Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48240

Benyomom a kuplungot, egyes sebesség, emelem fel a kuplungot, és már ugrik. Majdnem lefullad, finoman kell felengedni.

Kézifék fel, indulok, lefullad. Tehát jó a kuplung.

Előzmény: bananatree (48238)
bananatree Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48239

150 ló :)

akkor szerintem nem fogják elfogadni a garis kérést, szóval ezt ne tedd a reklamáció mellé...

 

ha volt (márpedig valószínűleg volt) gázpedál remap is, meg az alsó tartománybeli nyomatékra is rágyúrtatok, akkor teljesen hihető, hogy túl sok az igénybevétel neki.

 

van a TC-n cikk a kettőstömegűeket érő erőhatásokról, abban van példa, hogy asszem Sachs mérnök nekiállt kimérni egy VW kisteher motorját, mert sorozatban ette a kettőstömegűeket, és kiderült, hogy a motor indításakor valamiért "lassan" indul a motor, és abban az alacsony fordulatszám tartományban asszem 800Nm nyomaték érte a kettőstömegűt... (a motor maga ugye a felét se tudja annak normál üzemben)

 

 

Előzmény: 406TDI (48237)
bananatree Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48238

>Kicsit lent fog.

márminthogy FENT fog, nem?

Ha lent fog, az akkor olyan, mint az új...

A kopás miatt vándorol felfelé a fogáspont.

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48236)
406TDI Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48237

Szasz. Azt azért tedd hozzá hogy 150 ló körül van a gépben. Próbáltad már a gyári progival????

Előzmény: Go-Q (48233)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48236

Tudom, hogy a kuplung kopás a pilóta  vezetési stílusával is összefüggésben van, de  nekem még az eredeti van benne 20 éve, 340 000 km után is tökéletes. 

Kicsit lent fog.

 

Meddig bírják ezek? 

(2.1 lit TD , motor typ: xud11bte P8C)

bestomis Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48235

Sziasztok!

 

1999-es évjáratú 1,8-as 406-osom van.

Egy új jelenség ütötte fel a fejét az utóbbi időben: az összes úthibánál "nyöszörög" a karosszéria.

Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Ha igen találtatok rá megoldást?

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

 

Üdv!

bestomis Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48234

Hali!

 

Nekem 110-120-as tempónál remegett be a motor (17 éves a gép), nagyon zavaró volt, mintha folyamatosan kalapáltak volna. 

Az egyik motortartó bak fáradt el. Csere óta kifogástalan.

 

Üdv.

 

 

Előzmény: Go-Q (48229)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48233

nyitott géptetővel,kézifékkel próbálom hátrafelé mozdítani az autót szerintem aránytalanul billen a motor.. lehet,hogy megviselte az elmúlt 15 év.. :)

Előzmény: Go-Q (48232)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48232

őőő még csak 10 éve hajtom és alig 120ezret mentem el vele.. mennyi is lehet a fordulat 90 körül 5-ben .. talán 1800.. délután megfigyelem.. :):)

Előzmény: bananatree (48231)
bananatree Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48231

helyesbítek, neki nem remegés volt a baja, szóval lehet, hagy bakcsere segítene

de mindenképpen fura...

az 5.-ben gyorsítás, amikor remeg, az fordulatban mennyi?

2000 alatt van?

akkor sanszos, hogy tényleg szar a kettőstömegű...

(az induláskori remegés egyértelműen erre utal)

 

 

Előzmény: bananatree (48230)
bananatree Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48230

nem bíztatni akarlak, de a 807 fórumban van aki ugyanezt átélte, LUK szettel.

Azonnal reklamált, mégis majdnem 1 év telt el, mire kicserélték neki a szar szettet, de azt mondja, hogy az "új" se jobb...

 

Előzmény: Go-Q (48229)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.22 0 0 48229

Üdv mindenkinek!

 

Következőben kérném a segítségeteket,hátha valaki tapasztalt már hasonlót..

 

Múlthéten átesett a típus a kuplung+kettőstömegű cseréjén..

 

Azóta vannak pozitív és negatív változások.. persze a negatív ami aggaszt:

 

eddig induláskor nem remegett be az autó.. most az új kettőstömegűvel induláskor.. előre.. hátra talán jobban.. beremeg és 5. ben 90-100 környékéről való gyorsításkor is remegés van..

 

Első gondolat,hogy a Luk szett hulladék.. és mellé fogtam..

de a szaki aki szerelte esküszik rá,hogy célszerszámmal és jól lett szerelve..

második gondolat a motortartó bakok valamelyikének a hibája..

leállításkor is mintha jobban beremegne még a kipufogó is..

vagy ez is a kettőstömegűtől van?!

