Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R5 jani Creative Commons License 2007.09.15 0 0 28266

Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy hol lehet 323f BG hez spoilereket kapni?

Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28265
Jójó, nem figyeltem :))))
Előzmény: Krisz1977 (28262)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28264

Ezzel egyetértek, teljesen jogos, amit írsz, de nem arról van szó, hogy folyamatosan így használnám a gépet.

 

Azt az infót pedig megköszönöm, hogy ettől csipkedheti az olajat.

 

Peace

Előzmény: Krinyo (28261)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28263
én írtam hogy lementem Egerbe (Németországban, természetesen...) a pályán hasonló tempóval...
Előzmény: Krisz1977 (28262)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28262

Melyik hsz-ben láttad a 180-at, mint ut.sebességet? :)))

Előzmény: Krinyo (28261)
Krinyo Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28261
Ketlem, hogy 180 lenne megadva, mint optimalis utazosebesseg, en amugy csak az olajfogyasztasra reflektaltam, hogy az nem csoda ilyen fordulatszamnal. Tolem mindenki ugy gyilkolja a gepet, ahogy akarja.
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28260
Medve: csináld azt, amit én csináltam. Ette kicsit az olajat, szétszedettem hát, legyen minden rendben és gyári állapotban, beszippantott jó sok pénzt, aztán kaptam egy motort, ami ugyanúgy eszi (vagy jobban), ugyanannyit fogyaszt és ugyanúgy megy :D Én már leszarom, egye. Most öntöttünk bele adalékot, talán azzal nem szürcsöli majd ennyire, ha meg igen, burítok bele valami tescosat, vagy leeresztem, és kap Prolongot :)) Meg homokot.
Előzmény: Medve_V6 (28256)
StationW:) Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28259
Mi is azé tettünk bele gyúrmáát, hogy nőjjön a kompresszijó, de ne sérüljenek a szelepek:))))
Előzmény: Krisz1977 (28258)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28258

De a gyúrmás módszer is jó, csak a henger falát kell jól bekenni és meglátszik, ahol esetleg egyenetlen a hengerfal.

 

Na jó, csak vicc vót :)))

Előzmény: StationW:) (28257)
StationW:) Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28257

Nekem jó az a MOL kút, csakmegtaláljukvalahogy. Egy wartburgfehér kupét kell keresni?

 

Medve: Amit Pigmyével is csináltak, az a kompressziómérés. Esetleg sztetoszkópozás, hogy sziszeg-e valamilyen álláson.

 

Vagy önts bele homokot, ha korcog, akkor a dugó mellé befért:)

Előzmény: Krisz1977 (28251)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28256

No egy kicsit megnyugtattatok akkor.

 

ráhibáztál, nyomatékmaximum 5000-nél, teljesítménymaximum 6000-nél van. A görbét nem ismerem, sajna csak 2.5 V6 motor görbéjét találtam meg eddig. :(

 

ettől függetlenül megnézem majd, nem folyik (szivárog) -e valahol az olaj

 

 

Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28255

Ne izgulj Medve koma! Egy V6-nak tudnia kell pörögni, nem lesz semmi baja tőle, sőt inkább szereti a magas fordulatot, mint egy soros motor.  Arról nem is beszélve, hogy minden autónak meg van adva gyárilag egy ideális utazósebesség, ahol a leggazdaságosabban üzemel, optimális motorfordulaton, stb...

Namost ha a 86-os GC kupémnak 120 km/h volt megadva (75-ös, 1200-es zsigánknak volt 100 :) ), akkor szerintem a tiédnek sem lehet kevesebb, inkább több!

És ha ezt az utazósebességet mondjuk 4000 fordulaton teljesíti, akkor az úgy jó, mert a kis finomkezű japók úgy tervezték meg. :))

Ha ennél a bizonyos sebességnél gyorsabban mész, akkor természetes, hogy számíthatsz a nagyobb fogyasztásra mindenből.

Szóval szerintem NÓ PARA, derítsd ki az utazósebességet, nézd meg a teljesítménygörbét, az ott megadott fordulatszámnál sokkal feljebb ne pörgesd és akkor nem kell félni, hogy szétesik. Fogadni mernék, hogy 6000-körül van a max teljesítményleadása, akkor meg nincs gond.

 

Előzmény: Medve_V6 (28250)
Alessio84 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28254

Sziasztok! Eladó 1 alessio felni 14"-os 2db PirelliP6000-es,225/60/14, jó állapotú és 2db Firestone/kb.1nyáron jó még/ 205/60/14 felni használt,de jó állapotú

5x114,3 az osztókörű. Mazda626-oson volt. 3 vastag ágú felnit kell elképzelni..!

