Helló. Hosszú évek után újra elővettem ezt a játékot és az a szörnyű felismerés ért, hogy még az installálást sem volt hajlandó elindítani XP alatt... Tudom van patch már az XP alatti futáshoz, de nem tudom feltenni sem.... Kérlek, ha tudtok írjatok valami tippet. Előre is kössz!
Sajna nálam is volt vagy 5 esős verseny (ha nem több) zsinórban...nem túl reális :( meg túl könnyűvé is teszi a játékot, ha van az embernek egy fullos wet weatherös pilótája...
Ejha, ezt így első olvasatra nem tudom megállapítani, hogy óriási szerencse, vagy bug? :) Ennyi esős győzelem ez nagyon durva. Így persze borul a papírforma, és nyerhet a Jordan is vb-t rögtön. Mindenesetre gratula!
Stewarttal befuccsoltam, úgyhogy kezdtem egy új játékot a Jordannel.Első szezonra az volt a kikötés hogy szerezzek egy győzelmet + 4. kell legyek a csapatvilágbajnokságon.Kicsit féltem hogy hogy lesz meg a győzelem + az a 4. hely de mindegy.Köttötem a Benson&Hedgessel csapatszponzori szerződést 2 évre 26.500.000 $-ra fixre.Lett partneri motorom a Mercitől.Gumi az Bridegeston Works szerződés minden bónusz + fix pénz.A benzin az Shell lett,partneri de lehet fejlesztenem mint ahogy a merci motort is.Hill és Ralf Schumacher helyére leszerződtettem Dnizt(mert füzet) és Wurz-ot (Mert annyit tud mint Ralf de olcsóbb)
A technical director John Bernard lett(4*).Chief designer Mike Gascoyne lett(3* de mire oda került a csapathoz már 4* lett.Főszerelő egy 3* emberke lett.A pénzügyi osztály vezetője pedig maradt Ian Philips.
Az első versenyen Ausztráliában épp hogy csak lemaradtunk a pontszerzésről mert 7. és 8. lettem.
Aztán jött az első győzelem:Braziliában az időmérő elején mentem egy gyors kört és mivel utána már elkezdett esni az eső Hill és Ralf indulhatoot az első sorból.A futamon is elkezdett esni az eső, és mivel én jól taktiztám a Ferrari pedig rosszul, hát a Jordan Grand Prix megszerezte első kettős győzelmét Interlagosban.
Argentínábanaz időmérő szokványos volt aztán a futamon ismét elkezdett esni az eső így megint örülhettem mert most is én győztem hillel,ralf pedig 3. lett.
San Marino kettős pontszerzés,majd jött Spanyolország.Ralf egy baleset miatt hamar kiesett agy csak Hillben bizhattam aki 10 körrel a vége előtt még csak 4. volt de megint jött az eső és egy gyors kerékcserével félkör előnnyel nyertem itt is.A futam után már mindkét bajnokságot vezettem és arra gondoltam ha többször nem is nyerek a 4. hely már biztos hogy meglesz.Monacóban 5. és 6. hely jött össze mert nem voltam elég versenyképes és szerencsém is volt.Kanada már jobb volt valamelyest,mert itt 3. és 4.lettem.Franciaországban is esett az eső az elején,majd amikor a 20. kör környékén elállt, a 60. körre száradt fel teljesen a pálya, így ismét a taktika és a Jordan ünnepelhetett kettős győzelmet.Angliában is hasonló volt a helyzett de ott Ralf "csak" 3. lett.Ausztriában nem voltam elég vrsenyképes Hill lassú volt Ralf pedig gyorsabb lett volna ha nincs a csapatutasítás így itt csak 6. és 7.lettem.Német nagydíj előtt mindkét pilótám egyenlő bánásmódott kapott (Hill prsze durcizott).Németországban nyertem először úgy vesenyt, hogy nem esett az eső.Soft két keékcserés taktikával mentem.Coulthardot 2.pitstopja után épp akkor előztem meg amikor jött volna de elsuhantam mellette és én nyertem.Ralf csak a 9. lett pedig nem volt semmi gondja.magyarországon is esős veresny volt ,de itt is elállt a 25. körben de csak az utolsó körre lett wet a pálya adiig wery wet volt.Belgium szintén eső ezért megint Hill győzött és ekkor már mindkét világbajnoki cím a zsebemben volt.Monzában 4. 5. hely,a Nürburgringen csak Hill ért céba de a 4.helyen.Japánban eső, de most csak második lettem M. Schumi mögött.Az FIA ranglistán első lettem így 33.500.000$ kaptam.(amúgy a kocsi alap handlingje 52% volt és csak japánra fejlesztettem 585-ra).