 

valakinek ötlete? tapasztalata?!

lehet,hogy első körben a tartóbakokat könnyebb cserélni.. mint újra bontani a mindenséget odalent.. 

mi a helyzet az alsó motortartóval?! az valami spec cucc? produkálhat ilyet?

 

üdv!

Joci101 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 48228

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a vezető oldali ülésem ki van ülve :(
Meg lehet cserélni a másik oldalival? Esetleg külön cserélhető az ülőlap vagy valami egyszerű megoldás létezik?

Előre is köszönöm.

BChromE Creative Commons License 2016.09.12 0 0 48227

Köszönöm, neki már írtam, megkerestem ez ügyben, reméljük, lesz gyors és tartós megoldás :)

Előzmény: bananatree (48226)
bananatree Creative Commons License 2016.09.12 0 0 48226

hát én biztosan nem próbálkoznék bontottal, ez típushiba, ha véletlenül találsz is "jót", 3-4 hónap múlva az is megpurcanhat...

inkább keresd Zolysys-t http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=386024

ha ő meg tudja javítani, azzal jársz a legjobban.

Ha nem, akkor még mindig maradhat a bontó és az ima.

(árat nem tudok, bontós kedvétől függ)

 

Előzmény: BChromE (48225)
BChromE Creative Commons License 2016.09.12 0 0 48225

A mai nap újra előjött, de legalább volt idő kicsit megtépni - az indexkar akad be, bizonyos esetekben és a reflektor kapcsolgatásával kiugrasztható... Ez a jobbik eset elvileg, mint a computer.

 

Mennyi a reális értéke egy használt ilyennek?

Előzmény: bananatree (48224)
bananatree Creative Commons License 2016.09.09 0 0 48224

pl: indexkart különböző állásaiba rakni, és közben figyelni mondjuk a tompított visszajelzőjét, hogy villog-e.

nem feltétlenül az indexszel egy ütemben, de az sem biztos, hogy ellenütemben.

aztán indexkart kicsit előre és/vagy hátra (más síkba) "feszítve" mozgatni, és úgy kapcsolni.

 

de nagyjából tök fölösleges... ha amúgy ritkán csinál ilyet, akkor még nem kell foglalkozni vele.

ha majd nem kell nyomozni, mert mindig megvan a gond, na majd akkor...

 

Előzmény: BChromE (48223)
BChromE Creative Commons License 2016.09.09 0 0 48223

Szia!

 

Először is köszönöm a választ!

A lámpára sajnos nincs infó, egyedül ült az autóban, menet közben ezt nem egyszerű, de erre utaló jelet nem látott.

Tesztelni ezt hogy lehenet, hogy kb. lokalizáljuk a problémát?

 

Előzmény: bananatree (48222)
bananatree Creative Commons License 2016.09.09 0 0 48222

lámpát indexeléskor nem kapcsolgatta?

 

nemrég írtam a 206 fórumban, de ez ugye egy PSA szintű probléma:

"a kormány alatti kapcsoló-egységet COM2000-nek hívják.

ebben vannak az index és az ablaktörlő kapcsoló karjai.

"típushiba" a lötyögés, önnálló/összevissza működés.

bár az indexkarral szokott gyakrabban gond lenni (indexelés közben fel vagy le kapcsolja a fényszórót, ködlámpát, stb.)

bontott ugyanilyen lutri, javítani nem könnyű, mert simán nagyobb bajt okozhatsz benne, meg a sok rugó-bigyó amúgy se egyszerű...

307 fórumon Zolysys szokott vállalni ilyenek javítását"

 

mondjuk a 406-nál talán jobbak a bontós esélyek... de a javítás a tuti, vagy az új kapcsoló vásárlása...

Előzmény: BChromE (48221)
BChromE Creative Commons License 2016.09.09 0 0 48221

Sziasztok!

 

Segítséget/tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Adott egy 2001-es P406 kombi (2.0D, 90LE), melyben az index a mai napon önálló tudatra ébredt és totál random módon működött. Akkor is indexelt, ha hozzá sem nyúlt senki, jobbra indexnél a bal villogott, és ezek minden kombinációja. Mivel ezt az M31-M0 vonalon csinálta, rendkívül vidám perceket szerzett a feleségemnek. Leparkolt, majd kb. 1 óra múlva indultunk egy szerelőhöz, ahol persze semmi jele nem volt a korábbi jelenségnek (oda-vissza kb. 20km alatt sem).