Ir.ár: 30.000Ft

Akit érdekel írjon vagy hívjon a 06/20-232-25-08-as számon vagy f.oberkersch@freemail.hu

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28253
Amúgy olyat halottam én is, hogy nem jó a végsebesség közelében sokáig kergetni, ott már szinte izzik a főtengely, de nehogymá' 180-tól meghaljon :)
Előzmény: Törölt nick (28252)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28252
Nem hiszem, hogy bármi baja lenne a motornak ilyen kergetéstől. Erre van kitalálva. Anno a coupe simán elment 400ezer km-t, pedig nem kímélte senki. Utána kezdett dögleni, de az más téma :) A 2.5-ös MX6, amelyik kettőbe lett pakolva 180-nál és szétugrott a motorja, az se akart szétesni az első félmillió km-én, pedig a pasi már vitte szervizbe, ha a 240-et nem vitte. Persze abban biztos van valami, hogy nagyobb fordulatnál jobban eszi az olajat, de ne ijesztegessük már egymást széthulló motorokkal, csak mert használva vannak, ez nem VW, hogy 150ezernél széthullik az összes PDTDI :)
Előzmény: Medve_V6 (28250)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28251

Nekem mindegy, mikor indulok, csak tőletek függ. :)) Ahogy mentek keresztül Siófokon, jobb kéz felől elhagyjátok a Mekdonáldszot, utána szinte egyenesen tovább, átmentek egy vasúti átjárón és nem messze onnan lesz jobb kéz felől egy Mol kút. Én ott várnálak benneteket a hátsó kis parkolóban, mondjuk 3/4 9-től.

Az úgy megfelelne?

Viszek magammal PMR-t, valakinél lesz esetleg?

Előzmény: StationW:) (28245)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28250

No emberek, én itt akkor most valamit nagyon nem értek, és komolyan én éltem eddig tudatlanságban. :((((

 

Mennyivel kéne tartósan mennem? 100-zal? komolyan mondom, 105-nél pörög 3000-t a motor, ha jól veszem ki a szavaitokból, ennyivel közlekedhetnék tartósan.

 

itt egy korábbi kép:

 

 

 

Lehet, hogy én gondolom rosszul, de ezt a motort nem arra tervezték, hogy 100-zal poroszkáljak vele. Nekem senki ne mondja, hogy anno a tervezett célcsoport 100-zal közlekedett, mert azt nemhiszem el. És most ezzel nem azt mondom, hogy 7000-es fordulaton kell pörgetni 3 órán keresztül, de nem értem, hogy miért nem kéne ezt bírnia, hogy adott esetben 20 percig terhelve van a motor. És most nem mentegetőzök, semmi ilyesmi, csak egyszerűen nem értem. Tényleg nem.

 

Úgy érzem, hogy mindent megadok a vasnak, jó olajat teszek bele, hidegen SOHA nem nyúzom, rendszeresen cserélem az olajat, légszűrőt 10k km-enként, futómű, fék stb is karban van tartva.

 

És persze, értem, hogy egy 3 hengeres 1.0 moci nem erre való, de azért nem egy kategória. Értem én, hogy mechanikus alkatrészek, meg kenés, meg súrlódás, stb, de én bízom a japó mérnökökben.

 

Mostmár kíváncsiságból fogok méretni egy kompressziót, de tényleg. Eddig semmilyen problémát nem vettem észre az olajfogyin kívül.

 

StationW, te otthon vagy ebben: lehet még más módon nézni a kopottságot, megbontás nélkül?

 

 

Egyébként nem volt még gondom motorgenerál ügyileg :) Pigmynek volt az a bizonyos motorgenerálja...

Előzmény: StationW:) (28249)
StationW:) Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28249

Medve bannyek!

 

Vannak olyan autók, nem kevés, és nem olcsó, amiknél ilyen terhelésen még a 100km megtétele előtt kiég a HF tömítés, vagy egyszerűen megfő a motor....

 

..úgyhogy nevezhetjük nyúzásnak végülis. Neked volt állandóan gondod amúgy a motorgenerállal? Mert ezek után nem csodálom:))))

Előzmény: Medve_V6 (28247)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28248

Jaaaaaaa, hát ezt tényleg nem mondtad eddig, hogy így pörgeted a mocit, ami persze nem baj, nem árt meg neki, de akkor tényleg megeszi.