1999-re kiderült hogy év végén Barichello visszavonul.Gascoyne 3*-ból 4*-os designer lett.Wurz is javult,4*-os lett a koncentrációja,a sebessége,az eső vezetése és az előése, 3* lett a tapasztalata.Diniz is 4*-os esőmenő lett és neki 3*-os lett a tapsztalata.Az 1999-es kocsi alaphandlingje 40%-ra sikerült hála a 2*-os tervezőnek.1999-re azt kötööték ki hogy idén legyek megint világbajnok.
Ausztrál nagydíj.Ídőmérőn jött a nagycsapás:A világbajnoki csapattal csak a 9. és 10. rajtkockát szereztem meg.De a futamon szakadt az eső és az uccsó 10 körre a pálya fel is száradt így Hill mögött(Williams) 2. és 3. lettem.Egyenlőre itt tartok és tárgyalok a mercivel és a Bridgestone-val a works, még a shellel a partner szintért.Főszponzor nem kell mert még jövőre is van.Egyenlőre ennyit.Sziasztok
Igen jól emlékszel + még a benzin is Work szerződés.A feladat az az hogy szerezzek 6 pontot,de már a Kanadai Gp előtt van 4 pontom.Az auto a Sauberekkel és az Arrowsokkal van egy szinten és kicsivel lassabb a Jordentől.Itt csak a jövő évi autótol félek mert 2*-os tervező tervezi ami ugye jövőre nem a legjobb lesz.
Hát sajnos nincs korábbi mentésem így kezedtem egy másik játékot a Stewarttal.Első versenyen 7. és 10.lettem majd brazíliában 6. és 7.És a Red Bull-lal a brazil verseny utánra mát 4 kockám van a hétből hogy megkössem a csapat szponzori szerződést.Remélem a Stewarttal sikeresebb leszek mint a Minardival.
Nem tudom hogy mással történt -e már ilyen,de ez nagyon rossz húzása a játéknak.
Francia nagyadíj után Minardival elintéztem az ügyimet,készen álltam vesenyre, mentettem majd indítottam a futamot.
Ekkor azonban nyomtam egy ESC gombot hogy az Angol futam intróját átugorjam, de a játék lefagyott és újra kellett indítsam a gépet.Elindítom a játékot,majd tölteném be a mentésemet, de az akkor kiadott egy olyan képernyőt amin az áll hogy a jelenlegi autóm nem fell meg az FIA szabályainak és ezért kizárnak a világbajnokságról.Megpróbáltam újra visszatölteni de megint ez jött ki,pedig a lefagyás előtt minden rendben volt.Most kezdtem alőröl az egészet?
Magamról szólva: sikerült életem első lopása. 7% emberrel lenyúltam a Willams-től az automata váltójukat :) És a 2-es tervező le is tudta másolni :) 6 futam után 3 pontunk van, Diniz 3 db. 6. helye révén.
Hagyd a francba az egészet! Nekem Minardival első éveb egy mákos futam sem volt, pont nélkül zártunk, de sokszor a célban vertünk más ellenfelet, így a FIA pénzlistán viszonylag jól zártunk, ami nagyban segítette a költségvetést a 2. évtől. Azokkal a (szak)emberekkel alig tudsz szerződést kötni: nekem amire időm volt: - partner Merci motor, így nem kell 7-9 millát fizetni érte, ez is jelentős - fizetős gumi és benzin, ezek úgy sem jelentős tételek, nem éri meg az időt pazarolni rájuk - és talán 1 azaz 1 db kis szponzor.
