akkor szerintem nem fogják elfogadni a garis kérést, szóval ezt ne tedd a reklamáció mellé...
ha volt (márpedig valószínűleg volt) gázpedál remap is, meg az alsó tartománybeli nyomatékra is rágyúrtatok, akkor teljesen hihető, hogy túl sok az igénybevétel neki.
van a TC-n cikk a kettőstömegűeket érő erőhatásokról, abban van példa, hogy asszem Sachs mérnök nekiállt kimérni egy VW kisteher motorját, mert sorozatban ette a kettőstömegűeket, és kiderült, hogy a motor indításakor valamiért "lassan" indul a motor, és abban az alacsony fordulatszám tartományban asszem 800Nm nyomaték érte a kettőstömegűt... (a motor maga ugye a felét se tudja annak normál üzemben)
Tudom, hogy a kuplung kopás a pilóta vezetési stílusával is összefüggésben van, de nekem még az eredeti van benne 20 éve, 340 000 km után is tökéletes.
Következőben kérném a segítségeteket,hátha valaki tapasztalt már hasonlót..
Múlthéten átesett a típus a kuplung+kettőstömegű cseréjén..
Azóta vannak pozitív és negatív változások.. persze a negatív ami aggaszt:
eddig induláskor nem remegett be az autó.. most az új kettőstömegűvel induláskor.. előre.. hátra talán jobban.. beremeg és 5. ben 90-100 környékéről való gyorsításkor is remegés van..
Első gondolat,hogy a Luk szett hulladék.. és mellé fogtam..
de a szaki aki szerelte esküszik rá,hogy célszerszámmal és jól lett szerelve..
második gondolat a motortartó bakok valamelyikének a hibája..
leállításkor is mintha jobban beremegne még a kipufogó is..
vagy ez is a kettőstömegűtől van?!
valakinek ötlete? tapasztalata?!
lehet,hogy első körben a tartóbakokat könnyebb cserélni.. mint újra bontani a mindenséget odalent..
mi a helyzet az alsó motortartóval?! az valami spec cucc? produkálhat ilyet?
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a vezető oldali ülésem ki van ülve :( Meg lehet cserélni a másik oldalival? Esetleg külön cserélhető az ülőlap vagy valami egyszerű megoldás létezik?
A mai nap újra előjött, de legalább volt idő kicsit megtépni - az indexkar akad be, bizonyos esetekben és a reflektor kapcsolgatásával kiugrasztható... Ez a jobbik eset elvileg, mint a computer.
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Adott egy 2001-es P406 kombi (2.0D, 90LE), melyben az index a mai napon önálló tudatra ébredt és totál random módon működött. Akkor is indexelt, ha hozzá sem nyúlt senki, jobbra indexnél a bal villogott, és ezek minden kombinációja. Mivel ezt az M31-M0 vonalon csinálta, rendkívül vidám perceket szerzett a feleségemnek. Leparkolt, majd kb. 1 óra múlva indultunk egy szerelőhöz, ahol persze semmi jele nem volt a korábbi jelenségnek (oda-vissza kb. 20km alatt sem).
Mitől lehet? Meleg esetleg okozhatja? Mit kell/érdemes megnézn? Munkába napi 100km-t jár, M0-M31 és nagyon nem szeretne még egy ilyen utat :)
Minden tipp/vélemény segítség, melyet előre is köszönünk!
4 év után eladom a 406-osomat. Szeretnék egy fiatalabb dízelt helyette, mert sokat járok autóval. Ha valakit érdekel, jelezze itt: bonca[kukac]vipmail[pont]hu.
Az autó adatai:
- 2003-as,
- benzines, 1.8-as, 16V,
- 181.000km (105.000-rel vettem az első tulajtól).
Minden működik rajta, nincs semmi meglepetés. A szervizelést rendszeresen elvégeztem és vezettem, minden javítást regisztráltam. Nagyrészt főúton használom. A nullázás óta 7.000km-t tettem meg vele, és 7.4l/100km átlagot ír a számítógép, ami stimmel az általam számolttal. Remélem, inkább itt találok neki új tulajdonost.
Sziasztok! :) Egy '96 peugeot 406 2.0 16v tulaja vagyok es szeretnem a segitsegeteket kerni abban , h az ablaktorlom a legkisebb fokozatban is ugy megy mint a masodikban ,de van ugy h mint a legnagyobb fokozatban . Ennek mi lehet az oka? Kapcsolo vagy rele? Ha rele akkor azt hol talalom meg az autoban?
Darabját kapod 15-ért vagy párban? Mert ha párban akkor megéri, ha viszont darabját akkor inkább bajlódnék a cserével, mert az elsőknél már használható a satu.
Már csak az a kérdés, hogy ha a másik szilentet is ki akarom cserélni (az elsőt) és a szilent csere helyett kapok kb. 15 ezerért komplett lengőkart (lemförder), akkor érdemes-e bajlódni a szilentek cseréjével :(
Üdv. Lefelé úgy jön a legkönnyebben ha bevágod a belső perselyt flexel vagy fűrésszel teljes hosszában de óvatosan vigyázva a tengelyre és utána szétnyílik picit és lecsúszik. nekem ez bevált. Viszont felfelé a satu a kialakítás miatt nem jó, de egy olyan csővel ami nem szorul rá a tengelyre de felütközik a belső perselyen azzal fel lehet kalapálni némi síkosítással.