Amikor a Pilisben üdültünk a tavasszal, nekem is megette a felét méghozzá elég rövid távon, mert a sok szerpentinmászásnál inkább alacsonyabb fokozatban mentem, nagyobb fordulaton. De se előtte, se utána nem evett.

Előzmény: Medve_V6 (28244)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28247

ÖÖÖ megmondom őszintén, nem értem, mi ezzel a gond? Dízel autókat kivéve ilyen tempónál már mindegyik motor pörög, nem? Persze lehet van olyan autó, aminek olyan az áttételezése, hogy kevesebbet pörög ilyen tempónál, de én még olyat nem láttam.

 

Nekem 180-nál kb 5000-et pörög a motor, ahogy számoltam (nem néztem még, de 105 körül pörög 3000-et, 210-nél 6000-t.

 

De ha ez okozza a fogyit, akkor "megnyugtat". Az olaj fogyjon inkább, minthogy kopjon a motor, vagy nem? Nem tartom magam olyan embernek, aki üti-vágja az autóját, szavaidból úgy veszem ki, mintha ez jönne le, de lehet, hogy félreértek valamit.

 

Előzmény: Krinyo (28246)
Krinyo Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28246
100 km-en keresztul 5000 felett jaratod? Akkor nem csoda, hogy zabalja az olajat... :D Sajnalom szegenyt.

Krinyo
Előzmény: Medve_V6 (28244)
StationW:) Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28245

Ne legyünk már vízfejű pestisták, Pécsről is megy konvoj Siófokon át a 7esen. (7-1/2 8 ATI melletti OMV kút) A Siófoki felvevőpontot még egyeztetjük, -de onnan is 9 kor menjünk tovább szerintem Krissz!

 

Egyszerre kéne a velencei lehajtóhoz érni mindkét konvojnak:) - Pfaupetya meg már ott állhatna a kamerával!!!

Előzmény: SzaboZE (28232)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 28244

No akkor megyek, és koptatom még egy kicsit a motort, mert nincs még meg a 6l/10.000 fogyi... :DDD

 

Új mazdáknál valóban előfordulhat, ez igaz, csakhogy az 0W-50-es olajból...

 

Kétségtelen, volt hogy 180-200-zal mentem (persze csak elméletben ;-)) ) Egerig a pályán néhányszor, és ilyenkor bőven 5000 fölött pörög a motor, ami mondjuk okozhatja, hogy több olaj fogy, de ezt havonta 1-2 alkalommal teszem meg. Nekem akkor is SOK ez a 2l/7000.

 

Tényleg arra vagyok kíváncsi, hogy nem folyik-e valahol az olaj valahol (szimmering, vagy mittomén). Szelepfedél tömítés cserélve lett tavaly, ott nem folyhat. olajgomba cserés lett, ott se folyhat. Ha egy szimmeringnél folyik, akkor menyugszom, mert kicserélem, és jó lesz. Ha a motorban ég el, akkor nem fogok örülni, mert akkor kopott a motorja a Xedosnak :-/

 

Meglássuk'...

Előzmény: Törölt nick (28242)
Krinyo Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28243
Hidrotokektol en is felek, de nalam is csak 1-2 masodpercig csattognak, aztan elhallgatnak. :) 211 az oraban szinten, 16 ev, meg 10k-n fel liter olajfogyas. Macuda.
Előzmény: Törölt nick (28242)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28242
Medve_V6: nekem azt mondták, 10ezer km alatt a 6liter olajfogyás az nem sok, a V6-osok laza illesztésű motorok, szóval ez teljesen normális, és nem is lehet jobbra csinálni a generált, és még új Mazdáknál is előfordulhat az 1liter/1000km, szóval nem értem, mi bajod :D
Előzmény: Medve_V6 (28234)
NeomatiK Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28241
És kösz a válaszokat.
NeomatiK Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28240
Még nincs hidrotőkés autóm, de lehet, hogy lesz :) Csak érdeklődtem, hogy mire lehet számítani.
Előzmény: aati (28224)
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28239
Q index, az előbb nem jelent meg a válasz...
Előzmény: SzaboZE (28238)
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28238
Szia fabigeza, akkor tucc hozni agregátort?
Előzmény: Törölt nick (28236)
SzaboZE Creative Commons License 2007.09.13 0 0 28237

Szia fabigeza, lefixálódott, hogy kell az agregátor. Számíthatok rád? :)

 

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (28236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!