 

Mitől lehet? Meleg esetleg okozhatja? Mit kell/érdemes megnézn? Munkába napi 100km-t jár, M0-M31 és nagyon nem szeretne még egy ilyen utat :)

 

Minden tipp/vélemény segítség, melyet előre is köszönünk!

 

Feri

Baratombonca Creative Commons License 2016.09.07 0 0 48220

Sziasztok!

 

4 év után eladom a 406-osomat. Szeretnék egy fiatalabb dízelt helyette, mert sokat járok autóval. Ha valakit érdekel, jelezze itt: bonca[kukac]vipmail[pont]hu.

 

Az autó adatai:

- 2003-as,

- benzines, 1.8-as, 16V,

- 181.000km (105.000-rel vettem az első tulajtól).

Minden működik rajta, nincs semmi meglepetés. A szervizelést rendszeresen elvégeztem és vezettem, minden javítást regisztráltam. Nagyrészt főúton használom. A nullázás óta 7.000km-t tettem meg vele, és 7.4l/100km átlagot ír a számítógép, ami stimmel az általam számolttal. Remélem, inkább itt találok neki új tulajdonost.

 

Bonca

e_peter01 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 48219

Sziasztok!

 

Két szokatlan alkatrészre lenne szükségem:

 

- Fékfolyadék tartály fedele,

- fém fékcső, ami a jobb első kerékhez megy (az ABS és a gumi fékcső közötti darab), ha sértetlen mindkét hollander.

 

Ha valakinek van bontásból (lehetőleg Budapesten vagy a közelében, mert a postázás kicsit macerás) arra vevő lennék. 

 

Köszi, E Péter

bananatree Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48218

hali

köszi

gmail-ról küldtem augusztusban, és most újra továbbítottam.

de lehet, hogy egyéb címeimről is próbálkozok majd, szóval ne haragudj, ha több is betalál a végén :)

 

Előzmény: FeZ_ (48217)
FeZ_ Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48217

Keresem az emilt, de nem találom.

Mikor írtad ? Vagy dobd át újból kérlek !

A telcsimet nem írnám ide ki, ha nem baj. :-)

 

Előzmény: bananatree (48209)
Kecse-Nagy Zoltán Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48216

Sziasztok! :) Egy '96 peugeot 406 2.0 16v tulaja vagyok es szeretnem a segitsegeteket kerni abban , h az ablaktorlom a legkisebb fokozatban is ugy megy mint a masodikban ,de van ugy h mint a legnagyobb fokozatban . Ennek mi lehet az oka? Kapcsolo vagy rele? Ha rele akkor azt hol talalom meg az autoban? 

Koszonom :)

 

e_peter01 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48215

Darbja 15 ezer (és ez nagyon akciós, mert alapáron 25 és 55 ezer közt van /db ) :(

Szóval marad a szerelés, kár hogy csak csillaggarázsom van és aknám sincs

Előzmény: Pug406ST1.816V (48214)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48214

Darabját kapod 15-ért vagy párban? Mert ha párban akkor megéri, ha viszont darabját akkor inkább bajlódnék a cserével, mert az elsőknél már használható a satu.

Előzmény: e_peter01 (48213)
e_peter01 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48213

Köszi, nekem is flexes megoldás jutott eszembe.

Már csak az a kérdés, hogy ha a másik szilentet is ki akarom cserélni (az elsőt) és a szilent csere helyett kapok kb. 15 ezerért komplett lengőkart (lemförder), akkor érdemes-e bajlódni a szilentek cseréjével :(

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48212)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48212

Üdv. Lefelé úgy jön a legkönnyebben ha bevágod a belső perselyt flexel vagy fűrésszel teljes hosszában de óvatosan vigyázva a tengelyre és utána szétnyílik picit és lecsúszik. nekem ez bevált. Viszont felfelé a satu a kialakítás miatt nem jó, de egy olyan csővel ami nem szorul rá a tengelyre de felütközik a belső perselyen azzal fel lehet kalapálni némi síkosítással.

 

Sok sikert!

Előzmény: e_peter01 (48211)
e_peter01 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48211

Szia!

 

Köszi, megnéztem. Lett is újabb kérdésem iziben.

"Kalapácsos módszerrel" le illetve fel lehet-e szerelni a szilentet, vagy csak présgéppel (satuval) megoldható a dolog?

 

 

 

Előzmény: Tamás406 (48208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!