Csapatszponzor úgyis esélytelen a 11 vagy hány csapatra van vagy 7-8 támogató. Évvégén így is fel kell venni egy jókora hitelt, vegyél fel inkább kétszer akkorát mint gondolnád hogy elég, mert majdnem én is megszívtam amikor évvégén le kellett gyártani a 3 új kasztnit 500.000-ért darabját. 2. évtől úgyis nagy plusszod lesz versenyenként, belefér a törlesztés kamattal is.
Én is szívesen folytatnám a Minardis mentésem, csak semmi időm rá. :(
Köszi az infókat!Azóta voltam már a Kanai nagydíjon is,de az se sikerült fényesen.
Light rain-nel kezdődött,majd a pálya Wery wet lett.Már gondolkodtam hogy kijövök wet gumikért de elállt az eső és nem mentem ki.De volt aki ki ment például a vezető Hill.És itt jött a durva dolog.Miután teljesen felszáradt a pálya Hill és Salo is kiment a boxba száraz gumikért.De amikor vissza jöttek ugyanolyan lassúak voltak majd rá egy körre Hill és Salo megint kimentek a boxba és csak akkor kaptak száraz gumikat.Én végül 11. lettem Nakanoval Tuaroval meg tök utolsó(18).
A szponzoroknál a tárgyalásoknál a gumin és a benzinen 18-18% emberem van, de Austrália óta a gumin és a benzinen egy rublika sem szineződött ki pedig most következik a Francia nagydíj és a motor szinten a merci motor már kettőt szinezett ki.Ugye a japán nagyadíj előttig meg lesz a gumi és benzin szponzorom?(amúgy a gumi Bridgestone a benzin pedig Shell)
1, Valószínűleg nem rúgnak ki, csak ha tényleg nagyon botrányosan szerepeltél. 2, Ha nem a partnerszerződésre gondoltál, akkor a szerződés megkötése után kaphatsz ilyet bónuszként (ha tovább tárgyalsz velük). De nem fix, más bónuszok is vannak és nem válogathatsz köztük, azt kapsz amit kapsz.
Olvasgattam ahogy írtatok egymásnak úgy hogy én is elkezdtem újra játszani a Grand Prix World-del.
A Minardival kezdtem de ahogy lenni szkott nincs pénzem semmire.Már az idén elején elkezdtem az új aztót tervezni hátha azz FIA szabályai egyezkednek a mérnököm elgondolásaival,de tévedtem és újra kell terveznem a kocsit.Ediig a legjobb helyezésem egy 11-12 helyezés Monacóban de 6 autó nem indulhatott el az időmérő után mert esett az eső és mire fölszáradt már nem volt idejük mért kört futni.Jövőre a két pilótám Diniz és Nakano, az embereimet mindenhol 2* ról 3*.ra tettem kivéve a mérnököt(vagy tervezőt) John Barnard lett aki ugye 4*-os.
Lenne két kérdésem:
1,Ha a Minardival az első évben nem szerzek pontot kirúgnak?
2,Ha a motorra vagy gumira szerződést kötök hol tudom beállítani azt hogy tudjak motort fejleszteni meg legyen elsőbbségem a benzinnél?
99-re szerintem elképzelhető a dobogó (bár nekem 98-ban sikerült jópár), csak elqrtam a 99-es kocsi fejlesztését. Érdekes, nekem is a Red Bull volt a főszponzor 3 évre, de most lecserélem a "Winfried"-re :)2 éves kontraktus, ~31 000 000 pénz. Szerintem nem gáz a fizetős pilóta, bár nem értem, h miért cserélted le Nakano-t Takagira, előbbi 2001-ben már kört ad esőben nálam mindenkinek, maxos a wet weather skillje :) És asszem idén kétszeres VB lesz. :)
Diniz-t szívesen passzolnám, de túl sok pénzt fizet ahhoz, h csak úgy ajtót mutassak neki :)
Most én is az Arrows-szal nyomom :) Négy futam után 2 pontunk van :) Mindkettőt Diniz szerezte.
San Marinoban Frentzen csak az utolsó percben verte el Diniz-t (Salo a 13. helynél nem jutott előrébb).
Én '99-re már dobogós helyezéseket szeretnék, mert az idei kocsi 50%-os, a 2-es tervező pedig kizárt, hgy ennél jobbat tervezzen. Ráadásnak ezt egész évben tudnám fejleszteni.
