemű volt (leszámítva a csúcsban ráaggatott 1874-ből származó pótkocsikat).
Előzmény: MUV 3404 (2122)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2125
szerintem full alacsonypadlós lesz és tágas.
Előzmény: MUV 3404 (2122)
HáBé Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2124
Sajnos a jelenlegi üzemeltetők számára be kell sorolni klisékbe a leendő új járművet, mert egyébként nem értik meg, mi is az.

Ha azt mondod, hogy villamos lesz, fogaskerekes szakasszal, akkor lenyakaznak.
Ha azt mondod, hogy fogas lesz adhéziós szakaszokkal, akkor tapsiklolnak.

Hiába, az elmúlt évtizedek nagyon belénk verték a szűk látókört és a kreativitás teljes hiányát.
Előzmény: Törölt nick (2120)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2123
ezt az érvet el tudom fogadni
Előzmény: Peti817172M (2121)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2122
Felőlem akár Széchényi hegyi HÉV-nek is nevezhetik, nekem csak az a fontos, hogy sokáig zötyögjön fel a hegyre. én szeretem a piros tehénnel, és szeretni fogom az új kocsikkal is legyen az bármilyen(csak könyörgök ne legyen full alacsonypadlós, nem kell! inkább kelljen fellépni egy-két lépcsőt csak legyen tágas). szeretném azt is ha egyszer járhatna a Ganz szerelvény, persze ehhez áramellátási és pályamódosítás is szükséges lenne. meglátjuk, végezzük a munkákat és igyekszünk elkerülni az olyan utasítás kiadását, hogy a következő kocsi a pályahiba miatt már nem indulhat el!
Előzmény: Albertus (2119)
Peti817172M Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2121
Azért lett 60-as, mert a 60-as busz 160-asra és 260-asra bomlott, így felszabadult a 60-as szám. Ha viszont az 57-est használták volna, akkor mind az 57-es, mind a 257-es busznak új számot kellett volna találni.
Előzmény: MUV 3404 (2117)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2120

Értve a mondandódat, és el is fogadva, ismerve a problémákat egy megjegyzés: nem kell berzenkedni a tervezett újáépítés ellen, nem lesz villamos, nem is lehet az, marad fogaskerekű vasút, meghosszabbítva, hiszen fogaskerekéken fog közlekedni, meghatározó részben önállóan, és ez a lényeg. Hogy egyesek villamosnak akárják hívni, nos tökmindegy.

 

Üdv:

SzL

Előzmény: SGP1973 (2109)
Albertus Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2119
Akinek idegesítő az, hogy "60-as villamos", mondja azt, hogy "60-as viszonylat". Én is így nevezem. Egyébként huszadrangú részletkérdés.

DLala Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2118
Az 57-es szám nagyjából az én ötletem volt és kisebbségben maradtam vele.
Ez legyen életem legnagyobb veresége.
Majd átrajzoltatjuk a kocsi látványrajzát.

A beszámozás egy gesztus, egy elhatározás jelzése, hogy a Fogas a villamosüzem része és oda fog integrálódni.
Előzmény: MUV 3404 (2117)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2117
eleinte az 57-es szám volt kijelölve neki, aztán valakinek a 60-as jobban tetszett. egyébként teljesen mindegy hogy be van-e számozva vagy sem. szerintem
Előzmény: DLala (2115)
DLala Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2116
Ha már itt vagyunk, akinek esetleg van tervrajza a régi majori állomásépületről, azt köszönettel venném ha megosztaná velem.
DLala Creative Commons License 2009.06.03 0 0 2115
"Kocsis vezérigazgatótok egyik (a sok közül) kipukkant lufija a BKV Turizmus Zrt volt. Ezt az őrült ötletét szerencsére sikerült visszavonatni vele. Ennek egyik eszköze volt a 60-as szám, deklarálva, hogy a Fogas része a budapesti közösségi közlekedésnek."

Ezt rosszul tudod. A beszámozásnak semmi köze a megdöglesztett (nem azért vonta vissza mert belátta hogy hülyeség, hanem mert khm. szóval be lett vele láttatva) turizmusos céghez, ellenben a Paraméterkönyvi módosításokhoz annál több köze van. Mi több, a beszámozásáról a döntés már jóval Kocsis érkezése előtt megtörtént.
Előzmény: HáBé (2113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!