'99-re már van főszponzor (Red Bull, 19.500.000 $), illetve lesz Mugen-Honda motor. Lehet, hogy nem kellett volna két fizető pilótát szerződtetni (Diniz, Takagi). Legalább futja majd mindenre :)
A Toyotán kívül én se nagyon tudok többet, de kíváncsi vok :)
Nakano 2000-es VB-címe után a szezon felénél járva eddig mindent versenyt az Arrows nyert meg, csupán kétszer maradt el a kettős győzelem. :) A nyolcadik verseny után pontegyenlőség van Nakano és Diniz között, de a címvédőnek több győzelme van.
Ugyebár van egy menü, ahol az azévi motorok tulajdonságát lehet megnézni. Ott viszont a Hart után még két üres hely van. Eddig én csak a Toyotát láttam új motorszállítóként, szóval lehet, hogy van egy következő? És vajon melyik?
Előkerült egy újabb bug is : időmérő, Takagi pole, 5 perc van hátra edzés végéig, időgyorsítás benyomva. 2 perc van hátra, látom hogy Fisichella a Jordannel kimegy még, de már nincs ideje kört futni. Edzés vége, listán első Takagi, de elmarad a pole képernyő, és amikor bejön a rajtsorrend, vajon ki indul az élről? ... O:/
Ez nem bug, ez a valóságban is így volt. Ha a kockás zászló előtt megkezdte a mért körét, akkor befejezhette. Ha nem, akkor tényleg hiba :)
az ebay úgy működik, hogy a bid-nél megadsz egy felső határt. mondjuk azt mondod, Neked megér 10$-t. Akkor akárhogy is van, addig emeli a téteedet, amíg ezt el nem éri, de csak akkor, ha valaki magasabbat rakott. Tehát mondjuk beállítod 10-re, de 1$ a kikiáltási ár, akkor éppen 1$-rt a tiéd. Jön valaki, berakja, hogy neki 3$ a max. Akkor szépen berak téged mondjuk 3,05$-ért, mert a te maxod magasabb. Az ellenfél ekkor emelheti a maxot, de mindig te leszel a nyerő, amíg 10$ fölé nem megy, de mindig csak annyit kell fizetned, hogy épp verd az ő maximumát, nem a 10$-t. Ha 10 fölé megy, ő a nyerő, és így tovább. Na most ez azt jelenti, hogy ebben az esetben nem árted el a másik által berakott maximumot, de sikeresen feltornáztad neki az árát:DD Ilyen esetben érdemes elgondolkodni. Várni egy másik aukcióra, hátha lesz még belőle, vagy erősködni:) Ja és általában a paypal-os fizetést szokták elfogadni, szóval azzal is meg kéne ismerkedni. Viszont az ebay-en én már nagyon sok régi gyöngyszemhez jutottam olcsón, szóval érdemes próbálkozni.
megjött a regem.... activáltam is... erre aszongya "bid" eljek.... mivel hevenyészett az angol tudásom a leirtakat valamiféle "árverésnek" értem, melyre bideltem, hamár azt kéri vazzze..... raktam 3.80$-t, vagyis annak megfelelö bidet, erre aszongya már ez nem jo, ennél már nagyobb a minimum bid.... ráigértem, már 5 dolcsinál tartok, elküldöm a bid.-et erre ahogy felirja, már szol is, hogy ez is kevés már....
ahhaoka...most nem mondjátok, hoyg ez valoban igy müködik??????? vagy én kurok el valamit???? kéne ez a rohadt játék, de nem 100 dollárért vaszsus..... help pls..!!!!!
egy biztonsági másolat is jo lenen:)) a két dollár also határt azé is kifizetném.... Klemy.
most regeltem e bayre, még nem használtam, lehet hogy segitség kell majd ehhez is:)))
a másik oldalt is megnéztem, ezt ismertem már, s szerény angol tudásomnak köszönhetően csak nagyjából értem.... viszont a screenshot-okat átnézve a pofa leszakadása volt soron.... Ugy látom, hogy ha lehet a képeknek hinni, egy olyan komplex "játékot" fognak létrehozni, hogy ha esetleg azt "végigjátszom", akár lassan a pénz összegyüjtése után mehetek a hungaroringre, hogy akarok egy saját csapatot indítani.....:))))